Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2003, 13:53
David
Avatar van David
David is offline
hallo .. ben ik weer met m,n fototjes

gewoon want onzinnige foto's .. niet echt een serie ofzo ,, gewoon wat verschillende fototjes die ik genomen heb omdat ik me zat te vervelen

hier komen ze







dat waren ze weer ! dit de volgende keer maar weer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2003, 14:05
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Die eerste van Adidas is zeer cool imo. Alleen ff dat zwarte kader erom weghalen of véél dunner maken. Het lijkt nu net een rauwfoto of overlijdensadvertentie.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:35
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
mooie foto's . echt geweldige kleuren, heb je ze gephotoshopped?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:37
David
Avatar van David
David is offline
ja dat wel .. ik heb er een layerstyle aan gegeven ,,

ik ben dik tevreden met m,n camera , alleen vind ik de kleuren toch wel een beetje "flets" dus vandaar dat ik nogal gauw naar photoshop grijp om de kleuren wat voller te maken.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:50
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ja zou ik ook doen echt heel mooi vind die boot en bloemetjes het mooist. lekker scherp en ruw naast die fijne bloemetjes.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:51
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Schitterende foto's! erg vet.. hier hou ik dus van... lekkere close-ups, doe je ook beesjes enzo? wespen spinnen enz.. da's ook Schitterend!
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:06
David
Avatar van David
David is offline
als ik de kans krijg wel .. van de zomer weer hoop ik

ik vind nu nog weinig beestjes buiten
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:00
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
bevestigt weer dat rood een rotkleur is. over het algemeen geen slechte foto's! let wel goed op je belichting! de meeste foto's zijn erg goed belicht, maar van een paar kan het maar net zeg maar (vind ik dan).

probeer soms ook 'ns met scherptediepte te spelen.

nouja, ik zeg ook maar wat.

maar het ziet er goed uit! je hebt er wel oog voor, maar dat heb ik wel 'ns gezegd.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:04
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Wauw, ik heb ze gemist! Mooi.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:34
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ze ze zijn wel mooi opzich,
maar eigelijk zie ik dit meer als uitbuiting van de technische prestaties van je camera.
Ik zou er wat meer mee doen, het is niet bijster origineel en spreekt weinig tot de verbeelding, jammer,
want technisch zijn ze vaak wel zeer oké.
vind ik
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:54
David
Avatar van David
David is offline
tja .. ik doe m,n best

ik heb m,n camera nu iets van een klein half jaartje .. en daarvoor nog nooit niks aan fotografie gedaan .. dus ik vind het toch redelijk gaan voor een beginneling al zeg ik het zelf

en ekkie ,, wat het licht betreft.. ik edit m,n foto's altijd een beetje met photoshop om de kleuren wat voller te maken .. wel niet altijd maar wel met deze ,,

daardoor worden ze soms ook een beetje donkerder in sommige hoeken.

en er valt niet veel te spelen met scherpte enzo ,, want ik heb bijster weinig opties op m,n camera ik heb een macrostand ,, een handmatig en een automatische zoom/focus en ik kan hem instellen op focus area of center en daar houd het voor een groot deel mee op

verder kan ik de kracht van de flitser instellen en de lichtdoorlating .. en dat is het

dus ik doe m,n best de kleuren zijn idd net net ,, en als ik de orginele laat zien zouden misschien sommige mensen die zelfs nog mooier vinden ,, maar ik persoonlijk houd wat meer van volle volle keuren die eruit spingen geen flatse flette kleuren.

maar goed ,, das gewoon mijn eigenwijzen smaak
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:42
load_harmony
load_harmony is offline
Ik word er bijna blij van joh! leuk!
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:20
Lyra
Avatar van Lyra
Lyra is offline


sprakeloos, .. zeer mooie foto's.. en als ze btw niet tot de verbeelding spreken heb je misschien geen verbeelding..
__________________
isn't it ironic- play a mind game with me honey-
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 16:55
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
David schreef op 10-03-2003 @ 21:54:
en er valt niet veel te spelen met scherpte enzo ,, want ik heb bijster weinig opties op m,n camera ik heb een macrostand ,, een handmatig en een automatische zoom/focus en ik kan hem instellen op focus area of center en daar houd het voor een groot deel mee op
misschien zou het toch een klein beetje schelen als je in zou spelen met focus area of center.
maar over het algemeen hebben digitale camera's geen klein diafragma (dus een hoog diafragmagetal), maar gaan ze maar tot diafragma 8 ofzo. dus waarschijnlijk bereik je er inderdaad niets mee.

meer die bloemetjes zijn gaaf! ik heb die nog nooit gezien, echt coole kleuren!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 17:20
David
Avatar van David
David is offline
ik zeg eerlijk dat die focus op de center of het hele area bijna niks uitmaakt .. ik zie er iig geen verschil in
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58.