Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2010, 22:32
Verwijderd
Hind was ook de enige waar, als alle namen in beeld komen, geen achternaam bij stond En iedereen kent haar natuurlijk wel gewoon als Hind, maar normaal staat dan toch altijd de achternaam erbij;x
Advertentie
Oud 09-01-2010, 00:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Volgens die redenatie is Kathleen van K3 de mol in ranking the stars.

Nee, even serieus, ik denk niet dat het echt een molhint is, zou wel erg doorzichtig zijn.
Oud 09-01-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Hind was ook de enige waar, als alle namen in beeld komen, geen achternaam bij stond En iedereen kent haar natuurlijk wel gewoon als Hind, maar normaal staat dan toch altijd de achternaam erbij;x
Dat vond ik ook opvallend, maar het kan maar beter geen hint zijn. ;x
Oud 09-01-2010, 13:10
Verwijderd
Ik mag hopen dat Hind de mol niet is, want wat mij betreft ligt ze er zo snel mogelijk uit Grote meevaller vond ik Erik, want die vind ik normaal gesproken heel irritant met z'n programma's.

Oh en het eerste spel was idd niet het meest duidelijke ooit, maar wel erg gaaf met die brug. Volgens mij wordt het weer een mooi seizoen Alleen nog niks over gelezen hier: ben heel benieuwd hoe ze het met het bekendmaken van de mol in de derde (?) aflevering gaan doen? Kijk het met m'n huisgenoten en onze theorie is nu dat er nu nog meerdere mollen zijn, maar dat ze er straks alsnog eentje aanwijzen oid.
Oud 09-01-2010, 14:17
Verwijderd
Ik denk dat ze in aflevering 3 weer zoiets gaan doen met een figuur met een enorm verhullend gewaad aan ofzo, zoals ze wel eens eerder hebben gedaan.
Oud 09-01-2010, 16:46
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Hind was ook de enige waar, als alle namen in beeld komen, geen achternaam bij stond En iedereen kent haar natuurlijk wel gewoon als Hind, maar normaal staat dan toch altijd de achternaam erbij;x
Zij was ook de enige die niet zei wat ze als beroep deed.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 09-01-2010, 20:02
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Jammer dat Loretta eruit is.
Oud 10-01-2010, 10:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dat vond ik ook maf, dat Hind geen achternaam leek te hebben. Ik denk niet dat het een hint of zo is, volgens mij deden ze dat gewoon omdat Hind als Hind bekend staat, maar dan nog, maf.

Dat met die derde aflevering vond ik maar vaag, maar ik hoop dat het inderdaad weer zoiets wordt met dat je zou kunnen ontdekken wie de mol is als je de juiste vraag stelt maar dat je dan alsnog niets weet.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-01-2010, 10:20
Verwijderd
Had ik het nou verkeerd verstaan, of zeiden ze over de derde aflevering niet alleen dat dan de mol onthuld zou worden, maar ook dat er maar twee anderen (buiten de mol) dat mee zouden maken?
Oud 10-01-2010, 15:14
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Nee ze bedoelden dat er maar twee + mol in de finale komen. Was inderdaad een beetje rare zinsconstructie.
Oud 10-01-2010, 15:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ooooh ik ben echt heel bang dat het Hind is, met die rare rode kleren + sleutelhanger en al die andee rare Hind-dingen. Zou het heel jammer vinden als er dit soort makkelijke aanwijzingen zouden worden gegeven... Ik moet nog echt even nadenken op wie ik ga stemmen in de pool.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-01-2010, 20:03
Verwijderd
En die quote van kim dan, Kennis Is Macht.. beetje vreemd!
Oud 10-01-2010, 21:49
Verwijderd
Citaat:
En die quote van kim dan, Kennis Is Macht.. beetje vreemd!
Hmm, die vind ik nog wel een stukje beter als hint.

Ik vind die hints eigenlijk allemaal maar stom.
Oud 11-01-2010, 07:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik snap in de pool niet hoe de punten berekening wordt gedaan bij een tussenstand. Want je weet op het einde toch pas wie de mol is? (En hoeveel punten je dus krijgt per week)
__________________
<):o)
Oud 11-01-2010, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Ik snap in de pool niet hoe de punten berekening wordt gedaan bij een tussenstand. Want je weet op het einde toch pas wie de mol is? (En hoeveel punten je dus krijgt per week)
ja, je weet pas op het einde wie er gewonnen heeft.
Oud 11-01-2010, 09:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik snap in de pool niet hoe de punten berekening wordt gedaan bij een tussenstand. Want je weet op het einde toch pas wie de mol is? (En hoeveel punten je dus krijgt per week)
Je geeft een top 3. Je nr 1 krijgt 3 punten, je nr 2 krijgt 2 punten, je nummer 3 krijgt 1 punt. Zo stem je elke week. Aan het einde, als de mol bekend wordt gemaakt, wint degene die de mol het meeste punten heeft gegeven (die dus het vaakst op hem/haar heeft gestemd).
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-01-2010, 09:40
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Heeft iemand de geluids-hint gehoord op radio 2?
Ik heb nu nog geen idee wie de mol zou kunnen zijn. Ik pik al die hints die jullie hier noemen nooit zo op. De kandidaten van dit seizoen vind ik overigens een stuk leuker dan die van vorig jaar!
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 11-01-2010, 09:47
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Je geeft een top 3. Je nr 1 krijgt 3 punten, je nr 2 krijgt 2 punten, je nummer 3 krijgt 1 punt. Zo stem je elke week. Aan het einde, als de mol bekend wordt gemaakt, wint degene die de mol het meeste punten heeft gegeven (die dus het vaakst op hem/haar heeft gestemd).
Ja, dat snap ik, maar WolterB praat over een tussenstand. En dat snap ik niet
__________________
<):o)
Oud 11-01-2010, 09:50
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Heeft iemand de geluids-hint gehoord op radio 2?
Ik heb nu nog geen idee wie de mol zou kunnen zijn. Ik pik al die hints die jullie hier noemen nooit zo op. De kandidaten van dit seizoen vind ik overigens een stuk leuker dan die van vorig jaar!
De geluidshint is ook hier te vinden

Nummer heet "Japan" van "The Presidents of the U.S.A."

Lyrics wat ze afspelen:
Faxes from the viewers on tv
Karaoke hokey-pokey on the screen
Dig my toes into the Pacific sand

And everything is rockin' out of control
When we hit Japan (x3)

Yeah, 20 tonnes of Sushi-lovin' fun
(Yum yum)
The kiddy line will thank you one by one
(Arigato)
Please come out to see us when we land

And everything is rockin' out of control
When we hit Japan (x25)
__________________
<):o)
Oud 11-01-2010, 10:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, dat snap ik, maar WolterB praat over een tussenstand. En dat snap ik niet
De tussenstand is dus gewoon een lijst van alle forumers die meedoen aan de pool met het aantal punten die ze hebben gegeven aan hun potentiële mollen, heeft nog niets te maken met wie de mol daadwerkelijk is .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-01-2010, 11:12
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Dank voor het posten. Hier word ik alleen weinig wijzer van.

Citaat:
De geluidshint is ook hier te vinden

Nummer heet "Japan" van "The Presidents of the U.S.A."

Lyrics wat ze afspelen:
Faxes from the viewers on tv
Karaoke hokey-pokey on the screen
Dig my toes into the Pacific sand

And everything is rockin' out of control
When we hit Japan (x3)

Yeah, 20 tonnes of Sushi-lovin' fun
(Yum yum)
The kiddy line will thank you one by one
(Arigato)
Please come out to see us when we land

And everything is rockin' out of control
When we hit Japan (x25)
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 11-01-2010, 13:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ja, dat snap ik, maar WolterB praat over een tussenstand. En dat snap ik niet
Gewoon een schema waarop staat wie waarop heeft gestemd, dat elke week wordt bijgewerkt, zodat je kan zien wie er wint als de mol Hind is, wie er wint als de mol Frits is, enz. Maar je merkt het vanzelf, als je het ziet, dan snap je het meteen

Die geluidshinten vind ik stom hoor, ik baseer alles puur op het programma zelf (en vorig jaar had ik de pool gewonnen, dus dat kan best!)
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-01-2010, 15:37
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Die geluidshinten vind ik stom hoor, ik baseer alles puur op het programma zelf (en vorig jaar had ik de pool gewonnen, dus dat kan best!)
Vorig jaar (?) was één van die geluidshints zo duidelijk, dat je meteen wist dat Dennis dus de mol was. Vond ik heel jammer. Eigenlijk ben ik sindsdien een beetje huiverig voor de hints, want ik vind het echt niet leuk om op die manier al te weten wie het is. Zelf nadenken en dan echt gespannen zijn bij de uitslag is veel leuker!

Oh, en ik was blij dat Loretta eruit ging, vond haar nogal dommig.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-01-2010, 09:47
Verwijderd
Ik ga denk ik toch maar Hind op 1 zetten. Ik zou niet weten waarom je bewust 1 rode sleutel tussen allemaal witte sleutels gaat zetten.
Oud 12-01-2010, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ga denk ik toch maar Hind op 1 zetten. Ik zou niet weten waarom je bewust 1 rode sleutel tussen allemaal witte sleutels gaat zetten.
Dat doet me denken aan het seizoen met Frederique en een opdracht met rozen, er zat toen ineens één witte roos tussen en heel veel mensen zagen dat als hint naar Frederique (omdat zij een rol als Roos de Wit had gespeeld, geloof ik), maar uiteindelijk was zij het dus niet. Ik hoop dat dat nu met die sleutelhangers ook zo is
Oud 12-01-2010, 11:40
Verwijderd
Hm, ok. Welke kleur hadden de andere rozen?
Oud 12-01-2010, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Hm, ok. Welke kleur hadden de andere rozen?
Volgens mij allemaal rood, maar ik weet het niet meer zeker. Ik weet alleen nog dat Frederique heel opvallend met een witte roos rondliep.
Oud 12-01-2010, 17:16
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik denk dat ze soms zulke hints er in doen, juist om de kijker in de war te brengen.
Oud 12-01-2010, 17:23
Verwijderd
Bewuste manipulatie vind ik een beetje laag.
Oud 12-01-2010, 19:11
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Dat doet me denken aan het seizoen met Frederique en een opdracht met rozen, er zat toen ineens één witte roos tussen en heel veel mensen zagen dat als hint naar Frederique (omdat zij een rol als Roos de Wit had gespeeld, geloof ik), maar uiteindelijk was zij het dus niet. Ik hoop dat dat nu met die sleutelhangers ook zo is
bij dat seizoen had iedereen omstebeurt een afwijkende kleur, zoals dat frederique een witte roos had, behalve de Mol.

het is dus iedere keer weer anders.
ik heb nu het idee dat ze bij afl. 3 de mol bekend maken, en dat er dan een andere mol komt.
(ik hoop het niet btw).
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 13-01-2010, 07:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat verwisselen van mol lijkt me erg onwaarschijnlijk, bovendien zou ik het erg dom vinden om van het format af te wijken.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-01-2010, 10:21
Verwijderd
wat bedenken mensen toch rare dingen, 2 mollen, van mol verwisselen
Oud 13-01-2010, 10:49
MizZoo
Avatar van MizZoo
MizZoo is offline
Citaat:
wat bedenken mensen toch rare dingen, 2 mollen, van mol verwisselen
Inderdaad zeg. Het is ieder jaar hetzelfde: "Er is geen mol! De presentator is de mol! De mol ligt er al uit!"

Ze hebben nooit afgeweken van het concept, en dat zullen ze mijns inziens ook nooit doen.
Oud 13-01-2010, 12:32
Verwijderd
Ik ga er gewoon voor het gemak van uit dat er één mol is, dat Pieter-Jan dat níet is en dat de mol ook niet gaat wisselen. Als dat niet zo is, dan heb ik pech, maar ik vind één mol al lastig genoeg
Oud 13-01-2010, 18:51
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jeetje, ik kwam net via twitter op het mollenforum terecht (van de avro) en wat een theorieën daar gepost worden... geniaal. Mensen denken echt in alles een hint te zien
__________________
<):o)
Oud 13-01-2010, 21:22
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ja, inderdaad . Dat Hind het juist niet is, omdat na rood groen kwam bij het stoplicht. wtf
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 13-01-2010, 21:27
Verwijderd
Veel dingen gaan echt super ver Zo kan je echt alles ombuigen naar hint voor iedereen
Oud 14-01-2010, 01:19
Verwijderd
Haha, lol.
Oud 14-01-2010, 17:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Haha, mijn vriend hoorde vandaag de theorie dat als ze in aflevering drie de mol zich gaat onthullen, deze dat alleen tegen zijn "buddy" doet (dus de koppeltjes die in afl. 1 gemaakt zijn), maar dat iedereen natuurlijk tegen zijn partner kan zeggen dat hij/zij de mol is om die op het verkeerde spoor te zetten.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-01-2010, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Haha, mijn vriend hoorde vandaag de theorie dat als ze in aflevering drie de mol zich gaat onthullen, deze dat alleen tegen zijn "buddy" doet (dus de koppeltjes die in afl. 1 gemaakt zijn), maar dat iedereen natuurlijk tegen zijn partner kan zeggen dat hij/zij de mol is om die op het verkeerde spoor te zetten.
Dat klinkt wel heel aannemelijk en ook heel WIDM-ig
Oud 14-01-2010, 20:29
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Mijn eerste aflevering en ik vond het leuk!

Gezien het commentaar van vorige keer aflevering op Hind: zij gedraagt zich idd een beetje te 'obvious', maar dat zorgt er natuurlijk ook weer voor dat je haar afschrijft als mol...

Ik vond Arjen dit keer wel verdacht, ik ga er is over nadenken...
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 14-01-2010, 20:33
Verwijderd
Arjen is ook in mijn verdenking gestegen
En ik vond Sanne grappig met dat ze haar licht blauwe broekpak aanwilde... wat een lelijk ding was dat zeg
Verder vond ik het een leuke aflevering, alleen heel jammer dat Tim eruit moest.
Oud 14-01-2010, 20:34
Verwijderd
Ik ga m morgen maar eens nakijken.

Ik heb Geen Idee en ik ben te moe om hints op te pikken.
Oud 14-01-2010, 20:36
Verwijderd
Ik vind Hind juist nauwelijks iets doen of in beeld komen. Daarnaast kwam ze ontzettend nep en dom over, met haar 'dan ben je als dichtste bij het geld, en dan ga je af. Ja, dat is wel een mollenactie.'

Ik hoop dat ze niet echt zo is, en dus misschien de Mol.

Frits en Erik zijn allebei veel te fanatiek om de mol te zijn.

Kim was erg obvious bezig, maar ik vind haar ook wel serieus verdacht. "JA! ZE ZIJN AF.... IK MOET NU ALLEEN VERDER!!" Schreeuw dan niet zo met al die enge mannen in de buurt.
Oud 14-01-2010, 20:41
Verwijderd
En ja.. ik heb in wel meer afleveringen en series gezien dat porto's niet altijd erg goed werken.
Volgens mij zorgen ze expres dat de portodekking niet altijd even goed is.
Om nog een beetje extra verwarring te zaaien.
Oud 14-01-2010, 20:42
Verwijderd
Ik vind dat Kim zoveel verdachte dingen doet, dat het niet eens leuk zou zijn als ze de mol is. Maar nu weet ik niet of ze dan toch wel de mol is of toch niet. Arjen is voor mij nu ook verdachter, en Barbara ook. Sanne niet meer zo. Jammer dat Tim er uit is. En het was ook handiger natuurlijk als iemand van mijn verdachtenlijstje eruit zou zijn. Volgens mij kun je jezelf wel helemaal gek denken met theoriën...
Oud 14-01-2010, 21:18
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Frits blijkt slimmer dan ik van hem verwacht had. Barbara viel mij juist tegen als een miepie.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 14-01-2010, 21:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Jeetje, zat Tim daar nu een potje te janken omdat hij eruit moest?
__________________
you're not my demographic
Oud 14-01-2010, 22:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het meest verdacht vind ik op dit moment Kim (hoe ze ook op die laptop ging zitten...) en Erik. Kim vind ik vooral verdacht omdat ze het stukje niet lieten zien waarin ze werd neergeschoten (hoewel dat ook een poging van de makers kan zijn om ons op het verkeerde spoor te zetten) plus haar gedrag, net als Erik.
Arjen weet ik niet zeker of hij nu de boel bedriegt of hij oprecht is.

Manuel, Hind (met d'r wapperende hoofddoek) en Frits vind ik irritant, maar Frits vind ik een stuk minder verdacht na zijn laatste poging om dat geld te vinden in het spel in het dorp. Dat had hij veel makkelijker kunnen laten mislukken, nu had hij het bijna veilig gesteld.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-01-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, zat Tim daar nu een potje te janken omdat hij eruit moest?
Ja, het is gewoon een emo. Blij dat hij weg is.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin De Speld - waarderingstopic
Bob the Bear
204 19-12-2015 11:52
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33
Films, TV & Radio Wie is de Mol, seizoen 2010 lid 2
Verwijderd
88 30-03-2010 12:49
Films, TV & Radio "In a world"........The Filmtopic Strikes Back
Dinalfos
495 01-02-2010 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.