Oud 17-07-2014, 08:11
vanilleyoghurt
vanilleyoghurt is offline
Een beetje vreemd misschien, maar ik vind het erg leuk om een pak vla over mezelf heen te gieten of zelfs in een bad met vla en yoghurt te gaan zitten. Waar het precies vandaan komt weet ik niet (misschien omdat het niet mag), maar was benieuwd of anderen dat ook hebben?

(En hoe komen jullie aan grotere hoeveelheden vla zonder dat de cassiere en anderen in de rij voor de kassa je raar aankijken?)
Met citaat reageren
Oud 17-07-2014, 08:50
Verwijderd
Als je met dat laatste echt zit, gewoon in een groothandel kopen, daar kijkt niemand raar als je 14890418 pakken van iets koopt. Maar ik denk dat ook in een supermarkt het de caissière weinig boeit als iemand heel veel van iets koopt. Dat zit toch echt in jouw hoofd.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2014, 09:17
Verwijderd
Als ik iemand wekelijks 20 pakken vla zou zien kopen zou ik wel een wenkbrauw optrekken, anders. Maar ik zou vervolgens ook denken dat het gezin van diegene gewoon erg van vla houdt, dus zelfs als 't iemand opvalt is het geen ramp. Mensen staan niet zo stil bij dergelijke fetisjen.

Forumster Pip is prostituee en krijgt regelmatig klanten die graag in een bad met vla (of ander eten) zitten.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2014, 09:24
Verwijderd
Overigens doe ik mijn boodschappen in een supermarkt met zelfscan. Geen rij bij de kassa en geen caissière.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2014, 10:43
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Maar hoe krijg je zo'n 110 pakken vla op je fiets? Daarnaast lijkt het me ook nogal koud..
Ik denk dat behangplaksel of aardappelzetmeel je dezelfde sensatie geeft, die kun je in je bad met warm water aanmaken.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2014, 12:47
Verwijderd
Ik zag gister iemand met een hele kar vol AH popcorn bij de kassa staan dus die had waarschijnlijk een popcorn fetish.

Verder /care wat mensen bij de kassa van je denken.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2014, 14:49
Verwijderd
Ja, wat Para zegt! Er komen vaak klanten die dat willen en ik vind het zelf ook super. Mijn persoonlijk favoriet is bulgaarse yoghurt. Die structuur vind ik het fijnst.
Ik laat het wel altijd een paar uur buiten de koelkast staan want te koud vind ik vervelend.

Het interesseert mij niets wat de caissières van me denken. Ik denk eigenlijk dat ze niks denken. Of dat ik dol ben op stroop, custard en vla.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2014, 23:57
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Yoghurt, en dan met name Bulgaarse, lijkt me echt een ramp om in te zitten.

Vla lijkt me wel aardig. Ik zou vooral een diep bad met vla willen vullen en dan erop gaan staan en langzaam wegzakken, want dat is wat ik denk dat er zou gebeuren.

Maar goed, bij de supermarkt zullen ze denken dat je een feestje geeft met veel kinderen en dat je al die kinderen vla gaat geven. Als je wekelijks terugkomt voor superveel vla, zullen ze andere vermoedens hebben. Maar wat is belangrijker, de vermoedens van mensen die je niet kent, of een bad vol vla?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2014, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Yoghurt, en dan met name Bulgaarse, lijkt me echt een ramp om in te zitten.
waarom?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2014, 16:31
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
waarom?
De zuurte is een probleem voor mij, en bij Bulgaarse yoghurt komt daar die dikke structuur bij. Ik vind het al onprettig om mensen yoghurt te zien eten. Zelf eet ik het zelden in gezelschap. Ik vind yoghurt een privé-aangelegenheid.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!

Laatst gewijzigd op 18-07-2014 om 18:51.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2014, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vind yoghurt een privé-aangelegenheid.
<3
Met citaat reageren
Oud 18-07-2014, 18:44
Verwijderd
Citaat:
De zuurte is een probleem voor mij, en bij Bulgaarse yoghurt komt daar die dikke structuur bij. Ik vind het al onprettig om mensen yoghurt te zien eten. Zelfs eet ik het zelden in gezelschap. Ik vind yoghurt een privé-aangelegenheid.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2014, 19:40
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik denk dat je in een beetje bad al gauw 120 pakken vla leeggiet....
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 18-07-2014, 23:41
diabolobeest
Avatar van diabolobeest
diabolobeest is offline
Ik weet nie ma ik vind vla veel te lekker om in te gaan baden
Met citaat reageren
Oud 19-07-2014, 00:36
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je kunt er ook in gaan zitten en dan het bad leegeten.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-07-2014, 08:10
vanilleyoghurt
vanilleyoghurt is offline
Dank voor de tips Ik heb bij Albert besteld, vooral omdat er gewoon ook niet zoveel pakken in het schap staan in de supermarkt

Maar geen mensen die dit ook leuk lijkt?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2014, 08:42
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Maar geen mensen die dit ook leuk lijkt?
Als je nou even de moeite neem de reacties te lezen...

Citaat:
Ik zou vooral een diep bad met vla willen vullen en...
Citaat:
... ik vind het zelf ook super.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2014, 16:06
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Nu ja, mij lijkt het niet erotisch. Vooral interessant.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2014, 00:10
anoniempik
anoniempik is offline
SUPER GEIl srry caps
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Yoghurt Fun
toppertje
44 17-05-2008 19:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.