Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2002, 08:23
Vraag
Vraag is offline
Hoi!

Nou, wat ik gistern toch weer beleefd heb! Praten m'n vriendin en ik gisteren over sex, zegt ze dat ze er nog steeds mee rondloopt, dat de eerste keer dat we sex hadden (meer dan een jaar geleden), dat dat een grote teleurstelling voor haar was. Ze had er gewoon meer van verwacht.
Ik heb geprobeerd haar uit te leggen dat dat wel vaker voorkomt, eigenlijk vrij vaak, dat je teleurgesteld bent de eerste keer, omadt je gewoon verwacht dat het prachtig moet zijn, maar tegelijkertijd ben je flink gestresst en gespannen, waardoor het allemaal eigenlijk niet vlekkenloos verloopt, of op z'n minst het genieten minder groot maakt. Maar ergens wil ze het niet geloven! Dus nu weet ik het ook niet meer...het ís toch normaal dat de eerste keer teleurstellend kan verlopen? Dan hoef je er toch niet na een jaar nog mee te zitten? Of is dat iets wat bij meiden hoort? Vertel het me!!

V(r)aag.
__________________
Vaag, dit is een sig van Vraag!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 09:33
Popje_temp
Avatar van Popje_temp
Popje_temp is offline
Het is volgens mij heel normaal, dat de eerste keer teleurstellend is, en niet alleen bij meiden.
Vergelijk het maar met naar een feestje gaan.
<Als je van te voren verwacht dat het supercool gaat worden, valt het vaak tegen.
Precies met sex, als je je daar te veel van gaat verwachten, valt het altijd tegen.
Of die ander moet kunnen gedachtenlezen ofzo, dan kan ie precies doen wat jji verwacht.
Het beste kun je gewoon proberen om geen verwachtingen te hebben, maar dat is erg moeilijk.
Ook speelt de spanning van de eerste keer een belangrijke rol, je zenuwen verpesten eigenlijk de kans om optimaal te genieten.
Wat dat betreft zou je vriendin beter moeten weten, tenzij ze het nog steeds beroerd vind, dan moet ze maar beter aangeven wat zij verwacht/wil tijdens de sex.
__________________
I will work to elevate you just enough to bring you down. Trust me. wilt trouwen met oemoemenoe! geeft vakje27 een kus!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 10:12
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
tuurlijk is dat normaal..

Je bent nog niet totaal op je gemak bij elkaar, m,aakt je bezorgt over dat rare geluid dat je maakt of die rare kleur die je gezicht word.. Je bent nog niet op elkaar ingespeeld..

Pas na een jaar ofzo word 't echt goed
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 10:15
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
nja t is grotendeels normaal dat de eerste keer teleurstellend was .. tis minder normaal dat ze zich daar na een jaar nog druk om maakt , geniet ze nu wel dan ?

en ikzelf had geen teleurstellende of onprettige eerste keer .. ten eerste was ik 20 met me eerste keer dus absoluut klaar neem ik aan en ten tweede had ik dr 0.0 verwachtingen aan daardoor ging t erg relaxt en niet-gestrest (toch ben ik niet klaar gekomen en zij wel maar sinds toen al vond ik dat t toch meer op t sex gaat dan om t klaarkomen -> orgasme is slagroom op de ijs .. zonder slagroom is de ijs nog steeds lekker
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 10:21
Vraag
Vraag is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
tis minder normaal dat ze zich daar na een jaar nog druk om maakt , geniet ze nu wel dan ?

Da's een andere zaak. Ik weet niet wat dat met haar is, maar ze is nooit echt opgewonden geweest. Ze masturbeerde vordat ze me kende en in de tijd dat ik weg was hoogstens 1x per maand en klaarkomen....ze weet niet eens hoe dat voelt! We hebben het wel geprobeerd hoor, maar de 'opwinding' is er niet eens en dan houdt het gauw op. an het zijn dat ze frigide is? Ik bedoel, als ze alleen in mijn aanwezigheid niet opgewonden kan raken zou het aan mij kunnen liggen, maar ook zonder mij lukt het nooit. Kan het zijn dat deze 2 dingen met elkaar te maken hebben? Dat ze nooit opgewonden is omdat de eerste keer zo tegenviel?? Klinkt zo raar.....

__________________
Vaag, dit is een sig van Vraag!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 11:13
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
Vraag schreef:

Da's een andere zaak. Ik weet niet wat dat met haar is, maar ze is nooit echt opgewonden geweest. Ze masturbeerde vordat ze me kende en in de tijd dat ik weg was hoogstens 1x per maand en klaarkomen....ze weet niet eens hoe dat voelt! We hebben het wel geprobeerd hoor, maar de 'opwinding' is er niet eens en dan houdt het gauw op. an het zijn dat ze frigide is? Ik bedoel, als ze alleen in mijn aanwezigheid niet opgewonden kan raken zou het aan mij kunnen liggen, maar ook zonder mij lukt het nooit. Kan het zijn dat deze 2 dingen met elkaar te maken hebben? Dat ze nooit opgewonden is omdat de eerste keer zo tegenviel?? Klinkt zo raar.....

als ze dan al frigide zou zijn dan zit t vooral in dr hoofd (t is geen lichamelijke afwijking toch ?) .. je zegt dat ze al niet eens opgewonde kan worden dus die kans is dr (ik heb wel een meisjes gekent die dan wel opgewonden konden wordne maar niet klaarkomen -> uiteindelijk lukt dat wel iets meer/andere dingen doen gewoon ).. dingen die niet echt zijn maar in iemands hoofd zijn nog veel lastiger op te lossen .. anders probeer je t met een placebo effect maja dat zou voorliegen betekenen wat ook weer niet leuk is ( ik had t ooit es gedaan bij een meisje ... en jaaa *t werkte* volgens haar ze was ook echt ver heen geraakt .. maar dat was niet door t *middeltje* maar door t feit dat ze dacht dat t middeltje hielp zeg maar .. moeilijk uitleggen ) ..

het kan ook zijn dat ze dr niet echt klaar voor is trouwens ,zien veel mensen ook over t hoofd ( zelfs al zou ze 18 zijn hoeft ze dr niet perse volledig klaar voor zijn)

maar ik kan me voorstellen hoe niet-leuk dit is voor je en voor haar bovendien ook
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 11:32
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
Vraag schreef:
Hoi!

Nou, wat ik gistern toch weer beleefd heb! Praten m'n vriendin en ik gisteren over sex, zegt ze dat ze er nog steeds mee rondloopt, dat de eerste keer dat we sex hadden (meer dan een jaar geleden), dat dat een grote teleurstelling voor haar was. Ze had er gewoon meer van verwacht.
Ik heb geprobeerd haar uit te leggen dat dat wel vaker voorkomt, eigenlijk vrij vaak, dat je teleurgesteld bent de eerste keer, omadt je gewoon verwacht dat het prachtig moet zijn, maar tegelijkertijd ben je flink gestresst en gespannen, waardoor het allemaal eigenlijk niet vlekkenloos verloopt, of op z'n minst het genieten minder groot maakt. Maar ergens wil ze het niet geloven! Dus nu weet ik het ook niet meer...het ís toch normaal dat de eerste keer teleurstellend kan verlopen? Dan hoef je er toch niet na een jaar nog mee te zitten? Of is dat iets wat bij meiden hoort? Vertel het me!!

V(r)aag.
volgens mij komt dat heel vaak voor ik had ook meer verwacht maar jah!
ik werd verrot gescholden toen ik mijn vriendin (nu ex) onmaagde! das ook niet alles
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.