Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2003, 23:34
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
het zijn ook oudjes-

http://images.deviantart.com/large/i...ngguyiwant.jpg
http://images.deviantart.com/large/i...swallowher.jpg
(deze is wel nieuw)


http://images.deviantart.com/large/i...pingbeauty.jpg
http://images.deviantart.com/large/i...pendrawing.jpg (verveling op school)

hm nuja ik had s een scanner tot beschikking
__________________
voorikvergeet

Laatst gewijzigd op 20-03-2003 om 21:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2003, 23:53
Verwijderd
Ik ben fan van je (werk) maar dat wist je al. Ik vind hoe vager/abstracter hoe mooier

Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 07:19
E=MC²
E=MC² is offline
2e + 3e zijn echt supervet
__________________
"The pen is mightier than the sword, Cause the pen gives the word sending swords to war"
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 08:48
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Om de een of andere vage reden vind ik ze niet leuk om naar te kijken, maar wel erg mooi gemaakt ..

Puik werk dus..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 08:49
Verwijderd
1e: goed: vooral de expresse in het gezicht vind ik goed, echt lekker arrogante blik

2e: heel vet, lekker creepy figuurtje, je moet misshcien nog de donkere linkerkant iets nog asanpassen want je ziet daar haar contouren niet zo goed in, voor de rest heel mooi, en is het nou beust dat er rechts nog een groot geizcht in zit?

3e: ook cool, hoofd erg cool, voor ons rechterkant van de nek klopt nie helemaal, vooor de rest

4e vind ik t minst, gebeurt vrij weinig, en vind de stijl van je andere 3 werkjes beter, maar alsnog niet verkeerd!

kort samengevat:
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 12:38
Verwijderd
Die 3e vind ik echt heel erg mooi, de 2e is wel gaaf en de rest vind ik niet zo..

Bij de eerste is die hand zo groot en grof, vind ik niet zo mooi.

Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:19
Nas-t Zeekoe
Avatar van Nas-t Zeekoe
Nas-t Zeekoe is offline
ik vind ze echt heel gaaf, die uitdagende uitstraling van de 1e en de derde vind ik erg goed, vooral die eerste, die kijkt je echt aan.

de handen van de eerste en de laatste vind ik wel jammer, die kloppen niet en dan komt het voor mij minder over...
die tweede is gewoon echt heel mooi... die vind ik ook zeer mooi om naar te kijken!!!
__________________
dus...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 21:40
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
ik heb even de linken naar de grootte werken gezet. het meisje haar hoofd klopt niet echt. te breed ofzo. maar ze zijn eingelijk best oud heb bij het meisje alleen de hand veranderd laatst. beetje jammer dat het nu zulk donkere lijnen kreeg
bij de rokende jongen vind ik juist de hand wel leuk.
omdat deze gewoon veel dichter bij is. alleen de nagels zijn minder. en ja eigenlijk de vorm van de vingers ook niet alles. beetje afgereffeld
misschien doe ik daar nog wat aan.
en bij die gekleurde vind ik zo idd ook dat zwarte niet zo mooi (heb zlef niet zon oerzicht als ik er egowon op papier naar kjik)
dank
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 11:12
Mustang_Sally
Avatar van Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
ik vind de eerste en de derde echt heel erg mooi! inderdaad de arrogante blik bij die eerste, die ogen... en die diamantjes whoah. en de hele positie bij die derde, en dat jurkje! het heeft iets kwetsbaars... but then again no... een soort elfje lijkt het wel... heheh, het is gewoon heel cool. de tweede vind ik ook wel leuk, maar ik hou niet zo van die kleuren, de sfeer die het plaatje uitstraalt wel heel krachtig.
de vierde vind ik het minst mooi. de achtergrond, of de omgeving om de zeemeermin heen vind ik goed gedaan (vooral omdat het met pen is, is wel een stuk moeilijker...), de zeemeermin zelf wat minder. er is iets vreemds met de armen, ze zitten zo raar gedraaid. maar goed, die anderen zijn in ieder geval heel erg mooi coole stijl!
__________________
mais oui! / wie zijde gij?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 14:53
Verwijderd
Jouw jongens lijken op meisjes britt... 'k d8 dat 't een female was die eerste
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 15:26
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik vind de laatste erg mooi..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 16:41
Verwijderd
ik vind ze echt super mooi!
maar, wat voor mij niet echt klopt is bij die eerste tekening de sigaret... die hou je toch meestal in gewirchtje hoger??? (ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel).
voor der est en superrrrrr!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 16:49
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-03-2003 @ 00:53:
Ik ben fan van je (werk) maar dat wist je al. Ik vind hoe vager/abstracter hoe mooier

bedankt. maar echt abstract kun je het niet noemen eh

@ me blackrose > ghe ik zie het nu ook.
maar ik heb daar eigenlijk geen verstand van had misschien eerst soort van moeten kijken naar plaatjes van mensen die roken enz. -ben niet echt tevreden met de sigaret zelf ook-
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:26
jongleerkikker
Avatar van jongleerkikker
jongleerkikker is offline
Ik vind die derde het mooiste, heel verleidelijk hoe ze erbij ligt.
Bij de eerste vind ik de uitstraling inderdaad lekker arrogant, en ook de tweede vind ik heel gaaf, lekker duister en veel emotie, heel gaaf hoe je een gezicht aan de linkerkant erin hebt verwerkt. De vierde vind ik niet zo, maar ja.
Al met al vind ik dat je zeker talent hebt, en als je kleine foutjes eruit haalt zoals de hand, waar anderen je je al op gewezen hebben, dan is het gewoon echt goed. Maar tekenen is vaak ook een kwestie van doen, en hoe meer handen je tekent, hoe mooier ze zullen worden. Succes nog verder
__________________
5 3 1 5 3 1 4 4 1 7 1 1
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:22
Ninnoc
Ninnoc is offline
1ste- vind ik nix, omdat de fouten te veel opvallen, die hand is erg lelijk en ze houd haar sigaret ook raar vast vind ik, ik heb m niet helemaal bij mij palm vast maar iets meer bij de uiteinden, daardoor lijkt het heel raar

2de- mooi, lekker vaag, hoofd is te groot maar maakt hier geen bal uit.

3de- erg mooi, toch wat kleine commentaartjes. het oor zit te hoog, je hebt duidelijk moeite met handen (is ook een van de moeilijkste dingen vind ik), de hand is hier te klein, bedenk goed dat de palm ong. even lang is als de vingers, ook de pols had ik ietsje smaller getekend, er loopt een vage lijn binnen de dikken lijn bij de pols, deze is beter dan de dikke vind ik. Verder had ik haar borsten iets anders gemaakt. Maar al met al is deze het mooist en goed gelukt!

4de - helemaal nix is meet een geintje
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek [tekening]Een paar van mijn tekeningetjes...
HDP'er
13 05-12-2003 17:53
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God.
Iqra
94 30-07-2003 21:36
Eindexamens 2003 HAVO Tekenen examen = krankzinnig!!
D@mien
19 07-05-2003 20:30
ARTistiek een paar [tekeningen]
Evelientjuh
14 27-04-2003 11:51
ARTistiek 2 tekeningen
Inemine
34 12-03-2002 17:28
ARTistiek tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes)
Bluesummers
5 09-03-2002 20:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.