Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2009, 12:17
Anoniemiem
Anoniemiem is offline
K ga proberen het een beetje normaal te vertellen..

Tijdens het uitgaan zo een 6 weken geleden een meisje ontmoet (naja ontmoet kende haar al vaag) maar k was wat dronken (als k dronken ben k een meester in meisjes versieren) en verder hele avond alleen met haar op getrokken zowat. De week erop, de dag voordat k naar chersonisos ging, met haar afgesproke, was wel heel gezellig we hebben denk k 3 uur buiten gezeten ofzo en nog wat gezoend. Naja ik op vakantie, heb me daar verder redelijk tot goed gedragen, maar op het moment dat ik thuis zou komen ging zij zelf 2 weken op vakantie met familie naar kroatie. Heb haar nu dus 4 weken ofzo niet gezien en ze komt maandag terug, ze is ook eind volgende week jarig.

Maar ik vind het meisje op zich wel leuk, op zich zeg ik omdat k gewoon totaal niet snel verliefd wordt na alle zooi die k heb meegemaakt. We konden het goed vinden samen, nuchter ook , dat is het probleem ook niet verder. K weet alleen niet echt wat k moet doen, vind het een leuk meisje, ze is ook knap enzo, dat zit wel goed. Ik heb aan de ene kant zoiets fuck it geniet van het leven maar aan de andere kant ook zoiets van ga is wat langer met haar je hebt nu 0,0 ervaring op dat gebied en bent nu 20. Heb haar nu een tijd niet gezien, wel gesmst enzo. Van de week ga k haar wel weer zien, moet k haar wat geven voor der verjaardag? k weet het niet.. Zo ja wat??? Daar ben k dan geen meester in..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2009, 12:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Wij kunnen natuurlijk niet ruiken wat zij graag op haar verjaardag wil he? Wij kennen haar helemaal niet. Maar iets geven omdat ze jarig is is aardig cusomary als je wel met elkaar omgaat.
Kun je echt geen cadeautje bedenken dan kun je dat misschien oplossen met een douglas/ici paris bon (dat doen ze altijd zo leuk in een pakketje met proefmonstertjes enzo, bijna al een cadeau op zich. Of als ze niet zo van de geurtjes enzo is misschien een H&M bon, houdt ze van lezen een boekenbon, muziek/films cd-bon, bios-bon. Of geef haar als cadeautje een avondje uit. Restaurantje, filmpje, iets anders geks, kanoen ofzo.

Enne, doet jouw 'i' het wel goed?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 12:55
Anoniemiem
Anoniemiem is offline
Kijk, ik ken haar zelf ook niet heel goed, we hebben ong. 1 avondje samen echt gepraat ofzo. Maar ik ga niks voor haar kopen, als k wat geef zal het iets simpel zijn. Ze zou mij ook nog een keer masseren zei ze omdat ze dat goed kon, ik geef haar gewoon een tegoedbon voor een massage bij mij. Mijn vraag is ook niet echt wat ik moet kopen maar meer wat k moet doen. Ik vind haar wel leuk maar weet niet of ik er zin in heb. Is het slim om gewoon mezelf te dwingen met haar weat te gaan doen om dan te kijken of ik echt nog verliefd wordt..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 13:08
Verwijderd
Als je jezelf al moet 'dwingen' om iets met haar te gaan doen, dan weet je het antwoord zelf al, toch?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 13:22
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
nou ja, als hij zich moet dringen omdat hij het eng vindt is natuurlijk anders dan wanneer hij geen zín heeft om wat met haar te gaan doen. Ik eht eerste geval zou ik het gewoon doen anders zul je je waarschijnlijk altijd afvragen 'wat als...'
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 13:34
Verwijderd
^True, maar zelfs in zijn eerste post zegt hij al dat hij denkt "fuck it, geniet van het leven" en dat hij eigenlijk alleen iets met haar wil omdat hij geen ervaring heeft..

Dat is niet echt een goed uitgangspunt, lijkt me.

Maar je hebt gelijk. Als hij haar echt leuk vindt, dan kan het eng zijn die stap te nemen en dan moet je jezelf soms een beetje dwingen..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 14:13
Verwijderd
misschien geen slecht idee om wat tijd aan haar te besteden...alleen door met haar om te gaan kun je erachter komen wat je precies wil lijkt me
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 15:00
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Wat Bartezz zegt. Spreek met haar af en doe wat leuks (flim, uit eten, ergens wat drinken, strandwandeling, whatever). Iets met haar afspreken wil niet zeggen dat je gelijk voor het leven vast zit.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 15:18
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
wat is nu eigenlijk je vraag? of je voor een serieuzere relatie moet gaan ja of nee? want daar kom je vanzelf wel achter als je haar nog eens ziet, en wat ICU al zegt, je zit nog nergens aan vast.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 17:38
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Kijk, ik ken haar zelf ook niet heel goed, we hebben ong. 1 avondje samen echt gepraat ofzo. Maar ik ga niks voor haar kopen, als k wat geef zal het iets simpel zijn. Ze zou mij ook nog een keer masseren zei ze omdat ze dat goed kon, ik geef haar gewoon een tegoedbon voor een massage bij mij. Mijn vraag is ook niet echt wat ik moet kopen maar meer wat k moet doen. Ik vind haar wel leuk maar weet niet of ik er zin in heb. Is het slim om gewoon mezelf te dwingen met haar weat te gaan doen om dan te kijken of ik echt nog verliefd wordt..
Je kunt best een keer met haar afspreken om haar beter te leren kennen. Na één afspraak ben je haar nog niets verplicht en hoef je echt nog niet met haar te trouwen. Je hoeft je nergens zorgen over te maken. Gewoon afspreken dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ik vraagg me wel eens af...
Bagheera
22 09-03-2014 15:53
Seksualiteit eerste condooms
swennieboy
43 22-12-2009 15:14
Seksualiteit Sex met je ex??
boehoe
42 23-03-2003 22:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.