Oud 17-09-2011, 10:17
Didier
Didier is offline
Op dit moment zit ik in mijn examenjaar van de Havo. Ik woon in de buurt van Haarlem en een economische opleiding lijkt me erg leuk. Hoe denken jullie eigenlijk over de Inholland-vestiging in Haarlem en de studie Bedrijfseconomie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2011, 11:02
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Je weet dat In Holland niet zo goed bekend staat? Daar zou ik zeker rekening mee houden gezien de waarde van je diploma.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 14:54
Verwijderd
Ik zou niet bij InHolland gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 16:48
Didier
Didier is offline
Hebben jullie goede alternatieven? Is de Hva/Hes beter en waarom ?
Heeft een van jullie ervaring met Inholland?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 19:29
Verwijderd
Nee, ik heb geen ervaringen met InHolland. Maar als je het nieuws een beetje hebt gevolgd, staan InHolland opleidingen niet echt goed bekend. (De diploma's zijn bijna waardeloos)

Klik hier voor meer opleidingen met Bedrijfseconomie
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 20:36
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Het zijn niet per se alle opleidingen maar bedrijfseconomie, commerciële economie, vrijetijdsmanagement en nog een studie waren ver onder de maat. Deze werden dus expliciet genoemd dus ik zou je echt afraden om bedrijfseconomie in Haarlem te doen. Maar hee, er zijn genoeg plaatsten erg dichtbij waar die studie wel kan. In ieder geval zijn er in de buurt nog de hogeschool van Amsterdam en hogeschool Leiden. Verder vast ook nog wel veel hogescholen in de buurt maar dat weet ik allemaal niet uit m'n hoofd.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 17:13
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Inderdaad, ik zou niet naar InHolland gaan.. buiten het feit dat juist de BE opleiding in Haarlem slecht in het nieuws kwam is InHolland in het geheel al jaren een puinhoop.

Om een voorbeeld te geven, een oud collega van mij studeerde bij InHolland in Den Haag en had legio problemen daar. Bijvoorbeeld 3 'docenten' voor 1 vak binnen 1 blok, compleet verkeerde vakken op zn cijferlijst (hij had opeens bouwkunde op zn lijst terwijl hij een economische studie deed) en maanden bezig om dat goed te krijgen. Nog iets was dat de school een samenwerking was aangegaan met een bedrijf voor een bepaald vak.. dit bedrijf zou de lessen geven en het tentamen maken, maar er waren GEEN afspraken voor het nakijken van het tentamen en een hertentamen gemaakt, ook dat duurde dus weer maanden voor er een oplossing was.

Toeval was dat via via dit verhaal bij een interim manager van InHolland terecht kwam, die zei dat je een brief moest sturen naar de raad van bestuur van InHolland waarin je dreigde naar de media te gaan.. dan zou de school wel eens wat gaan doen voor je

@Mr Mark, HS Leiden heeft volgens mij geen opleiding BE (althans, hadden ze niet)

Wel kan je natuurlijk naar de HES Amsterdam, HvA en eventueel iets verder naar de Haagse Hogeschool, daar heb ik zelf BE gedaan en ik vond het een goede school... Na het HBO ben ik doorgegaan naar de uni (erasmus) en daar was merendeel van het schakelprogramma ofwel herhaling ofwel nieuw dat perfect aansloot op het HBO (en dat konden vele medestudenten die van andere HBO scholen kwamen niet zeggen)
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 13:07
John1986
John1986 is offline
Citaat:
Op dit moment zit ik in mijn examenjaar van de Havo. Ik woon in de buurt van Haarlem en een economische opleiding lijkt me erg leuk. Hoe denken jullie eigenlijk over de Inholland-vestiging in Haarlem en de studie Bedrijfseconomie?
Veel mensen kijken en luisteren niet verder dan wat de media hen verteld.
Als ik jou was zou ik gewoon contact opnemen met het studie advies centrum, daar kan je een gesprek aan gaan en zodoende kan je zelf een oordeel vellen over Inholland.

Net even op internet voor je zitten kijken voor de gegevens, wellicht kan je er iets mee.

studiekeuze.haarlem@INHolland.nl
023-5412111

Ik zou zeggen: Succes en hoop dat je eruit komt.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 10:23
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Het lijkt me sowieso verstandig om gewoon zelf contact op te nemen en te gaan kijken bij INholland. Maar het lijkt me wijs dat je naast mooie praatjes, je ook je latere diploma en werkveld in ogenschouw neemt. Door de media stelt een INholland diploma nu vrij weinig meer voor, daar kun je gewoon niks aan veranderen, maar dat is echt iets om mee te nemen. Stel je voor dat je straks nergens aan de bak komt?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studies en ervaringsdeskundigen
Tink*
19 10-04-2016 18:24
Studeren HBO Opleiding Bedrijfseconomie Hogeschool Utrecht
Lumpie
0 02-07-2011 15:02
Algemene schoolzaken HBO Propedeuse
Railz
10 03-11-2009 12:43
Studeren Deel je ervaringen met andere forummers!
Verwijderd
17 30-05-2008 11:52
Algemene schoolzaken Ik wil alles weten over Management, economie en recht
de ijsprinses
19 18-06-2006 17:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.