Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2002, 22:05
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik weet nog niet of ik jullie lastig ga vallen met de problemen zelf enzo...


Maar dit zijn dus de symtomen

1. Maar ik denk over (tijdelijk) weglopen
2. Over permanent SLIM weglopen (mezelf laten adopteren ofzoiets)
3. En op ergste momenten moord

- maar ik ben erg nadenkend en ik houd mezelf nog steeds in dehand omdat de consequenties van alle drie de opties maar vooral de laatste absoluut niet mals zijn. Ik val wel alles aan wat voorhanden is (en meestal ook weer datgene dat NIET kostbaar is)...
- Ik ben niet zo'n heel erg hechtend type... ik kan gewoon zonder problemen doorleven als wie-dan-ook uit omgeving verdwijnt. Dit maakt dinges 3 helaas ook makkelijker (ik ben nog nooit zo ver gekomen dat ik nadacht over wapen en manier waarop te doden)
- ik kan dit ook nog wel controleren... maar... hoe ernstig is dit? - en wat ik las over 'praten met ouders'. De problemen begonnen toen dat niet meer kon. Op gegeven moment zeiden ze boos dat ik eens op moest houden zo ondankbaar te zijn enz (bedreiging geen zakgeld, geen baantjes, geen internet enz...). Kwam er op neer dat ze zeiden: 'houdt eens op met je problemen, hebben we geen zin meer in'.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2002, 06:40
ick
ick is offline
ik denk dat je der allereerst een tijdje uit moet gaan... hoeft geen weglopen te zijn... ga bij je opa en oma weet ik veel waar logeren, of ga op vakantie ofzo, dat je 2 weken lang je niet kapot ergert aan hun, en hun ook niet aan jou, dat lucht al 'n heel end op.... hou je 't toch wat langer uit...

weglopen is ook optie... woon officieel ook niet meer thuis... maar bedenk je wel alle nadelen (geen zakgeld, geen internet, je word in 1x in 't diepe van zelfstandigheid geflikkert) en voordelen (je leert nieuwe mensen kennen in tehuizen, geen gezeik meer aan je kop).... nog 'n nadeel is dat je met de nieuwe mensen vaak door problemen met z'n allen aan de drank/drugs gaat, KIJK DAaRMEE UIT! (ervaring)

wat je ook bij gebrek aan beter kan prberen te regelen is dat je zegmaar 'n time out heb in zo'n tehuis, dan merk je 1) hoe 't daar is, en 2) heb je rust en kan je darna weer terug, wat bij definitief weglopen vaak NIET meer kan.... dat laatste is de beste tip die ik je kan geven, maar GA HET NIET ALS 'N VAKANTIE ZIEN
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 19:00
Zaza123
Avatar van Zaza123
Zaza123 is offline
hey,
Ik weet denk ik heel goed weet hoe je je voelt, kheb zelf ook echt een klotesituatie thuis, en ik denk ook altijd verder over dingen en hun consequenties na. Zoals ick al zei : loop niet permanent weg!!! Het beste is denk ik een soort rustpauze in een tehuis ofzo. Maar je bent ook oud genoeg om begeleid zelfstandig te gaan wonen, is iets wat ik zel;f graag zou willen, maar ik weet niet of je wel al op jezelf wilt gaan wonen.
Als je ergens over wilt praten of tips ofzo nodig hebt kan je me altijd bereiken op: shark_attack20@hotmail.com
kheb ook msn.
heel veel succes ermee!
*hug*
__________________
---Ofcourse I'd like to meet your parents........................In the year 2017! :P ---
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 10:20
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
ik hoef geen *hug* hoor
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 18:41
Zaza123
Avatar van Zaza123
Zaza123 is offline
Nou dan niet hoor! *kijkt gepikeerd*
__________________
---Ofcourse I'd like to meet your parents........................In the year 2017! :P ---
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 21:42
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 09:17
undefined
undefined is offline
ik heb ook problemen met m'n ouders, 'k heb al gedacht aan weglopen, maar dat lukt toch niet...m'n ouders zouden me vermoorden(bij wijze van spreken hè), ze zouden nog strenger worden(nog! strenger) enzovoorts..
als je over je problemen wil praten, dan mag je altijd naar stientje1404@hotmail.com een mailtje sturen of msn-en
(ik zou er denk ik zelf veel aan kunnen hebben om er over te praten, dan kan ik misschien zelf m'n problemen ontdekken, want ik weet zelf niet waar het probleem met m'n ouders eigenlijk ligt , dus mail of msn gerust!)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 13:01
Seksualiteit Ongesteldheid (een soort van) bij jongens?
Kevin D.
35 27-06-2005 13:00
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Psychologie MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN
kleinedraak
13 25-08-2002 20:43
Lichaam & Gezondheid asperger-syndroom
niemand
26 03-02-2002 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.