Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2007, 22:20
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Carn schreef op 22-02-2007 @ 23:09 :
ik denk overigens wel dat als je alles achter elkaar kan kijken dat het een stuk degelijker is; als je n tig aantal weken moet wachten op een nieuwe aflevering en die valt dan tegen is niet altijd even motiverend
Daar heb je wel gelijk in denk ik idd.
Ik heb na sommige breaks ook echt ff een opfrisser nodig, omdat ik geen idéé meer heb waar het nou ook alweer allemaal over ging enzo. Dus misschien ga ik ooit, als ik tijd heb, nog eens alles na elkaar kijken
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2007, 23:15
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik wil niet gespoilerd worden, dus kan iemand mij even pm-en of het klopt dat seizoen 2 tot aflevering 24 loopt?

Dankjewel!!!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 02:25
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
alex & alyx



dr. Juliet Burke & dr. Judith Mossman



resp. karakters van lost en het spel half-life 2. ok ze zijn niet helemaal vergelijkbaar, maar ze lijken wel verdomd veel op elkaar, qua naam maar ook in hun rol in de serie/het spel. toeval?
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 08:10
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
grandaddy schreef op 23-02-2007 @ 03:25 :
alex & alyx

[afbeelding][afbeelding]

dr. Juliet Burke & dr. Judith Mossman

[afbeelding] [afbeelding]

resp. karakters van lost en het spel half-life 2. ok ze zijn niet helemaal vergelijkbaar, maar ze lijken wel verdomd veel op elkaar, qua naam maar ook in hun rol in de serie/het spel. toeval?
Misschien zijn ze er wel door geïnspireerd. Wat is precies de 'rol' van die 2 personages in HL2?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 10:11
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
alyx: dochter van een good guy dokter. weet de weg door het gebied waar het spel zich af speelt en helpt het hoofdkarakter af en toe met moeilijkheden.

judith:
onderzoekster die eerst bij de good guys zit, bij de bad guys probeert aan te sluiten om later spijt te krijgen en ze weer bij de good guys probeert te komen(wat overigens ook lukt). ook het gelaat en die rare rust over het karakter komen overeen.
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 12:36
Crimson
Crimson is offline
Lost S03e09 Hr Hdtv Xvid Crimson Eztv

Is dit wel een werkende torrent? Hij is nogal groot?
(zoeken op lost s03e09)
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 12:55
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Crimson schreef op 23-02-2007 @ 13:36 :
Lost S03e09 Hr Hdtv Xvid Crimson Eztv

Is dit wel een werkende torrent? Hij is nogal groot?
(zoeken op lost s03e09)
Jah is gewoon de hr torrent, zijn er van elke serie, zijn meestal 2 tot 4 keer zo groot als het normale bestand.
Je hebt ook nog de 720p versie.
Alle 2 superbeeld
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 13:05
pino123
pino123 is offline
ik vond de aflevering leuk, maar niet echt geweldig. Ze rekken het teveel uit en dat begint vervelend te worden
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 14:02
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
mwah ik ben nog redelijk positief. ze moesten het others kamp verhaal duidelijk uitleggen en wat ieders rol is. nadeel van een serie met zo veel mensen is dat je al die karakters moet uitleggen en bijhouden.

dingen die mn interesse nog steeds trekken

- hoe zien die eilanden er nou uit???
- het is duidelijker geworden wat het monster kan en doet, maar is het echt alleen maar evil?
- (wanneer)gaat charlie dood?
- wat wordt desmond's rol in de serie?
- gaan jack en juliet écht weg?
- en wat is er inmiddels gebeurt er met walt & michael?
- zullen sawyer en kate snel het kamp ontmoeten?
- wat gebeurt er als john de andere mensen binnen het kamp met het kamp wil laten bemoeien?
- er is flink wat gerommeld in het others kamp, verandert dit de machtsverhoudingen binnen het others kamp en tussen de twee kampen?
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 14:50
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Citaat:
Carn schreef op 22-02-2007 @ 23:09 :
ik denk overigens wel dat als je alles achter elkaar kan kijken dat het een stuk degelijker is; als je n tig aantal weken moet wachten op een nieuwe aflevering en die valt dan tegen is niet altijd even motiverend
Het gaat nu over die andere mensen op het eiland zeg maar.. En het was wel leuk om de benen van 'the others' te zien..
Maar opzich is S1 beter ja maar S2 is ook niet slecht.. En het achter elkaar kijken is inderdaad fijner want dan heb je inderdaad een beter beeld van het hele verhaal.

Maar straks moet ik ook wekelijks wachten op een ep van Lost.. Ik heb tot 3.09 gedownload en dat heb ik na zondag wel allemaal gekeken (aangezien ik ook nog andere series kijk gaat het niet allemaal zo snel)

Maar ik ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 15:21
Crimson
Crimson is offline
ben nu aan het kijken, en ik vind dat wijf dat met jack rollebolt echt te smerig
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 16:43
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
en ik snapte het verhaal ook niet helemaal goed. ms later deze week de boel eens opnieuw bekijken.
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 22:24
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Ik heb heel S1 en S2 en tot 3.09 in 4 dagen gekeken en het is Mijn vader kijkt nu ook

En opzich goed te volgen tot nu toe
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 00:34
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Nothing schreef op 28-02-2007 @ 23:24 :
Ik heb heel S1 en S2 en tot 3.09 in 4 dagen gekeken en het is Mijn vader kijkt nu ook

En opzich goed te volgen tot nu toe
Weinig te doen gehad zeker de afegelopen dagen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 08:40
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 01-03-2007 @ 01:34 :
Weinig te doen gehad zeker de afegelopen dagen.
zo kan je het noemen ja
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 09:04
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
enniehoe - nieuwe aflevering te downloaden. psyched!
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 09:32
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
it's downloading
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 14:37
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
grandaddy schreef op 23-02-2007 @ 11:11 :
alyx: dochter van een good guy dokter. weet de weg door het gebied waar het spel zich af speelt en helpt het hoofdkarakter af en toe met moeilijkheden.

judith:
onderzoekster die eerst bij de good guys zit, bij de bad guys probeert aan te sluiten om later spijt te krijgen en ze weer bij de good guys probeert te komen(wat overigens ook lukt). ook het gelaat en die rare rust over het karakter komen overeen.
Hmm...apart. Karakters uit Lost en HL2 lijken idd wel erg veel overeen te komen
Hip
Kan de nieuwe ep pas morgen kijken. Ben benieuwd...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 08:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Spoiler
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 14:17
pino123
pino123 is offline
ik vond het wel een redelijke aflevering t.o.v. de vorige. Ik vond het wel droog van die meteoorinslag


Ik hoop nu dat er weer een verhaal komt (kate/sayid/locke redden jack; jack verzorgt bij the others), maar dat er ook weer wat vragen wordt beantwoord.
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 16:51
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Carn schreef op 02-03-2007 @ 09:51 :
Spoiler
Spoiler
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 18:37
Verwijderd
Per ongeluk in het verkeerde topic gepost:

Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 02-03-2007 @ 12:20 :
Ik heb 3.10 gisteren gezien en vond 'm weer geweldig (wel meer komisch dan de vorige afleveringen).

Kan iemand mijn geheugen even opfrissen over hoe het nu ook alweer zat met Libby?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 18:39
Verwijderd
Overigens, oneindig veel kudos voor degene die die Lostpedia heeft gepost!! Vooral aan die cultural references kan ik misschien nog wel eens een papertje ophangen...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 20:15
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
ja supercool dat lostpedia.
zag ook ergens een site waar ze 3d-renders hebben gemaakt van het eiland en het subeiland. op basis van wat er nu in de serie over gezien is, met belangrijke lokaties en al. heel gaaf/fucked up.

de nl.wiki entry van Dominic Monaghan trouwens.. "cocaineverslaafd" wtf.
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 20:12
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
grandaddy schreef op 03-03-2007 @ 21:15 :
de nl.wiki entry van Dominic Monaghan trouwens.. "cocaineverslaafd" wtf.
Is dat niet zo dan? Was het heroine ofzo?
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 10:19
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Al mensen die aflevering 11 hebben gezien? Vond het zelf wel een boeiende afleverig.. behalve dan Sayids verhaal, dat had ook in 2 minuten gekund
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 15:59
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Eindelijk weer eens een echt interessante aflevering
Ik vond m dus super.
En dat stuk van Sayid vond ik juist heel goed gedaan. Het verklaart ook helemaal waarom hij is zoals ie nu is enzo. En waarom ie dus ook die kerel niet wilde neerschieten
Ik vond de pingpong stukjes nogal overbodig, maar het was wel grappig bedacht. Vind het leuk dat Hurley een beetje de groep bij elkaar wil brengen.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 21:04
Verwijderd
Heb m net (eindelijk) gezien, vond m weer sterk! Toch weer een stapje verder gekomen, en ben zeeeer benieuwd naar de volgende aflevering, als ze bij de barakken komen dan.
Handig ook dat ze nu een kaart hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 23:07
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Oh ik dacht steeds al, waar ken ik Charlie nou van, maar hij was dus ook een Hobbit in LOTR

(altijd fijn als zo'n puzzelstukje op zijn plek valt )
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 14:35
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Roos schreef op 10-03-2007 @ 00:07 :
Oh ik dacht steeds al, waar ken ik Charlie nou van, maar hij was dus ook een Hobbit in LOTR

(altijd fijn als zo'n puzzelstukje op zijn plek valt )
Haha, dat heeft wel heel lang geduurd voordat je daar achter was
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 18:06
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
S03E12
Damn, dat was nou net een aflevering die ik nodig had! Dat einde! Ik begrijp er helemaal niks van heerlijk gewoon. Volgens mij worden de mensen gekloond ofzo? Jack zit op een ander eiland, en buiten dat zou hij echt niet zo gezellig rugby zitten spelen
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 19:27
Verwijderd
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 15-03-2007 @ 19:06 :
S03E12
Volgens mij worden de mensen gekloond ofzo? Jack zit op een ander eiland, en buiten dat zou hij echt niet zo gezellig rugby zitten spelen
The Others gingen toch terug naar dit eiland, dus hij kan best op dit eiland zitten..maar dat gezellig meespelen is idd wel heeeel vaag, ben echt superbenieuwd naar de volgende aflevering!

De connectie tussen Claire en Jack is ook wel grappig.. halfbroer en zus dus
En Locke doet echt vaaag, eerst 2 stations opblazen en dan die gozer 'vermoorden'...volgende week is een Locke aflevering, hoop dat ze wat dingen duidelijk gaan maken! Promo beloofd iig veel..

Laatst gewijzigd op 15-03-2007 om 19:30.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 20:26
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
nóg meer fucked up ouder/kind relaties...

zou jack dan wel op die "lijst" staan? en waarom kate, said en locke dan niet? en ik vond jack die meedeed in de otherscrew wel een redelijke optie, zo heel onsympathiek vond ik the others ook niet. die judith en de man met de baard was wel ok. en die uit het andere kamp "ontvoerde" mensen die een aantal afleveringen terug bij jack's kooi stonden hadden het ook niet zo verkeerd.

zo promo nog maar even kijken !
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 23:08
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Wel lachen dat Jack en Claire dezelfde papa hebben Vraag me af of alle mensen op het eiland een connectie met elkaar hebben.. hoe klein dan ook (zoals een tijd terug toen Jin iemand moest vermoorden, was Hurley op tv te zien )!

Zoals reeds eerder gezegd is dat einde redelijk bizar! Wat ik me wel afvraag is hoe ze eventueel uit dat 'baracks gebied' willen ontsnappen..

En ohja, hebben Claire en Charly nou wat/hebben ze wel eens met elkaar gebatst op dat eiland? Kan niet geloven dat al die mensen 80 dagen zonder sex kunnen.. maar misschien zijn dat karakters die niet toegelicht worden...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 09:41
Retinite
Avatar van Retinite
Retinite is offline
Citaat:
Nick-Name schreef op 16-03-2007 @ 00:08 :
Kan niet geloven dat al die mensen 80 dagen zonder sex kunnen..
He, het blijft wel een amerikaanse serie he. Sex hoort eigenlijk niet, dat weet je toch.

Ik las ergens dat Lost ná episode 18 ècht stopt! nog 4 afleveringen dus! kan iemand met please vertellen dat dit niet waar is
__________________
Sorry kindjes, maar IK ben niet te koop...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 11:51
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Retinite schreef op 20-03-2007 @ 10:41 :
He, het blijft wel een amerikaanse serie he. Sex hoort eigenlijk niet, dat weet je toch.

Ik las ergens dat Lost ná episode 18 ècht stopt! nog 4 afleveringen dus! kan iemand met please vertellen dat dit niet waar is
Weet niet waar je die info vandaan hebt, maar er klopt niks van
Van dit seizoen komen sowieso nog 6 episodes en voor zover ik weet komt er ook gewoon een 4e seizoen.

Ben erg benieuwd naar de volgende episode. Jack
Spoiler
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 17:06
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
laatste drie afleveringen waren eindelijk weer tof!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 22:52
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik vind dat de serie wel behoorlijk is veranderd. Het onderzoeken van het eiland vond ik eigenlijk het leukst... al die mysteries... dat was echt spannend! Daar is alleen niet zo heel veel meer van over. Als ze iets vinden (zoals die boerderij met die Other erin), dan wordt 't opgeblazen alsof het niets is.

Daarom vond ik het ook jammer en nutteloos dat Mr. Echo doodging. Ja daar zit ik nog steeds mee
Dat "i see dead people" gedoe vond ik wel vaag, maar verder was het cool dat Mr. Echo en Lock het eiland aan het onderzoeken waren

Ook jammer dat Libby dood is.. want ik vond het wel een coole twist dat zij ook in dat psychiatrisch ziekenhuis heeft gezeten. Ik was benieuwd waarom zij daar zat, etc.

Oftewel, ze knippen allemaal interessante verhaallijnen weg, erg jammer!

Zijn er mensen die dit ook vinden? Of vinden jullie de nieuwe dingen (heel veel over the others, jack die ontvoerd is, etc) juist boeiend?

Maar toch blijf ik kijken hoor
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 00:11
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Als geheel vind ik 't gewoon prachtig

Veel kleine dingen uit seizoen 1 die nu duidelijk worden, terug komen, enz.
(en die kerel met dat lapje voor z'n oog; echt leuk al die "déjà-vu's die ik dan heb )

En natuurlijk mis ik Mr. Ecko als Mysterie Man;
daarom zou ik 't nu helemaal verschrikkelijk vinden als Lock ook zou doodgaan...

En die opgeblazen boerderij:
Dit was denk ik nodig om het verhaal achter Dharma en The Hostiles te vertellen.
Als 'ie niet was opgeblazen waren Kate en Sayid daar gebleven was Locke misschien niet eens langs die "Barracks verdediging" gekomen...

NOG ZO"N 3 UURTJES TOT DE VOLGENDE LOST
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 00:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
en ach, anders introduceer je gewoon 2 personen die bij de 'losties' horen die opeens een rol hebben.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 01:08
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Ik vond het echt spannend! Echt zo bizar van Jack.. nog een uurtje inderdaad!
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 11:53
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Roos schreef op 21-03-2007 @ 23:52 :
Ik vind dat de serie wel behoorlijk is veranderd. Het onderzoeken van het eiland vond ik eigenlijk het leukst... al die mysteries... dat was echt spannend! Daar is alleen niet zo heel veel meer van over. Als ze iets vinden (zoals die boerderij met die Other erin), dan wordt 't opgeblazen alsof het niets is.

Daarom vond ik het ook jammer en nutteloos dat Mr. Echo doodging. Ja daar zit ik nog steeds mee
Dat "i see dead people" gedoe vond ik wel vaag, maar verder was het cool dat Mr. Echo en Lock het eiland aan het onderzoeken waren

Ook jammer dat Libby dood is.. want ik vond het wel een coole twist dat zij ook in dat psychiatrisch ziekenhuis heeft gezeten. Ik was benieuwd waarom zij daar zat, etc.

Oftewel, ze knippen allemaal interessante verhaallijnen weg, erg jammer!

Zijn er mensen die dit ook vinden? Of vinden jullie de nieuwe dingen (heel veel over the others, jack die ontvoerd is, etc) juist boeiend?

Maar toch blijf ik kijken hoor
helemaal mee eens dat ze met echo en libby twee van de interessantste verhaallijnen weggeknipt hebben. en sowieso jammer dat er niemand m eer over is van dat tweede kamp.

@@carn:idd een beetje lame van die twee nieuwe dudes maar de episode van volgende week schijnt daar meer over uit te leggen. weet je nog die twee portugezen aan het eind van seizoen 2, daar schijnt een link mee te zijn.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 12:11
Retinite
Avatar van Retinite
Retinite is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 22-03-2007 @ 12:53 :
en sowieso jammer dat er niemand m eer over is van dat tweede kamp.
dat is niet waar. een heel groot deel zit bij de others dat zag je toen Jack in de kooi zat. En die ene oude man is terug gekomen bij zn vrouw.

Citaat:

@@carn:idd een beetje lame van die twee nieuwe dudes maar de episode van volgende week schijnt daar meer over uit te leggen.
Welke 2 nieuwe dudes bedoel je dan precies?

De ep van gister hoop je op een antwoord, krijg je weer niks xD ik snap er echt niks meer van Ineens die vader van Locke op het eiland...
__________________
Sorry kindjes, maar IK ben niet te koop...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 14:40
Verwijderd
Wat? doet? die? vader? daar?

ik vind het jammer dat ze nooit meer met Locke op de religieuze toer zijn gegaan, ik kan me een aflevering herinneren die daar iets mee te maken had maar weet niet meer hoe het zat en kan het op lostpedia ook niet meer vinden. iemand?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 19:54
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Retinite schreef op 22-03-2007 @ 13:11 :
dat is niet waar. een heel groot deel zit bij de others dat zag je toen Jack in de kooi zat. En die ene oude man is terug gekomen bij zn vrouw.



Welke 2 nieuwe dudes bedoel je dan precies?

De ep van gister hoop je op een antwoord, krijg je weer niks xD ik snap er echt niks meer van Ineens die vader van Locke op het eiland...
dat nieuwe koppeltje dat er sinds deze week in zit

damn ik was helaas zo dom om deze post te lezen voor ik de aflevering keek dus wist ik al wat er ging gebeuren...
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 00:43
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 22-03-2007 @ 20:54 :
damn ik was helaas zo dom om deze post te lezen voor ik de aflevering keek dus wist ik al wat er ging gebeuren...
Haha! Sukkel
Het einde was wel weer heftig idd.. Hoe weten al die others ooit zoveel van iedereen? Waarom vraagt nooit iemand hoe ze die dingen weten?
Bij lost doen ze altijd zo irritant mysterieus.. zulke gesprekken heeft niemand met elkaar..
Locke was trouwens ook erg irritant! Blaast die gek die boot op! Dit vergeeft Jack hem heel lang niet denk ik..
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 12:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 22-03-2007 @ 20:54 :
dat nieuwe koppeltje dat er sinds deze week in zit
Ze kwamen al eerder voor; die Paulo zit op de WC in een van die underground dingen; op het web noemen ze hem ook "Take a shit" guy, hehe.

Dezelfde acteur speelt overigens Xerxes in 300..
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 23-03-2007 om 12:46.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 21:52
Crimson
Crimson is offline
theorie:
ben = aaron..
lezen! http://www.imdb.com/title/tt0411008/board/nest/69914892

moet nog aflevering 12 en 13 zien, ga ik zondagavond doen, nu al zin in..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 22:12
Verwijderd
omg die vader.. toen ze het hadden over dat ze iets moesten laten zien dacht ik het al.. maar toch! En omg, dat Locke niet van het eiland af wou omdat zn vader m dan zou vinden..mietje Trouwens, ben benieuwd of het die vader echt is of iets van het rookmonster?

En als ik Jack was zou ik Locke zooo geslagen hebben..nu alweer zin in volgende week!

Laatst gewijzigd op 23-03-2007 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 23:38
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline

crappy gifje maar WOA wat een scene is dat.

van een gebouw gesmeten worden door je vader die ook nog eens je nier gejat heeft en dat dan overleven. locke is een held. jack kan lekker gaan huilen met zn onderzeeër.
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.