Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2002, 04:30
ReiN
ReiN is offline
Ik zit nu drie en een halve maand in de vs (en vermaak me enorm )en het viel me op dat ze hier praktisch alleen blunts roken. Wat inhoudt sigaar(bij voorkeur van het merk phillie) openmaken, tabak eruit en pure wiet erin. Ik heb dit een paar keer gerookt, maar ik weet niet of het de amerikaanse wiet was of iets anders maar ik was gewoon verlamd. ik kon amper meer praten zo stoned. 1 keer begon ik zelf nederlands te lullen tegen het meisje waar ik mee rookte. En nee het was niet fijn. Nou blow ik niet regelmatig, en deed ik dat in Nederland ook niet. Maar laatst had ik voor de grap gewoon een joint gemaakt (hun raar kijken omdat je er tabak in doet) en dat was wel lekker (en de high ook). Kortom puur weed roken zoals ze dat in de vs doen heeft amper smaak. Doe je er tabak bij komt het veel meer tot zijn recht. Je doet misschien in blunts over het algemeen meer wiet maar ik vond het toch echt niet tof.
Heeft iemand hier ervaringen mee en wat is jouw mening?
__________________
.............average neutral.............
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2002, 10:14
Verwijderd
wat ik dus doe, ik rook puur wiet in een waterpijp en dat is 100x toffer (vind ik) dan een joint...

btw, gister deed iemand ook sjek in me waterpijp en toen sloeg het heel anderz maar wel sneller in...
duzz ik zeg: puur is wel lekkerder...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 10:36
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
ReiN schreef:
Ik zit nu drie en een halve maand in de vs (en vermaak me enorm )en het viel me op dat ze hier praktisch alleen blunts roken. Wat inhoudt sigaar(bij voorkeur van het merk phillie) openmaken, tabak eruit en pure wiet erin.

zonder tabak? moet je dan niet steeds opnieuw een vlam onder die sigaar houden?

Ik heb dit een paar keer gerookt, maar ik weet niet of het de amerikaanse wiet was of iets anders maar ik was gewoon verlamd. ik kon amper meer praten zo stoned. 1 keer begon ik zelf nederlands te lullen tegen het meisje waar ik mee rookte. En nee het was niet fijn. Nou blow ik niet regelmatig, en deed ik dat in Nederland ook niet. Maar laatst had ik voor de grap gewoon een joint gemaakt (hun raar kijken omdat je er tabak in doet)

vreemd, amerikaanse kennissen van mijn pa heb ik ook gewoon joints met tabak zien roken. en op engelse softdrugfora (www.overgrow.com) word er ook vaak gepraat over joints.

en dat was wel lekker (en de high ook). Kortom puur weed roken zoals ze dat in de vs doen heeft amper smaak. Doe je er tabak bij komt het veel meer tot zijn recht.

niet me eens, en ik rook elke dag puur.

Je doet misschien in blunts over het algemeen meer wiet maar ik vond het toch echt niet tof.
Heeft iemand hier ervaringen mee en wat is jouw mening?
helaas niet, ik zou niet eens weten waar ik de sigaar vandaan moet halen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 13:18
Ninnoc
Ninnoc is offline
blunts, dat roken ze ook in de film kids (onwijze kutfilm, nooit kijken!)
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:16
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
blunts, dat roken ze ook in de film kids (onwijze kutfilm, nooit kijken!)
hmm, ik heb die film nog nooit gezien maar ik heb gehoord dat het allen maar over seks gaat.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 17:59
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
hmm, ik heb die film nog nooit gezien maar ik heb gehoord dat het allen maar over seks gaat.

ja, daar gaat het ook over.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 18:31
basje!
basje! is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
blunts, dat roken ze ook in de film kids (onwijze kutfilm, nooit kijken!)
klinkt als een sexfilm voor kinderen waarin joints worden gerookt, of heb ik het nu weer helemaal mis?
__________________
live your life de basje!-way!"we can still find them and kill them"...uit de heilige Turner Diaries
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 07:48
RanCoRjunky
RanCoRjunky is offline
Ik maak sinds kort mijn eigen blunts en het is best wel chill, ik snij dus een sigaar open (laat 1 cm achter)haal de tabak eruit(hou nog steeds die 1 cm gevuld met sigaar)pak een gewone vloei en knip het plakrandje eraf maak die nat, plak hem op die "scheur" prop er zoveel mogelijk pure wiet in stamp het ook aan met je sleutels,andere sigaar,takje,of iets anders en steek het wiet aan (douw dat stukje waar gewoon tabak in zit in je bek) en dan lekker wappie worden
__________________
I've got my hash pipe
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 22:45
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
basje! schreef:
klinkt als een sexfilm voor kinderen waarin joints worden gerookt, of heb ik het nu weer helemaal mis?
ik heb er vol afschuw naar gekeken, eerst hadden we een een hele leuke vrolijke cultfilm gekeken en toen kids, na die film had iedereen zoiets van, laten we maar naar bed gaan want de hele sfeer was weg.

het gaat over een groepje jongeren in amerika van een jaar of 13 die een eind in het rond neuken en blowen enzo. dan is er 1 jongetje die alleen maar sex met maagden wil, echt heel walgelijk hoe die die meisjes praktisch verkracht. Er is een groepje meisjes en een groepje jongetjes. Dan is er een meisje dat een paar jongens heeft geneukt en bang is dat ze aids heeft, een vriendinnetje (dat nog maar 1 keer heeft geneukt met dat jongetje met maagden-voorkeur) gaat mee zodat die ander niet alleen moet. Dan blijkt het meisje dat nog maar 1 keer heeft geneukt aids te hebben en die ander niet. Dan gaat ze op zoek naar die jongen en vind hem neukend met een meisje dat jankend ligt te roepen dat hij op moet houden. Dan bezuipt ze zich en wordt ze nog ff door een ander jongetje genomen zonder dat ze ook maar beweegt ofzo.

allemaal kindertjes van 13, gaat over de verloedering van de maatschappij. en over stoer doen tegen elkaar enzo
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 12:31
Wladimir
Wladimir is offline
ik heb het ook een keer gedaan (blunt) en ik vond het veel lekkerder dan gewoon een joint
het is wel moeilijker te maken maar dat valt te overleven
wisten jullie dat een tip in een joint echt Hollands is? vast wel maar goed daar gaat het niet over
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 15:08
Verwijderd
hee, kan iemand hier nog goed uitleggen hoe je een goeie blunt maakt van blunt vloei... dat is van die vloei die om een stokje heen zit gerold... kep er namelijk nog 2 liggen en wil ze opmaken maar ik kan die dingen niet rollen
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 15:20
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
ik heb altijd miami blunts, die draai je eigenlijk net zo als een joint maar dan net iets anders (meer slijm en hij moet ff drogen) maar ik vind t wel chiller , en een blunt hoeft niet puur te zijn (is natuurlijk wel lekkerder)

blunts are o.k.
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 15:21
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
hee, kan iemand hier nog goed uitleggen hoe je een goeie blunt maakt van blunt vloei... dat is van die vloei die om een stokje heen zit gerold... kep er namelijk nog 2 liggen en wil ze opmaken maar ik kan die dingen niet rollen
jah dat is dus miami blunt (heeft een site waar het word uitgelegd, kweeniemeer wat de site is www.miamiblunts.com ofzo
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 15:23
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
black angel schreef:
jah dat is dus miami blunt (heeft een site waar het word uitgelegd, kweeniemeer wat de site is www.miamiblunts.com ofzo
http://www.miamiblunts.com/prestige/blunts/default.htm (onderaan staat ergens how to roll
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:09
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef:
http://www.miamiblunts.com/prestige/blunts/default.htm (onderaan staat ergens how to roll
tnx
ik ga dan denk ik ff blunt draaien voor morgen, na schoolfeest
(ik ga netjes... Joost en netjes... en dan aant eind een cigaar(blunt) opsteken
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:05
Verwijderd
nog ff 1 ding (meerdere)
je hebt zo'n blad he, daar doe je dan wiet (en tabak?) op.
Maar hoe maak je een tip? gewoon netzoals bij joints? of geen tip? want met tip is het moeilijk strak te draaien (is het zowiezo... )
hoe doe jij het?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:59
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
nog ff 1 ding (meerdere)
je hebt zo'n blad he, daar doe je dan wiet (en tabak?) op.
Maar hoe maak je een tip? gewoon netzoals bij joints? of geen tip? want met tip is het moeilijk strak te draaien (is het zowiezo... )
hoe doe jij het?
geen tip.. en een blunt smaakt t best puur.. maar je moet m laat maar zeggen amerikaanse stijl draaien
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 05:50
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef:
geen tip.. en een blunt smaakt t best puur.. maar je moet m laat maar zeggen amerikaanse stijl draaien
dus wat je doet (?) is je stopt er alleen wiet in, in het midden en de uiteinden die druk je plat?
en wat is amerikaanse stijl?
(die site was niet echt duidelijk )
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-12-2002, 08:10
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
dus wat je doet (?) is je stopt er alleen wiet in, in het midden en de uiteinden die druk je plat?
en wat is amerikaanse stijl?
(die site was niet echt duidelijk )
je draait m aan beide of minimaal één kant dicht (niet plat drukken maar dicht draaien)

zoiets (hoeft niet netjes te zijn, als he maar redelijk strak is blijft het wel zitten)

p.s. je moet veel likken
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 09:51
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Blunts are so much better. Echt relext die dingen. Vind ze daarnaast ook beter smaken maar ze zien er vaak echt hopeloos uit. Weer een goed idee voor oud en nieuw.
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 10:51
groningse haide
Avatar van groningse haide
groningse haide is offline
joa gewoon phillys slopen en daar een combinatie van wiet en peuk inflikkeren...gaat altijd goed klote(of niet dan vrolijke vlinder) maar is idd veel lekkerder
__________________
hiopopopo, T Fly is homo en tevens internationalist :P
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:16
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
wat ik dus doe, ik rook puur wiet in een waterpijp en dat is 100x toffer (vind ik) dan een joint...

btw, gister deed iemand ook sjek in me waterpijp en toen sloeg het heel anderz maar wel sneller in...
duzz ik zeg: puur is wel lekkerder...
hmm ik ben ervaren smoker maar toen ik gisteren een hele top in mijn waterpijp gooide voelde ik nog steeds weinig.. met shag heeft meer effect ofzo.. al is het maar een klein beetje
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:51
Verwijderd
over dat blunt, hoe draai je hem dan goed dicht? waar lik je, buitenkant, binnenkant? hoe draai je hem strak? wat? misschien kan iemand hier heen komen om het mij te leren... (dan smoken we em daarna gelijk op )

en king, ik weet niet wat je doet, maar dan doe je het misschien fout?
wat soort waterpijp heb je? je moet wel in het "kommetje" een gaasje doen zodat de wiet niet wegvalt... en goed verkruimelen...

ik ben niet ervaren in joints en blunts enzow, maar wel erg in waterpijpen (beetje dan)
en over dat shag: shag versmald je bloedvaten en wiet verwijd ze, dus in die manier gaan ze elkaar tegen. Het slaat alleen sneller en harder in. Maar als je goed met je waterpijpje doet, dan voelt het heel anders.

Wat ik doe altijd is ik pak die "bowl"(kommetje achtig metalen ding, waar de wiet in gaat) ik doe er een gaasje in, die duw ik goed aan. Dan verkruimel ik mijn wiet goed en doe ik die bowl helemaal vol. Aansteker erbij, kickhole dicht (als je een kickhole hebt, kickhole, klapgat enz) en zuigen maar...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 12:23
Griller
Griller is offline
waterpijp is en blijft het meest relaxede wat er is
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 16:01
Griller
Griller is offline
Ik ben verslaafd aaqn blunts ik hoef niks anders meer te roken..
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2003, 16:56
Verwijderd
maar hoe doen jullie je blunts dan? want als ik een blunt wil roken, pak ik Miami Blunt Vloei en doe er wiet in en draai ik...

(dus alleen wiet... )

maar ze komen er altijd lelijk uit te zien, dus als iemand het goed kan, en dan ook echt goed, kom dan een keer langs, dan rollen we er samen een, zodat ik het leer... En daarna smoken we em op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.