Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2004, 16:43
waves
Avatar van waves
waves is offline
Ga je graag uit eten, en doe je het vaak? Zo ja, naar wat voor iets?? En met wie (of ga je liever alleen)

ow, McDonalds is NIET uit eten, Burgerking of iets dergelijks dus ook niet.


ik ga wel graag uit eten, maar doe het niet vaak. Soms gaan we naar de griek of naar de mexicaan en meestal ga ik met mijn familie.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2004, 16:50
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Ik ga graag uit eten, maar doe het niet vaak. Meestal ga ik dan met mijn moeder. En dan is het ook met speciale gelegenheden, zoals een verjaardag of iets dergelijks. Ik vind veel dingen lekker: Chinees, Mexicaans, Hongaars/Balkan en Egyptisch eten zijn mijn favorieten.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 16:53
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik ga wel graag uit eten, vanwege de sfeer of zo, dat is in elk restaurant anders.
Vaak ga ik niet, zo rijk ben ik ook weer niet.
Waar ik graag heen ga, tja, het maakt me op zich weinig uit, want ik lust heel veel en hou van nieuwe dingen uitproberen.
Met vrienden ga ik meestal naar een Italiaan, maar we gaan net zo goed naar een restaurant waar je keuze hebt uit meerdere driegangenmenu's of zo.
Verder ga ik weleens met mijn vriend, Italiaan, Mexicaan, Griek en de rest moeten we nog uitproberen gauw.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 17:11
Verwijderd
Ik ga niet graag uit eten, doe het dus ook niet echt vaak.

Als ik ga, ga ik het liefst iig met m'n man en verder ligt het er aan.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 17:22
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Gisteren naar een van de stijlkamers van De Tijdgeest in Rotterdam geweest. Dat was tenminste eens een keer geen houten kont kweken maar lekker onderuitgezakt van een buffetje genieten.

Uit eten hoeft dus voor mij niet zo omdat je altijd zo opgeprikt moet zitten.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 17:30
Verwijderd
ik blijf meestal liever thuis, daar kan je meer jezelf zijn...
Soms ga ik met m'n ouders+broertje (verjaardag oid) en 1 a 2 keer per jaar oid met andere familie. en een enkele keer is er van school iets oid.
En 't liefst naar italiaan / turk / chinees oid
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 17:54
Verwijderd
Oh, ik vond het 'vroeger' (= een jaar geleden en langer) vréselijk. Maar nu eigenlijk helemaal niet meer, ik vind het best leuk Lekker eten, lekker makkelijk, gezellig
Maandag ga ik samen met m'n vriend ergens eten Iets fijns, een eetcafé ofzo. Misschien ietsje sjieker, maar niet veel.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 19:11
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Uit eten gaan is altijd iets speciaals, vind ik. Ik vind het leuk als een restaurant of een chefkok, weet ik het, een eigenzinnig menu heeft en niet standaard een of ander "taaltje" serveert. De stijl en sfeer die er hangt is verder belangrijk, en natuurlijk degene met wie je bent !
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 24-09-2004 @ 18:11 :


Als ik ga, ga ik het liefst iig met m'n man en verder ligt het er aan.

Dat klinkt raar joh "met m'n man" net alsof je al heel oud bent


Ik ga graag uit eten en doe het ook best vaak, de laatste tijd ongeveer 1 a 2x per week. Meestal goedkope restaurantjes als chinees wokken, visrestaurantjes enzovoort.

Meestal met vrienden maar af en toe ook met mijn ouders
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 19:43
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Alex schreef op 24-09-2004 @ 20:23 :
Dat klinkt raar joh "met m'n man" net alsof je al heel oud bent
Dat is ze toch ook (sorry leo, inkopper)

Ik ga eigenlijk nooit écht uit eten. Mijn vader wil nog eens Japans met me gaan eten, maar het komt er noog van. En soms gaan we pannenkoeken eten, maar dat telt zeker niet?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 19:52
passé
Avatar van passé
passé is offline
Ga je graag uit eten?
Ja

en doe je het vaak?
In ieder geval 1 keer per week

Zo ja, naar wat voor iets??
Verschillend een tapasbar shushibar of naar bazar

En met wie (of ga je liever alleen)
Sowieso een keer per week met mijn vriendinnen.. af en toe met mijn ouders
ga dus nooit alleen uit eten
__________________
Couldn't afford a car so she named her daughter Alexus
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 20:13
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik ga nooit uit eten. Maar ik vind het wel leuk. En ik kan overal uit eten gaan.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 20:25
marla
Avatar van marla
marla is offline
Ik ga wel veel uit eten. Met mn familie als er iemand jarig is, of met mn vriend, vriendinnen.
We gaan naar de Griek, Chinees, Mexicaan, Turks of Marrokaans. Heel soms zo'n Amerikaans restourant (maar das haast alleen vlees). Ik houd wel van uit eten gaan, lekker eten, gezellig en je hoeft niet af te wassen..
__________________
Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 21:06
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
ik hou van uit eten gaan.
Maar kga et bijna nooit
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 21:06
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-09-2004 @ 18:11 :
Als ik ga, ga ik het liefst iig met m'n man en verder ligt het er aan.
Dat klinkt .

Ik ga heel erg graag uit eten, daar kan ik echt heel erg van genieten. Ik vind het leuk om heel uitgebreid te eten, maar van mij hoeft het niet chique ofzo te zijn. Als het maar lekker is .
__________________
eight days a week
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 23:37
Lionheart
Uit eten gaan is leuk, maar ik doe het niet zo vaak. En ik ga dan meestal (met familie) naar de Chinees of gewoon een doorsnee restaurant.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 24-09-2004 @ 20:23 :
Dat klinkt raar joh "met m'n man" net alsof je al heel oud bent
't is ook heel raar om uit te spreken.
Maar ja, "m'n vriend" klopt weer niet helemaal...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 17:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ga graag uiteten, maar niet te vaak omdat dat gewoon te duur is en er te veel tijd in gaat zitten.
Het liefst ga ik Grieken (binnenkort weer, als mijn zusje jarig is ), maar Italiaans vind ik ook goed. Ik ga het liefst met vrienden, elke keer als ik met vrienden ga uiteten is het wel lollig. Maar familie is ook wel leuk.
MacDrek eet ik de laatste jaren eigenlijk bijna nooit meer, maar is ook best lekker. Burger King hebben we hier in Maastricht niet.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-09-2004, 09:01
11568
11568 is offline
Uit eten vind ik altijd wel leuk, het liefst naar een goeie pizzeria oid. Jammer dat het vaak met alle drankjes erbij toch vrij prijzig wordt. Ga vaker ergens lunchen, in de pauze van school ofzo. Op een terrasje oid.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 11:51
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Mijn favoriete restaurant is een Ethioop in Utrecht. Heerlijk met je handen mogen eten en het smaakt nog vurrukkuluk ook!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 18:41
Sawna
Avatar van Sawna
Sawna is offline
ik hou niet van uit eten gaan.

Er weinig keuze in de restaurants die wij hier in de omgeving hebben, qua vegetarische (laat staan veganistische) gerechten en dat vind ik heel jammer.

Vroeger ging ik heel erg graag naar de chinees trouwens. yum.
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 19:21
Verwijderd
Ja ik ga graag uit eten. Vooral met vriendinnen, kan je weer even bijpraten als je elkaar lang niet hebt gezien. Vind het altijd wel gezellig om te doen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 19:35
bloemetje18
bloemetje18 is offline
Uit eten gaan is leuk, maar doe het alleen niet zo vaak, want dat is niet goed voor m'n stufi... Als ik uit eten ga, is het naar verschillende dingen, varierend van pizzeria, wokrestaurant, steakhouse, gewoon restaurant, noem maar op. Ook de mensen waarmee ik uit eten ga varieerd van familie, vrienden, klasgenoten e.d.
__________________
Einde bericht.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 19:36
Verwijderd
meestal komt het id spontaan van mn pa of ma.
ik hou zelf erg van buitenlandse keukens
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 11:14
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik ga graag met m'n vriend uit eten. Tis gezellig. En ik kan me er helemaal op verheugen om op de kaart te kijken en dan te mogen kiezen wat ik ga eten
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2004, 11:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga graag uit eten met bijzondere gelegenheden en niet te vaak zodat het bijzonder blijft. In de vakantie gingen we soms iedere avond uit eten en dan vind ik het niet leuk meer. Meestal ga ik uit eten met familie (ouders, broer, oudoom en oudtante of opa en oma) maar soms ook met mijn vriend. Het ligt er heel erg aan waar we uit eten gaan, soms bij de Griek of de Chinees maar vaak ook bij een 'gewoon' restaurant.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 18:21
Verwijderd
ik ben toch meer een keukenprinsesje ik flans zelf wel wat in elkaar, maar met mijn eigen verjaardag en zo af en toe ga ik graag uit eten

*komende maand wordt ons huis verbouwd dus dat wordt veel uit eten *
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 20:01
MH
Avatar van MH
MH is offline
Hier in Groningen zijn leuke eetcafés. Met twee personen ben je al vaak klaar voor € 25,- inclusief een drankje.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 11:35
mandarijn
Avatar van mandarijn
mandarijn is offline
Ik ga elke dag uit eten.

Nee, dat lieg ik. Ik werk in een restaurant. Het lijkt me leuk om uit eten te gaan, eerlijk gezegt ben ik nog maar 3 à 4 keer uit eten geweest
__________________
We should have each other to tea. We should have each other with cream.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 12:20
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
ik vind uiteten gaan leuk. Ga meestal met m'n vriend. Lekker iets "nieuws" uitproberen. Indiaas, tapas-bar, maar ook gewone dingen als italiaan ofzo. We gaan niet al te vaak (tja student) maar we proberen toch 1x per maand uit eten te gaan.
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 13:57
Nuck
Nuck is offline
Ik ga vrij vaak uit eten, met vriendjes/vriendinnetjes naar gezellige eetcafé's waar je voor weinig geld wat lekkers kan krijgen . Met m'n ouders ga ik meestal naar wat chiquere restaurants.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 17:30
Mara
Mara is offline
Ik ga bijna nooit uit eten, 1x per jaar thuis en 1x als ik op vakantie ben ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 15:15
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik vind het heel leuk, ik ga vaak met mn vriend, of met zijn ouders en hijzelf, of mijn ouders...en welke keuken maakt me niet zoveel uit, als het maar niet steeds dezelfde is (:
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 20:02
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Lekker gaan eten bij de Italiaan (is altijd lekker) of gewoon in een eetcafé oid.

Binnenkort proberen we eens een speciaal restaurantje, dat een beetje Marokaans, Orientaalsachtig aandoet. Héél gezellig en volgens anderen ook héél erg lekker.
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 00:43
TooskeDooske
Avatar van TooskeDooske
TooskeDooske is offline
1 keer in de drie maanden ofzo wel.
meestal met vriendinnetjes, alles bijkletsen etc
ik vind het wel gezellig.
naar de griek of eetcafes meestal.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 10:48
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
elke week naar de griek of italiaan of gewoon een belgisch restaurant. 2 à 3 keer per week naar een eetcafé/brasserie.
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-10-2004, 10:55
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik ga wel graag uit eten, dus doe dat ook vaak. Nou ja, t zijn meer mn ouders die vaak uit eten willen, maar ik heb er zelf ook totaal geen problemen mee. Ik houd niet van die hele chique restaurants, maar zo af en toe kan dat ook best wel.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 12:37
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
vorig jaar bijna elke dag. we gingen dan met een groep vrienden elke dag na schooltijd uit eten.

was trouwens niet elke keer met een vast groep ofzo.

dit jaar niet meer zoveel eigenlijk. hoogstends 1 keer per week. dit jaar woon ik btw weer thuis, dus nu kan ik ook gewoon bij mijn ouders eten. dat scheelt ook wel. maar ik ga binnenkort weer op kamers, dus dat word verplicht weer uit eten, aangezien ik niet kan koken
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 12:45
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
Citaat:
SQUARE schreef op 03-10-2004 @ 13:37 :
vorig jaar bijna elke dag. we gingen dan met een groep vrienden elke dag na schooltijd uit eten.

was trouwens niet elke keer met een vast groep ofzo.

dit jaar niet meer zoveel eigenlijk. hoogstends 1 keer per week. dit jaar woon ik btw weer thuis, dus nu kan ik ook gewoon bij mijn ouders eten. dat scheelt ook wel. maar ik ga binnenkort weer op kamers, dus dat word verplicht weer uit eten, aangezien ik niet kan koken
dure hobby
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 14:33
Verwijderd
Vind het erg gezellig om af en toe uit eten te gaan, maar niet te vaak anders is het zo normaa zeg maar. Het moet bij en en toe blijven.. Woei ik ga vanavond uit eten en heb er zin in
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 20:50
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Volgend weekend lekker uiteten, waar weet ik niet en de week erna ook, lekker Grieken
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 10:02
Verwijderd
toevallig afgelopen zaterdag nog. ik ga niet zo vaak uiteten, alleen met verjaars- of sterfdagen van familieleden van m'n vriend.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 13:20
Verwijderd
Ik vind uit eten soms wel leuk, maar eet meestal liever thuis. Ehm, zo eens in de twee maanden denk ik? En dan is 't meestal Italiaans, Grieks of in een eetcafe (wel zo een die in de eerste plaats bedoeld is om te eten).
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 13:48
Elvira
Avatar van Elvira
Elvira is offline
Ik heb afgelopen 3 mnd in spanje gezeten en daar gingen we elke dag uit eten, vaak tapasbarretjes, of andere Spaanse restaurantjes. Iig geen plekken waar Nederlanders kwamen. Nu terug in NL is het een stuk minder, ook duurder. Zaterdag waarschijnlijk naar een Mongools restaurant met een hele groep. Voor 27,50 2,5uur onbeperkt eten en drinken en het eten is er goed. Ik ga ook vaak hier naar een steakhouse, voorafje mosselsoep, dan 750gr superlekkere spareribs en als toetje brownies, standaard Wat ik nog steeds eens wil doen is Japans eten, maar dan ben je al snel 100euro de man kwijt geloof ik.
__________________
>> All Money Is Legal <<
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Uit eten in amsterdam
dennis018
14 14-04-2007 10:04
Eten & Drinken uit eten in Amsterdam
Breg
8 24-02-2007 20:41
De Kantine Uit eten in Scheveningen
Mackan
13 20-09-2005 16:34
Eten & Drinken uit eten
cyntha
28 02-06-2004 16:10
Liefde & Relatie uit eten
jij
41 30-05-2003 16:04
Eten & Drinken uit eten
coecie
16 14-03-2003 00:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.