Oud 05-03-2005, 10:11
wdekreij
wdekreij is offline
Hi,

Ben bezig met een 3d-plaatje voor een wedstrijd met als onderwerp "Het wilde westen", en ben met dit idee op de proppen gekomen:



Tips welkom, want wedstrijd loopt pas maandag af
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2005, 11:56
Verwijderd
Heel leuk idee Misschien de armen van de cactus iets minder statisch maken?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 12:10
wdekreij
wdekreij is offline
Citaat:
doezel schreef op 05-03-2005 @ 12:56 :
Heel leuk idee Misschien de armen van de cactus iets minder statisch maken?
Op wat voor manier dan? Het moet eigenlijk zo lijken dat de 2 cactussen (1 op de voorgrond) in duel gaan, dat ze op het punt staan om hun revolver te pakken
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 12:24
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
wdekreij schreef op 05-03-2005 @ 13:10 :
Op wat voor manier dan? Het moet eigenlijk zo lijken dat de 2 cactussen (1 op de voorgrond) in duel gaan, dat ze op het punt staan om hun revolver te pakken
Het ziet er nu niet echt uit alsof hij op het punt staat z'n revolver te trekken. Z'n ellebogen zouden iets meer naar achteren moeten zijn gericht. En misschien kun je 'm een beetje voorover laten leunen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 14:57
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Die cactus op de voorgrond is niet echt duidelijk, ik had er tenminste niet uitgehaalt dat ze op het punt stonden in duel te gaan. Ik zag alleen die verste cactus.

Verder vind ik hem wel vet!
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 15:05
Verwijderd
ziet netjes uit.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 21:53
Verwijderd
Leuk idee, maar technisch gezien had het nog een tikkeltje beter gekund (lucht oogt onrealistisch, de grond mist detail en de houding kan wat dynamischer).
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 22:04
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Waar is die tumbleweed, ik zeg het nog één keer

Opvallend hoe blij mensen zijn met hun creaties om ze vervolgens op 100 + 1 forums neer te kwakken
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 22:18
Verwijderd
Welke wedstrijd is het voor?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 11:54
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Ik had zelf die tweede cactus niet gezien Hij's wel cool... Maar wat peperkorrel zegt, tkan nog een stukkie beter
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:04
wdekreij
wdekreij is offline
Hier ff een nieuwe update:



@ Mr. Hypert€xt, 100 + 1 forums? Heb het op Gathering of Tweakers gezet, omdat daar de contest van is. Heb het op 3dhype gezet omdat de admin (eddy) dat vroeg, en hier omdat je hier vaak ander soort tips krijgt dan op een 3d forum

En de tumbleweed is dus geadded En ik hoop dat het nu iets duidelijker is dat er 2 cactussen zijn
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 17:01
Verwijderd
Hij is beter zo...enige minpuntje is de depth of field, die is iets te sterk aanwezig is, waardoor je het gevoel krijgt dat je naar miniatuur cactusjes zit te kijken. De cactus op de voorgrond mag wel lekker blurry, maar de grond zelf (en de achtergrond) iets minder denk ik. Verder zeer ok!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 23:14
flamez
flamez is offline
toevallig op tweakers?

btw: de trein vind ik mooier
__________________
wie niet waagt, die heerscht niet
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 19:10
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
Ik kan voor geen meter phtoshoppen e.d. maar misschien moet je de cactussen meer in de grond 'zetten'. De cactussen lijken er nu een beetje opgeplakt.
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 19:34
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Die takkebolletjesdingen rollen toch altijd over de grond?(als het waait)
Je zou ze aan de randen een beetje waziger moeten maken, zodat het lijkt of ze bewegen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.