Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2002, 16:33
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Hmm ja...ik weet niet of er hier al 'n topic over is,anders wis ik 'm wel weer maar goedtemmingswisselingen.
Wat doe je ertegen?
Ik heb er laatste tijd erg last van,en ik wil er heel graag van af,maar hoe doe je dat?
Het ene moment ben ik hartstikke vrolijk,maar dat kan zo omslaan.
Er hoeft maar 1 klein dingetje te gebeuren,mensen hoeven maar 1 opmerking te maken,en dan slaat m'n bui echt in 1 keer om.
Soms zeg/doe ik dan dingen die ik absoluut niet wil,en waar ik later onwijze spijt van heb.
Door deze slechte eigenschap schrik ik ook heel veel mensen af,en raak ik veel mensen kwijt,dus ik zit er onwijs mee
Ik wil gewoon m'n buien onder controle hebben,en niet ineens zo uitvallen tegen iemand.
Wie herkent dit,en wat doe je ertegen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2002, 16:36
klootzak2001
Avatar van klootzak2001
klootzak2001 is offline
zo ben ik altijd geweest zo zal ik altijd zijn denk ik.
meestal als ik echt pissig ben ga ik schrijven dat geeft me een zekere rust.

maar denk dat dit een heel persoonlijke manier is
__________________
een goede klootzak, is een echte man .... alle liefde voor mijn jessiej
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 16:38
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Hmm ik schrijf het meestal ook wel van me af,maar dat kan natuurlijk niet altijd meteen.
Meestal val ik eerst uit tegen 'n persoon,en daarna ga ik pas van me af schrijven.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 16:54
klootzak2001
Avatar van klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Hmm ik schrijf het meestal ook wel van me af,maar dat kan natuurlijk niet altijd meteen.
Meestal val ik eerst uit tegen 'n persoon,en daarna ga ik pas van me af schrijven.


Ja dat ken ik, doe ik meestal ook eerst als er geen kladblok in de buurt is.
Anders probeer ik het daar in tenzij ik het idee heb dat die persoon kwaad wil dan kies ik meteen voor de aanval
__________________
een goede klootzak, is een echte man .... alle liefde voor mijn jessiej
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 16:57
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef:
Ja dat ken ik, doe ik meestal ook eerst als er geen kladblok in de buurt is.
Anders probeer ik het daar in tenzij ik het idee heb dat die persoon kwaad wil dan kies ik meteen voor de aanval

Hmm maar bij mij is het echt om de kleinste dingen.
Soms krijg ik ineens zo'n aanval en dan ga ik dingen zeggen/doen die ik absoluut niet wil
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 17:39
klootzak2001
Avatar van klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Hmm maar bij mij is het echt om de kleinste dingen.
Soms krijg ik ineens zo'n aanval en dan ga ik dingen zeggen/doen die ik absoluut niet wil


kan bij mij ook zo zijn hoor is alleen meestal niet zo kleine dingen weet ik wdb wel te remmen ofzo

__________________
een goede klootzak, is een echte man .... alle liefde voor mijn jessiej
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 18:07
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef:
kan bij mij ook zo zijn hoor is alleen meestal niet zo kleine dingen weet ik wdb wel te remmen ofzo

Hmm ja ik meestal niet.
Maar ik wil het wel onder controle kunnen houden,dat als ik zo'n bui krijg het gewoon binnen hou,en niet op andere mensen ga lopen schelden ofzo.
Maar ja,hoe doe je dat....

Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 18:52
dystopia
dystopia is offline
Misschien ben je manisch depressief, dat gaat ook gepaard met stemmingswisselingen. Raadt je aan een keer naar de huisarts gaan. Die kan dan onderzoek doen.

Heb ik ook gedaan. Kwam uit dat ik niet (manisch) depressief was. Luchtte wel op
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 18:52
beertje16
beertje16 is offline
hey, ik heb precies hetzelfde... ik kan supervrolijk opstaan, maar dat kan na een half uur alweer omslaan! is vervelend en kweet ook nie wat je ertegen doet
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 19:01
klootzak2001
Avatar van klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Citaat:
klootzak2001 schreef:
kan bij mij ook zo zijn hoor is alleen meestal niet zo kleine dingen weet ik wdb wel te remmen ofzo

Hmm ja ik meestal niet.
Maar ik wil het wel onder controle kunnen houden,dat als ik zo'n bui krijg het gewoon binnen hou,en niet op andere mensen ga lopen schelden ofzo.
Maar ja,hoe doe je dat....

hoe doe je dat dat is een goeie, zou ik niet een twee drie uit kunnen leggen.
voormezelf weet ik dat ik gauw ergens iets achter zoek dus als ik dat doe denk ik van is dit terecht zo vang ik het op min of meer op.
zo dus ook met andere gevoelens zeg maar(werkt niet altijd)

__________________
een goede klootzak, is een echte man .... alle liefde voor mijn jessiej
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 19:22
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Misschien ben je manisch depressief, dat gaat ook gepaard met stemmingswisselingen. Raadt je aan een keer naar de huisarts gaan. Die kan dan onderzoek doen.

Heb ik ook gedaan. Kwam uit dat ik niet (manisch) depressief was. Luchtte wel op

Klinkt raar,maar dat "durf" ik niet echt
Straks word ik naar een psychiator of weet ik veel wat gestuurd,en daar heb ik eigenlijk geen behoefte aan.
Of misschien ben ik wel gewoon bang dat eruit komt dat ik het echt ben (manisch depressief,of wat anders)


------------------
Raar is zo gek nog niet..........

[Dit bericht is aangepast door Celesta (24-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 19:43
klootzak2001
Avatar van klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Klinkt raar,maar dat "durf" ik niet echt
Straks word ik naar een psychiator of weet ik veel wat gestuurd,en daar heb ik eigenlijk geen behoefte aan.
Of misschien ben ik wel gewoon bang dat eruit komt dat ik het echt ben (manisch depressief,of wat anders)

wat je nu doet doet echt niet echt werken ofwel ?
ik bedoel hoe lang wil je uitgaanstellen/wachten ?
weken/jaren/maanden ?
er kan ook uit komen dat het niks is.
en als er uit komt dat je manisch bent kan je i.i.g. kijken wat eraan gedaan kan woorden.
__________________
een goede klootzak, is een echte man .... alle liefde voor mijn jessiej
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:18
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Klinkt raar,maar dat "durf" ik niet echt
Straks word ik naar een psychiator of weet ik veel wat gestuurd,en daar heb ik eigenlijk geen behoefte aan.
Of misschien ben ik wel gewoon bang dat eruit komt dat ik het echt ben (manisch depressief,of wat anders)
Dan blijf je in deze onzekerheid leven. Er is iets mis. Dat zeg je zelf in dit topic. Wat weet je niet. Je loopt ervoor weg.. kom je jezelf nog tegen, maar goed, zelf weten

__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:50
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Tja ik weet niet.
Er zal wel niks a/d hand zijn,zal wel gewoon m'n persoonlijkheid zijn ofzo...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:08
Verwijderd
Voordat je op de volgende vraag helemaal pissed off gaat reageren, mijn vraag is niet tegen jou gericht en ook niet bedoeld om je te bekritiseren .. 't is gewoon dat de hele tijd al vragen door mijn hoofd spoken, dus nu stel ik de vraag eens concreet.

Die 'ruzies' die jij met je moeder hebt, ontstaan die misschien niet ook door jouw stemmingswisselingen? Dus dat zij, of anderen, jou erop wijzen dat je iets moet ondernemen en jij dit dan direct als kritiek of aanval ziet? Waardoor je dus weer verkeerd reageert en dit weer leidt tot verdere spanningen / problemen?

Begrijp me niet verkeerd, ik stel deze vraag heel voorzichtig ik ken je ook niet in realiteit, je hoeft me ook niet te vertellen dat ik niks van jouw situatie afweet, want dat weet ik zelf ook wel. Het is gewoon een vraag die ik mezelf vaak stel :/

Vraag me niet waarom

Zelf heb ik er in realiteit bijna geen last meer van, stemmingswisselingen dus. Het is nu meestal zo dat ik naar buiten toe altijd rustig blijf en mijn innerlijke gevoelens gewoon onderdruk om verdere problemen te vermijden. Misschien niet zo gezond, maar door deze paraplu word ik bijna niet meer nat
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:29
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
******** schreef:
.. Vraag me niet waarom ..
Vraag ik het wel.

Waarom ?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:36
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Die 'ruzies' die jij met je moeder hebt, ontstaan die misschien niet ook door jouw stemmingswisselingen? Dus dat zij, of anderen, jou erop wijzen dat je iets moet ondernemen en jij dit dan direct als kritiek of aanval ziet? Waardoor je dus weer verkeerd reageert en dit weer leidt tot verdere spanningen / problemen?

Nope,komt niet door m'n stemmingswisselingen.
Eerder door die van m'n moeder,die heeft het stukken erger,die word echt agressief af en toe,en een half uur later kan ze weer gewoon normaal doen....

Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Waarom ?!?!?!
Omdat ik het niet begrijp .. en als ik iets niet begrijp, vraag ik me af welk stuk van de puzzel ik nog mis .. waarom iets zo is als het is. Het gaat me in feite ook weinig aan, 't is aan haar om erop te antwoorden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-03-2002, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Nope,komt niet door m'n stemmingswisselingen. Eerder door die van m'n moeder,die heeft het stukken erger,die word echt agressief af en toe,en een half uur later kan ze weer gewoon normaal doen....
Hmmz, dat is wel rot. Maar goed, zal bij haar wel de overgang zijn ofzoiets :/
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:43
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Hmmz, dat is wel rot. Maar goed, zal bij haar wel de overgang zijn ofzoiets :/
Ik weet niet,misschien heb ik het wel geerft van haar,en is het gewoon iets wat in ons bloed zit
(oke klinkt erg onlogisch )
Maar goed...leuk is het niet,omdat je nooit weet hoe ze reageert op dingen.
Ik heb het gelukkig niet zo erg als zij het heeft,ik kan me nog we 'n beetje beheersen,ik word niet super agressief,bij mij blijft het bij woorden


------------------
Raar is zo gek nog niet..........

[Dit bericht is aangepast door Celesta (24-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Maar goed...leuk is het niet,omdat je nooit weet hoe ze reageert op dingen. Ik heb het gelukkig niet zo erg als zij het heeft,ik kan me nog we 'n beetje beheersen,ik word niet superagressief,bij mij blijft het bij woorden
Maar ook met woorden moet je oppassen. Ik ben bij jou altijd bang dat ik iets verkeerd zeg en dan ben je ineens gekrenkt .. maar goed, zal wel aan mij liggen

Had er net nog een hele discussie met mijn zusje over .. dat ik niet 'logisch' denk. We hadden het erover wat zij zou doen als het uit met haar vriend zou gaan, waar ze het nu al 1 jaar mee heeft.

Ik dus: "gewoon met alles verder gaan, zowel school als werk. Je juist op deze dingen storten en afleiding zoeken". Zij: "ik zou me helemaal rot voelen en alles laten liggen"

Zij borduurt dan verder op de liefde die weg is, dat gat wat overblijft .. en ik op keiharde logica, dat je eigen leven voorgaat op de rest van de wereld .. mensen komen en gaan.

Ligt het nou aan mij ofzo?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:59
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Maar ook met woorden moet je oppassen. Ik ben bij jou altijd bang dat ik iets verkeerd zeg en dan ben je ineens gekrenkt .. maar goed, zal wel aan mij liggen
Tja,das denk ik vooral onzekerheid,ik vat dingen altijd te persoonlijk op,ik voel me heel gauw aangevallen en dan verdedig ik me ofzo


Citaat:
Had
er net nog een hele discussie met mijn zusje over .. dat ik niet 'logisch' denk. We hadden het erover wat zij zou doen als het uit met haar vriend zou gaan, waar ze het nu al 1 jaar mee heeft.

Ik dus: "gewoon met alles verder gaan, zowel school als werk. Je juist op deze dingen storten en afleiding zoeken". Zij: "ik zou me helemaal rot voelen en alles laten liggen"

Zij borduurt dan verder op de liefde die weg is, dat gat wat overblijft .. en ik op keiharde logica, dat je eigen leven voorgaat op de rest van de wereld .. mensen komen en gaan.

Ligt het nou aan mij ofzo?
Mwah ik denk dat het bij iedereen anders is.
De een zet zich er best gauw overheen,de ander heeft het er heel moeilijk mee,en heeft nergens zin meer in.
Is verschillend.....

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 12:05
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Het ene moment ben ik hartstikke vrolijk,maar dat kan zo omslaan.
Er hoeft maar 1 klein dingetje te gebeuren,mensen hoeven maar 1 opmerking te maken,en dan slaat m'n bui echt in 1 keer om.

*herkenning* tip; doe gewoon als of je vrolijk bent en als je iets vervelents of sarcastiesch wil zeggen zeg gewoon niets.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 12:07
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
AtHell schreef:
*herkenning* tip; doe gewoon als of je vrolijk bent en als je iets vervelents of sarcastiesch wil zeggen zeg gewoon niets.

Mwah probeer ik ook,maar het is erg moeilijk.
Maar goed,laatste tijd lijkt het erop dat ik m'n buien iets beter onder controle kan houden,het is weleens erger geweest...

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 12:57
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Citaat:
AtHell schreef:
*herkenning* tip; doe gewoon als of je vrolijk bent en als je iets vervelents of sarcastiesch wil zeggen zeg gewoon niets.

Mwah probeer ik ook,maar het is erg moeilijk.
Maar goed,laatste tijd lijkt het erop dat ik m'n buien iets beter onder controle kan houden,het is weleens erger geweest...

dan gaat het dus al beter

__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2002, 12:59
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
AtHell schreef:
dan gaat het dus al beter

Mwah,wel ietsjes.
Maar goed,het gaat nog niet altijd goed.
Laatst ben ik heel erg uitgevallen tegen iemand,die nu hartstikke boos op me is,en niks meer met me te maken wilt hebben
En tja,das gewoon klote.
Want ik wil die dingen juist helemaal niet zeggen,vaak meen ik ze niet eens,ik zeg gewoon de gekste dingen als ik kwaad ben

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 14:30
RandyRhoads
RandyRhoads is offline
je gaat de pubertijd in, is lache, word nog leuker
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 14:36
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
RandyRhoads schreef:
je gaat de pubertijd in, is lache, word nog leuker
Pardon??
Op m'n 17e ga ik de pubertijd in?Sure.
Denk eerder de pubertijd uit...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 15:41
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Pardon??
Op m'n 17e ga ik de pubertijd in?Sure.
Denk eerder de pubertijd uit...

Dat duurt nog wel even hoor.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 15:44
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Dat duurt nog wel even hoor.

Niet!!!

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 21:50
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef:
zo ben ik altijd geweest zo zal ik altijd zijn denk ik.
Idem dito.

Citaat:
meestal als ik echt pissig ben ga ik schrijven dat geeft me een zekere rust.
Hmm, ja, ik ook. Ik schrijf dan meestal een brief aan mijn vriendin, die ik haar dan ook geef zodra ik haar zie. Daarna, als ik thuis ben, schrijf ik er ook nog een e-mail over naar m'n vriendin in Zwitserland. Ik vindt dat die manier van schrijven wel helpt, en ik krijg er ook nog een antwoord + een mening op terug ook. Voor mij helpt dat persoonlijk goed.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 21:55
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Hmm, ja, ik ook. Ik schrijf dan meestal een brief aan mijn vriendin, die ik haar dan ook geef zodra ik haar zie. Daarna, als ik thuis ben, schrijf ik er ook nog een e-mail over naar m'n vriendin in Zwitserland. Ik vindt dat die manier van schrijven wel helpt, en ik krijg er ook nog een antwoord + een mening op terug ook. Voor mij helpt dat persoonlijk goed.

Ripper

Ik persoonlijk laat het juist aan niemand lezen (is soms maar goed ook )
Maar goed,dat is bij iedereen verschillend

Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 14:50
rabecca
rabecca is offline
`k heb er ook last van me moeder word er gek van wilde me al het huis uit trappen
kvind het zelf ook vervelend ik zoek ruzie met mensen van wqie ik hou enzo heel irritant is het ja
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 16:22
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
rabecca schreef:
`k heb er ook last van me moeder word er gek van wilde me al het huis uit trappen
kvind het zelf ook vervelend ik zoek ruzie met mensen van wqie ik hou enzo heel irritant is het ja
Ja mijn moeder heeft me ook al vaak zat gedreigd met me het huis uit te gooien

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:03
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Mensen hier ook een stemmingswisselingsgeval, heb het niet zo erg maar ik zie het vooral erg bij mijn zus en ook wel bij mijn moeder.. weet niet wat je er tegen doet het is wel heel irritant.. maar zijn het je genen of die klote hormonen?
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:09
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Roozie schreef:
Mensen hier ook een stemmingswisselingsgeval, heb het niet zo erg maar ik zie het vooral erg bij mijn zus en ook wel bij mijn moeder.. weet niet wat je er tegen doet het is wel heel irritant.. maar zijn het je genen of die klote hormonen?
Hmm het kunnen best m'n genen zijn.
M'n moeder heeft het zelf ook heel erg,m'n vader niet echt,maar toch.
Hormonen?Hmm weet niet,denk zelf van niet,maar goed,het kan wel natuurlijk.
Ik denk dat het bij mij ook een soort (oke dit gaat stom klinken) zelfverdediging is???
Ik ben altijd de grond ingetrapt door mensen enzo,dus nu als iemand maar 1 opmerking maakt (is meestal niet eens zo bedoeld) dan word ik ineens fel.
Ik denk dat het de oorzaak is van meerdere factoren die meespelen,denk niet dat het door 1 bepaald iets is.
Maar goed is het zeker niet,en wil er dan ook erg graag vanaf
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-04-2002, 20:52
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Hmm het kunnen best m'n genen zijn.


Ben je gek. Tis menselijk.

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 21:06
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
ik ken je achtergrond verder niet, maar het kan ook door het gebruik van de anticonceptiepil komen..
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 21:34
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Ben je gek. Tis menselijk.

Ja ok,maar de een heeft het erger dan de ander.En de meesten kunnen het ook onder controle houden,ik soms niet.

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 08:08
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Ja ok,maar de een heeft het erger dan de ander.En de meesten kunnen het ook onder controle houden,ik soms niet.
Niemand kan zich voor 100% ten allen tijde onder controle houden. Iedereen verliest wel eens de zelfbeheersing, bij de een is er alleen meer voor nodig dan bij de ander.

Ik word eigenlijk steeds rustiger / emotioneel stabieler naarmate ik ouder word
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 09:41
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Niemand kan zich voor 100% ten allen tijde onder controle houden. Iedereen verliest wel eens de zelfbeheersing, bij de een is er alleen meer voor nodig dan bij de ander.

Ik word eigenlijk steeds rustiger / emotioneel stabieler naarmate ik ouder word

Ach ja,misschien komt dat bij mij ook nog.
Ben nog maar zo'n jong 17-jarig pubertje hé LOL

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Ben nog maar zo'n jong 17-jarig pubertje hé LOL
Ja precies
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 09:51
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Ja precies

Tsss en bedankt oude opa!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Tsss en bedankt oude opa!
Koekie?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 09:57
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Koekie?

*word kwaad*
ga iemand anders pesten,wil je!

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 10:21
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ik vind het geen goede zaak dat sommige mensen zich 'anders' voelen dan anderen. Alsof er iemand is die zijn emoties, no matter what, onder controle kan houden.

*vraagt zich af waarom topics van De Drie altijd verneukt worden door elkaar*

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
*vraagt zich af waarom topics van De Drie altijd verneukt worden door elkaar*
Tragisch
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 10:26
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
*vraagt zich af waarom topics van De Drie altijd verneukt worden door elkaar*
De drie? Afgelopen dagen heb ik me anders koest gehouden hiero hoor.

Tenzij je Marc's schizofrenitijd meetelt voor twee.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 10:29
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Ik vind het geen goede zaak dat sommige mensen zich 'anders' voelen dan anderen. Alsof er iemand is die zijn emoties, no matter what, onder controle kan houden.


Ff voor de duidelijkheid,ik weet dat niemand z'n emoties onder controle kan houden.
Maar de één kan zijn of haar buien beter onder controle houden dan de ander,of niet dan?Ieder mens is toch anders,ieder mens heeft toch een andere manier om met dingen om te gaan?
En ik persoonlijk kan die buien helemaal niet onder controle houden,bijna nooit,soms zijn die buien zelfs wat agressief,ik doe niemand kwaad hoor,maar ik wordt behoorlijk fel.
Maar een ander persoon kan die buien misschien weer wat meer binnen houden,die valt misschien niet zo uit tegen anderen.
Dus ja,bij de één is het anders dan bij de ander ja,niemand kan z'n buien altijd onder controle houden,maar bij de één is het in mindere mate als bij de ander..

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Tenzij je Marc's schizofrenitijd meetelt voor twee.
Whaha bij schizofrenie is er trouwens niet altijd sprake van een multiple personality syndrom ..

En daar lijd ik niet eens aan er is maar 1 Marc .. misschien is die wel zo gek als een deur, maar het is er maar eentje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Heftige Stemmingswisselingen.
Mandii--xx
4 17-11-2010 13:39
Psychologie Extreme Onverklaarbare Stemmingswisselingen
hopla16
3 16-04-2008 10:16
Psychologie stemmingswisselingen
Morri
24 30-12-2007 00:55
Psychologie Stemmingswisselingen
Daantje_0705
27 26-06-2004 13:10
Psychologie stemmingswisselingen?
knak
46 05-04-2003 13:43
Lichaam & Gezondheid Stemmingswisselingen als bijwerking van de pil.
Iotje
0 02-04-2002 09:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.