Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2005, 20:24
Verwijderd
Ja, als een Albert Heijn topic mag, vind ik dat hier ook wel een Mc Donald's topic past.

Dus,
Wie werkt er allemaal bij McDonald's? En hoe lang werk je al bij Mc Donald's, ben je van plan nog lang te blijven, of terwijl, heb je het er naar je zin. Leuke collega's, managers, vestegingsmanager, francisenemer, of is jou restaurant misschien van McDonald's BV?
Hoe vaak werk je er? Alleen in het weekend, ook doordeweeks, of misschien fulltime? Welke stations kun je allemaal, en wat is je functie?
Watvoor werkkleding heb je, en wat vind je ervan?
Heb je misschien wel eens in een ander restaurant gewerkt, en wat vond je daarvan?
Zijn er misschien nog meer dingen die je kwijt wil over McDonald's?

Oh, en heb je nog meegedaan aan de crew go active?

--------

Ik werk nu 2 jaar en 2 maanden bij McDonald's Duiven, en daar vind ik het nog steeds leuk. Ik heb leuke collega's, aardige managers... Onze francisenemer heeft nog 4 andere restaurants, Doetinchem, en de 3 restaurants in Arnhem.
Ik werk er fulltime als crewtrainer, en 28 september ga ik met de BBL-opleiding medewerker fastfood niveau 2 beginnen.
Ik kan helaas alleen nog maar lobby, counter en drive. In de keuken kan ik niet zoveel, maar daar gaat als het goed is komend jaar verandering inkomen.
En wij werken in zwarte wortelbroeken met rode polo's. Op zich vind ik het leuke kleding, het staat wel lekker vlot. Alleen de broek loopt toe naar beneden, en dat vind ik lelijk, en ze zitten te hoog. En de polo's verwassen heel snel. Maargoed.. daar wen je wel aan. Ik heb wel een dagje in Doetinchem gewerkt met de KSK, en daar hebben ze blauw/geel/wit geblokte bloesjes, en die zitten toch een stuk fijner, ze zijn koeler, en het ziet er wat netter uit ook. En ik heb ook het idee dat het niet zo snel verwast, en dan loopt dus ook iedereen gewoon in dezelfde kleuren, niet de een in felrood, en de ander in bijna roze...
Nou, ik heb dus een dag in Doetinchem gewerkt, en de sfeer daar vond ik een stuk relaxter dan met onze eigen KSK. De medewerkers waren ook heel vriendelijk, en in ons geinteresseerd. Het was natuurlijk wel kleiner, maar Duiven is de grootste dus elk restaurant is kleiner. Ik vond het heel leuk werken in Doetinchem.
Verder heb ik nog in Tiel gewerkt, daar vond ik de medewerkers toch iets minder aardig, op de een of andere manier.
En ik heb 2 keer in Arnhem-centrum gewerkt. Dat was echt heel klein. 1 keer was met koninginnedag, en de andere keer met KSK. Beide keren was het qua medewerkers drukker dan qua gasten. Met koninginnedag stond je op een gegeven moment met 3 of 4 mensen aan 1 kassa, en dat vond ik toch echt wel te druk. Met de KSK stonden we met z'n tweeen aan 1 kassa.
Nou, dat was het wel.

En vandaag heb ik meegedaan aan de crew go active, we hadden echt een 'super'team, 5 meiden en 1 jongen... Volgens mij zijn we nog net niet laatste geworden, maar we hebben wel onwijs veel lol gehad
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2005, 21:12
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
We zijn hier niet zo Mc Donald's minded.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 21:46
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Die salades moeten goedkoper
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 21:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind het altijd wel apart dat McDonalds zichzelf een restaurant noemt. Waarom is het niet gewoon een snackbar of fastfoodketen ofzo? Waarom restaurant?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 08:52
elledc
elledc is offline
Ik ga er al nooit iets eten, vind het voor de prijs niet bijzonder, en het vult niet (hamburgers dan), dus er gaan werken ... bah.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 08:54
elledc
elledc is offline
Je bent precies wel heel fier dat je een job hebt bij de Mc Donald's...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 17-09-2005 @ 22:54 :
Ik vind het altijd wel apart dat McDonalds zichzelf een restaurant noemt. Waarom is het niet gewoon een snackbar of fastfoodketen ofzo? Waarom restaurant?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 09:39
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
res·tau·rant (het ~, ~s)
1 publieke eetgelegenheid


Dus waarom zouden ze zich niet zo noemen. Het klinkt veel aantrekkelijker dan snackbar of fastfood keten.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 09:41
Grimmetje
Grimmetje is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-09-2005 @ 22:54 :
Ik vind het altijd wel apart dat McDonalds zichzelf een restaurant noemt. Waarom is het niet gewoon een snackbar of fastfoodketen ofzo? Waarom restaurant?
Dat is op zich best logisch....een enkele vestiging kan je geen fastfoodketen noemen, het is ook geen snackbar (ik mis de kroketten/pindasaus etc) dus dan is restaurant een goede optie
__________________
Whatever
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 10:07
Verwijderd
Ik wilde geen topic over dat de salades te duur zijn, geen discussie over of het wel of geen restaurant is, over dat de hamburgers niet te eten zijn...
Maar een topic om met andere medewerkers te praten over werken bij McDonald's.
Dus, ontopic maar weer?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 11:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
In een topic over McDonalds mogen toch ook de negatieve aspecten besproken worden
Anders wordt het wel een erg eentonig topic...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 11:14
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
Ik werk nu paar weken bij McDonalds. Het is echt geen leuk werk en betaald slecht maarja ik heb niets beters. Collega's zijn wel leuk, de meeste tenminste. Net zoals de managers. Al vind ik wel dat ze je nogal pushen om dingen goed te doen. ( Ik zeg het nog een keer placemats met de tekst naar de klant !!!! ) Ik werk er alleen in het weekend, kan alleen nog counter omdat ik er pas werk.
Onze kleding is verschrikkelijk. We dragen uniseks broeken met een gestreept overhemd erop. die broek zit niet lekker dus ik draag m te laag, waardoor als ik me moet uitrekken dat overhemd uit me broek gaat
En ik vind die soc's best wel overdreven. Want ze zijn daar nogal streng in (als ik een van de tig nooduitgangen niet weet vinden ze dat nog erg ook )
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 11:20
Verwijderd
Goed, gaan jullie maar fijn met zn allen de negatieve aspecten bespreken
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 11:26
Verwijderd
Citaat:
crackwhore schreef op 18-09-2005 @ 12:14 :
Ik werk nu paar weken bij McDonalds. Het is echt geen leuk werk en betaald slecht maarja ik heb niets beters. Collega's zijn wel leuk, de meeste tenminste. Net zoals de managers. Al vind ik wel dat ze je nogal pushen om dingen goed te doen. ( Ik zeg het nog een keer placemats met de tekst naar de klant !!!! ) Ik werk er alleen in het weekend, kan alleen nog counter omdat ik er pas werk.
Onze kleding is verschrikkelijk. We dragen uniseks broeken met een gestreept overhemd erop. die broek zit niet lekker dus ik draag m te laag, waardoor als ik me moet uitrekken dat overhemd uit me broek gaat
En ik vind die soc's best wel overdreven. Want ze zijn daar nogal streng in (als ik een van de tig nooduitgangen niet weet vinden ze dat nog erg ook )
Placesmats met de tekst naar de gast moet, zodat de gast alvast die tekst kan lezen, als jij de bestelling aan het pakken bent. Bij ons liggen ze altijd al goed eigenlijk, zodat wanneer je dat ding pakt, en op het dienblad legt, de tekst al naar de gast ligt. Kun jij misschien ook doen, hoef je er nooit meer aan te denken
En de SOC's zijn soms inderdaad wel wat overdreven, ik snap het wel dat de betreffende crewtrainer of manager wil dat jij alle uitgangen kent, dat is gewoon een stukje veiliger mocht er brand ofzo uitbreken, maar het ligt maar net aan de persoon hoe streng diegene is. Als ik van iemand een SOC afneem, en diegene weet eigenlijk alles, maar kan 1 brandblusser niet vinden, ga ik dat niet 'nee' rekenen.

Oh, en in december krijgen wij altijd een kerstpakket, in mei vakantiegeld, en per aantal gewerkte uren krijg je nog snipperuren, die kun je uit laten betalen, scheelt ook weer
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 11:53
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 18-09-2005 @ 12:26 :
Placesmats met de tekst naar de gast moet, zodat de gast alvast die tekst kan lezen, als jij de bestelling aan het pakken bent. Bij ons liggen ze altijd al goed eigenlijk, zodat wanneer je dat ding pakt, en op het dienblad legt, de tekst al naar de gast ligt. Kun jij misschien ook doen, hoef je er nooit meer aan te denken
En de SOC's zijn soms inderdaad wel wat overdreven, ik snap het wel dat de betreffende crewtrainer of manager wil dat jij alle uitgangen kent, dat is gewoon een stukje veiliger mocht er brand ofzo uitbreken, maar het ligt maar net aan de persoon hoe streng diegene is. Als ik van iemand een SOC afneem, en diegene weet eigenlijk alles, maar kan 1 brandblusser niet vinden, ga ik dat niet 'nee' rekenen.

Oh, en in december krijgen wij altijd een kerstpakket, in mei vakantiegeld, en per aantal gewerkte uren krijg je nog snipperuren, die kun je uit laten betalen, scheelt ook weer

Tuulk, ik begrjip wel hoe het zit met die placemats..
Maar eerst hadden we oude en die moesten dus omgekeerd op die dienbladen. Dus als je eerst gewend bent om die beweging te maken, is het wel weer ff wennen om het weer andersom te doen.

Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:06.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 13:37
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 18-09-2005 @ 12:20 :
Goed, gaan jullie maar fijn met zn allen de negatieve aspecten bespreken
Valt er dan veel goeds te bespreken over McDonald's, nou nee!

Heb ooit eens een maagonsteking opgelopen van hun gore Franse frietjes, waar ik wekenlang doodziek van ben geweest!

Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:06.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 14:13
Experiment
Experiment is offline
Wat een negativiteit hier,alsof de AH zo leuk/hoogstaand werk is, en daar is ook een heel topic van
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 15:02
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ik vind het werken in de horeca en supermarkt maar een moderne vorm van slavernij, want als je al ouder bent dan pakweg 21 jaar ben je al een ouwe zak. Het schijnt dat AH zelfs personeel ouder dan 18 de laan uit stuurd, om plaats te maken voor 16 jarigen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-09-2005, 15:06
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Cornel schreef op 18-09-2005 @ 16:02 :
Ik vind het werken in de horeca en supermarkt maar een moderne vorm van slavernij, want als je al ouder bent dan pakweg 21 jaar ben je al een ouwe zak. Het schijnt dat AH zelfs personeel ouder dan 18 de laan uit stuurd, om plaats te maken voor 16 jarigen.
De meeste supermarkten verlengen een contract niet meer na 2 jaar, omdat je dan een contract voor onbepaalde tijd zou moeten krijgen, na 2 jaarcontracten.
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 15:42
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
De big mac is lekker

[edit] de big tasty ook

Laatst gewijzigd op 18-09-2005 om 15:44.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 15:44
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
MTpower schreef op 18-09-2005 @ 16:42 :
De big mac is lekker
Daar wordt jij veel te dik van.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 15:45
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Cornel schreef op 18-09-2005 @ 16:44 :
Daar wordt jij veel te dik van.
fast food cultuur
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 16:55
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
MTpower schreef op 18-09-2005 @ 16:45 :
fast food cultuur
Dan is McDonald's toch gewoon een ordinaire snackbar ipv een 'restaurant' keten.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 17:50
soultodeny
soultodeny is offline
Ik heb 2,5 jaar bij McDonalds Vuren gewerkt, maar moest vanwege mijn studie stoppen. Ik stond altijd achter de counter of drive, drive vond ik altijd het leukste, beetje geinen met de gasten enzo . Jammer dat veel gasten denken dat je dom bent simpelweg omdat je bij de mac werkt, maar goed, zolang anderen dan maar aardig bleven doen enzo vond ik dat niet zo erg.
__________________
..how can they sleep while their beds are burning?..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 18:54
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Neiu schreef op 18-09-2005 @ 16:06 :
De meeste supermarkten verlengen een contract niet meer na 2 jaar, omdat je dan een contract voor onbepaalde tijd zou moeten krijgen, na 2 jaarcontracten.
die discussie wil ik best voeren maar dan in de albert heijn tread,
btw. bij AH worden ze bij goed functionerend personeel best verlengt maar weer on topic over de mac.

Daar kom ik trouwens zelden alleen de mc flurry's en sundays zijn er lekker de rest hoef ik eigelijk niet.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2005, 20:24
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Okee, leuk...

Ik werk nu 5jaar en 2maanden bij de MacDonald's.
In principe partime maar er zijn tijden geweest dat ik 40uur per week makkelijk haalde.
Ik ben crewtrainer, dit houdt in dat als je bij MacDonald's komt werken dat je de eerste 2dagen van mij het vak leert.
Verder studeer ik ook nog en ben ik vegetarier.

We hebben sinds kort weer een nieuwe outfit, is mn 4e al geloof ik ondertussen, het is nu een donkerblauwe polo met spijkerbroek achtige broek.

Het werk is de laatste tijd wat minder,maar wat wil je na zo lang alweer..er zijn tijden geweest dat het echt mn hobby was.

De collegas zijn ook wisselend, bijna niemand houdt het zolang vol, dus heel veel mensen waar ik het dan goed mee kon vinden gingen binnen een jaar meestal wel weer weg.Wel een voordeel dat ik veel mensen ken nu.
Verder zijn de meeste managers wel aardig, maar ook niet allemaal, ze denken na zolang soms nog dat je een kindje van 15 bent ofzo.erg frustrerend.De leuke punten zijn wel,vind ik, dat ik eigenlijk zo goed als heel mn eigen rooster voor werken kan samenstellen,das wel fijn.Tja verder...ik ga dit topic wel volgen..

Oja, een restaurant omdat MacDonald's poogt om hun gasten als gasten te behandelen en verder de KSK&W toe te passen.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 20:29
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 18-09-2005 @ 19:54 :
die discussie wil ik best voeren maar dan in de albert heijn tread,
btw. bij AH worden ze bij goed functionerend personeel best verlengt maar weer on topic over de mac.

Daar kom ik trouwens zelden alleen de mc flurry's en sundays zijn er lekker de rest hoef ik eigelijk niet.
wtf is daar nou voor discussie over te voeren

Njah, MacDonalds... Ik woon er praktisch naast, maar ik kom er bijna nooit. Ik vind het eten niet zo lekker en daarnaast heb ik nog 7 eettenten in de straat binnen een straal van 75 meter gok ik zo en daar zitten onder andere doner kebab, een pizzeria en een croissanterie bij. Geen behoefte aan McDonalds als ik voor hetzelfde geld beter eten op andere plekken kan krijgen.
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 01:30
Verwijderd
Citaat:
soultodeny schreef op 18-09-2005 @ 18:50 :
Ik heb 2,5 jaar bij McDonalds Vuren gewerkt, maar moest vanwege mijn studie stoppen. Ik stond altijd achter de counter of drive, drive vond ik altijd het leukste, beetje geinen met de gasten enzo . Jammer dat veel gasten denken dat je dom bent simpelweg omdat je bij de mac werkt, maar goed, zolang anderen dan maar aardig bleven doen enzo vond ik dat niet zo erg.
Bij ons valt dat wel heel erg mee, dat gasten denken dat we dom zijn. Laatst kreeg iemand nog een compliment van een gast. Ze stond aan het eerste raam, en ze is altijd heel erg beleefd. Die gast zei tegen haar dat ze klonk alsof ze een hele hoge opleiding had gedaan
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 01:35
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Heb je daar zolang over moeten doen om dat bericht te quoten?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 08:10
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 19-09-2005 @ 02:30 :
Bij ons valt dat wel heel erg mee, dat gasten denken dat we dom zijn. Laatst kreeg iemand nog een compliment van een gast. Ze stond aan het eerste raam, en ze is altijd heel erg beleefd. Die gast zei tegen haar dat ze klonk alsof ze een hele hoge opleiding had gedaan
ja, dus geeft hij dat aan als dat hij haar wel slim vindt.
Bij ons is dat ook wel een enkele keer, ik heb meerdere malen te horen gekregen dat ik slim overkwam tov de rest van de crew,maar daarentegen ook,dat als er iets minder ging,dat ik het op mn dak kreeg en uitgescholden werd voor van alles en nog wat.

Ach, de mensen die er werken zijn misschien niet altijd even slim,maar de Mac trekt ook mensen aan met een niet bijster hoog IQ.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn

Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:06.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 10:03
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Cornel schreef op 18-09-2005 @ 17:55 :
Dan is McDonald's toch gewoon een ordinaire snackbar ipv een 'restaurant' keten.
Een hele dure snackbar
Van het geld dat ik bij de McDonalds betaal voor 1 broodje heb ik bij de snackbar om de hoek een hele maaltijd voor
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 19-09-2005 @ 02:35 :
Heb je daar zolang over moeten doen om dat bericht te quoten?
Hoe bedoel je?
Ik heb er inderdaad lang over gedaan om dat bericht te plaatsen.
Niet lang om te typen, maar tussendoor kreeg ik nog de link van een weblog van een ex-manager, dat was wel grappig om te lezen, dus dat heb ik eerst uitgelezen, en toen het bericht geplaatst
Nu blij?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 19-09-2005 @ 09:10 :
ja, dus geeft hij dat aan als dat hij haar wel slim vindt.
Bij ons is dat ook wel een enkele keer, ik heb meerdere malen te horen gekregen dat ik slim overkwam tov de rest van de crew,maar daarentegen ook,dat als er iets minder ging,dat ik het op mn dak kreeg en uitgescholden werd voor van alles en nog wat.

Ach, de mensen die er werken zijn misschien niet altijd even slim,maar de Mac trekt ook mensen aan met een niet bijster hoog IQ.
Echt uitgescholden wordt ik nooit, maar de enige keren dat er gescholden wordt, is bijna altijd op vrijdag- of zaterdagavond op het eerste raam. En daar sta ik dan ook nooit...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 15:08
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 19-09-2005 @ 11:20 :
Hoe bedoel je?
Ik heb er inderdaad lang over gedaan om dat bericht te plaatsen.
Niet lang om te typen, maar tussendoor kreeg ik nog de link van een weblog van een ex-manager, dat was wel grappig om te lezen, dus dat heb ik eerst uitgelezen, en toen het bericht geplaatst
Nu blij?

Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:07.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 16:13
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 17-09-2005 @ 21:24 :
Ja, als een Albert Heijn topic mag, vind ik dat hier ook wel een Mc Donald's topic past.

Dus,
Wie werkt er allemaal bij McDonald's? En hoe lang werk je al bij Mc Donald's, ben je van plan nog lang te blijven, of terwijl, heb je het er naar je zin. Leuke collega's, managers, vestegingsmanager, francisenemer, of is jou restaurant misschien van McDonald's BV?
Hoe vaak werk je er? Alleen in het weekend, ook doordeweeks, of misschien fulltime? Welke stations kun je allemaal, en wat is je functie?
Watvoor werkkleding heb je, en wat vind je ervan?
Heb je misschien wel eens in een ander restaurant gewerkt, en wat vond je daarvan?
Zijn er misschien nog meer dingen die je kwijt wil over McDonald's?

Oh, en heb je nog meegedaan aan de crew go active?

--------

Ik werk nu 2 jaar en 2 maanden bij McDonald's Duiven, en daar vind ik het nog steeds leuk. Ik heb leuke collega's, aardige managers... Onze francisenemer heeft nog 4 andere restaurants, Doetinchem, en de 3 restaurants in Arnhem.
Ik werk er fulltime als crewtrainer, en 28 september ga ik met de BBL-opleiding medewerker fastfood niveau 2 beginnen.
Ik kan helaas alleen nog maar lobby, counter en drive. In de keuken kan ik niet zoveel, maar daar gaat als het goed is komend jaar verandering inkomen.
En wij werken in zwarte wortelbroeken met rode polo's. Op zich vind ik het leuke kleding, het staat wel lekker vlot. Alleen de broek loopt toe naar beneden, en dat vind ik lelijk, en ze zitten te hoog. En de polo's verwassen heel snel. Maargoed.. daar wen je wel aan. Ik heb wel een dagje in Doetinchem gewerkt met de KSK, en daar hebben ze blauw/geel/wit geblokte bloesjes, en die zitten toch een stuk fijner, ze zijn koeler, en het ziet er wat netter uit ook. En ik heb ook het idee dat het niet zo snel verwast, en dan loopt dus ook iedereen gewoon in dezelfde kleuren, niet de een in felrood, en de ander in bijna roze...
Nou, ik heb dus een dag in Doetinchem gewerkt, en de sfeer daar vond ik een stuk relaxter dan met onze eigen KSK. De medewerkers waren ook heel vriendelijk, en in ons geinteresseerd. Het was natuurlijk wel kleiner, maar Duiven is de grootste dus elk restaurant is kleiner. Ik vond het heel leuk werken in Doetinchem.
Verder heb ik nog in Tiel gewerkt, daar vond ik de medewerkers toch iets minder aardig, op de een of andere manier.
En ik heb 2 keer in Arnhem-centrum gewerkt. Dat was echt heel klein. 1 keer was met koninginnedag, en de andere keer met KSK. Beide keren was het qua medewerkers drukker dan qua gasten. Met koninginnedag stond je op een gegeven moment met 3 of 4 mensen aan 1 kassa, en dat vond ik toch echt wel te druk. Met de KSK stonden we met z'n tweeen aan 1 kassa.
Nou, dat was het wel.

En vandaag heb ik meegedaan aan de crew go active, we hadden echt een 'super'team, 5 meiden en 1 jongen... Volgens mij zijn we nog net niet laatste geworden, maar we hebben wel onwijs veel lol gehad
Duiven! Haha, in jouw mac ga ik regelmatig eten.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete

Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:06.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 16:21
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Cornel schreef op 18-09-2005 @ 14:37 :
Valt er dan veel goeds te bespreken over McDonald's, nou nee!

Heb ooit eens een maagonsteking opgelopen van hun gore Franse frietjes, waar ik wekenlang doodziek van ben geweest!
Ja kut voor je, als één Turk mij in elkaar slaat, zijn niet gelijk alle Turken slecht, prutser.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-09-2005, 16:31
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 19-09-2005 @ 17:21 :
Ja kut voor je, als één Turk mij in elkaar slaat, zijn niet gelijk alle Turken slecht, prutser.
Wel geen appels met peren vergelijken!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 20:46
.:: Chantal ::.
Avatar van .:: Chantal ::.
.:: Chantal ::. is offline
Ik werk in Oktober 2 jaar bij de McDonalds in Beuningen en vind het er erg gezellig! Ik sta meestal aan de Drive dan aan de Counter, waardoor ik op het moment de counter leuker vind Vind de Drive een beetje saai worden als je iedere keer op het eerste raam staat.

Verder hebben wij ook van die zwarte (Die snel groen worden als je ze wast) broeken en rode polo's die idd snel verkleuren Mijn collega's zijn erg gezellig. Voor de managers geldt hetzelfde De een is wat strenger als de ander, maar allemaal op een leuke manier!

Mijn contract loopt nog tot volgend jaar september en denk dan niet dat ik verlenging krijg, maar jah, dat zien we dan wel tot nu toe vind ik het erg leuk!
__________________
|| Ruben: "UPC helpdesk..wat zegt u, uw i-net ligt eruit? ik ga even voor u kijken...hey, das gek, bij mij ook!" ||
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 19-09-2005 @ 17:13 :
Duiven! Haha, in jouw mac ga ik regelmatig eten.
Zeg de volgende keer ff hoi dan ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 21:15
Verwijderd
Citaat:
.:: Chantal ::. schreef op 19-09-2005 @ 21:46 :
Ik werk in Oktober 2 jaar bij de McDonalds in Beuningen en vind het er erg gezellig! Ik sta meestal aan de Drive dan aan de Counter, waardoor ik op het moment de counter leuker vind Vind de Drive een beetje saai worden als je iedere keer op het eerste raam staat.

Verder hebben wij ook van die zwarte (Die snel groen worden als je ze wast) broeken en rode polo's die idd snel verkleuren Mijn collega's zijn erg gezellig. Voor de managers geldt hetzelfde De een is wat strenger als de ander, maar allemaal op een leuke manier!

Mijn contract loopt nog tot volgend jaar september en denk dan niet dat ik verlenging krijg, maar jah, dat zien we dan wel tot nu toe vind ik het erg leuk!
Alleen maar eerste staan is idd niks aan nee...
2e raam vind ik nog het leukste eigenlijk.

En als je gewoon goed werkt, je niet te vaak ziekmeldt, omdat het puntje van je neus zeer doet, kun je best verlenging krijgen hoor. Tegenwoordig mag je er zelfs 5 jaar werken voordat je OT moet krijgen, dus ook dat telt niet mee
En meestal is het wel zo, dat als je het leuk vind, je ook goed werkt

En idd, nu je het zegt, mijn broeken zien er ook wel een beetje groenig uit
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 21:20
.:: Chantal ::.
Avatar van .:: Chantal ::.
.:: Chantal ::. is offline
Ow, en trouwens, over de Crew Go Active, ik heb meegedaan en was vet gezellig goed geregeld ook, beter dan vorig jaar wat ik gehoord heb dan. Heb alleen nu wel overal spierpijn Jij ook meegedaan?
__________________
|| Ruben: "UPC helpdesk..wat zegt u, uw i-net ligt eruit? ik ga even voor u kijken...hey, das gek, bij mij ook!" ||
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 14:31
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik heb er vorige week gegeten en ben er vol aan de schijt van geraakt. Mij zie je me dus daar niet gauw meer!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 14:51
VADER_METAL
Avatar van VADER_METAL
VADER_METAL is offline
ik werk er en die mensen die zijn kut vooral die saggerijnige kut managers die je alleen afzijken en afbeulen en niet eens al je geld uitbetalen. en nog wel veel meer dat er is.
je bent geen mens maar een nr daar.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 14:54
VADER_METAL
Avatar van VADER_METAL
VADER_METAL is offline
ik werk er al anderhalf jaar sta nog niet zo lang kassa nou een half jaar maar en mag niet in de drive
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 15:28
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Met zo'n instelling kom je natuurlijk ook nergens verder, niet bij de Mac, niet bij de AH, en al helemaal niet als je later bij een of ander groot bedrijf werkt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 16:08
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 19-09-2005 @ 22:11 :
Zeg de volgende keer ff hoi dan ofzo
Prima! Ken daar ook Niek en Daphne.. jij ook?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete

Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:06.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 17:50
Estar
Estar is offline
Citaat:
Bloem schreef op 20-09-2005 @ 16:28 :
Met zo'n instelling kom je natuurlijk ook nergens verder, niet bij de Mac, niet bij de AH, en al helemaal niet als je later bij een of ander groot bedrijf werkt.
Ik vind dat je toch wel mag balen als je na anderhalf jaar nog steeds niks anders mag doen, en al helemaal als de team niet leuk is en het niet voldoende uitbetaald wordt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 18:30
VADER_METAL
Avatar van VADER_METAL
VADER_METAL is offline
Citaat:
Estar schreef op 20-09-2005 @ 18:50 :
Ik vind dat je toch wel mag balen als je na anderhalf jaar nog steeds niks anders mag doen, en al helemaal als de team niet leuk is en het niet voldoende uitbetaald wordt.
iemand anders kan daar niet over oordelen hoe ik het daar heb.
maar heb ook geen zin om een hele waslijst te gaan opnoemen hoe krom het daar werkt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 20-09-2005 @ 17:08 :
Prima! Ken daar ook Niek en Daphne.. jij ook?
Ja, Niek ken ik ook, werk best veel met hem, en Daphne werkt er niet meer, ze is pas verhuist naar ergens ver weg waar ze een opleiding gaat doen, ik weet alleen niet meer waar ze naartoe is verhuist, en welke opleiding ze ging doen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 18:49
Verwijderd
Citaat:
.:: Chantal ::. schreef op 19-09-2005 @ 22:20 :
Ow, en trouwens, over de Crew Go Active, ik heb meegedaan en was vet gezellig goed geregeld ook, beter dan vorig jaar wat ik gehoord heb dan. Heb alleen nu wel overal spierpijn Jij ook meegedaan?
Ja, was zeker gezellig.
Tot het skippyballen ging het goed, daarna deden spontaan mn armen en benen pijn Maar spierpijn is nu wel weer over, gelukkig
Deed je trouwens zaterdag of zondag mee?
En ik heb ook gehoord dat het beter was dan vorig jaar ja, maargoed, vorig jaar was ook pas de eerste keer, en voor dit jaar hebben ze van hun fouten kunnen leren natuurlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kapitalisme is inherent aan liefde
AsianDF
153 25-08-2006 12:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.