Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2010, 23:14
metalheadje
Avatar van metalheadje
metalheadje is offline
nouja ik weet niet precies hoe verliefdheid voelt maar ik ken een meid die ik zeg maar heel erg leuk vind en als ik veel aan haar denk ga ik me kut voelen

wat t m nou is kan liefde nou gewoon kut voelen of is dit iets anders?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2010, 23:30
Verwijderd
Het moet fijn voelen! Niet kut! Maar snap het wel! Hoe zijn je gevoelens?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 01:06
metalheadje
Avatar van metalheadje
metalheadje is offline
nouja ik vind dr echt wel leuk maar t punt is dat ik gewoon 1 al heel verlegen ben en 2 dat ik zeer slecht om kan gaan met emoties maar goed betkent dan dat ik me kut kan gaan voelen doordat ik verliefd ben?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 06:11
Verwijderd
is dat ''kut'' voelen misschien frustratie? Meestal krijgen mensen vlinders in hun buik als ze verliefd zijn (een soort gelijk gevoel heb je soms ook als je heel erg zenuwachtig bent). verliefdheid is niet altijd even makkelijk en het kan zijn dat je vervelend voelt omdat je niet zo goed uit de weg kan met je gevoelens?

hoop dat het een beetje helpt
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 11:09
TH1JS
TH1JS is offline
Citaat:
nouja ik vind dr echt wel leuk maar t punt is dat ik gewoon 1 al heel verlegen ben en 2 dat ik zeer slecht om kan gaan met emoties maar goed betkent dan dat ik me kut kan gaan voelen doordat ik verliefd ben?
Zit je misschien met het gevoel dat je haar niet kan krijgen ?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 23:06
nicolel
Avatar van nicolel
nicolel is offline
nou 1 keer hadik echt vlinders in mijn buik en bij een andere jongen werd ik echt misselijk, maar daarbij voelde ik me ook helemaal geweldig!

maarwat voel je dan precies?
heb je niet dat als je ineens aan haar denkt dat je helemaal vrolijk word of iets?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 01:05
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
als ik het meisje zie waar ik verliefd op ben of een foto, dan gaan er ook allemaal gevoelens door me heen.
ik kan blij worden omdat ik weer iets moois zie en we samen toch al leuke dingen hebben meegemaakt. Ik kan gefrustreerd raken omdat ze op vakantie is en ik niks met haar kan doen. En ik kan boos op mezelf worden omdat ze vorig jaar allemaal signalen aan me gaf en ik de kans toen niet gepakt had.

als je eens beschrijft hoe je je precies voelt en waarom je je zo voelt is het makkelijker te zeggen of je verliefd bent of niet. als je je alleen maar kut voelt zonder reden als je haar ziet dan is het denk ik niet zo goed
__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 09:14
Verwijderd
Het voelt voor iedereen weer net een beetje anders. De een ervaart het heel lichamelijk -knoop in je maag; haast misselijk van opwinding; heel energiek, bijvoorbeeld- de ander vooral in zijn hoofd -afdwalende gedachtes; het gevoel alsof je een ''runnersrush'' hebt (dat gevoel dat je krijgt als je heel lang rent, omdat je dan bepaalde hormonen aanmaakt waardoor je je lekker voelt); dromerigheid; licht in je hoofd zijn; ipv het gevoel hebben dat de tranen je zó uit je ogen kunnen springen, het idee hebben dat er ''geluk'' achter je ogen zit; etc- Of een combinatie van beide, of de ene keer het een, de andere keer het andere. Of nog weer andere dingen.
Soms zijn mensen heel erg op hun gemak bij degene waarop ze verliefd zijn, soms worden ze juist ontzettend zenuwachtig en gaan allemaal ''stomme'' dingen doen of zeggen. Soms is het goed voor je zelfvertrouwen, soms totaal niet en voel je je continue afgewezen (hoewel dat niet zo hoeft te zijn).

Als je je kut voelt, kan dat bijvoorbeeld zijn omdat het niet gaat zoals je wil. Toen ik vijftien was dacht ik een keer verliefd te zijn op een jongen die al lang verliefd was op mij, maar toen we eenmaal ''verkering hadden'' voelde ik me verschrikkelijk. Wat bleek: ik was helemaal niet verliefd, ik had hem alleen gemist in de vakantie en wilde gewoon tijd met hem doorbrengen, maar niet met hem zoenen etc. Het kan allemaal nogal verwarrend zijn dus en als je niet echt zeker bent (want meestal kun je er niet omhéén, dan ''herken'' je op de een of andere manier dat je verliefd bent) dan zou ik uitkijken met wat je doet.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 23:50
snap
Avatar van snap
snap is offline
Wat hierboven staat klopt volgens mij best wel. Ik herken mezelf een beetje in jouw verhaal. Ik was ook gek op een meisje maar ik voelde me kut omdat ik niet bij haar was. Het helpt denk ik als je een keer een leuk gesprek met haar hebt. Dat geeft je wat meer zelfvertrouwen, en belangrijker: hoop. En hoop was bij mij het tegenovergestelde van dat kut gevoel. Het nare gevoel verdween dus. Hopelijk heb je hier iets aan! In ieder geval succes. Ik gun je het.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op een vriendin!
Mandii--xx
18 25-08-2010 21:52
Liefde & Relatie Ik ben verliefd:s
Verwijderd
8 18-08-2009 17:48
Liefde & Relatie onmogelijk verliefd :s
RammsteinRulez
18 01-12-2007 20:15
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 23: 50 First Dates, Beyond Borders, The House Of Sand&Fog
AJMouse
13 14-06-2004 22:25
Liefde & Relatie Jongen op wie je altijd verliefd was blijkt ineens gevoelens voor je te hebben.
Alistar
5 06-06-2004 12:48
Psychologie Lesbo's+female bi's meer geaccepteerd dan homo's+male bi's??
Mollusc
13 28-03-2002 19:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.