Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2018, 08:57
Jeremy2017
Jeremy2017 is offline
Beste leden,

Mijn beste vriend probeerd de vriendin te versieren van mijn vriendin. Ze praten nu al een paar dagen ze hebben 1x met ons erbij afgesproken maar toen hebben ze weinig tegen elkaar gezegd. Toen we naar huis gingen werd hij meteen gesnapped door het meisje en ze wou wete wat hij van dr vond en of hij haar leuk vind. Hij heeft daar op gereageerd met ligt eraan kan ik niet na 1x zeggen. De volgende dag vraagt ze op wat hij viel en hij omschreef haar maar toen hij hetzelfde vroeg antwoorde ze met blond innerlijk en verzorgd. Nu is mijn vriend bruin en komt uit Azië de dag daarop vroeg ze of hij op Hollandse meiden valt zijn antwoord was ja en toen vroeg hij of zij alleen op Nederlandse/Hollandse viel en antwoorden ja. Nu is mijn vraag of hij er toch voor moet gaan want ze wilt wel steeds wete of hij haar knap vind enzo of dat ze alleen van de aandacht geniet.

Alvast bedankt,
Jeremy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2018, 20:26
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Ik zou er toch voor gaan. Is het echt liede dan heeft hij de goede keus gemaakt. Vind ze hem niet leuk dan weet hij dat het toch niks zou worden. Je hebt niet heel veel aan dit advies maar ik zou ervoor gaan. Niks te verliezen! Zij wel, namelijk een (leuke) jongen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 13:36
Jeremy2017
Jeremy2017 is offline
Ze heeft mij laten wete dat ze het lullig vind om te zeggen dat ze hem niet wil omdat ze alleen op wit valt en zij vond het ook nog eens nodig om het tegen iedereen te zeggen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 13:41
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ze heeft mij laten wete dat ze het lullig vind om te zeggen dat ze hem niet wil omdat ze alleen op wit valt en zij vond het ook nog eens nodig om het tegen iedereen te zeggen
Dat is niet leuk. Kan ik nog iets voor je betekenen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Liefde niet/wel beantwoord...
SparkeyZ
3 30-12-2013 22:05
Liefde & Relatie Signaleren van problemen bij jonge kinderen.
Verwijderd
8 13-07-2011 14:30
Liefde & Relatie liefde verloren?
Verwijderd
12 04-03-2005 16:06
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 02:11
Beleidszaken Kritiek op forumbazen (n.a.v. Loontjuh<->Chimera)
Martin
293 22-06-2004 15:06
Liefde & Relatie Jonge mensen te druk bezig met liefde?
Tox
11 10-06-2002 14:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45.