Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2014, 17:04
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Kerel voor jou.
Je zou z'n kleinzoon kunnen zijn.
__________________
Lophophanes cristatus
Advertentie
Oud 29-04-2014, 17:05
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Wat zeg ik, achterkleinzoon.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 29-04-2014, 17:10
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik vind het schattig. DF, ik wil in je wangetjes knijpen, jong.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-04-2014, 17:44
Verwijderd
Voor genoeg geld doe ik alles!
Oud 29-04-2014, 18:13
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat zeg ik, achterkleinzoon.
Ik krijg alleen intelligente koters.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 29-04-2014, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg alleen intelligente koters.
Je achterkleinzoon is gelukkig ook echt je kind/koter inderdaad.
Oud 29-04-2014, 18:49
Verwijderd
Hier wonen verwaande aandachtshoeren die geen fatsoen hebben.dat soort mensen
Oud 29-04-2014, 18:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je achterkleinzoon is gelukkig ook echt je kind/koter inderdaad.
Wat een intelligente opmerking die Noedel vast en zeker op zijn plaats zal zetten! Pak aan, Noedel!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-04-2014, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Wat een intelligente opmerking die Noedel vast en zeker op zijn plaats zal zetten! Pak aan, Noedel!
Wat wil je dat ik doe om mijn betwiste intelligentie te tonen? Een potje triviant tegen 'm spelen en dat live uitzenden op dit forum? Zeg het maar hoor
Oud 29-04-2014, 18:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, dat zou idd zeer vermakelijk zijn, maar misschien kan je ook eens niet constant lompe vragen stellen of 'bijdehante' opmerkingen maken in een poging om steeds het laatste woord te hebben.

Maar met die triviant-sessie ben ik ook al redelijk blij hoor.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-04-2014, 19:04
Verwijderd
Maar lompe vragen stellen is zo leuk.
Oud 29-04-2014, 19:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat kan je vinden, maar je zit hier niet in je eentje en als anderen je irritant vinden kan je je misschien eens een beetje aanpassen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-04-2014, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Je achterkleinzoon is gelukkig ook echt je kind/koter inderdaad.
Wauw
Oud 29-04-2014, 19:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik vind DF altijd wel wat leven in de brouwerij brengen .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-04-2014, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Dat kan je vinden, maar je zit hier niet in je eentje en als anderen je irritant vinden kan je je misschien eens een beetje aanpassen.
Dat zou kunnen. Als ik daar ooit behoefte toe voel laat ik het wel weten.
Oud 29-04-2014, 19:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat zou kunnen. Als ik daar ooit behoefte toe voel laat ik het wel weten.
Ja okee, ook goed. Maar dan moet je geen vragen meer stellen als 'NOUJAAAAA, Waarom reageer je nou ineens zo? Wat heb ik nou weer gedaan?!', want bij dezen weet je 't.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-04-2014, 19:36
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je achterkleinzoon is gelukkig ook echt je kind/koter inderdaad.
koter (zn): kind

kind (zn) : koter,kroost, loot, nageslacht, nakomeling, spruit, telg, vlees en bloed, vrucht
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 29-04-2014, 19:37
Verwijderd
Citaat:
koter (zn): kind

kind (zn) : koter,kroost, loot, nageslacht, nakomeling, spruit, telg, vlees en bloed, vrucht
Koter in die tweede betekenis is alleen een stuk minder gangbaar. Maar laten we daar maar geen discussie van maken want dan heb ik het dalijk weer gedaan, eh.
Oud 29-04-2014, 19:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-04-2014, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ja okee, ook goed. Maar dan moet je geen vragen meer stellen als 'NOUJAAAAA, Waarom reageer je nou ineens zo? Wat heb ik nou weer gedaan?!', want bij dezen weet je 't.
Als ik aan jou vraag wat je studeert heb ik daar totaal geen bijbedoelingen bij en is dat gewoon uit een soort voorzichtige interesse. Wat voor rare dubbele bodems jij in dat soorten vragen ziet is toch echt je eigen probleem.
Oud 29-04-2014, 19:43
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Wel een voordeel van jou als nageslacht hebben is dat ik je zonder problemen een corrigerende knal voor je smoel kan geven.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 29-04-2014, 19:46
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Als ik aan jou vraag wat je studeert heb ik daar totaal geen bijbedoelingen bij en is dat gewoon uit een soort voorzichtige interesse. Wat voor rare dubbele bodems jij in dat soorten vragen ziet is toch echt je eigen probleem.
Dat vragen wat ze studeert is dan ook waarschijnlijk niet waar ze op doelt. Maar eerder het feit dat je er vervolgens vanuit gaat dat ze haar opties niet volledig bekeken heeft en een opmerking plaatst als 'waarom zou je in godsnaam niet kunnen stoppen?'.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 29-04-2014, 19:58
Verwijderd
Wat een enorm vreemde reactie op iemand die nog niet aan een bachelorscriptie is begonnen na zes jaar studeren en zelf aangeeft ''heel slecht in studeren'' te zijn inderdaad.

Die achterliggende redenen boeien dan toch niet zoveel ff? Zo'n rare eerste reactie is dat echt niet. En een schuld van 20.000 zou voor mij ook geen reden niet voor wat anders wat wellicht beter gaat te kiezen, maar dat terzijde.
Oud 29-04-2014, 20:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat een enorm vreemde reactie op iemand die nog niet aan een bachelorscriptie is begonnen na zes jaar studeren en zelf aangeeft ''heel slecht in studeren'' te zijn inderdaad.

Die achterliggende redenen boeien dan toch niet zoveel ff? Zo'n rare eerste reactie is dat echt niet. En een schuld van 20.000 zou voor mij ook geen reden niet voor wat anders wat wellicht beter gaat te kiezen, maar dat terzijde.
Joh, je weet ook best dat het helemaal niet om die vraag gaat of om vragen over m'n studie of om welke vragen stellen dan ook.
Ik heb 't je al eerder uitgelegd en als je het nu nóg niet snapt ben je dommer (of kan je je een stuk dommer voordoen) dan ik dacht.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-04-2014, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vind DF altijd wel wat leven in de brouwerij brengen .
Dit, ja.

Citaat:
Joh, je weet ook best dat het helemaal niet om die vraag gaat of om vragen over m'n studie of om welke vragen stellen dan ook.
Ik heb 't je al eerder uitgelegd en als je het nu nóg niet snapt ben je dommer (of kan je je een stuk dommer voordoen) dan ik dacht.
Ik snap wel dat het lullig overkomt, maar volgens mij is DF vooral lomp, niet echt gemeen ofzo. 'Waarom ga je door met iets wat je zo ongelukkig maakt' is in mijn ogen niet echt een rare vraag. C'est le ton qui fait la musique, dat is zo, maar het is nogal ehhh overtrokken allemaal?
Oud 29-04-2014, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Joh, je weet ook best dat het helemaal niet om die vraag gaat of om vragen over m'n studie of om welke vragen stellen dan ook.
Ik heb 't je al eerder uitgelegd en als je het nu nóg niet snapt ben je dommer (of kan je je een stuk dommer voordoen) dan ik dacht.
Het zijn gewoon stuk voor stuk geen rare vragen en als jij (en anderen) zich daar direct door aangevallen voelen, moeten jullie dat vooral doen. Ik ga me d´r niet druk over maken i.i.g.

En wat je me al eerder hebt uitgelegd, prima dat jij dat denkt, vooral doen.
Oud 29-04-2014, 20:26
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik vind het gebitch op DF's vragen ook nogal overtrokken, ik had ze ook kunnen stellen (als ik jullie wat minder goed kende en hier niet veel kwam, that is)
Oud 29-04-2014, 20:26
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
En je er door aangevallen voelen zegt volgens mij meer over hoe je je er zelf bij voelt dan hoe DF het bedoelt
Oud 29-04-2014, 20:27
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Maar misschien denk ik te positief over 't knulletje
Oud 29-04-2014, 20:29
Verwijderd
Ik (maar hee, dat ben ik he), vond zijn vragen anders ook nogal 'zuigerig' overkomen. Het lijkt me vrij bekend hier dat Trimm al jaren niet blij is met haar studiesituatie, en opmerkingen als 'huh, ben je al zoveel jaar bezig, huh, ben je nog niet met je scriptie bezig' kwamen op mij dan ook nogal pesterig over.

Maar daar kan ik uiteraard helemaal naast zitten.
Oud 29-04-2014, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Ik (maar hee, dat ben ik he), vond zijn vragen anders ook nogal 'zuigerig' overkomen. Het lijkt me vrij bekend hier dat Trimm al jaren niet blij is met haar studiesituatie, en opmerkingen als 'huh, ben je al zoveel jaar bezig, huh, ben je nog niet met je scriptie bezig' kwamen op mij dan ook nogal pesterig over.

Maar daar kan ik uiteraard helemaal naast zitten.
Ik wist dat ze al een paar jaar uitloop had ja, maar ik had geen idee dat ze nog niet aan haar scriptie was begonnen, en daaruit volgde dan ook mijn andere vragen, omdat het dan sowieso nog wel ff gaat duren voor ze klaar is.
Oud 29-04-2014, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Maar misschien denk ik te positief over 't knulletje


oma
Oud 29-04-2014, 20:32
Verwijderd
Horen jullie het woord 'madammeke' ook altijd in je hoofd met de stem van Urbanus?

Citaat:
Ik (maar hee, dat ben ik he), vond zijn vragen anders ook nogal 'zuigerig' overkomen. Het lijkt me vrij bekend hier dat Trimm al jaren niet blij is met haar studiesituatie, en opmerkingen als 'huh, ben je al zoveel jaar bezig, huh, ben je nog niet met je scriptie bezig' kwamen op mij dan ook nogal pesterig over.

Maar daar kan ik uiteraard helemaal naast zitten.
DF is geen vaste saaier, hoezo zou hij dat moeten weten?
Oud 29-04-2014, 20:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nogmaals, het gaat me helemaal niet om die vraag. Wat boeit mij het nou, ik beantwoord normaal gesproken alles als iemand echt een vraag heeft. Maar als ik iemand al meerdere keren heb uitgelegd wat ik vervelend vind en waarom, die persoon dat toch blijft doen, en elke keer doet alsof het totaal vanuit het niets komt, dan ben ik er op een gegeven moment klaar mee en dan kan je van mij, op z'n Rotterdams gezegd, effe lekker de tering krijgen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-04-2014, 20:34
Verwijderd
Ik zal wel altijd het slechtste in de mensheid zien, maar ik vond die vragen van 'en, ben jij al aan je scriptie bezig' enz, vrij doorzichtig zuigerig uitlokkend.
Oud 29-04-2014, 20:34
Verwijderd
Het kost maar 700 euro's om naar Sjanghai te vliegen.
Oud 29-04-2014, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ik zal wel altijd het slechtste in de mensheid zien, maar ik vond die vragen van 'en, ben jij al aan je scriptie bezig' enz, vrij doorzichtig zuigerig uitlokkend.
Oud 29-04-2014, 20:37
Verwijderd
Maar als dat niet het geval was dan ligt dat uiteraard aan mij.
Oud 29-04-2014, 20:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Het kost maar 700 euro's om naar Sjanghai te vliegen.
Vancouver maar 673, dus ik zou daar voor kiezen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-04-2014, 20:42
Verwijderd
Zijn dat serieus prijzen voor retourtjes?
Oud 29-04-2014, 20:46
Verwijderd
Weet iemand of je op een of andere manier kan instellen dat er geen filmpjes/foto's worden opgeslagen op je telefoon bij whatsapp? Ik word gek van die fotos met eeb groepsgesprek. Waarschijnlijk moet ik er maar mee dealen.
Oud 29-04-2014, 20:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oh, 524 zelfs (wel met 2 tussenstops )
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-04-2014, 22:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Volgensmij zit je voor die prijs dan vast in dat gat zonder hotel, zonder geld en zonder terugreis.
Oud 29-04-2014, 22:36
Verwijderd
Met die prijs heb je juist genoeg geld over voor een hotel zou ik denken.
Oud 29-04-2014, 22:43
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik vind DF altijd wel wat leven in de brouwerij brengen .
Ik ook maar hij is wel een beetje van Carnniveau.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 29-04-2014, 23:00
Verwijderd
Carn en ik zijn gewoon lekker onszelf gebleven.
Oud 29-04-2014, 23:00
Verwijderd
Ohja hij was dat met dat menstruatiebloed toch? Was een mooie discussie wel
Oud 30-04-2014, 08:13
Verwijderd
Iemand op tv zei: "If I knock somebody else up....." en de ondertiteling was "Als ik nog eens iemand met een kind schop...."
Oud 30-04-2014, 08:30
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Iemand op tv zei: "If I knock somebody else up....." en de ondertiteling was "Als ik nog eens iemand met een kind schop...."
Oei. Wat 1 woordje teveel al niet kan doen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-04-2014, 08:37
Verwijderd
Pssst, Trimm, ik wil je nu heel graag elke keer dat ik je zie herinneren aan de afspraak met de studentenpsych want ik vind het zo goed dat je actie onderneemt en dan ivind ik ik het zo jammer dat je het vergeet dat ik je er zelf naar toe zou willen brengen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.