Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2001, 12:25
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
hey allemaal!!

Zijn hier meer meiden of jongens die ook vaak last hebben van een schimmelinfectie, ik heb het nu ongeveer al een jaar aan de lopende band, en het is niet echt bevordelijk voor de seks..!! Ik heb nu weer medicijnen maar die zitten wel weer tjokvol met hormonen, waar je ook niet al te vrolijk van word!! misschien dat er meer mensen zijn die er last van hebben, en tips voor me hebben om er sneller van af te komen, en de seks nog een beetje spannend te houden!!

groetjes T.S
Oud 16-12-2001, 13:02
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Kheb het ook één x gehad, ergens in februari, en sindsdien voelt het bij mij niet meer hetzelfde tijdens de seks. Er voor kon ik echt genieten als hij in me kwam en ging het allemaal heel soepel en practisch vanzelf, nu moet ie altij rustig aan doen en dan nog doet het pijn in het begin. Kben er al 1000x voor naar mijn dokter geweest, heb al antibiotica genomen ervoor en verschillende zalfjes en zetpillen, maar het blijft gevoelig daar. Het beste dat je kan doen is een tijdje geen seks hebben, maar ja... Je zult al wel weten dat het dragen van spannende broeken, inlegkruisjes en het wassen met intieme zepen er niet goed aan doen... Kzal duimen voor je dat 't snel overgaat, doe je da dan ook voor mij?

-XXX-
Oud 16-12-2001, 13:14
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
zal ik doen hoor!!
En ik heb ook al zalfjes en weet ik het wat gehad, maar word juist alleen maar erger!!
en een tijdje geen sex hebben, dat lukt echt niet, aangezien ik het het hele jaar al heb en ik kan echt geen jaar lang van mn vriendje afblijven!!!

kuzzies
Oud 16-12-2001, 13:27
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
tommygirl.S schreef:
zal ik doen hoor!!

en een tijdje geen sex hebben, dat lukt echt niet, aangezien ik het het hele jaar al heb en ik kan echt geen jaar lang van mn vriendje afblijven!!!

kuzzies


Oud 16-12-2001, 16:40
Soullar
Soullar is offline
Ik heb daar ook wel eens last van gehad (kwam door middel tegen me acne, werkte schimmel opwekkend ) kreeg van de huisarts Diflucan 150, 1 pil, 1 x in nemen , en na 1 week ervanaf...
schimmel is idd niet al te prettig... hangt er net vanaf hoe snel en hoe erg het opkomt... heb wel eens gehad dat ik echt de hele dag liep te krabben
maar tis minder leuk als je partner het ook heeft, maar ja kan er wel vanuit gaan dat je partner het ook heft als jij het hebt, vroeg bij mijn huisarts meteen ook voor haar, scheelt een hoop, is ook makkelijker voor haar, int geval ze zich ervoor schaamt of er echt mee zit...
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Oud 16-12-2001, 19:33
moeha
moeha is offline
ik heb er volgens mij ook eens last van gehad, had vaak een witte afscheiding onder men voorhuid! De dokter 'dacht' (want het kan ook smegma zijn) dat het een schimmelinfectie was en heb er dus ook een zalfje voor gekregen (Dactarin) maar het is nu al een hele tijd gelede en heb er soms nog last van! Alleen had ik geen jeuk,... misschien toch een teken dat het geen schimmel was...
Oud 16-12-2001, 20:29
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
ik heb ook dezelfde medicijnen, maar dn twee pillen, maarre hoe lang moet je het dan met condoom doen?

groetjes
Oud 16-12-2001, 22:41
Heartbeat
Avatar van Heartbeat
Heartbeat is offline
Ik heb het ook al gehad niet zo lang geleden ik heb toen een zalf gekregen, had niet echt pijn ofzo maar, die afschuwelijk donkerdere rode kleur wou ik vanaf. Die zalf hielp wel heel goe en als het er nog is doorkomt gewoon paar dagen zalfje erop en alles is terug in orde
__________________
Lord Of All Sick and Insane People Totally Madness :)
Oud 18-12-2001, 14:23
crazzzy girl
crazzzy girl is offline
Ik heb het nu wel vaker gehad. Eerst kreeg ik een soort van paaseieren, toen kreeg ik zalf en vervolgens kreeg ik een andere zalf. Alleen die laatste hielp echt bij mij (zonder bijwerkingen). Om het niet meer te krijgen, moet je letten op:
* katoen ondergoed
* elke dag schone handdoek
* geen inlegkruisjes
* oppassen met sexueelcontact (CONDOOM!!!)
* zwemmen en veel in bad gaan in ook slecht

Dat was het wel denk ik! succes
Oud 18-12-2001, 15:28
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
crazzzy girl schreef:
Ik heb het nu wel vaker gehad.
Heb het van jou gehad
Anyway, beetje zalf erop en 't is zo weg.

Oud 06-01-2002, 14:50
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
Citaat:
Soullar schreef:
Ik heb daar ook wel eens last van gehad (kwam door middel tegen me acne, werkte schimmel opwekkend ) kreeg van de huisarts Diflucan 150, 1 pil, 1 x in nemen , en na 1 week ervanaf...
schimmel is idd niet al te prettig... hangt er net vanaf hoe snel en hoe erg het opkomt... heb wel eens gehad dat ik echt de hele dag liep te krabben
maar tis minder leuk als je partner het ook heeft, maar ja kan er wel vanuit gaan dat je partner het ook heft als jij het hebt, vroeg bij mijn huisarts meteen ook voor haar, scheelt een hoop, is ook makkelijker voor haar, int geval ze zich ervoor schaamt of er echt mee zit...

hey~! ik heb ff een vraagje, ik heb ook diflucsan gehad, en ik heb het nu nog een klein beetje.. hoe snel was het bij jou over? en hoelang heb je het nog veilig moeten doen?

groetjes
Oud 06-01-2002, 16:35
conchita_caourdina
conchita_caourdina is offline
hoe weet je dat dan wanneer je het hebt?


Oud 06-01-2002, 16:41
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
http://www.dokterdokter.nl/script/en...ord=candidasis

O.a. de symptomen.
Oud 07-01-2002, 10:13
Debske
Debske is offline
Als je last heb van die kut schimmel die zo ontiechelijk jeukt en nix helpt, dan wil een yoghurt kuurtje nog wel eens werken.
Is erg goed voor je zuurgraad van je vagina, dat zet alles weer een beetje op een rijtje daar beneden.
Gewoon 's avonds voordat je gaat slapen ff goed insmeren met yoghurt, en in de ochtend goed afspoelen dat hou je een paar dagen vol en het schijnt dat je er zo vanaf bent.

Greetzzz Deb.
__________________
To weird to live, to rare to die!
Oud 07-01-2002, 11:33
fallen_angle
fallen_angle is offline
Hallo!

Ook ik reageer even! Ben al bijna prof. Schimmelinfectie! Ben ik niet zo blij mee.....

Ik hoop niet dat ik het goed heb maar volgens mijn informatie is het zo, dat als je 1 keer een schimmelinfectie in je vagina / baarmoeder hebt gehad, je er dan ook nooit meer vanaf komt. Het is een beetje zoals het virus dat een koortslip veroorzaakt; je krijgt het en zo nu en dan speelt het op... Flink lastig maar je kan er niets tegen doen.

Bij mij, en veel anderen, komt het idd zoals de 'dokterdokter link' zei, bij verminderde weerstand. Een week lang uitgaan, veel drinken, veel roken of stress zijn aanleidingen. Verder jezelf niet met zeep wassen, katoenen ondergoed dragen, geen strakke syntetische broeken ed...

En ook kan het te maken hebben met een gevoeligheid voor gist.Aangeraden wordt dan om een gistvrij dieet te volgen, wat naar mijn mening bijna niet te volgen is. Je moet dan alle gistproducten uit je dagelijks eet- en drinkpatroon bannen (brood, pasta, aardappelen, bier, wijn ed.). Ik vind het zelf geen optie.

Wat ik ook gebruik is Diflucan (Schrijf ik het goed?), 1x innemen en zo'n 3 dagen later ben ik er dan ook vanaf.

Succes er verder mee!
Oud 07-01-2002, 12:04
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
ehhmmm..... ik zit effe te denken, maar ik doe deze topic naar lichaam en gezondheid...
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Bleh voetschimmel!
anjali
64 05-08-2009 14:28
Lichaam & Gezondheid Candida (in mond)
marrel
8 15-09-2007 18:28
Lichaam & Gezondheid Een onmogelijke candida infectie
Poepkind
28 21-06-2007 13:45
Lichaam & Gezondheid Candida ?
Jessy
21 18-11-2006 23:06
Lichaam & Gezondheid Schimmelinfectie die niet weggaat?
vosje16
33 30-08-2006 18:29
Lichaam & Gezondheid candida(schimmelinfectie)
martine17
9 24-05-2003 20:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48.