Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2013, 16:21
Siroli
Siroli is offline
Dag iedereen!

Ik ben eigenlijk nieuw op dit forum, maar zit een beetje vast met een bepaalde situatie en ik weet niet hoe ik hiermee om moet.

Ik zal met een kleine voorgeschiedenis beginnen:
Toen ik 14 jaar was, zat er een knap meisje met me in de klas (2de middelbaar). Ik vond haar leuk, zij mij. Ik ging heel veel met haar om, ze woont amper 60m van me af. We maakten samen ons huiswerk en ik kwam dus vaker bij haar thuis. Uiteindelijk maakten we het 'officieel' en waren we samen als koppeltje. Na een maand was het weer afgelopen, maar we bleven goeie vrienden. Ze zat nog dikwijls naast me in de klas en dit duurde tot het 3de middelbaar. Halfweg het 4de middelbaar schakelde ik over naar een andere klas op dezelfde school, maar toch is uiteindelijk ook onze vriendschappelijke relatie een beetje verwaterd. Als we elkaar tegenkwamen praatten we nog wel met elkaar en deden we vriendelijk. Maar vanaf het 5de middelbaar had zij een vriend. Ik was er toen totaal niet mee bezig eigenlijk, het maakte mij niet uit wat zij deed, ik was dus helemaal niet jaloers, want ik was niet echt verliefd op haar. Knap heb ik ze anders wel altijd gevonden. Maar uiteindelijk had ik mijn vrienden en vriendinnen en hield ik me in andere kringen bezig.

Maar waar deze topic uiteindelijk om draait is dat de relatie met haar vriend denk ik een 2tal jaar heeft geduurd, en nu is die relatie sinds 2 weken beëindigd en zit haar ex al met een ander (ondertussen zijn we beide 18 jaar). En toevallig of niet, ik kom haar regelmatig op de gym tegen en de eerste keer kwam ze nog eens met me spreken en de andere keren zeiden we vriendelijk 'hey' tegen elkaar.
Later, kwam ik ze tegen op een fuif en loopt ze langs mij en mijn vrienden voorbij en zeg ik 'hey' tegen haar, zij doet dit ook, lacht eens en loopt verder. Ik had ook de indruk dat ze me later die avond nog meerdere keren aankeek. Zelfs toen ik met een vriendin van me sprak, keek ze naar me, terwijl ze met m'n broer aan het praten was.

Tegen mijn broer heeft ze het dikwijls over mij. Ze had het zelfs over onze relatie van een maand van 4 jaar geleden.. en geeft zelfs leuke dingen over mij.

Ik weet hier dus geen raad mee.. Ziet ze mij nu terug zitten? Is ze verlegen dat ze die dingen tegen mijn broer zegt? Ik heb haar altijd leuk gevonden, maar weet nu helaas niet meer wat ik kan doen om onze relatie terug te verbeteren. En is het misschien omdat het gedaan is met haar vriend dat ze nu terug achter me aan zou lopen? Ik wil alleszinds geen vriendje van haar worden om zo haar ex te laten zien dat ook zij direct een ander kan bemachtigen..

Verder kom ik ze dus vaak tegen op de gym en woont ze vlakbij.. Maar hoe ga ik hiermee om? Ik zou eerst bepaalde dingen te weten willen komen en achteraf wel nog eens leuke dingen met haar willen gaan doen. Maar ik vind weet nie waar te starten..

Grts
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2013, 16:26
loveyou123
loveyou123 is offline
bedenk eerst wat jij wilt, wil je haar terug of niet? en je kan dan misschien aan haar vragen waarom ze je aan kijkt en al die dingen....
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 17:45
Verwijderd
Stel je vragen aan haar, niet hier.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 17:29
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Vind jij haar weer leuk? Leuk genoeg om er voor te gaan? Nou spreek haar dan is langer aan dan alleen hoi.
Dan kom je er vast snel achter hoe zij over je denkt!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 17:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wil jij haar weer? En wil zij jou ook echt, of probeert ze gewoon haar eventuele verdriet over haar ex te vergeten door middel van de positieve aandacht van jou? (Dat gebeurt helaas ook vaak genoeg.)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 14:24
Siroli
Siroli is offline
Da's net hetgene wat ik zelf niet weet.. ik weet niet of ik haar wel terugwil en ik weet niet of de onderlinge relatie nog altijd zo goed zal kunnen worden als toen.. ik heb haar alleszinds niet meer gezien, maar ik gok dat ze er vandaag wel weer bij zal zijn, aangezien ik haar broer gisteren nog sprak in de gym.

We spreken elkaar in ieder geval als vrienden aan, ik wil ook eerst zelf weten wat zij juist denkt, maar ik kan het toch moeilijk zo direct vragen? Het jammere is dat ik haar niet heel veel zie..
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 14:28
Verwijderd
Je moet het júist direct vragen dan. Wat mensen hier zeggen is niets anders dan speculatie berust op nihil informatie. Wat zij zegt is hetgeen dat relevant is.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 17:13
TheNoodle
TheNoodle is offline
Waarom spreek je niet eens met haar af als date om zo eens te bekijken of dat zelfde gevoel als voorheen terug komt. Komt dit gevoel dat is dat het goede moment om haar te vragen of ze jou nodig heeft om haar ex te vergeten.
Ik zou het persoonlijk ongemakkelijk vinden als er iemand naar me toe komt die me direct zo'n vraag stelt. Misschien zijn de dingen die ze zegt en het aankijken wel heel onschuldig.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 23:28
Siroli
Siroli is offline
Ok, toch nog even ff iets laten weten hier..
Heb haar weer vaker gezien en ben meer te weten gekomen, ze vind me leuk en staat open voor een relatie, maar ze wil even tijd..
Ik heb haar ook als date gevraagd op galabal dit weekend, wat raar en vluchtig klinkt, maar ze vond het goed..
Dus ik denk, ik probeer het, want ik vind haar ook steeds leuker..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ex wilt me terug. help!
volvoman
6 15-01-2014 16:06
Liefde & Relatie Wil mijn ex terug... (twijfels en libidoprobleem)
clef
11 18-03-2010 00:17
Liefde & Relatie Gezeik met je ex..
KiMZz
24 30-12-2004 16:33
Liefde & Relatie mijn ex wil me terug
little_dawn
11 19-08-2002 12:16
Liefde & Relatie Ik wil mijn ex terug
HipHopSter
7 03-04-2002 21:52
Liefde & Relatie Wil je mijn ex me terug??
ThA_BiTcH
0 17-03-2002 13:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.