Oud 19-04-2018, 22:44
IkGaEffeAnoniem
Avatar van IkGaEffeAnoniem
IkGaEffeAnoniem is offline
Hoi, ik zit dus sinds september in de brugklas, en ik heb niet echt veel vrienden.
Op de basisschool had ik altijd wel veel vrienden, en was alles prima, zeg maar, life was good.
Maar vandaag ontweken mensen waar ik normaal mee zit in de pauze mij, en even later kwam ik er achter dat ze mij eigenlijk niet mochten.
Ik heb wel wat vrienden, maar ik denk dat hun het irritant gaan vinden als ik de hele tijd bij hun ga zitten, want ik heb de gezichtsuitdrukking van 1 van hun wel vaak gezien als 'ga toch weg'..
Wat moet ik doen? Iedereen in mijn klas die van hetzelfde geslacht is, is of enorm tuig, of mogen mij gewoon niet..
En na de mentor stappen wil ik absoluut niet! Ik mag mijn mentor echt totaal niet, en andere leraren zijn wel aardig, maar ik heb geen zin om zo'n gesprek aan te gaan..

~PS: Ik zat na school wel met veel buikpijn, en ik voelde me niet helemaal goed van binnen door dit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2018, 23:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
En de meisjes? Kan je daar een beetje leuk mee opschieten?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 23:15
IkGaEffeAnoniem
Avatar van IkGaEffeAnoniem
IkGaEffeAnoniem is offline
Jawel, maar net zoals ik zeg, volgensmij vinden ze mij soms wel irritant.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 23:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat zei je niet

Misschien is het helemaal niet zo'n gek idee om naar je mentor te stappen. Niet om te klagen, maar om wat tips te vragen over hoe je hiermee en met je klasgenoten moet omgaan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 23:20
IkGaEffeAnoniem
Avatar van IkGaEffeAnoniem
IkGaEffeAnoniem is offline
Ik heb echt iets tegen mijn mentor, dus liever niet, en ik schaam me ook dood..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 23:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heb je een vertrouwenspersoon op school waar je mee kunt praten?

Waarom schaam je je? Het zijn de anderen die jou buiten sluiten... Als je gepest wordt moet de pester zich toch ook eigenlijk diep schamen, en niet het slachtoffer?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-04-2018, 07:16
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Heb je enig idee waarom ze jou irritant vinden?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2018, 11:34
dennis99
dennis99 is offline
Misschien moet je even op zoek gaan naar mensen waar je het wel mee kan vinden. Ik geloof dat dit misschien moeilijk kan zijn in het begin maar uiteindelijk zal je hier later de vruchten van plukken. Je kan natuurlijk ook een gesprek met je huidige vrienden aangaan en hun vragen waarom ze zich zo denkten te gedragen. Zowiezo is het beter om met iemand hierover te praten. Ik weet zelf van mijn schooltijd dat jong volwasennen enorm hard voor elkaar kunnnen zijn. Maar mits de juiste aanpak kunnen situaties zoals die van jou opgelost worden ! Succes !
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 18:22
Xanoniempjeee
Avatar van Xanoniempjeee
Xanoniempjeee is offline
Dat had ik ook in de brugklas! Precies hetzelfde!
Ik ben naar een andere school gegaan (dat was een hele goede keuze, ik heb nu vrienden genoeg).
Eerst was ik ook naar een psycholoog geweest, dat hielp voor mijn zelfvertrouwen. Alleen accepteerden de kinderen in de brugklas mij nogsteeds niet.
Heb je al met je ouders hierover gepraat?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2018, 13:05
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dat had ik ook in de brugklas! Precies hetzelfde!
Ik ben naar een andere school gegaan (dat was een hele goede keuze, ik heb nu vrienden genoeg).
Eerst was ik ook naar een psycholoog geweest, dat hielp voor mijn zelfvertrouwen. Alleen accepteerden de kinderen in de brugklas mij nogsteeds niet.
Heb je al met je ouders hierover gepraat?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Geen echte vrienden op school
IkGaEffeAnoniem
2 18-01-2018 09:26
Psychologie Eenzaam, alleen en geen echte vrienden.
23april
18 03-06-2016 17:15
Psychologie Geen (echte) vrienden
Steefiej
27 29-05-2008 19:57
Liefde & Relatie Geen echte vrienden
Nolita
24 18-02-2005 17:58
Liefde & Relatie geen échte vrienden
kevertje84
76 21-08-2004 19:41
Psychologie Echte vrienden?
Verwijderd
23 12-11-2002 18:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.