Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2008, 21:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Jennifer als één van de laatste, terwijl ze zulk positief commentaar krijgt. En Patricia als eerste en bij het jury overleg ook 'wat een plaatje', terwijl haar foto afgekraakt wordt als Patricia er zelf bij staat. En ga zo maar door; deze jury is echt té inconsequent

Victoria er uit vind ik niet zo erg overigens, al had ik liever Ananda zien gaan. Wat een doos met die kokhals gebaren over dat Victoria haar probeerde te zoenen. Ja hèhè, als je eerst met Patricia staat te bekken kan Victoria het toch ook proberen? Sowieso moet die Ananda eens normaal leren praten.

Ook apart dat het interview totaal niet terug kwam in het jury commentaar!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2008, 13:12
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
HAHAAHAHAH@de aflevering van gisteren. Heerlijk al die drama! Ik heb weer gesmuld.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 13:22
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Over dat huilen van Patricia; ze zit op het forum van de site van het programma. Er is via haar Hyves gecontroleerd of ze het ook is, en ze schijnt het dus echt te zijn. Ze vertelde daar dat ze na de opnames ingezakt is en 5 weken in het ziekenhuis heeft gelegen en waarschijnlijk de ziekte van Crohn heeft. Daar had ze tijdens de opnames al last van, aka chronische buikpijn en daardoor was ze zoveel emotioneler.
Ja, ik las het ook.
Spoiler
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 17:35
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ananda is blijkbaar lesbisch. En ik vind het zielig dat ze Victoria belachelijk maakten. Met zijn allen om haar heen staan schreeuwen, lekker volwassen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 18:53
Qinqi
Avatar van Qinqi
Qinqi is offline
En de loopband dan? Als je niet wil dat ze met hakken op dat ding gaat lopen (wat ik me goed kan voorstellen) zet je dat ding toch uit?

De foto van Jennifer vind ik trouwens echt niks. Ze ziet er eerder dronken en verward uit dan verdrietig. Ik vraag me wel af of ze echt zulke slechte foto's maken of dat ze er willekeurig eentje uit halen zonder er echt naar te kijken.
__________________
Sinqi
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 18:59
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
En de loopband dan? Als je niet wil dat ze met hakken op dat ding gaat lopen (wat ik me goed kan voorstellen) zet je dat ding toch uit?
Dat deden ze niet. Ik kan me herinneren dat Ananda het ding minstens tot twee keer toe op volle snelheid zette en dat de rest er schaapachtig om heen stond te lachen.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 19:06
Verwijderd
Ik vind het jammer dat Victoria eruit is. Nu weet ik niet meer voor wie ik moet zijn. In ieder geval niet voor Maj-Britt of Jennifer, die vind ik zo gewoontjes. Ik denk maar voor Yvett, dan.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 19:08
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben voor ananda of patricia, die vind ik het meest model. maar eigenlijk ben ik niet echt voor iemand.
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 19:30
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
De misplaatste arrogantie bij Maj-Britt en Ananda is echt lachwekkend. Daarnaast zijn de accenten van sommige meisjes echt boers en verschrikkelijk. Ik vind Patricia de beste op foto's, ondanks haar lompheid.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 19:41
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Dat deden ze niet. Ik kan me herinneren dat Ananda het ding minstens tot twee keer toe op volle snelheid zette en dat de rest er schaapachtig om heen stond te lachen.
I know. Yvette schreeuwde zelfs "Bitchfight".

Eerst vond ik Ananda wel ok, maar na dat gedoe met Victoria ben ik totaal afgeknapt.
Patricia staat idd het beste op foto's.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 23:37
Verwijderd
Ik vind het zo typisch dat Patricia elke keer als zo'n ontzettende babe op de foto staat, terwijl ik haar irl écht niet de mooiste van het stel vind. Zij is echt heel fotogeniek, ja. Handig. Of niet, want dan ben je irl misschien wel altijd een teleurstelling...

En Yvette... wat deed de jury achterlijk, zeg, de eerste 3 afleveringen was zij echt supergoed en dat vond de jury ook, nu heeft ze een keer een lelijke foto (of een slechte fotoserie, maar dat kan ik niet beoordelen want ik weet niet hoe veel vertrouwen ik heb in de makers van dit programma...) en dan zetten ze haar opeens bij de laatste twee Dat doen ze echt alleen maar voor het drama, want je gaat mij niet wijsmaken dat ze er iemand uit zouden knikkeren die het tot nu toe supergoed heeft gedaan.

Heb trouwens alleen het einde gezien dus al het gezoen gemist. Was het spannend? Vind het sowieso kinderachtig, dat gedrag van hen, maar ja, met een groepje van die adolescente kippen in een concurrerende positie kun je haast niet anders denk ik.

Ananda vind ik zo sloom overkomen altijd.. Maj-Britt is nog steeds eng en Patricia maakt mooie foto's. Maar ik ga nog steeds voor Yvette.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 09:40
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Annika vind ik echt lelijk, vooral dat nieuwe haar staat d'r echt niet goed en d'r ogen staan raar. En d'r foto's vind ik ook niet mooi. En ze zeurt de heeeele tijd.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 12:13
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Annika is idd een zeikwijf en ik zou ook niet met Victoria gaan zoenen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 12:28
Verwijderd
Pfoe, wat een gedoe zeg.. Wel maf dat Victoria zei dat het per ongeluk ging, het zag er op beeld niet echt uit alsof plotseling d'r tong per ongeluk uit haar mond viel. Ik zou ook niet met Victoria zoenen, maar ook niet met Ananda eerlijk gezegd! Eigenlijk met niemand in dat huis. No thanks

Het gedoe op de loopband vond ik maar raar. Ik bedoel, niet slim om er met je hakken op te gaan lopen inderdaad maar ik denk dat het apparaat eerder stuk gaat als je hem dan op volle snelheid gaat zetten en iemand daar met hakken op rent.. dus de reactie vond ik ook niet getuigen van veel intelligentie.

Ik vind Patricia er op foto's telkens ook veel beter uitkomen dan ik had verwacht, trouwens.

Ach ja, vermakelijk drama allemaal.. maar zoals altijd heb ik niet echt een favoriet en zie ik niet echt een "winnares" nog..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 17:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Dat doen ze echt alleen maar voor het drama, want je gaat mij niet wijsmaken dat ze er iemand uit zouden knikkeren die het tot nu toe supergoed heeft gedaan.

Heb trouwens alleen het einde gezien dus al het gezoen gemist. Was het spannend?
Vorig jaar knikkerden ze anders ook de favoriet eruit vlak voor de finale die het al die tijd goed deed alleen weigerde haar broekje uit te trekken met de fotoshoot. Dus ik zie hen er nog wel voor aan.


Ananda en Patricia begonnen zomaar te zoenen tijdens het feestje. Kort daarna staan Victoria en Ananda vlak bij elkaar en begint Victoria Ananda te zoenen. Ananda duwt haar van zich af en blijft daarna steeds zeggen hoe vies ze het vindt, dat ze geen spriet wil, etc. Ook met d'r tong uit de mond, zo'n 'iewl!!' gebaar. Erg kinderachtig.

Net als dat van die loopband inderdaad. Zet hem dan uit ipv sneller. Je gaat iemand die dronken is toch niet op een snelle loopband laten lopen en dan lachen? Ik snap die Yvet ook niet, die daar keihard bij stond te lachen. En daarna die discussie met Ananda en Victoria; je gaat toch zo'n discussie niet eens aan met iemand die dronken is?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 12:16
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Net als dat van die loopband inderdaad. Zet hem dan uit ipv sneller. Je gaat iemand die dronken is toch niet op een snelle loopband laten lopen en dan lachen? Ik snap die Yvet ook niet, die daar keihard bij stond te lachen. En daarna die discussie met Ananda en Victoria; je gaat toch zo'n discussie niet eens aan met iemand die dronken is?
Waarschijnlijk waren ze zelf ook dronken. Ik kan het me wel voorstellen, als ik dronken ben doe ik ook weleens belachelijke dingen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 20:51
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Jezus wat een nare streek, het is ook alleen bij HNTM dat ik dat zie. Maar Annika leek niet echt onder de indruk.
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 09:14
Verwijderd
Ik vind er eigenlijk nog geen HNTM tussen zitten. Ja Yvette, maar die gaat steeds slechter presteren. Verbaast me niks als de er de volgende keer uitgaat. De pony bij Maj-Britt staat veel mooier, maar ik vind haar nog steeds niks. Wel leuk toen ze allemaal naar hun familie renden.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 09:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Jeetje wat kan die Maj-Britt janken zeg. Had ik niet verwacht van haar.
Wel een geweldige actie om naar hun familie te rennen. Dat gezicht van Maj-Britt ook toen

En wéér komen ze nauwelijks terug op de challenge. Dat sommige mensen deden wat ze moesten (hun lingerie verkopen), terwijl sommigen gingen paaldansen.

En ik word dat gezeur 'een 17-jarige moet conditie hebben' wel een beetje zat. Zeker als het door zo'n vetzak gezegd wordt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 11:22
Verwijderd
Ik vind het ook dom dat ze op de shoot zeggen van: ja ze heeft het helemaal geweldig geddaan en prachtige foto's!

En dan komen ze bij de jury en dan is het allemaal kut :\.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 21:03
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Als ze tenminste van iedereen nog lieten weten hoe ze liepen, maar daar zeiden ze ook bij minder dan de helft wat van.
En laat alsjeblieft die Maj-Britt er een keer uitgaan...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 22:11
Verwijderd
Ik moest heel hard lachen om Jennifer bij haar commentaar over dat paaldansen. :')
En ik vind Patricia de beste op foto's maar verder wel godsgruwelijk irritant.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 11:43
Verwijderd
ik vond het echt debiel toen jennifer en maj brit(ofzo) over annika zeiden dat ze dik was
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 11:57
Verwijderd
Ik vind Maj-Britt en Jennifer elke aflevering vervelender worden. Ik hoopte zelfs dat Maj-Britt er nu uit zou gaan, en dan lekker met die pony opgescheept zou zitten Patricia gaat winnen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 12:24
PardonJaPaarden
Avatar van PardonJaPaarden
PardonJaPaarden is offline
"Iedereen heeft een Eastpack vol shit met zich meegekregen."

Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 17:11
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ananda is erg vooruit gegaan! Ben blij dat Annika eruit is. Jeniffer is grappig Zij mag het wel worden dan. Maar het lijkt elk jaar erger te worden.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 22:55
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Vind Jennifer maar achterbaks. Ook zo`n figuur dat zich een houding geeft door overal maar een lolletje van te maken en iedereen belachelijk maakt. En ik vind haar ook niet bijzonder op foto`s...
Mja, Maj-Britt en Jennifer vind ik en onsympathiek en ze staan niet geweldig op foto`s, dus dan hou je Yvette, Patricia en Ananda dus over voor finale. Ga voor Yvette; vorige kreeg ze wel niet zo`n goed commentaar, maar stiekem had ze echt wel een goede foto vergeleken bij de rest.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 16:12
Verwijderd
Gisteravond Daisy (S1) bij Valerio Duikt Onder en Lois en River <3 bij Puberruil.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 10:51
Verwijderd
Ik heb het idee dat ze helemaal niet de beste foto's uitkiezen? Tijdens de shoot zie je veel mooiere plaatjes voorbij komen dan ze uiteindelijk als eindfoto hebben.

Annika eruit vind ik wel sneu, maar ik vind haar ook niet zo modellig.. Ananda vind ik minder vervelend worden geloof ik. Maar ik ga nog steeds voor Yvette.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 15:00
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Dat idee krijg ik soms ook. Als Maj-Britt echt al zoveel modellenwerk gedaan heeft, dan moet ze toch een keer een foto kunnen maken waarop ze geen scheve bek trekt?
En tijdens de bruidsshoot zag je patricia veel verschillende poses aannemen en uiteindelijk kiezen ze er een waar ze die fles maar een beetje langs haar lichaam laat hangen zodat ze daar op af kunnen geven. Lijkt me sterk dat ze op die andere foto`s elke keer een lelijk gezicht had.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 15:25
Verwijderd
Oh ik heb vandaag de Glamour gelezen (schaam ik me niet) en daar staat Kim in van het vorige seizoen, maarrr Cecile van dit seizoen ook. Dus aan opdrachten blijkbaar geen gebrek.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 22:15
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Vraag is of ze ook buiten Nl, waar ze 'bekend' zijn aan werk komen. ^^;;

Ik ben best benieuwd hoe het met de top 3 van voorgaande seizoenen gaat. En dan niet alleen of ze werk hebben, maar ook of ze echt meer werk hebben dan het gemiddelde model/de andere kandidaten.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 18:48
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ja de Glamour inderdaad, wie was die seizoenen sponsor?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 19:45
Verwijderd
Wat een wijven.

Ze denken gewoon dat ze op vakantie zijn. "Dat zij nou geen leven hebben."
Wat is Maj-Britt een dom irritant kind. Maj-Britt, als je dit leest: Je bent een oppervlakkig dom wicht!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 20:47
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat belachelijk dat die drie meiden de challenge wonnen, alleen maar omdat ze gek deden. Er werd niet eens gekeken naar de prestatie
Ananda is wel positief veranderd sinds het gesprek met Rosalie (waar is Rosalie trouwens, zeker andere verplichtingen).

Eindelijk Maj-Britt er uit. Volgende is hopelijk Jennifer, dan hebben we een spannende finale
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 20:48
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Oh ja ik miste Rosalie <3

Ananda heeft gewoon een eeuwig jankhoofd.
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 23:13
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Die challenge... Damn, zie het al voor me: modellen moet serieus mode showen en bedenken vervolgens dat het vast wel leuk is om als een stel gekken mislukte thaiboks moves naar elkaar te maken. Als ik de ontwerper was geweest, had ik ze levend gevild.

Maar eindelijk Maj-Britt er uit. Vond haar wel voor het eerst mooi op de foto staan.
De foto`s van Patricia als Ananda vond ik eigenlijk helemaal niet zo mooi? Alleen die van Yvette vond ik echt heel gaaf.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 09:03
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Nou dat was een verrassing Die montages zijn niet goed, je kan altijd zien wie eruit gaat.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 16:59
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik vond de fotos van patricia en yvette echt supermooi, die van ananda ook niet zo heel bijzonder.
idd jennifer moet eruit volgende keer dan is de finale wel spannend ja!
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 18:59
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
*Zucht* Wat is die Patricia een vreselijk irritant wezen.. de hele tijd maar janken. Oke, ze mocht dan wel chronische buikpijn hebben, maar om nou te gaan huilen om elk klein dingetje?! De jury zegt steeds maar dat ze zo mooi is, maar dat zie ik echt niet. Jennifer, die is wel echt mooi. Dat is misschien wel een minder goed model, maar ik hoop toch dat ze wint.
Ananda wordt inderdaad minder irritant, maar ze is ook veel minder in beeld. Misschien heeft dat er iets mee te maken.. Yvette is ook een leuk meisje en deze aflevering was ze eindelijk eens wat meer te zien. Wel irritant dat Maj-Britt de hele tijd in beeld was en je na een halve aflevering al kon weten dat zij eruit zou gaan..
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 19:18
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Die Mariana Verkerk ziet er opeens een stuk beter uit!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 19:39
Verwijderd
Yvette vond ik wel een beetje gluiperig eigenlijk, dat viel me van haar tegen. Eerst een beetje met Ananda meepraten en dan vervolgens tegen Jennifer 'ja vind ik ook' als Jennifer beweerde dat Ananda maar dom zat te zeiken. Prima als je of het een, of het ander vindt, maar kom er dan gewoon voor uit?

Maj-Britt was weer vreselijk, Jennifer trouwens ook, wat een takkewijven zeg. Ik snap werkelijk niet dat het zo moeilijk is om gewoon vriendelijk tegen elkaar te doen (oh in dat opzicht snauwt Patricia ook veel te veel van zich af trouwens, maar die komt minder gemeen over). Natuurlijk, competitie en stress, maar dan nog.

Vond Patricia en Yvettes foto's trouwens erg tof, voor zo'n opdracht. Lijkt me echt heel moeilijk om überhaupt iets uit te beelden met zo'n zonnebril op je kop. (Wat trouwens gelijk verklaart waarom ik me altijd wild erger aan van die arrogante mutsen die in de zomer door de stad sjouwen met zo'n groot onding op hun neus ).
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 21:03
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik vond de foto van ananda verschrikkelijk; ze lacht met dr tandvlees bloot.

yvette en patricia zijn t leukst.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 21:13
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Jennifer staat doods op de foto.
Door de grote bril lijkt Maj-Britts neus nog kleiner en ze lijkt erdoor op een alien.
Ananda laat idd teveel tandvlees zien, maar voor de rest is het een leuke foto.
Yvette heeft een geweldige foto.
Die van Patricia is wel leuk, maar ik vind 'm net niet.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 21:42
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vond het stom dat ze wonnen door als een stel debielen in die ring te gaan dansen. Dat heeft toch niets te maken met catwalklopen? Volgende aflevering gaat vast Jennifer eruit. Ik vind haar een mooi meisje, maar als model is ze wat te gewoon vind ik.
Verder ben ik blij dat die Maj-Britt eruit is, wat een &^%$*.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 11:05
Verwijderd
Citaat:
ik vond de foto van ananda verschrikkelijk; ze lacht met dr tandvlees bloot.

yvette en patricia zijn t leukst.
Dat valt mij ook telkens op, maar ergens vind ik dat ook wel weer leuk, zo'n 'schoonheidsfoutje', maakt 'r iets gewoner maar niet onmodellerig ofzo (in tegenstelling tot Jennifer, die idd wel mooi is maar m.i. niets 'extra's' heeft).
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 14:16
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik heb eigenlijk helemaal niets zo'n hekel aan Maybritt. Vind dat ze wel vaak genoeg gelijk heeft. Ik zou het alleen nooit uitspreken, en dan helemaal niet op haar harde manier.
Ananda had idd zoveel tandvlees bloot op haar foto, maar dat zie ik ook geregeld gewoon in de aflevering. Ik vind Patricia ook een zeikerd, al dat gejank. Is vast niet alleen die ziekte, maar vooral haar karakter.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 20:37
Crimson
Crimson is offline
Ik kan er niet echt veel over zeggen, maar Patricia heeft echt last van die ziekte gehad en na de opnamens bleek er nog veel meer mis te zijn. Maar waarschijnlijk wordt dit later nog wel bekend gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 19:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik kan er niet echt veel over zeggen, maar Patricia heeft echt last van die ziekte gehad en na de opnamens bleek er nog veel meer mis te zijn. Maar waarschijnlijk wordt dit later nog wel bekend gemaakt.
Ik geloof dat zonder meer, maar tegelijkertijd denk ik dat ze van haar zelf ook al totaal geen conditie heeft en ook al zo jankerig is. Want anders roep je toch wel op een gegeven moment "Ja ik weet het ook niet wat het is, normaal kan ik echt veel meer rennen!" oid. En dan maak je er niet zo'n drama van als je vervolgens nog wel verder moet lopen over het strand.


En ik vind Ananda echt waanzinnig irritant met haar gejank en d'r "Ik mag er zijn" therapie.

Heerlijk, even afgeven
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 16:06
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Jennifer of Yvette, omdat die andere twee zulke whiners zijn. Maar verder.. weinig voorkeur.
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33
Films, TV & Radio Holland's Next Topmodel
Jahney
500 26-09-2006 15:59
ARTistiek Amsterdam conceptart workshop
Captain N
8 06-04-2004 19:46
Muziek Gagelijst artiesten benelux
Carn
17 25-09-2003 23:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.