Oud 17-01-2003, 12:58
Bram
Bram is offline
Zondagavond opnieuw op TV1, de 3e reeks vd schitterende serie De Mol van het productiehuis Woestijnvis, waarin 10 personen die elkaar niet kennen op reis gaan en allerlei opdrachten moeten uitvoeren, en 1 iemand (de mol dus) moet die opdrachten saboteren. Elke aflevering valt iemand af, degene die het minste benul heeft wie de mol is. De winnaar krijgt op het einde de groepspot,die verdient is met opdrachten.
Het programma wordt opnieuw gepresenteerd door Michiel De Vlieger.
En om de mensen die het nog niet hebben gezien te overtuigen: Dit Vlaamse spelconcept vh alom geprezen productiehuis Woestijnvis (van ook nog ondermeer Schalkse Ruiters, de 12 werken van Vanoudenhoven,Mannen op de rand, Man bij hond en Alles kan beter) is aan vele vele landen verkocht, ook aan ondermeer Amerika.
Het spel won een Gouden Palm op de bekende prijsuitreiking voor tv-programma's in Frankrijk, als beste spelconcept vh jaar 2000 ! Kijken dus !!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2003, 13:42
Verwijderd
Je kan ons beter overtuigen door te zeggen dat het ook al op de Nederlandse tv is geweest hoor..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 13:53
Bram
Bram is offline
Citaat:
Milk schreef:
Je kan ons beter overtuigen door te zeggen dat het ook al op de Nederlandse tv is geweest hoor..
ah nu je het zegt, ik heb daar op de camping in Frankrijk laatste zomer inderdaad even over gesproken met Nederlanders. was even vergeten dat nederland dat ook uit zond.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 22:20
Bram
Bram is offline
blijkbaar niet erg populair in nederland
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 07:24
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
wel populair in nederland!!
ik ga het zeker weer kijken, en op nl wordt het als het goed is ook over een tijdje weer uitgezonden!
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 10:00
Bram
Bram is offline
Citaat:
Alopia schreef:
wel populair in nederland!!
ik ga het zeker weer kijken, en op nl wordt het als het goed is ook over een tijdje weer uitgezonden!
intussen kan je al op belgie kijken hé !
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 10:20
Verwijderd

ik ga denk ik wel kijken.

Alleen is het altijd veel moeilijker te verstaan, dat belgisch, dan nederlands

De nederlandse ga ik iig zeker kijken
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 19:52
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Bram schreef:
intussen kan je al op belgie kijken hé !
zekkah wel!
wat denk jij nou
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 22:09
Bram
Bram is offline
Citaat:
Alopia schreef:
zekkah wel!
wat denk jij nou
ik zou niet weten waarom niet??
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 22:19
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Pfff, "Wie is de Mol?" bij de Belgen vind ik maar dom, hoor. Die Belgen kunnen sowieso niet veel van goede TV maken. Ik kijk liever naar de Nederlandse "Wie is de Mol?"

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 22:38
Bram
Bram is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Pfff, "Wie is de Mol?" bij de Belgen vind ik maar dom, hoor. Die Belgen kunnen sowieso niet veel van goede TV maken. Ik kijk liever naar de Nederlandse "Wie is de Mol?"

Ripper
haha wat ben jij een sukkeltje !! Van wie denk je dat 'De Mol' komt???Dat is een BELGISCH programma moest je het niet weten!!!De Nederlandse tv heeft gans dat concept over gekocht !! De Mol werd verkozen in 2000 tot meest originele spelconcept van europa!! Dus als je nog eens iets wil zeggen zorg dat het wat deftig is!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 22:51
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Pfff, "Wie is de Mol?" bij de Belgen vind ik maar dom, hoor. Die Belgen kunnen sowieso niet veel van goede TV maken. Ik kijk liever naar de Nederlandse "Wie is de Mol?"

Ripper
haha, de opdrachten waren in de nederlandse versie eerst nagenoeg dezelfde als in de belgische.

ik ga belgische wel ff proberen te kijken maar denk uiteindelijk toch enkel de nederlandse
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 23:56
mobie
mobie is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Pfff, "Wie is de Mol?" bij de Belgen vind ik maar dom, hoor. Die Belgen kunnen sowieso niet veel van goede TV maken. Ik kijk liever naar de Nederlandse "Wie is de Mol?"

Ripper
Hehe vind het wel grappig dat ze in Nederland het programma 'WIE is de mol' noemen, terwijl het in België gewoon 'de mol' noemt. Misschien om het wat duidelijker ofzo te maken voor die Nederlanders waar het om gaat?
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 00:41
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
vorige keer vond ik het een makkie Had na 2 weken Hugo aangeduid en dat klopt
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 11:54
Bram
Bram is offline
Citaat:
mobie schreef:
Hehe vind het wel grappig dat ze in Nederland het programma 'WIE is de mol' noemen, terwijl het in België gewoon 'de mol' noemt. Misschien om het wat duidelijker ofzo te maken voor die Nederlanders waar het om gaat?
dat heb ik ni gezegd hoor

Ik stel voor dat we hier dus discussieren wie de mol zou kunnen zijn de volgende weken.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 21:07
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
laat er dan een apart nederlands-wie is de mol topic komen :>
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 21:15
Bram
Bram is offline
Goede 1e aflevering ! Wel is eigenlijk de meest spontane en meest opvallende persoon al id 1e aflevering verdwenen.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 23:57
wixxer
Avatar van wixxer
wixxer is offline
Citaat:
Bram schreef:
Goede 1e aflevering ! Wel is eigenlijk de meest spontane en meest opvallende persoon al id 1e aflevering verdwenen.
ik heb gekeken en di probeerde zich wel echt opvallend verdacht te maken bij de rest, om zo meer kans te maken om door te gaan! ik vond het maar een nozem blij dat em weg is!
__________________
Kotsen en een kut is het mooiste wat er is!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-01-2003, 11:31
Bram
Bram is offline
Citaat:
wixxer schreef:
ik heb gekeken en di probeerde zich wel echt opvallend verdacht te maken bij de rest, om zo meer kans te maken om door te gaan! ik vond het maar een nozem blij dat em weg is!
ik denk dat het eigenlijk gewoon meer zijn karakter was, namelijk uitbundig, sociaal, inderdaad id belangstelling willen staan, maar wel een sfeerbrenger. Ik denk dat er met Christophe (want zo heet ie) toch iemand verdwenen is die de ambiance kon brengen id groep.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 22:13
Verwijderd
damn, ik zei het nog 2x zondag en toch ben ik het vergeten...wordt het nog herhaald?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 22:21
Bram
Bram is offline
Citaat:
Milk schreef:
damn, ik zei het nog 2x zondag en toch ben ik het vergeten...wordt het nog herhaald?
nee, maar het was pas de 1e aflevering, je kan de samenvatting vd aflevering lezen op tv1 teletekst vanaf pag 260 of op internet www.demol3.be of wieisdemol.be
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 22:30
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 09:29
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Zondag al? Yes, Yes, Yes, Yes, Yes, Yes!!!!

(wel populair in Nederland dus )
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 22:19
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Bram schreef:
nee, maar het was pas de 1e aflevering, je kan de samenvatting vd aflevering lezen op tv1 teletekst vanaf pag 260 of op internet www.demol3.be of wieisdemol.be
denk je er aan dat er ook Nederlanders op het forum zitten? En dat er ook een "De Mol" in Nederland is.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 22:25
Bram
Bram is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
denk je er aan dat er ook Nederlanders op het forum zitten? En dat er ook een "De Mol" in Nederland is.
ok maar de mol is een Belgisch programma, de nederlanders kunnen het programma toch ook bekijken, ze kunnen ook op teletekst en het forum kijken, er speelt voorlopig maar 1 reeks vd mol,..... Dus zie niks verkeerd in?
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2003, 15:52
Olive
Olive is offline
Zeker een goed programma .
En voor de Nederlanders die moeite hebben met het belgisch, is teletekst pagina 888 wel handig, ondertiteling .

Maar is het nu oorpronkelijk een Nederlands of een Belgisch programma?
__________________
'Ik kijk naar jou, hoe je slaapt en hoe verdomde mooi je 't doet'
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 18:39
Piccola
Piccola is offline
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik schrok me rot, ik dacht ff dat het NLse was... anders had ik zomaar gemist
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 20:32
mobie
mobie is offline
Citaat:
Olive schreef:
Maar is het nu oorpronkelijk een Nederlands of een Belgisch programma?
toch wel belgisch hoor, komt van Woestijnvis
tconcept is door ongeveer 18 landen overgenomen.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 22:14
Bram
Bram is offline
het is 100% een BELGISCH programma !En, een programma waar we trots op kunnen zijn, verkocht aan ondermeer USA en GB.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 00:02
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
een belgisch prog dat wij dus hebben opgeleukt, om het voor onze kijkers toch ook boeiend te maken
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 04:18
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Talon schreef:
een belgisch prog dat wij dus hebben opgeleukt, om het voor onze kijkers toch ook boeiend te maken


De Mol is 100x interessanter dan dat Big Brother dat jullie hebben voortgebracht
__________________
eitjes zijn lekker!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 13:20
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
laat er dan een apart nederlands-wie is de mol topic komen :>
Ja, laten we dat maar doen (zodra ze ook hier in NL weer met "Wie is de Mol?" zijn begonnen)!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 15:37
Bram
Bram is offline
Citaat:
[eitje]Methuselah schreef:


De Mol is 100x interessanter dan dat Big Brother dat jullie hebben voortgebracht
Big brother is wel van Amerika denk ik ma soit, het feit is dat Michiel & co alles wel heel sterk en spannend in beeld brengen, niet te evenaren ! Heb id Humo gelezen dat de ganse Belgische Woestijnvis-crew naar Amerika ging om daar mee te helpen met tips voor het filmen enzo, en nr het schijnt waren die Amerikanen aan het lachen met de 'kleine' belgen, die daar afkwamen met hun prutscamera's enzo, maar toen de belgische crew de 1e aflevering toonde stonden ze met hun mond vol tanden te kijken!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:11
Bram
Bram is offline
nicole dus er uit gisteren. Ze werd nochtans door velen verdacht.
Mijn 1e keus is Inge, gevolgd door Bruno.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 11:47
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Hou Corry in het oog... al zijn Bruno en Sandra ook niet lief
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-01-2003, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:
Hou Corry in het oog... al zijn Bruno en Sandra ook niet lief

Het gaat wel opvallen als ze tot en met de laatste afleveringen in het spel blijft Ik neem aan dat ze met een verstuikte voet (dat was zij toch?) minder goed mee kan doen en daardoor misschien dingen zal missen.
Maar stel dat ze wel de Mol is... hoe zouden de programmamakers dan wel niet in de stress hebben gezeten het moment dat ze haar voet verstuikte???
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 22:32
Bram
Bram is offline
Citaat:
K-Master-K schreef:
gisteravond hebben ze het al over the tv gesprayed man wie the mol wasssssrtl 4 da best
en nu in het nederlands ...
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Bram schreef:
Big brother is wel van Amerika denk ik
Nee, is van oorsprong Nederlands...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 03:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Bram schreef:
Big brother is wel van Amerika denk ik ma soit, het feit is dat Michiel & co alles wel heel sterk en spannend in beeld brengen, niet te evenaren ! Heb id Humo gelezen dat de ganse Belgische Woestijnvis-crew naar Amerika ging om daar mee te helpen met tips voor het filmen enzo, en nr het schijnt waren die Amerikanen aan het lachen met de 'kleine' belgen, die daar afkwamen met hun prutscamera's enzo, maar toen de belgische crew de 1e aflevering toonde stonden ze met hun mond vol tanden te kijken!
Productiehuis van John De Mol is toch op 't idee van Big Brother gekomen hoor, en bij mijn weten is dat nog altijd nen Hollander (en familie van de toch wel niet onknappe Linda De Mol )
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 17:14
Bram
Bram is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
Productiehuis van John De Mol is toch op 't idee van Big Brother gekomen hoor, en bij mijn weten is dat nog altijd nen Hollander (en familie van de toch wel niet onknappe Linda De Mol )
wel dan vind ik dat nederlanders daar beschaamd over zouden moeten zijn hoor. BB is één der grootste k**programma's vd laatste jaren mijnentwege.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 02:42
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Bram schreef:
wel dan vind ik dat nederlanders daar beschaamd over zouden moeten zijn hoor. BB is één der grootste k**programma's vd laatste jaren mijnentwege.
Ze zijn er trots op. Zegt genoeg, vind je niet?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 09:52
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Milk schreef:
Het gaat wel opvallen als ze tot en met de laatste afleveringen in het spel blijft Ik neem aan dat ze met een verstuikte voet (dat was zij toch?) minder goed mee kan doen en daardoor misschien dingen zal missen.
Maar stel dat ze wel de Mol is... hoe zouden de programmamakers dan wel niet in de stress hebben gezeten het moment dat ze haar voet verstuikte???
wie zegt dat ze haar voet heeft verstuikt? Misschien is het wel opgezet spel!!! Te zondag moeten ze te voet een hele toch toen, en op deze manier kan zij niet wandelen, en moeten ze haar duwen met een rolstoel. Wat uiteraard vertraging op leverd én discusie's!
Daarbij, heb je gezien hoe hoog die gips zat?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 09:14
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
jah, 'De mol' is wel een leuk programma! Ben benieuwd wanneer het in nl op de buis verschijnt weer. Bij RTL Boulevard (haha, tsja, intelligent, uhm... ) lieten ze de deelnemers zien, maar het zal binnenkort wel weer komen! Ik ben ook wel benieuwd op welke locatie ze het deden! De leukste reeks van 'de mol' vond ik toen wel in Schotland!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:
wie zegt dat ze haar voet heeft verstuikt? Misschien is het wel opgezet spel!!! Te zondag moeten ze te voet een hele toch toen, en op deze manier kan zij niet wandelen, en moeten ze haar duwen met een rolstoel. Wat uiteraard vertraging op leverd én discusie's!
Daarbij, heb je gezien hoe hoog die gips zat?
En valt ze eerder door de mand en ik neem aan dat dat echt totaal NIET de bedoeling is.. ik vind haar een slechte mol als ze de mol is.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 22:06
my iron lung
Avatar van my iron lung
my iron lung is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Nee, is van oorsprong Nederlands...
nee, Belgisch. absoluut 100% zeker



...en het is shadia, die is veel te onschuldig
__________________
It's easy to be miserable. Being happier is tougher, and cooler. -Thom Yorke
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 09:41
Verwijderd
Citaat:
my iron lung schreef:
nee, Belgisch. absoluut 100% zeker



...en het is shadia, die is veel te onschuldig
Volgens mij is het Big Brother concept van Nederlandse bodem...(Daar had ik het over, en niet de Mol)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 11:22
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Citaat:
Bram schreef:
wel dan vind ik dat nederlanders daar beschaamd over zouden moeten zijn hoor. BB is één der grootste k**programma's vd laatste jaren mijnentwege.
Wat een onzin zeg.. commercieel gezien is Big-Brother een van de beste dingen die hun is overkomen.. verkocht aan weet ik hoeveel andere landen.. en het was overal succesvol.. dat een hoop mensen het een kutprogramma vinden kan hun echt niet boeien.. zolang de kijkcijfers maar goed zijn, en dat waren ze
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 21:03
Bram
Bram is offline
Citaat:
Sven schreef:
Wat een onzin zeg.. commercieel gezien is Big-Brother een van de beste dingen die hun is overkomen.. verkocht aan weet ik hoeveel andere landen.. en het was overal succesvol.. dat een hoop mensen het een kutprogramma vinden kan hun echt niet boeien.. zolang de kijkcijfers maar goed zijn, en dat waren ze
Wel hier in belgie zijn de kijkcijfers voor De Mol véél hoger dan voor BB EN De Mol levert ten minste kwaliteits-tv af. Er zijn zoveel programma's van laag niveau die goed bekeken worden, i don't care maar ik wil toch wat kwaliteit zien op tv.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 16:46
Bram
Bram is offline
gisteren dus West-Vlaming Walter er uit, jammer genoeg.Ik blijf erbij: Inge is de Mol !
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games [MMORPG] Auto Assault.
Koning
14 21-07-2006 13:42
Levensbeschouwing & Filosofie evolutietheorie
see it
500 30-03-2005 00:17
Muziek Duet tussen Jamai en Jim
heropsychodream
99 31-07-2003 23:04
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #4!
ekki
251 26-06-2002 16:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.