Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2004, 18:53
Sunshine1988
hallo allemaal

Ik heb een vraagje..
Ik zit in 4vwo en ik moet samen met 3 andere mensen een presentatie houden en die moet gaan over: het boek van maatschappijleer met het thema: mens &werk en dan over hoofdstuk 2 'arbeidsverhouding' (tekst 22t/m32).
wij moeten bij die presentatie ook een opdracht voor de klas hebben, zodat de klas tijdens de presentatie ook nog een beetje actief bezig is en niet alleen hoeft te luister. heeft iemand misschien nog een goed idee hiervoor?
Het vorige groepje had in hun presentatie het spelletje Bingo als klassen opdracht, daarbij hadden ze voor iedereen zo'n kaartje gemaakt met daarop i.p.v cijfers begrippen die in t hoofdstuk voorkomen, daarbij lazen ze telkens omschrijvingen voor en dan konden wij als klas een begrip doorstrepen als we dachten dat het groepje dat voor de klas stond dat begrip aan het omschrijven was..
Nou ik vond dat wel een goede opdracht, maar wij kunnen natuurlijk niet hetzelfde doen..
Dus: iemand suggesties hiervoor, zodat wij het hierbovenstaande idee kunnen overtreffen?

Groetjes,
Kim
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2004, 19:07
Sunshine1988
heeft iemand misschien al een idee :$
als mijn vraag niet duidelijk is gesteld of als jullie wat meer willen weten over het onderwerp waarover de presentatie moet gaan, dan moeten jullie dat gewoon even zeggen.
Alle tips zijn welkom trouwens .. dus als je een idee heb om tijdens je presentatie de klas er op een 'leuke' manier erbij te betrekken en ze zelf ook bezig laat zijn met de behandelde stof dan moeten jullie dat echt zeggen

xXx
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 20:45
Verwijderd
je moet niet gaan zeuren om reacties...

mss galgje doen met die begrippen?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 20:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 20-04-2004 @ 21:45 :
je moet niet gaan zeuren om reacties...

mss galgje doen met die begrippen?
dacht ik ook al. Of hints, een spelletje waarbij je het begrip omschrijft en zij moeten raden wat het is of Lingo.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Enquete maatschappijleer
Verwijderd
4 11-12-2006 10:48
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie examen Maatschappijleer
Anonimi
0 17-09-2006 17:22
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Presentatie maatschappijleer
Meisje88
1 06-06-2006 16:34
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Maatschappijleer meningen
brands
0 27-03-2006 19:33
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Maatschappijleer - the general will
allbecauseofyou
1 20-09-2005 15:09
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie [Maatschappijleer] Statistieken over vrouwen
duivelaartje
3 11-04-2005 08:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.