Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2002, 23:53
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Nee dat lijkt me niks. dan heb ik t vertrouwen in dat kind volledig geschonden.

Ze voelt zich dan veraden, zij neemt mij in vertrouwen, vertel van alles en dan bel ik haar ouders van uw dochtertje is lastig......

ja I know, er lijkt geen andere oplossing te zijn, tword steeds moeilijker dit.
Ze is nog jong, als je haar vertrouwen nu schend komt ze er denk ik wel overheen. :/

Ik denk dat het belangrijker is dat ze van deze obsessie afkomt en wat .. heu .. hoe hard het ook mag klinken .. 'strengere opvoeding' krijgt. Misschien zelfs psychische hulp.

Ik vind het trouwens vreemd dat het schijnbaar dus voor de rest goed gaat in haar omgeving. Vreel vriendinnen, normale ouders. Zoiets komt toch niet uit het niets, zou ik zeggen.
Advertentie
Oud 21-10-2002, 10:17
Rioto
ik zou haar mailtjes niet meer beandwoorden ...haar blokeren op msn ...en haar telefoontje niet meer opnemen ..na een weekje houd ze denk wel op ...zo niet .....geef dr een rot schop ...nee geintje praat met haar ouders
Oud 21-10-2002, 11:17
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef:
Damn, kweenie wak hiervan moet zeggen. Kd8 1st dat ze lesbisch was, maar toen vroeg ze of je een keer langskomt met je vriend. Hmmmjah, ik reply maar want keb alles gelezen.

Oud 21-10-2002, 12:16
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
komt wel in de categorie van akelig. Het is leuk dat iemand je leuk vindt, maar het kan ook gewoon eng worden.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 21-10-2002, 12:36
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:
Hoe komt het overigens dat de leeftijd niet klopte? Had zij dit anders overgebracht of lag deze fout hier binnen het forum gewoon aan jouw kant door het eventjes vergeten te zijn? ... nee, geen beschuldiging, kan gebeuren en dat maakt voor de situatie verder niets uit... als zij daar en tegen al liegt over haar leeftijd ...

ik zei tegen mijn nichtje van 'Nou en X is dus pas elf en blablabla' zegt mijn nichtje 'Elf? ze word in december pas elf, ze is nog maar tien hoor!' dus ik checkte haar geboortedatum op haar site
dat is december 1991.....nou dan ben je toch nog 10 of ligt t aan mij?
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Oud 21-10-2002, 15:01
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:
ik zei tegen mijn nichtje van 'Nou en X is dus pas elf en blablabla' zegt mijn nichtje 'Elf? ze word in december pas elf, ze is nog maar tien hoor!' dus ik checkte haar geboortedatum op haar site
dat is december 1991.....nou dan ben je toch nog 10 of ligt t aan mij?
Dan ben je inderdaad nog 10, maar mijn vraag was meer gericht op waarom dat je dacht dat ze 11 was. Was dit omdat ze dat zelf zei?
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Oud 21-10-2002, 16:10
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:
Dan ben je inderdaad nog 10, maar mijn vraag was meer gericht op waarom dat je dacht dat ze 11 was. Was dit omdat ze dat zelf zei?

ja ja ze zei zelf van ik ben elf, en ook dingen als 'ook al ben ik ELF ik begrijp je wel' ook als ik vroeg van hoe oud ben je eigenlijk tien of elf? zei ze altijd 'elf'.

ik heb tegen haar gezegd 'ook al word je in december 11 dat is nog geen reden om te zeggen dat je al elf bent. Al word je morgen elf, vandaag ben je nog tien. Zeg dan niet dat je tien bent.

Ja, raar hoor dat je zelfs daarover moet liegen ofzo.....vreemd kind.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Oud 21-10-2002, 17:58
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Het is inderdaad een goed idee om hulp van de ouders in te schakelen. Dit is niet erg normaal.Vat het niet persoonlijk op overigens Ik zou iig geen contact meer met haar opnemen en e-mails even negeren, en die ouders even opbellen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 21-10-2002, 20:42
Verwijderd
ik weet nie.. maar volges mij heeft zij het thuis nie helemaal goed.. want ze wil iemand die er voor haar is.. die heeft ze thuis dus blijkbaar niet.. en als zij jou om de 5 seconde zomaar kan gaan belle en dan zulke taal uitspreekt.. lijkt me dat moederlief dan wel ingrijpt.. maar aangezien dit nie gebeurt... miskien is het daar thuis wel nie helemaal goed..
Oud 21-10-2002, 20:54
eviecutie
eviecutie is offline
zoo.das wel eng ja
volgens mij is ze echt geobsedeerd van je en ook een tikkeltje lesbisch..asl ze weet wat dat precies inhoudt. Je kutn beter zoals je al doet aan haar uitleggen dat het gewoon niet kan en dat je haar wel lief vind , maar dat ze hier gewoon mee op moet houden......nou sterkte he.... xxxxxxx eve
__________________
no matter what i do, all i think about is you
Oud 21-10-2002, 21:48
running spirit
Avatar van running spirit
running spirit is offline
ze is gewoon geflipt bij mij op school loopt er ook 1 me achterna zo'n bruggertje sinds ik haar niet meer aanspreek zegt ze ook nix meer
__________________
miss_virus and Squall ownz the fokking scholiere site
Oud 21-10-2002, 21:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
vaaag, ze is 11, ze is een meisje...

ten eerste, is ze lesbisch? en weet ze dat nu al dan?
mijn zusje is gewoon bijna net zo oud! (bijna 11). ik zie haar echt niet zo doen tegen een andere meid van 18!! ik word al misselijk bij die gedachte...

zoals jij het vertelt klinkt t bij mij echt eng hoor... beetje vreemd.
Oud 21-10-2002, 22:55
Rocksaan
Rocksaan is offline
jezus zeg ten eerste al zo een jong kind die al van die heftige gevoelens heeft, daar al zo erg mee bezig is, of ja hoe zeg je het, en ook nog hoe erg ze het uit. Is haar thuis situatie slecht ofzo dat ze daardoor liefde bij iemand zoekt= ik vind het echt freaky, sorry, maar dat is idd echt niet gezond, en ligt echt niet aan jou. Sorry maar ik heb niet echt advies ofzo maar bven wel benieuwd naar hoe het afloopt!
Oud 22-10-2002, 14:17
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ik heb eergisteravond een mailtje gestuurd dat ze nu écht moest kappen met het versturen van 10 mailtjes per dag, mij de hele dag te bellen en te vragen of ik op msn kom. Dat ze helemaal moest nokkuh met zeggen dat ze moest huilen en kwaad werd als ik 'geen tijd voor haar had' en zeggen dat ze van me houdt, me mist en mijn lieve stem wilt horen.

Ik heb haar echt goed duidelijk gemaakt waar het op staat, hoe ik het zie, dat ik weet wat zij wil, maar dat dit gewoon niet gaat. en dat ze dus gewoon echt moet stoppen. Dat het zo simpel is en het ook zo blijft. Dat het eenmaal niet zal gaan zoals ZIJ dat wilt is jammer voor haar, maar het is zo.

ik heb ook gezegd dat ik een eigen leven heb, ik 18 jaar ben, wel meer en belangrijkere dingen aan me hoofd heb dan mij 24 per dag bezig te houden met een meisje van 10. Ook dat ik het ontzettend druk heb en gewoon geen zin meer heb in dat 'geclaim' van haar. Ik heb ook gezegd dat zij mij 'moet' gevoelens geeft, een gevoel van verplichting, dat ik constant bereid moet zijn haar direct terug te mailen, online te komen of haar telefoontjes te beantwoorden.

ik heb haar gezegd dat ik dit gewoon niet kan, niet alleen bij haar, maar bij niemand. Zelfs niet bij mijn eigen vriend.

Ik had het mailtje afgerond met de mededeling dat dit heel duidelijk voor haast moest zijn en dat ik wou dat zij zich hieraan hield. Ze mocht mij mailen maar ALLEEN met wat zij die dag gedaan had, wat ik heb gedaan en gewoon iets 'leuks'.

Wat ik niet wou hebben waren woorden als 'Lieve patries ik hou van jou, ik mis je, wanneer kom je je online! ik ga je bellen ik mis je lieve stem etc'.

toen ben ik geeindigd met:

''De gevoelens die jij voor mij hebt, overkomen jou, dat neem ik je niet kwalijk, maar je kunt er wel voor zorgen dat jij rekening met MIJN gevoelens houdt en mijn priveleven en je dus aan de afspraken houdt. Ik heb het druk, weinig tijd en eerlijk gezegd geen behoefte mij 24 uur met jou bezig et houden. Je mag mij wel 'normale' mailtje sturen, dat is aan jou. Maar ik hoef nog maar 1 mailtje te ontvangen met van 'die rare zinnen en woorden' erin, en ik zal het contact definitief verbreken. Ik ben niet boos op jou, ik wil alleen duidelijkheid. Want zoals het nu gaat, wil ik het absoluut niet.


wat vinden jullie ervan? ik kan jullie wel vertellen dat zij nu alleen maar 1 mailtje per dag gestuurd heeft, mj niet meer belt en op msn heel 'normaal' doet. Ze zegt heel normaal 'Hai Patries en doei Patries' Woorden als I love you, ik mis je en je lieve stem komen niet meer voor. Haar mailtje zijn inhoudelijk heel normaal. Niet meer zo obsessed zeg maar, ook niet dat ze mij mist. Ze vertelde bijv gewoon dat ze naar de stad geweest was.

Is dit een teken dat het tot haar door gedrongen is, of kan dat alsof zijn? ik weet t niet zo goed maar heb wel t idee dat ik nu echt goed duidelijk geweest ben.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Oud 22-10-2002, 20:29
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:
tja precies, weet écht bij god niet wat ik ervan moet denken hoor. Maar t zet me aant denken, en dát is zo vervelend.
jah.. je zou haar kunnen uitleggen dat t niet goed loopt zo, omdat jij ouder bent enzo, en ook andere dingen te doen hebt, maar k weet niet OF dat zo is.. en.. ach.. t is TE moeilijk voor mij k heb vakantie
__________________
Je leeft maar 1 keer
Oud 22-10-2002, 22:08
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Choke schreef:
jah.. je zou haar kunnen uitleggen dat t niet goed loopt zo, omdat jij ouder bent enzo, en ook andere dingen te doen hebt, maar k weet niet OF dat zo is.. en.. ach.. t is TE moeilijk voor mij k heb vakantie
Merk ik... je leest het topic nog niet eens helemaal door
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Oud 23-10-2002, 08:26
Verwijderd
Citaat:
HelpMePlease schreef:
Is dit een teken dat het tot haar door gedrongen is, of kan dat alsof zijn? ik weet t niet zo goed maar heb wel t idee dat ik nu echt goed duidelijk geweest ben.
Ik denk dat het wel goed is doorgedrongen.
Zo'n mailtje komt behoorlijk hard aan, maar het is wel goed denk ik, dat je het hebt gedaan.
Het was de enige manier.
Het is niet goed om op zo'n manier over je heen te laten lopen, dat doe ik zelf veel te vaak en je hebt er helemaal nix aan.
suc6 verder
Oud 23-10-2002, 08:58
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ja ik denk ook wel dat het heeft geholpen. Mooi zo, en hopen dat ze het mailtje goed onthoudt.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 01-11-2002, 15:47
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
het was een tijdje rustig maar haar.

ze mailde niet veel en belde niet veel.

belt mijn nichtje (haar vriendinnetje) rustig op en gewoon praten

later kom ik op MSN. is dat kind van elf helemaal panisch en hysterisch en huilend zegt ze dat ze zichzelf haate en zichzelf stom vond.

mailde ze later dat ze ook wou bellen met mij, waarom mocht mijn nichtje dat wel en zij niet? dat vroeg ze zich af.

ze vond het heel stom van zichzelf, was heel verdrietig en hysterisch...

ik heb echt ff niet teruggemaild ik sta gewoon perplex. wat is dit toch met dit kind? ze heeft écht hulp nodig volgens mij man......

tjeezzzz......
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Oud 01-11-2002, 16:52
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ze heeft gemaild met de volgende mededeling:

lieve Patricia, ik voel me zon stomme idioot ik weet niet wat ik moet doen ik ben een dom kind want.........de tranen lopen nu over me wangen maar ik ben....verliefd op je! wat moet ik doen? ik schaam me dood! niet boos zijn!

Liefs x

tja........dat wist ik allang maar dat ze t nu zelf gaat toegeven............GOD WAT MOET IK TOCH!!!!!!!!!
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Oud 01-11-2002, 18:59
jij
jij is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:
ze heeft gemaild met de volgende mededeling:

lieve Patricia, ik voel me zon stomme idioot ik weet niet wat ik moet doen ik ben een dom kind want.........de tranen lopen nu over me wangen maar ik ben....verliefd op je! wat moet ik doen? ik schaam me dood! niet boos zijn!

Liefs x

tja........dat wist ik allang maar dat ze t nu zelf gaat toegeven............GOD WAT MOET IK TOCH!!!!!!!!!
damn..
zeg haar duidelijk dat ze die gevoelens ad kant moet zetten, dat dat echt niet kan, en dat het zeker nooit wederzijds kan zijn? misschien weet ze da zelf ook wel, ma ze is nog zo jong en verliefdheid op die leeftijd is ook jah, niet écht serieus maar in haar geval precies een beetje te *hm* nu zit jij er wel mee. kbedoel ja het KAN gewoon niet, een 'gewoon' contact lijkt mij in dit geval eigenlijk ook niet doenbaar..
alleja, dit zou ik doen, kweetniet... succes...
Oud 02-11-2002, 13:34
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
tja jezus ik word HE-LE-MAAL gek van haar!

ik heb zelf al genoeg problemen, moet me op me studie richten en me eigen problemen en dan ja, heb ik een meisje van 10 dat smoorverliefd op mij is .Gisteravond had ze weer gebeld, ze zei dat ze moest huilen en dat ze dr tranen niet meer tegen kon houden. Ik mocht echt niet ophangen want dan zou ze gek worden. Ik zei van, ik praat 3 minuten met je dan hang ik op. Toen vertelde ze dat ze zich radeloos enzo voelde. Toen zei ik eerlijk dat ik ook echt niet wist wat ik er mee moest, dat ik nooit verliefd op haar zal worden, dat zij gewoon zo min mogelijk aan mijm moet denken en niet moet bellen of mailen juist op een moment dat ze gek word.

Toen ging ze heel hard huilen (ik werd er ook verdrietig van) ik zei, ja sorry de 3 minuten zijn om en hing op. Toen werd ze nog gekker op MSN. Toen ben ik offline gegaan.....

wat moet ik weet je? Dat kind is gewoon zielig, heeft een probleem, er is iets niet goed in haar hoofd, maar los i kdat op door haar zo te behandelen? negeren? afkappen?

wat moet ik!!!!!!!!! please, iemand zeg wat moet ik doen! ik wil haar niet pijn doen, maar heb t zelf al té druk voor mezelf, heb geen tijd voor haar........maar hoe kan ik haar dan 'aan de kant' zetten zonder haar te kwetsen.

Nu ook, terwilj ik dit aan het typen ben lult zij de oren van me kop op msn dat ze me mist......
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Oud 02-11-2002, 13:52
Rioto
Citaat:
HelpMePlease schreef:
tja jezus ik word HE-LE-MAAL gek van haar!

ik heb zelf al genoeg problemen, moet me op me studie richten en me eigen problemen en dan ja, heb ik een meisje van 10 dat smoorverliefd op mij is .Gisteravond had ze weer gebeld, ze zei dat ze moest huilen en dat ze dr tranen niet meer tegen kon houden. Ik mocht echt niet ophangen want dan zou ze gek worden. Ik zei van, ik praat 3 minuten met je dan hang ik op. Toen vertelde ze dat ze zich radeloos enzo voelde. Toen zei ik eerlijk dat ik ook echt niet wist wat ik er mee moest, dat ik nooit verliefd op haar zal worden, dat zij gewoon zo min mogelijk aan mijm moet denken en niet moet bellen of mailen juist op een moment dat ze gek word.

Toen ging ze heel hard huilen (ik werd er ook verdrietig van) ik zei, ja sorry de 3 minuten zijn om en hing op. Toen werd ze nog gekker op MSN. Toen ben ik offline gegaan.....

wat moet ik weet je? Dat kind is gewoon zielig, heeft een probleem, er is iets niet goed in haar hoofd, maar los i kdat op door haar zo te behandelen? negeren? afkappen?

wat moet ik!!!!!!!!! please, iemand zeg wat moet ik doen! ik wil haar niet pijn doen, maar heb t zelf al té druk voor mezelf, heb geen tijd voor haar........maar hoe kan ik haar dan 'aan de kant' zetten zonder haar te kwetsen.

Nu ook, terwilj ik dit aan het typen ben lult zij de oren van me kop op msn dat ze me mist......
Haar helemaal de tering in schelden ....klinkt grof maar waarschijnlijk de enigste oplossing
Oud 02-11-2002, 14:27
jij
jij is offline
je hebt het nu al zo vaak gezegd, dat ze dat nog steeds niet wil snappen
kzou haar echt beginnen negeren, want komaan ze maakt je helemaal gek en da theb je vast niet nodig.
genoeg is genoeg
Oud 02-11-2002, 15:31
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Hmm wat een raar probleem. Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier gek van wordt, maar ik zou het niet zomaar afkappen. Misschien kan je eens de vader of moeder van dat meisje aan de telefoon krijgen? Of bellen naar de ouders van je nichtje?

Of je kan haar in het echte leven ontmoeten en misschien dat ze dan de schok krijgt je in echt te zien, en dat t dan over is.
Kweet het niet, heel moeilijk allemaal....
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 02-11-2002, 15:43
Verwijderd
Dat kind lijkt me gewoon ziekelijk geobsedeerd...

Ik zou gewoon al haar emailadressen blocken, MSN blocken, eventueel via je GSM-aanbieder haar nummer laten weigeren. Je kunt ook de ouders inlichten.

Op zich is het natuurlijk een doodnormaal fenomeen, het meisje staat gewoon strak van de puberale hormonen die ook nog eens door elkaar springen...
Oud 03-11-2002, 19:24
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
jezus! ze kwam online en zei van ik ga kadootjes kopen als je komt, ze stuurde gedichtjes dat ze verliefd was, ze gaat kadootjes kopen met hartjes. Ik kreeg iets van haar gemaakt op de computer met een rode roos dat ze me zo knap en lief vond en dankbaar was dat ik haar altijd steunde.

altijd steunde?????? dat begrepe ik dus niet! Ze doet alsof wij beste vriendinnen zijn, ze ziet mij als een vriendin/nicht zei ze, ze verlangt naar me en telt de dagn af om mij te zien.

ze doet alsof ik het allemaal best vind! kreeg een mailtje van ik bel je kwart over 8! de afspraak was verdomme dat dat pas met mijn toestemming mocht! en ja hoor gaat de telefoon net, ik liet mijn moeder opnemen en zegge ndat ik bezig was........

MIJN GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 dit kind is helemaal geflipt! zegt zelfs dat ze zin had om mij te zoenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WHAAAAAAAAAAAAAA


moet ik dr nu soms echt de tering in schelden of helemaal negeren?????????? FUCK IT!
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Oud 04-11-2002, 18:19
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ik heb wel eens gemerkt, dat de beste manier om van iemand af te komen is, ervoor te zorgen, dat je andere meningen hebt dan die ene of juist dingen zegt waar die ander niet van houd. En ja, de grond in schelden wilt dan wel helpen, alhoewel een beetje anders voordoen ook wel wilt helpen... beetje toneelspelent haar een hekel laten krijgen aan jou, maar dit moet je maar net liggen .

Misschien dat je haar eens de oren van het hoofd kunt vragen over haar ouders, hoe die dat vinden, of ze het weten, blablabla, gewoon een onderwerp waar ze niet graag over verteld juist over doorvragen.

Mocht dit niet helpen, of mocht dit je niet liggen, tja... verrot schelden dan maar, jij hoeft niet perse onder haar leiden te leiden.

Ow... en uiteraard in geen enkel geval ontmoeten!!!
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Oud 04-11-2002, 20:43
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Heu dit gaat inderdaad tever.

Niet aardig meer zijn; geen drie minuten meer geven; telefoon ophangen als ze belt; blokkeren op MSN; negeren in reallife en als ze gevaarlijke dingen gaat uithalen, haar ouders inlichten.

Net zoals een vlam maar een minuscuul gaatje nodig heeft in het glas, waar zuurstof binnendringt, heeft zij maar een minuscuul beetje medeleven nodig om haar 'vlam' brandend te houden.

Hoe langer de vlam blijft branden, hoe zwarter het glas word.

Kap het af. En als het te erg word, naar haar ouders. En het moeilijkste gedeelte, geen medeleven meer tonen. Daar teert ze en haar verliefdheid/obsessie op.
Oud 04-11-2002, 21:05
NecroDopey
Avatar van NecroDopey
NecroDopey is offline
Klinkt als een ziekere versie van "The Crush"
__________________
The optimist proclaims we live in the best of all possible worlds, and the pessimist fears this is true. -James Branch Cabell
Oud 04-11-2002, 21:55
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Wees duidelijk. Als in:

Luister. Hoe jij met mij omgaat is niet normaal. Ik heb niks tegen je, maar ik zie je ook niet als hartsvriendin ofzo. En ik heb echt genoeg van al dat aanhankelijke gedoe. Ik wil best af en toe met je MSNnen maar steeds bellen enzo gaat te ver. En stop met roepen dat je verliefd op me bent en dat je me wil zoenen.
Als je hier niet aan denkt de volgende keer dat je me wil spreken op MSN stop ik ermee, ik blokkeer je op MSN en ik blokkeer je telefoonnummer. Nogmaals, niet omdat ik zo'n enorme hekel aan je heb maar omdat me dat beter lijkt voor jou. Punt. Discussie gesloten. Einde verhaal.
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Oud 05-11-2002, 16:24
Verwijderd
Citaat:
HelpMePlease schreef:

Heeeeeeeeeeeeeeey mooie patricia
zelfkick?
Oud 05-11-2002, 20:57
euro
Avatar van euro
euro is offline
oewf....ik heb even (nouja 'even'¿¿) alles gelezen...ppff hoe is het nou verder gegaan? Heb je nog iets gedaan? Ik zou het ook in godsnaam niet weten. Maar negeren, of nog één duidelijke mail sturen lijkt mij toch het beste... Je moet inderdaad even geen medelijden tonen, want dan vind ze je weer helemaal aardig als je toch een 'lief' stukje in je mail hebt gezet, en dat wakkert de verliefdheid natuurlijk weer aan.

Wat ik wel raar vind is dat een meisje van 10, nu al zulke gevoelens heeft hoor! Ik weet nog dat ik vroeger weleens 'verliefd' ben geweest op een juffrouw, maar ik ging die juist niet achterna lopen of wat dan ook! Ik bleef juist bij haar weg, want ik was bang dat ze erachterkwam.

Deze manier van 'verliefdheid' (of wat het ook is) vind ik dan ook wel erg heftig, en niet meer normaal..! Je eigen leven staat nu even voorop, maar je kunt natuurlijk (misschien) de ouders van je nichtje zeggen, dat je het een merkwaardig kind vind..misschien dat zij meer weten? Misschien denkt je nichtje wel dat er daar thuis niets aan de hand is...maarja je weet maar nooit, want dit vind ik echt raar gedrag....

veel succes dan maar
__________________
nein
Oud 05-11-2002, 21:13
Verwijderd
Citaat:
emperor crono schreef:
Wees duidelijk. Als in:

Luister. Hoe jij met mij omgaat is niet normaal. Ik heb niks tegen je, maar ik zie je ook niet als hartsvriendin ofzo. En ik heb echt genoeg van al dat aanhankelijke gedoe. Ik wil best af en toe met je MSNnen maar steeds bellen enzo gaat te ver. En stop met roepen dat je verliefd op me bent en dat je me wil zoenen.
Als je hier niet aan denkt de volgende keer dat je me wil spreken op MSN stop ik ermee, ik blokkeer je op MSN en ik blokkeer je telefoonnummer. Nogmaals, niet omdat ik zo'n enorme hekel aan je heb maar omdat me dat beter lijkt voor jou. Punt. Discussie gesloten. Einde verhaal.
maar dat heeft ze al gezegd (zoiets), zie hier ergens boven.
Oud 05-11-2002, 22:43
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
O sorry, ik heb niet de moeite genomen om de hele topic te lezen.

Maar dan is het toch simpel? Nummer blokkeren, MSN blokkeren, enz enz enz. Of is dat ook al besproken?
*gaat toch maar eens lezen...*
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Oud 08-11-2002, 15:42
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
Vind dit een vreemd verhaal als ik zo eerlijk mag wezen. Vraag haar gewoon naar hoe het zit
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Oud 08-11-2002, 16:18
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
sjonge... had het al een tijdje niet meer gevolgd... wat is er nu aan de hand?

je moet haar volkomen negeren, niets meer van je laten horen en je nichtje ook niets over je laten vertellen... als je over een verloren verliefdheid heen wil komen, helpt het ook altijd het best als je elkaar niet ziet een tijd... uiteindelijk zal ze haar gedachten heus wel verzetten...

succes en sterkte enzo
__________________
hieperdepiepp!
Oud 07-05-2018, 20:07
Lotte#1
Lotte#1 is offline
Hoe is het nu opgelost????????
Oud 08-05-2018, 14:39
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Hoe is het nu opgelost????????
Nu is ze 21
Oud 08-05-2018, 14:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
2002 tot 2018 is 15-16 jaar, zal wel 26 zijn ongeveer dus.

En de vraag hierboven is de meest nutteloze up tot nu toe
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-05-2018, 14:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Om verdere verwarring te voorkomen gooi ik het topic dicht.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.