Oud 17-09-2011, 10:17
Didier
Didier is offline
Op dit moment zit ik in mijn examenjaar van de Havo. Ik woon in de buurt van Haarlem en een economische opleiding lijkt me erg leuk. Hoe denken jullie eigenlijk over de Inholland-vestiging in Haarlem en de studie Bedrijfseconomie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2011, 11:02
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Je weet dat In Holland niet zo goed bekend staat? Daar zou ik zeker rekening mee houden gezien de waarde van je diploma.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 14:54
Verwijderd
Ik zou niet bij InHolland gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 16:48
Didier
Didier is offline
Hebben jullie goede alternatieven? Is de Hva/Hes beter en waarom ?
Heeft een van jullie ervaring met Inholland?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 19:29
Verwijderd
Nee, ik heb geen ervaringen met InHolland. Maar als je het nieuws een beetje hebt gevolgd, staan InHolland opleidingen niet echt goed bekend. (De diploma's zijn bijna waardeloos)

Klik hier voor meer opleidingen met Bedrijfseconomie
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 20:36
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Het zijn niet per se alle opleidingen maar bedrijfseconomie, commerciële economie, vrijetijdsmanagement en nog een studie waren ver onder de maat. Deze werden dus expliciet genoemd dus ik zou je echt afraden om bedrijfseconomie in Haarlem te doen. Maar hee, er zijn genoeg plaatsten erg dichtbij waar die studie wel kan. In ieder geval zijn er in de buurt nog de hogeschool van Amsterdam en hogeschool Leiden. Verder vast ook nog wel veel hogescholen in de buurt maar dat weet ik allemaal niet uit m'n hoofd.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 17:13
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline