Oud 23-03-2013, 14:07
boet
Avatar van boet
boet is offline
Hallo allemaal,

Ik heb al 1,5 jaar een vriendin, en wij zijn ondertussen redelijk nieuwsgierig naar een trio.
We zijn allebei bijna 16, wat sites zoals craigslist niet echt van toepassing maakt.
Heeft een van jullie enig idee waar we een partner voor een trio vinden?

Mvg,
Boet

P.S. MMV/MVV is allebei prima
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 14:18
Verwijderd
Jullie zijn 15, vanaf 14 bij elkaar, hebben seks en zijn nu toe aan een trio? Je mag me een ouwe muts noemen maar je leeftijdsgenoten hebben vaak nog geen seks, of zelfs niet gezoend. Dat je zo jong (en snel nadat je seks begon te hebben) al een trio wil, vind ik erg vroeg en zelfs redelijk wat zeggen over jullie relatie. Zeker omdat je niet eens iets specifieks graag wil, maar gewoon een mens erbij wil ongeacht zijn geslacht. Dan overschat je misschien wat het oplevert. Heb je een derde persoon van 15 erbij dan is die net zo onervaren, en een volwassene mag gewoon geen seks met twee kinderen van 15.

Ga nog wat aan elkaar friemelen joh.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 14:24
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
mongool.. als je een trio wil ben je niet echt verliefd op haar, en sowieso je bent 16??? waarom zou je een fakking trio nemen in godsnaam???
jesus christ...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 14:29
boet
Avatar van boet
boet is offline
Citaat:
mongool.. als je een trio wil ben je niet echt verliefd op haar, en sowieso je bent 16??? waarom zou je een fakking trio nemen in godsnaam???
jesus christ...
Sorry, maar dat is echt complete onzin. Hoe kan jij nou weten hoe verliefd ik ben op mijn vriendin? Het heeft er helemaal niks mee te maken
Bovendien willen wij een trio omdat we graag willen experimenteren, zoals (denk ik) de meeste mensen.

Laatst gewijzigd op 23-03-2013 om 14:34.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 14:48
Verwijderd
Experimenteren is ook prima, maar vrij apart als je zo jong bent. Is jullie seks nu al saai? Kun je jullie huidige seksleven eens beschrijven?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 14:58
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Sorry, maar dat is echt complete onzin. Hoe kan jij nou weten hoe verliefd ik ben op mijn vriendin? Het heeft er helemaal niks mee te maken
Bovendien willen wij een trio omdat we graag willen experimenteren, zoals (denk ik) de meeste mensen.
hmm experimenteren, of je wil gewoon je pik in een ander stoppen, kan ook
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 15:01
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
mongool.. als je een trio wil ben je niet echt verliefd op haar, en sowieso je bent 16??? waarom zou je een fakking trio nemen in godsnaam???
jesus christ...
Nou nou, wie ben jij nou om te bepalen of de TS wel of niet verliefd is op zijn vriendin? Granted, ik kan me er ook niet in vinden, want als ik verliefd ben wil ik niet delen , maar dat kan voor iedereen anders zijn. Of wil je zeggen dat álle mensen die ooit een trio hebben (gehad) niet verliefd waren op hun partner?

@TS: ik vind stiekem ook dat je hier erg vroeg mee bent en je "P.S." laat het een beetje overkomen alsof je hier komt zoeken naar iemand voor een trio (en daar is dit forum niet voor bedoeld). Je snapt dat het moeilijk wordt om überhaupt iemand te vinden? Volwassenen mogen hieraan niet meedoen en het "gestuntel" van een 15-jarige lijkt me nou ook niet echt geil.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 15:02
Verwijderd
Eens met Vowel ook.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 15:10
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Nou nou, wie ben jij nou om te bepalen of de TS wel of niet verliefd is op zijn vriendin? Granted, ik kan me er ook niet in vinden, want als ik verliefd ben wil ik niet delen , maar dat kan voor iedereen anders zijn. Of wil je zeggen dat álle mensen die ooit een trio hebben (gehad) niet verliefd waren op hun partner?

@TS: ik vind stiekem ook dat je hier erg vroeg mee bent en je "P.S." laat het een beetje overkomen alsof je hier komt zoeken naar iemand voor een trio (en daar is dit forum niet voor bedoeld). Je snapt dat het moeilijk wordt om überhaupt iemand te vinden? Volwassenen mogen hieraan niet meedoen en het "gestuntel" van een 15-jarige lijkt me nou ook niet echt geil.
ik vind het pure onzin maarja, dan heb je toch geen echte relatie..
als je zo jong bent en dan al een trio wil
als je oud bent en alles wil doen om de boel een beetje op te fleuren oke, maar als je op je 16e al meteen behoefte hebt aan een trio kunjet net zo goed meteen uitmaken en naar de hoeren.. sorry hoor, ik kan hier echt niet tegen mjah
doe watje niet laten kunt
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 15:19
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ik vind het pure onzin maarja, dan heb je toch geen echte relatie..
als je zo jong bent en dan al een trio wil
als je oud bent en alles wil doen om de boel een beetje op te fleuren oke, maar als je op je 16e al meteen behoefte hebt aan een trio kunjet net zo goed meteen uitmaken en naar de hoeren.. sorry hoor, ik kan hier echt niet tegen mjah
doe watje niet laten kunt
Dus als je oud bent en een trio wilt ben je wél verliefd op je partner, maar als je jong bent niet?

Het maakt mij niet uit of jijzelf een trio zou willen of niet, want je moet inderdaad doen en laten wat je wilt. Waar ik over val is dat jij hieruit denkt op te kunnen maken of iemand wel of niet verliefd is op zijn vriendin - en dat is natuurlijk onzin.

En hoe is een trio (samen met je vriend(in)) hetzelfde als je relatie verbreken en naar de hoeren gaan?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 15:24
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Dus als je oud bent en een trio wilt ben je wél verliefd op je partner, maar als je jong bent niet?

Het maakt mij niet uit of jijzelf een trio zou willen of niet, want je moet inderdaad doen en laten wat je wilt. Waar ik over val is dat jij hieruit denkt op te kunnen maken of iemand wel of niet verliefd is op zijn vriendin - en dat is natuurlijk onzin.

En hoe is een trio (samen met je vriend(in)) hetzelfde als je relatie verbreken en naar de hoeren gaan?
het betekend toch eigenlijk dat je seks met een ander wil? en hij wil vast geen andere dude erbij, want neee hij wil niet dat een vreemde jongen zijn vriendin neukt, maar hij wil zelf wel graag de lol hebben door een ander meisje te neuken, tuurlijk!
ik zou het ook niet doen als je ouder wordt, maar op je 16e vindik het wel heel raar..
ik vind dat een relatie gaat om trouw en alles samen te doen met 1 persoon.. endan alleen omdat je ff geil bent neuk je met een ander, dat verpest alles toch..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 15:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Je reageert best overdreven zeg.
Een keer zoiets willen proberen beslis je toch ook met 2? Als die alleen een ander gat wilt gaat die wel vreemd. Hij zegt MMV of MVV is allebei goed dus lezen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 16:21
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
het betekend toch eigenlijk dat je seks met een ander wil? en hij wil vast geen andere dude erbij, want neee hij wil niet dat een vreemde jongen zijn vriendin neukt, maar hij wil zelf wel graag de lol hebben door een ander meisje te neuken, tuurlijk!
ik zou het ook niet doen als je ouder wordt, maar op je 16e vindik het wel heel raar..
ik vind dat een relatie gaat om trouw en alles samen te doen met 1 persoon.. endan alleen omdat je ff geil bent neuk je met een ander, dat verpest alles toch..
Lezen meisje:
Citaat:
P.S. MMV/MVV is allebei prima
Als de TS alleen maar iemand anders zou willen neuken, dan kan hij toch gewoon vreemdgaan (zoals Macrador al zei)? Waarom zou hij dan de moeite nemen eerlijk tegen zijn vriendin te zijn (die er zelf trouwens ook aan mee wil doen) en een trio regelen (met man OF vrouw erbij)?

Zoals ik al zei: ik snap het zelf ook niet echt, want ik zou zelf mijn vriend ook niet willen delen (en ik ben vrij snel jaloers ), maar dat geldt niet voor iedereen. En ik vind het nogal kortzichtig om dan maar te concluderen dat hij vast niet (genoeg) om zijn vriendin geeft.

En je moet dus niet vergeten dat de vriendin van de TS er zelf ook mee instemt. De TS heeft dit niet in zijn eentje bedacht. Als zijn vriendin het niet zou willen zou hij pech hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 16:24
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
sorry.. ik rage te snel van dit soort dingen..
ik zou het iig nooit doen en ik begrijp er ook geen snars van Dx
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 17:20
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
15 jaar, in een relatie, net met seks begonnen en dan al een trio willen. Tjah, ik vind het net als menig ander hier aan de vroege kant. Dan kan ik me iets voorstellen bij diegene die denken dat dat dan meer aan de status van je relatie ligt dan aan iets anders. Desondanks, zoals je zelf al aangeeft, kunnen wij moeilijk bepalen hoe jouw relatie is en hoeveel jullie van elkaar houden.

Dat iemand hier roept dat de TS "graag zijn pik in een ander wil schuiven" (oid) is ook wel erg overdreven, aangezien het dus ook MMV mag zijn, waarbij je dan ook zou kunnen zeggen dat zijn vriendin gewoon graag eens door een ander geneukt wil worden. Beetje voorbarige reactie.

In ieder geval laat ik het aan de TS over wat ie ermee wil. Dit forum is in ieder geval niet bedoeld om hier iemand voor te vinden, maar ach.. De PM functie is er ook niet voor niets mochten er geïnteresseerden zijn :') Ik wens je in ieder geval succes met je zoektocht, ik hoop alleen dat je jezelf van tevoren goed de vraag stelt waarom je het nu eigenlijk echt wilt. Experimenteren met deze dingen is op zo'n leeftijd wel erg vroeg iig..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 19:27
Verwijderd
Ik ben de vriendin van boet. Wij houden heel veel van elkaar en ik weet ook dat hij van mij houdt. We hebben best wel vaak seks, en we 'neuken' niet vaak. Het gaat meestal wel om de liefde.

@DaichiDechu Je hebt het alleen maar over 'neuken' en 'je pik in een ander willen steken' dus dan weet je waarschijnlijk niet het verschil tussen seks hebben, neuken en nieuwsgierig zijn.

@Luci. je vroeg of wij ons seksleven zouden willen beschrijven. Wij zijn iedere dag bij elkaar en slapen ieder weekend bij elkaar, we hebben best wel veel seks. Vaak wel minimaal 1 keer per dag. Dat we zo vaak seks hebben betekent niet dat het voor ons alleen om de seks gaat. Naast het liefste vriendje dat ik me zou kunnen voorstellen is hij ook mijn allerbeste vriend. Hij is ook heel lief voor me geweest toen ik problemen thuis had en heeft ook voor me gezorgd toen ik heel erg ziek was.

Laatst gewijzigd op 23-03-2013 om 19:34.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 19:50
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Op jullie leeftijd moeten een hoop jongens en meisjes nog voor het eerst seks hebben dus als jullie voor een trio gaan zijn jullie er redelijk vroeg bij. Dat jullie veel van elkaar houden geloof ik best maar ik denk ook dat het bij een trio niet in de eerste plaats om liefde maar meer om seks gaat. Maar als jullie dat allebei graag willen; ga gerust je gang! Maar misschien zou je eens in je eigen vriendenkring kunnen kijken. Of vinden jullie het meer opwindend om het met een wildvreemde te dien?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Op jullie leeftijd moeten een hoop jongens en meisjes nog voor het eerst seks hebben dus als jullie voor een trio gaan zijn jullie er redelijk vroeg bij. Dat jullie veel van elkaar houden geloof ik best maar ik denk ook dat het bij een trio niet in de eerste plaats om liefde maar meer om seks gaat. Maar als jullie dat allebei graag willen; ga gerust je gang! Maar misschien zou je eens in je eigen vriendenkring kunnen kijken. Of vinden jullie het meer opwindend om het met een wildvreemde te dien?
Nou ik denk dat het een beetje awkward wordt met een vriend of vriendin. Ik zou het liever met een vreemde willen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 21:01
kevin89
kevin89 is offline
Citaat:
Je mag me een ouwe muts noemen maar je leeftijdsgenoten hebben vaak nog geen seks, of zelfs niet gezoend. .
ik weet niet in welk boerengehucht jij bent opgegroeid? maar tegenwoordig zijn de kids er heel vroeg bij.. 12/13
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 21:04
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Zijn jullie eigenlijk niet bang dat een trio negatief uitpakt? Kijk, ik heb helemaal nul ervaring, maar ik zou een trio (binnen een relatie) misschien niet zo handig vinden, want stel dat de derde persoon toch ineens wel erg veel aandacht van mijn vriend krijgt? Of andersom, natuurlijk. Misschien dat jullie daar allebei geen moeite mee hebben en het vooral ontzettend geil vinden om je vriend(in) met een ander te zien zoenen, maar, nou ja, het lijkt me wel iets om goed over na te denken als jullie dat niet al gedaan hebben.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 21:07
Verwijderd
Als je dat nog moet vragen op een internetforum zou ik het nog even voor gezien houden.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 21:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als je dat nog moet vragen op een internetforum zou ik het nog even voor gezien houden.
Ik vind de vraag een stuk minder dom dan sommige van de reacties, eigenlijk.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 21:19
Verwijderd
Ik nu opeens ook.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 21:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de vriendin van boet. Wij houden heel veel van elkaar en ik weet ook dat hij van mij houdt. We hebben best wel vaak seks, en we 'neuken' niet vaak. Het gaat meestal wel om de liefde.

@DaichiDechu Je hebt het alleen maar over 'neuken' en 'je pik in een ander willen steken' dus dan weet je waarschijnlijk niet het verschil tussen seks hebben, neuken en nieuwsgierig zijn.

@Luci. je vroeg of wij ons seksleven zouden willen beschrijven. Wij zijn iedere dag bij elkaar en slapen ieder weekend bij elkaar, we hebben best wel veel seks. Vaak wel minimaal 1 keer per dag. Dat we zo vaak seks hebben betekent niet dat het voor ons alleen om de seks gaat. Naast het liefste vriendje dat ik me zou kunnen voorstellen is hij ook mijn allerbeste vriend. Hij is ook heel lief voor me geweest toen ik problemen thuis had en heeft ook voor me gezorgd toen ik heel erg ziek was.
Je beschrijft net niks van je seksleven, alleen op dagen dat je samen bent eens per dag, dat is niet opvallend ofzo.
Citaat:
ik weet niet in welk boerengehucht jij bent opgegroeid? maar tegenwoordig zijn de kids er heel vroeg bij.. 12/13
Ga jij maar uit van stoere verhalen, dan ga ik uit van wetenschappelijk onderzoek. Ik heb het hier over gemiddelden, populatiebreed dus.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Je beschrijft net niks van je seksleven, alleen op dagen dat je samen bent eens per dag, dat is niet opvallend ofzo.
Ga jij maar uit van stoere verhalen, dan ga ik uit van wetenschappelijk onderzoek. Ik heb het hier over gemiddelden, populatiebreed dus.
We hebben alle dingen die wij 'acceptabel' vinden wel geprobeerd. Veel standjes, bondage, geblinddoekt, verschillende plekken.

Trouwens vind ik dat kevin89 wel gelijk heeft. Als een gemiddelde bijv. 15 is betekent dat niet dat een groot deel van de groep niet rond de 12 kan zitten. Simpel rekensommetje
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 01:08
Verwijderd
Het gemiddelde is niet 15, maar 17. Van elke leeftijdsgroep is ook bekend welk deel seksueel actief is. Gooi het nou niet op 'het is o zo normaal', want dat is het gewoon niet. Je kunt wel zeggen 'al is het niet zo normaal, ik doe het toch'. Dat is dan toch prima? Ik ben niet tegen trio's. Maar blijf wel eerlijk tegen jezelf. Als je nu al zo verveeldbent qua seksleven, dan zouden het nog eens een lange 70 jaar samen kunnen worden
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 09:03
boet
Avatar van boet
boet is offline
Citaat:
Het gemiddelde is niet 15, maar 17. Van elke leeftijdsgroep is ook bekend welk deel seksueel actief is. Gooi het nou niet op 'het is o zo normaal', want dat is het gewoon niet. Je kunt wel zeggen 'al is het niet zo normaal, ik doe het toch'. Dat is dan toch prima? Ik ben niet tegen trio's. Maar blijf wel eerlijk tegen jezelf. Als je nu al zo verveeldbent qua seksleven, dan zouden het nog eens een lange 70 jaar samen kunnen worden
We zeggen helemaal niet dat het 'o zo normaal' is, we zeggen dat we zeker niet de enigen zijn. Verveeld zijn we zeker niet, gewoon nieuwsgierig naar deze nieuwe ervaring.
Sinds wanneer is het überhaupt zo dat het 'raar' is om sex te hebben op jonge leeftijd? Vroeger ging het volop en werd er zelfs al getrouwd rond de 13 jaar. En dan mag je beginnen over dat we tegenwoordig veel ouder worden enzo, het zit toch echt nogsteeds zo genetisch ingeprogrammeerd
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 09:08
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Tja, maar je vergeet natuurlijk wel dat "vroeger" vaak jonge meisjes werden uitgehuwelijkt aan oudere mannen, die natuurlijk seks met ze wilden. Dat zegt dan helemaal niet dat dat meisje daar zelf ook voor had gekozen als ze daar een keuze in had gehad. Daarbij staat natuurlijk interesse hebben in of nieuwsgierigheid naar seks niet gelijk aan het dan ook al meteen willen doen. Ik was ook rond mijn 11e al begonnen met masturberen en zat ik ook stiekem boven Seks voor de Buch () te kijken, maar ik was écht niet klaar om meteen al daadwerkelijk seks te hebben.

Nogmaals, wat Lusi zegt is niet: "Ga geen seks hebben of dingen uitproberen, want je bent heel jong", wat ze zegt is: "Maak jezelf niet wijs dat wat jullie allemaal doen ontzettend normaal is, want dat is het niet.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 10:47
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Dat jullie het leuk/geil/spannend lijkt om een trio te doen, vind ik helemaal niet raar. Dat had ik ook toen ik 16-17 was, dat het iets was wat ik misschien nog wel eens wilde uitproberen. Persoonlijk zou ik er alleen mee wachten. Mocht je het over drie jaar nóg willen, probeer het dan. Why the hurry?
Daarnaast is wat Em. zegt, ook zeker iets om over na te denken. Soms gaan relaties kapot op trio's, omdat één van de twee het toch vreselijk vindt om te zien dat zijn/haar vriend/vriendin met een ander neukt, hoe die persoon naar de ander kijkt, etc. Je moet je voorstellen dat je gaat toekijken hoe je vriendje zijn piemel in een ander meisje gaat stoppen, haar gaat likken, haar borsten aanraakt, geil naar haar kijkt.
Mij lijkt dat persoonlijk psychisch iets wat je niet kunt uitschakelen in een relatie en wat voor problemen kan gaan zorgen.
Het is niet alleen maar geilheid en spannend en leuk, psychisch komt er veel meer bij kijken. En persoonlijk denk ik dat jullie dit niet voldoende inzien.

Edit: Net als Lusi ben ik wel benieuwd naar wat meer details. bbyfaggot, kun je klaarkomen tijdens de seks? En hebben jullie lang seks (in een sessie) of is het na 5 minuten stoten klaar? Dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 10:47
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Trio lijkt me lekker, maar lekkerder met 2 meiden xd
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 10:58
kevin89
kevin89 is offline
Citaat:
Ga jij maar uit van stoere verhalen, dan ga ik uit van wetenschappelijk onderzoek. Ik heb het hier over gemiddelden, populatiebreed dus.
jij bekijkt het in het algemeen idd. dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is. op tv/internet genoeg reportages gezien waarbij men zich zorgen maakt over de vroege ervaringen van kids tegenwoordig. netzoals dat kids steeds jonger met alcohol beginnen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 11:30
Verwijderd
Citaat:
jij bekijkt het in het algemeen idd. dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is. op tv/internet genoeg reportages gezien waarbij men zich zorgen maakt over de vroege ervaringen van kids tegenwoordig. netzoals dat kids steeds jonger met alcohol beginnen.
hoe kan je seks nou met alcohol vergelijken? alcohol is een harddrug en seks is iets natuurlijks, eigenlijk waar het hele leven op aarde zo'n beetje om draait.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 13:22
Verwijderd
Citaat:
hoe kan je seks nou met alcohol vergelijken? alcohol is een harddrug en seks is iets natuurlijks, eigenlijk waar het hele leven op aarde zo'n beetje om draait.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 13:34
Verwijderd
Prachtig argument
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 13:39
Verwijderd
- Hij vergelijkt seks niet met alcohol. Hij vergelijkt de leeftijd waarop de jeugd eraan begint en toevallig gaan de twee onderwerpen wat dat betreft redelijk hand in hand.
- Het leven op aarde draait niet om seks.

Maar blijf vooral slimme opmerkingen plaatsen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 13:53
Verwijderd
Citaat:
- Hij vergelijkt seks niet met alcohol. Hij vergelijkt de leeftijd waarop de jeugd eraan begint en toevallig gaan de twee onderwerpen wat dat betreft redelijk hand in hand.
- Het leven op aarde draait niet om seks.

Maar blijf vooral slimme opmerkingen plaatsen
'net zoals' dat is toch duidelijk een vergelijking.

En sinds wanneer is het allemaal zo erg? Wat maakt het uit of je seks hebt op je 12e of op je 21e? Het is toch allemaal hetzelfde, het draait allemaal om de liefde. Zo niet, dan is het omdat het spannend is en opwindend. Er is niets mis met seks.

Het enige waar wel wat mis mee is, is als iemand het niet wil. Als het gedwongen sex is.

Verder vind ik dat alles kan. Ook een man van 35 met een meisje van 13. En ook een jongen en een meisje van 15
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 14:14
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
'net zoals' dat is toch duidelijk een vergelijking.

En sinds wanneer is het allemaal zo erg? Wat maakt het uit of je seks hebt op je 12e of op je 21e? Het is toch allemaal hetzelfde, het draait allemaal om de liefde. Zo niet, dan is het omdat het spannend is en opwindend. Er is niets mis met seks.

Het enige waar wel wat mis mee is, is als iemand het niet wil. Als het gedwongen sex is.

Verder vind ik dat alles kan. Ook een man van 35 met een meisje van 13. En ook een jongen en een meisje van 15
omdat je hersenen op je 12e miss nog niet zijn uitgegroeid en je dan vaak niet aan de consequenties denkt en later verschrikkelijke spijt krijgt?
en ik weet zeker dat een man van 35 zo een onzeker meisje van 13 kan overhalen om iets te doen wat ze eigenlijk helemaal niet wil.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 14:20
Verwijderd
Citaat:
omdat je hersenen op je 12e miss nog niet zijn uitgegroeid en je dan vaak niet aan de consequenties denkt en later verschrikkelijke spijt krijgt?
en ik weet zeker dat een man van 35 zo een onzeker meisje van 13 kan overhalen om iets te doen wat ze eigenlijk helemaal niet wil.
genoeg gegroeid om te weten wat liefde is.

En ja, hij kan haar overhalen, door ervoor te zorgen dat ze het prettig vindt en het wil.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 14:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Experimenteren is ook prima, maar vrij apart als je zo jong bent. Is jullie seks nu al saai? Kun je jullie huidige seksleven eens beschrijven?
Dat iemand een trio wil wil niet zeggen dat zijn seksleven saai is.

Maar dat terzijde, ik raad het af. Te jong, te onervaren. Alledrie de deelnemers moeten zowel emotioneel stevig in de schoenen staan als ook wat ervaring hebben in bed. Je loopt het risico dat het een hoop ongemakkelijk gestuntel wordt en daar worden jullie alledrie niet vrolijk van.

Trio's kunnen heel leuk zijn, maar je moet er mee om kunnen gaan. Heel veel mensen (ook volwassenen!) storten zich onbezonnen in een trio-avontuurtje zonder dat ze zich beseffen waar ze aan beginnen en dan blijkt het na afloop enorm tegen te vallen. Wacht er gewoon nog een paar jaar mee tot je meer ervaren bent en beter beseft wat het inhoudt, en beslis dan.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Dat iemand een trio wil wil niet zeggen dat zijn seksleven saai is.

Maar dat terzijde, ik raad het af. Te jong, te onervaren. Alledrie de deelnemers moeten zowel emotioneel stevig in de schoenen staan als ook wat ervaring hebben in bed. Je loopt het risico dat het een hoop ongemakkelijk gestuntel wordt en daar worden jullie alledrie niet vrolijk van.

Trio's kunnen heel leuk zijn, maar je moet er mee om kunnen gaan. Heel veel mensen (ook volwassenen!) storten zich onbezonnen in een trio-avontuurtje zonder dat ze zich beseffen waar ze aan beginnen en dan blijkt het na afloop enorm tegen te vallen. Wacht er gewoon nog een paar jaar mee tot je meer ervaren bent en beter beseft wat het inhoudt, en beslis dan.
wow, jij bent de eerste die iets zegt waar ik ook eigenlijk naar zou luisteren. Het zou inderdaad tegen kunnen vallen. Ook al zijn we niet onervaren (en dat zeg ik niet om op te scheppen ofzo)...

Mijn eerste keer was ook zijn eerste keer, en we hebben veel dingen geprobeerd. Helemaal in het begin voelde ik me heel vaak heel ongemakkelijk, maar ik voel me steeds meer op mn gemak.

Ik weet dat ik er jong mee begon, maar daar is toch helemaal niks mee? Ik zou het graag willen weten als iemand vindt dat er wel iets mis mee is...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Dat iemand een trio wil wil niet zeggen dat zijn seksleven saai is.

Maar dat terzijde, ik raad het af. Te jong, te onervaren. Alledrie de deelnemers moeten zowel emotioneel stevig in de schoenen staan als ook wat ervaring hebben in bed. Je loopt het risico dat het een hoop ongemakkelijk gestuntel wordt en daar worden jullie alledrie niet vrolijk van.

Trio's kunnen heel leuk zijn, maar je moet er mee om kunnen gaan. Heel veel mensen (ook volwassenen!) storten zich onbezonnen in een trio-avontuurtje zonder dat ze zich beseffen waar ze aan beginnen en dan blijkt het na afloop enorm tegen te vallen. Wacht er gewoon nog een paar jaar mee tot je meer ervaren bent en beter beseft wat het inhoudt, en beslis dan.
Dat zei ik dan ook niet, het was een vraag. Alles wat je hier zei, zei ik ook al. En meerderen met mij in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 14:31
Verwijderd
Ben ik dan de enige die boet en z'n vriendin best stabiel en verstandig vindt klinken? En sommige argumenten van de 'tegen'-kant juist niet zo heel? Het idee dat seks 'op' kan raken lijkt me bijvoorbeeld onzin, dat is zoiets als zeggen dat je niet te vroeg moet beginnen met muziek luisteren, sporten of lekker eten, want straks vind je het op je 50ste niet leuk meer.

Of ze de eventuele consequenties van zo'n experiment goed hebben overwogen is wel een goede vraag, maar ze komen er niet echt aan toe om hem te beantwoorden, want hij wordt gepresenteerd in combinatie met 'JE BENT TE JONG!'. Dan vervalt een discussie in aanvallen en verdedigen, in plaats van dat wij erachter proberen te komen wat het beste advies is in hun situatie. Andere goede vragen: of ze het wel veilig doen, wat hen erin aanspreekt, wat ze zoeken in een partner, wat hun verwachtingen zijn.. Wat is hun gevoel bij het idee van een trio, afgezien van geilheid? Staan ze er echt beide achter? Willen ze specifiek dat het eenmalig is of zijn ze meer van het 'we zien wel'? Houden ze er rekening mee dat het mis kan gaan? Wat als één van de twee halverwege wil stoppen? Willen jullie iemand alleen maar lekker vinden of moet hij/zij ook een beetje leuk gezelschap zijn? Etc. Niet dat je nu al die vragen per se moet gaan afwerken in dit topic, maar 't is wel handig om er op z'n minst even met z'n tweeën over te hebben.

Over jaloezie: voor hetzelfde geld zijn ze niet heel monogaam ingesteld en voelt het voor hen juist heel natuurlijk om er een derde bij te hebben? Van poly's in mijn omgeving hoor ik weleens dat ze hun hele volwassen leven probeerden om die éne ongedwongen poly-romance op de onwetende puberleeftijd te recreëren. Of dat voor dit stelletje ook geldt kunnen we natuurlijk niet weten, maar ik zie geen reden om meteen heel hevig aan te nemen van niet. Misschien willen ze dus ook hun ideeën over monogamie met ons delen? Want een trio willen is niet strikt monogaam, natuurlijk.

Normaal/niet normaal lijkt me verder irrelevant.

Ook wat daadwerkelijk advies: ik zou inderdaad niet op datingsites gaan zoeken. Niet eens door je leeftijd, maar gewoon omdat een oproepje plaatsen op het internet niet zo goed werkt. Iedereen zit op die sites z'n fantasieën op elkaar te projecteren en daardoor praten mensen ontzettend langs elkaar heen. Verder zijn er feestjes speciaal voor mensen die vrijblijvend willen experimenteren met anderen, maar die zijn hoogdrempelig en daar mogen jullie pas over twee jaar heen. Ik raad jullie dus aan wat ik ieder ander ook zou aanraden: haal iemand uit je omgeving. Dat kan een vriend(in) zijn, maar ook een vage kennis, een klasgenote, een vriend-van-een-vriend, iemand die je op een verjaardagsfeestje ontmoet of iemand die je tegenkomt in de kroeg. Vervolgens versier je zo iemand op precies dezelfde manier als je een jongen of meisje zou versieren als je vrijgezel was, alleen dan met z'n tweeën. Flirten hoeft niet één op één te zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 14:33
Verwijderd
Waarmee ik trouwens niet wil ontkennen dat (o.a.) Martiño en Vowel verstandige dingen zeggen, hoor. Trio's zijn tricky en er zijn een hoop manieren waarop zoiets kan misgaan. Maar dat geldt ook voor seks, voor relaties in 't algemeen, voor de straat oversteken, voor niet doen wat je graag wil..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 14:34
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
genoeg gegroeid om te weten wat liefde is.

En ja, hij kan haar overhalen, door ervoor te zorgen dat ze het prettig vindt en het wil.
misschien kan hij haar ook wel overhalen door een jurkje voor dr te kopen wat ze graag wil hebben, maar ze zelf eigenlijk nieteens weet wat seks allemaal inhoud..
en ik wist nog niks over liefde toen ik 12 was hoor, toen was ik uberhaupt nog nooit verliefd geworden
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 14:44
Verwijderd
Citaat:
misschien kan hij haar ook wel overhalen door een jurkje voor dr te kopen wat ze graag wil hebben, maar ze zelf eigenlijk nieteens weet wat seks allemaal inhoud..
en ik wist nog niks over liefde toen ik 12 was hoor, toen was ik uberhaupt nog nooit verliefd geworden
Natuurlijk wist je wel wat liefde was, van iemand houden, of dat nou je moeder, broer of beste vriendin. En je bent vast wel voor je 12e een keer verliefd geweest.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 14:53
Verwijderd
Of dertienjarige meisjes seks moeten mogen hebben met mannen van 35 lijkt me niet relevant voor dit onderwerp. Als jullie dat willen bespreken kun je er een nieuw topic over maken. /amateurforumbaas
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Of dertienjarige meisjes seks moeten mogen hebben met mannen van 35 lijkt me niet relevant voor dit onderwerp. Als jullie dat willen bespreken kun je er een nieuw topic over maken. /amateurforumbaas
we dwaalden idd een beetje van het onderwerp af.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 14:59
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Natuurlijk wist je wel wat liefde was, van iemand houden, of dat nou je moeder, broer of beste vriendin. En je bent vast wel voor je 12e een keer verliefd geweest.
Daar kun je niet zomaar van uitgaan. De eerste keer dat ik verliefd werd was ik 15. Mijn beste vriendin op de middelbare school was 17. Dat is voor iedereen anders.

Verder is dit natuurlijk niet relevant in de vraag of volwassen kerels seks mogen hebben met 13-jarige meisjes. Daar is ook een heel machtsverhoudingverhaal op van toepassing en dat is niet zo simpel op te lossen door te zeggen: als ze het fijn vindt is het goed. Maar:

Citaat:
Of dertienjarige meisjes seks moeten mogen hebben met mannen van 35 lijkt me niet relevant voor dit onderwerp. Als jullie dat willen bespreken kun je er een nieuw topic over maken. /amateurforumbaas
dat is inderdaad een discussie voor een ander topic.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 15:48
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Tsja,, het is best wel lastig om hier iemand voor de vinden op jullie leeftijd denk ik.

Ondanks dat je niet om advies vraagt, wil ik toch even zeggen dat een trio best wel heftig is.
Het lijkt misschien wel heel spannend enzo, maar besef je wel echt dat iemand gewoon intiem gaat doen met je vriendin? Stel jezelf dit eens voor. Ik denk dat het jullie relatie echt zou kunnen veranderen door gevoelens die hierdoor naar boven komen.

Maar goed dat is mijn idee. Ik zou zelf veel te jaloers zijn om mijn vriendin intiem te laten zijn met een andere man. Maar misschien ligt dat bij jullie wel anders. En verder.. tsja voor volwassenen heb je hier speciale websites voor, maar aangezien jullie minderjarig zijn zal het via een andere weg moeten. Misschien via het uitgaansleven o.i.d.?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit trio
reality
6 23-02-2012 01:12
Muziek Moderne gitaarjazz/fusion
Verwijderd
59 18-09-2005 20:48
Muziek Alkaline trio
Little Star7
21 05-12-2004 22:00
Seksualiteit Trio.....
evanescence
35 26-08-2004 15:53
Seksualiteit Stelling: Bij een trio ga je alle3 verplicht all the way...
AngelLena
40 22-10-2003 15:33
Seksualiteit trio?
sir. Bliz
24 21-03-2002 16:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.