Oud 19-03-2017, 00:12
Ben Strik
Ben Strik is offline
Hola,

Sinds ongeveer eind vorig jaar heb ik echt dé muziekstijl gevonden waar ik van hou: Progressive/Electro House en nog meer aspecten van de EDM scene.
Nou kwam ik er laatst achter dat niet iedereen EDM leuk vind, ontzettend gek, maar vooruit. Als mensen dit niet leuk vinden wordt dit openlijk gedeeld met de rest van de wereld en mag ook iedereen weten dat het schijt is waar je naar luistert, althans naar de mening van diegene. Dit wordt echter nooit tot nauwelijk als mening gebracht, meer een mededeling: Het is kut!
Als ik, of iemand anders zijn kritiek op rock/metal, wat toch (ook) redelijk uitgesproken muzieksmaken zijn, wil uiten krijg je nog even lading over je heen dat hun muziek(smaak) het best is.

Mijn vraag:
Waarom wordt EDM door de huidige muziekwereld niet echt geaccepteerd/in zijn waarde gelaten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2017, 12:22
MarcelPieck
MarcelPieck is offline
Hee Ben!

EDM is super breed als je kijkt naar Lean On van Major Lazer en de muziek van Justin Bieber is dit allemaal EDM.
Ik denk dat EDM juist super gewaardeerd is tegenwoordig, het hangt er gewoon heel erg van af wat jouw persoonlijke muziek smaak is.

Iemand die van HipHop muziek houdt hoeft niet van alle soorten HipHop te houden, iedereen houd van wat anders
Met citaat reageren
Oud 03-04-2017, 21:27
Verwijderd
EDM is juist veel populairder dan Rock/Punk/Metal. En dat is het in Nederland eigenlijk sinds de introductie ook geweest. Waar haal je dit rare idee vandaan?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2017, 21:27
Verwijderd
Trouwens, ik ben een liefhebber van EDM maar het is wat mij betreft muzikaal gezien niet bepaald een hoogstandje. Dat is trouwens de meeste rock, metal en punk ook niet.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2017, 20:13
JRN_epiclord
Avatar van JRN_epiclord
JRN_epiclord is offline
EDM niet ?

ooit wel eens gehoord van
- Neurofunk
- Hard DnB
- Crossbreed
- Hardcore/Hardstyle/Raw hardstyle
- breakcore
- industrial hardcore

die genre's zijn allemaal elektrisch en deze worden pas onwijs niet geaccepteerd, puur omdat de gays en sukkels die alleen maar pussy shit luisteren deze muziek zo haten en het liefst het bestaan van deze genre's willen slopen
__________________
You can discover more about a person in a hour of play, then in a year of conversation ~Plato
Met citaat reageren
Oud 04-06-2017, 08:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
die genre's zijn allemaal elektrisch en deze worden pas onwijs niet geaccepteerd, puur omdat de gays en sukkels die alleen maar pussy shit luisteren deze muziek zo haten en het liefst het bestaan van deze genre's willen slopen
Ik denk dat die mensen vooral weinig care hebben in plaats van dat ze die muziek actief haten. Je zal die muziek minder snel op de radio horen, maar volgens mij valt de haat ook reuze mee.

Zullen we trouwens gewoon respectvol blijven richting mensen met een andere muzieksmaak? Je kunt geen acceptatie eisen en dan zelf zo over andere mensen en muziekstijlen praten...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-06-2017, 20:22
Normie
Avatar van Normie
Normie is offline
Citaat:
EDM niet ?

ooit wel eens gehoord van
- Neurofunk
- Hard DnB
- Crossbreed
- Hardcore/Hardstyle/Raw hardstyle
- breakcore
- industrial hardcore

die genre's zijn allemaal elektrisch en deze worden pas onwijs niet geaccepteerd, puur omdat de gays en sukkels die alleen maar pussy shit luisteren deze muziek zo haten en het liefst het bestaan van deze genre's willen slopen
Aan de hoeveelheid drogredenen en complete afwezigheid van echte argumenten in deze post moet ik concluderen dat deze muziek gewoon vreselijke kutherrie is en dat de 'gays en sukkels' eigenlijk gewoon gelijk hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01.