Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2013, 21:29
dragoon020
dragoon020 is offline
Hoi allemaal hieronder een verhaaltje over iets waardoor ik met vraagtekens in mn hoofd zit. ik ben een jongen meisje noem ik ff ts.

Het begon allemaal bij dat ik op het werk bij haar afdeling wat werkzaamheden moest uitvoeren op het werk. Ik moest nieuwe werkplekken gereed maken voor gebruik waarvan ook 2 bij ts. In de verte viel het mij op dat ze heel erg naar mij aan het staren was ook toen ik bezig was met de werkplekken aanleggen. Ik zag haar ook niet meer met haar eigen werk bezig ze staarde nonstop naar me of keek naar beneden omdat ze intensief iets aan het typen was op haar mobiel. Plotseling hoorde ik iemand fluiten de vriendin van ts fluite naar mij om mijn aandacht voor ts te krijgen en ts zat toen een beetje verlegen tegen haar vriendin te praten van ah nee jij bent echt erg en glimlachte ondertussen zachtjes. De volgende dag tijdens de lunch zag ik dat meisje lopen haar vriendin zat al 1 tafel verder tegenover mij en haar vriendin zei tegen ts He is straight over you met een lach. ts zat toen met haar rug naar mij toe. Ik wilde even kijken of ze ging reageren als ik in haar zichtsveld stond maar deed alsof ik zo alsof ik normaal thee ging pakken ik liep ondertussen naar mijn werkplek en gelijk zag ik ts en haar vriendin opstaan en in de gang babbelen en smoezen en af en toe mijn richting opkijken. Mij blijft het opvallen dat als ik in een ruimte loop en ze heeft me opgemerkt dat ze heel erg blijft staren. Nu vraag ik mij af wat er toch in haar hoofd om zal gaan is het serieus of doet ze gewoon alleen maar een beetje lollig met haar vriendin.

Ik hoor graag jullie reacties hier over
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2013, 11:15
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
dit kunnen wij helaas niet weten. vraag het haar. ze lijkt je idd leuk te vinden.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2013, 11:47
Verwijderd
Dat ze je interessant vind is wel duidelijk, maar wat bierkoning zegt, vraag het haar..?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 13:14
Chawson
Avatar van Chawson
Chawson is offline
She wants the D.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 14:44
dragoon020
dragoon020 is offline
van de week ben ik haar niet op het werk tegengekomen ik denk dat ze kerstvakantie heeft. Ik heb haar inmiddels toegevoegd op facebook maar ze heeft nog steeds niet geaccepteerd ik denk dat ze niet zo maar iemand toevoegt maandag kijken of ik haar op het werk tegenkom en anders nog een week wachten hoe moeilijk dat ook is ik denk dat ik nu geduld moet hebben tot ik haar weer zie en dan een praatje met haar maken en uitnodigen voor een drankje of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2013, 14:23
ABCCBAXOXO
ABCCBAXOXO is offline
Ze lijkt je leuk te vinden
Met citaat reageren
Oud 31-12-2013, 15:33
dragoon020
dragoon020 is offline
Ik ben op haar afgestapt van hey ts alles goed daar antwoorden ze vrolijk op ik vroeg of ze ff tijd had om koffie te drinken toen zei ze maar waarom. Ik zei dus van ik wil je wel wat beter leren kennen. en toen zei ze gelijk van sorry maar er is geen wederzijdse interesse.

Wat heb ik verkeerd gedaan ik snap hier niks van me waarom trekt die vriendin van haar al mijn aandacht voor dat meisje. en staarde dat meisje me eerst dan zo veel aan ik snap hier echt helemaal niks meer van.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2013, 15:56
Verwijderd
Het blijft natuurlijk een vrouw hm. Daar moet je ook niet zoveel logica van verwachten.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2013, 18:58
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Wat heb ik verkeerd gedaan
Als je denkt dat dat meisje continue naar je heeft zitten staren, is het haar (en haar vriendin) waarschijnlijk opgevallen dat JIJ liep te staren of continue oogcontact zocht.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2014, 15:52
dragoon020
dragoon020 is offline
Het is wel lastig zo een afwijzing dat komt best wel hard aan ik heb er gister na de afwijzing nog in ieder geval een fijne feestdag en een gelukkig nieuw jaar gewenst. Maar ik voel me best wel raar nu een soort leegte als gevoel. Ik vind het de laatste tijd wel lastig om te ontdekken of een vrouw je leuk vind. voor me gevoel was dit de eerste keer in mijn leven dat ik dacht die vind mij leuk, maar helaas dat was niet het geval. Ik heb nog nooit gehad dat een vrouw naar me flirt of leuk vond. Het is echt heel lastig om er achter te komen wat er in hun omgaat.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2014, 17:38
Verwijderd
Het loont ook om gewoon wat directer te zijn in plaats van de hele tijd van een afstandje hopen dat ze toevallig jouw kant opkijkt. Vraag de volgende keer gewoon aan een meisje dat je leuk lijkt of ze zin heeft om eens iets te doen in plaats van te wachten tot ze "voldoende" jouw kant heeft opgekeken.

Je hoeft je nooit te schamen voor dapperheid.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 18:17
dragoon020
dragoon020 is offline
Vandaag heb ik weer wat raars meegemaakt op mijn werk. Ik was met een collega even aan het chekken of er nog printers bijgevuld moesten worden, dus kwam ik ook langs haar afdeling. Eenmaal in het zicht van dat meisje begon ze mij weer aan te staren ik keek niet haar kant op omdat ik zelf al dacht ze heeft me toch al afgewezen dus ik let niet op haar. Toen ik wegliep ging ze ineens achter me aan lopen richting de wc. Volgens een collega gedraagd zij zich raar bij mij. Want als hij alleen loopt heeft hij dit soort dingen nooit aan de hand. Hij denkt dat dat meisje contact met me probeerd te zoeken. Maar zelf snap ik er helemaal niks meer van. Hoe denken jullie hier over? Ik hou me er niet te veel mee bezig aangezien ze al eens een verzoek voor een afspraakje heeft afgewezen, Maar toch zet dit mij aan het twijfelen. Ik vind dit een lastige situatie ik snap er niks meer van waarom ze zich zo verdacht gedraagd. Dat het zelfs mijn collega's gaat opvallen zonder dat die iets over dat meisje weten.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 20:11
Dylan4real
Dylan4real is offline
Ik zou zeggen loop naar haar toe en vraag het. enige manier om erachter te komen. en wie weet misschien wordt het nog leuk.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2014, 10:53
Verwijderd
Misschien was ze gewoon even aan het kijken van "hm ik hoop dat ik hem niet gekwetst heb" ofzo. Ze heeft je al afgewezen, dus tja, jammer maar niets aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 17:53
dragoon020
dragoon020 is offline
even een status update. laatst van de week liep ik met een collega vlak langs haar en zeiden we haar gedag. Ze liep door alsof ze ons niet had gezien. Ik denk dus gelijk van ok ze wil niks dan niet toch ook prima. De volgende dag kom ik haar tegen met er vriendin, ze zat daar koffie te drinken en ik dacht zelf van nee laat ik er maar niet op af gaan ze heeft me een paar weken geleden al verteld dat ze geen interesse had en negeerde me laatst toen ik met een collega goeiedag tegen haar zei. Maar onder de lunch begon ze ineens weer naar mij te staren, haar vriendin hield mij ook in de gaten. Ik ging er niet te veel op letten omdat ik niet de indruk wilde opwekken dat ik steeds naar haar keek. Toen ik wegliep zag ik haar blik mij achtervolgen. Die vriendin merkte later pas dat ik al weg liep en zag mij toen ik langs haar tafel liep maar volgens mij had die niet verwacht dat ik zo dichtbij was en schrok bijna had ik het idee en zag haar kop snel richting mij kijken. Ik ging toen even achter me kijken of ze niet meer keek maar ze keek nog snel toen ze zag dat ik haar betrapte keek ze snel weg met een glimlach. Sorry als ik hier een wat te lang verhaal schrijf. Ik ben nu helemaal in de war en snap er niks meer van.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 18:38
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
praat met haar en vraag duidelijk wat haar gedachtes zijn over jullie. dan heb je duidelijkheid.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 19:11
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ze vindt het leuk om het je ongemakkelijk te maken
Met citaat reageren
Oud 08-01-2014, 17:49
dragoon020
dragoon020 is offline
dat denk ik ook . Ik ga een keer kijken of ze alleen luncht of koffie drinkt dan ga ik er wel een keer bijzitten gewoon wat kletsen. Vandaag met de lunch werd ik ook weer overduidelijk aangekeken. Zij zat 2 tafels verderop met dr rug richting mijn kant en ze ging steeds achter zich kijken naar mij en zat wat met haar haar te spelen. Maar als ik bijvoorbeeld weer dichtbij haar in de buurt kom ongeveer 3 a 4 meter dan doet ze alsof ze me toevalig niet ziet alsof ik niet ben opgemerkt. Maar het beste is inderdaad als ik een keer met haar ga praten, en dat beste moment lijkt mij als ik haar met een kleine groep koffie zie drinken of tijdens de lunch.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-01-2014, 20:44
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Of ze je aankijkt of niet is toch compleet irrelevant als ze al heeft gezegd geen interesse te hebben?

Of snap ik het nu gewoon niet?

Edit: ik denk ook dat het nogal ongemakkelijk gaat worden als je zomaar bij haar aan tafel komt zitten en weer gaat proberen. Ze heeft al gezegd geen interesse te hebben. Hoe denk je dat het over gaat komen als je haar toch weer lastig gaat vallen?

Dat ze je aankijkt betekent niets. Misschien heb je wel gewoon een raar hoofd.

Laatst gewijzigd op 08-01-2014 om 20:50.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2014, 21:40
dragoon020
dragoon020 is offline
ten eerste sorry als ik raar overkom. Ik ben alle moed nu echt verloren. Kom er net achter dat mijn facebook vriendschapsverzoek ook is geannuleerd die al 2 weken lang in de wacht staat maar nu staat er niet meer is al verzonden dus die is geannuleerd. Dus ik denk dat alles nu einde oefening is. Jullie mogen weer allemaal blij zijn het is mij niet gelukt en gewoon niet gegund ik kan het gewoon niet en dit is gewoon de laatste keer geweest. Ik ben het nu zat ik ga niet meer op zoek naar een vrouw en hoef het niet meer al dat vage gedoe heb ik geen zin meer in. Sorry is dit allemaal raar overkomt maarja ben al bijna 23 heb nog nooit een meisje gehad of gezoend. Jullie mogen blij zijn ik blijf voor eeuwig alleen het leven is me niet gegund. Ik kan het gewoon niet aan het lukt gewoon niet. Dit kost me allemaal veel te veel energie en ik heb er koppijn van gekregen door al die onduidelijkheden.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2014, 21:42
dragoon020
dragoon020 is offline
een tip voor de meisjes ga niet flirten met een jongen als je hem toch niet leuk vind wat in dit geval mij denk ik is overkomen. Gevoelens kwetsen is geen leuk spelletje.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2014, 06:39
feniks
feniks is offline
En dit is het moment waarop je beter een biertje had kunnen drinken.
Dit soort opmerkingen zijn altijd een uiting van iets dat veel dieper gaat: dit straal je uit, en als Lord Wanhoop, zul je inderdaad nooit een meisje krijgen, want wanhoop is bijzonder onaantrekkelijk...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2014, 14:24
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Phoe, wat is het leven zwaar zeg voor jou! Bekijk het eens positiever, wil jij een relatie met een meisje die alleen maar vaag doet en zelf niet eens weet wat ze wil? Je bent nog maar 22!

Het leven is nog niet voorbij hoor! Ga leuke dingen doen en focus je er niet zo op. Er zijn geen leeftijden dat je al bepaalde dingen gedaan moet hebben en vergelijk je alsjeblieft nooit met anderen! Het is duister lezen in andermans boeken (oftewel je weet nooit wat voor problemen zij hebben)

Maar dit komt inderdaad wanhopig over en bovendien lijkt het ook alsof je vol met zelfmedelijden zit. Ook niet echt aantrekkelijk! blijven oefenen. Practice makes perfect!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2014, 18:24
Heer Wil
Heer Wil is offline
Idd, als ik dit hoor denk ik dat het net even anders in elkaar zat. Ze vond je wel aantrekkelijk, keek je daarom veel aan, maar een vrouw voelt dit soort wanhoop gewoon en het heeft haar afgeschrokken. op je 23e zou je veel positiever in het leven moeten staan.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2014, 00:24
dragoon020
dragoon020 is offline
Nu ik dit zo terug kijk. Heb ik er weer een andere kijk op ik heb niet de hele tijd berichtjes of verzoeken lopen sturen dat niet. Dat zou anders inderdaad wanhopig overkomen. Maar op mijn werk of in haar bijzijn heb ik alles wel rustig aan gedaan en daar ben ik nog niet echt wanhopig geweest naar haar in mijn gedachte wel dat wel. Maar daar hou ik mezelf in tegen. Ik denk nu dat het nu het beste is als ik een beetje afwacht wat de situatie nu voort gaat brengen, en moet wachten tot ze weer wat meer open wordt voordat ik normaal gesprek met er kan starten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2014, 22:24
feniks
feniks is offline
Dude, serieus...
Laat dat mens barsten, en ga door met je leven. Ze wil je niet, laat haar met rust, drink een biertje en stop met die hopeloze onzin.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vind zij mij leuk????
diabolobeest
13 03-08-2014 22:05
Liefde & Relatie Ik ben een meisje, en ik vind een meisje leuk. vind zij mij leuk?
myloveismusic
4 15-07-2013 18:44
Liefde & Relatie vind hij mij leuk?
katnisseverdeen
11 29-04-2013 11:46
Liefde & Relatie Vind hij mij wel leuk???
lalala13
12 31-03-2013 13:14
Liefde & Relatie Vind beste vriendin leuk! Help
Boeitjouwwat
26 25-06-2012 04:15
Liefde & Relatie Ik vind haar leuk zij mij ook ?
shenk
34 10-05-2009 22:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.