Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2003, 20:17
Verwijderd
Wat vind je daar nu van? Vind je ze hip, of draag je ze alleen als het regent? Welk merk draag je?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 20:19
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
kloop naakt door de regen zodat iedereen mn Femke tattooo kan zien, en m'n D&G logo op m'n tieten



Maarrrr ik heb wel altijd een plu mee, anders loopt mn make-up uit, dat willen we natuurlijk niet
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:25
Verwijderd
regenpakken? nee, die draag ik niet hoor... alleen maar onhandig die dingen... want waar laat je dat pak als dat ding nat is? nee, ik gebruik veel liever een plu
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:32
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Als t regent heb ik of een mountainbike jack aan, of zo'n outdoor jas waar nog eens heel trui Cios Arnhem opstaat . . . een regenbroek doe ik alleen aan als ik op de fiets moet en het te hard regent
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:46
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Alleen op m'n werk loop ik met een regenpak aan, en dat is nou niet echt een modieus ding, echt zo'n knalgeel pak, en dan ben ik ook gelijk de banaan of de kanarie van het bedrijf .

buiten werk heb ik m'n leren jas aan, en die is ook waterdicht, dus heb ik geen regenjas oid nodig en paraplu's vind ik irritant.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:48
Gianluca *
Avatar van Gianluca *
Gianluca * is offline
die ken ik al nie meer...

geef mij maar de plu ! of k loop snel snel snel zodat ik nie nat word


enne... LEVE DE PONCHO !!!!!!!


* je weet wel zo'n stuk tentzeil dat je over je heen gooit met een muts*

__________________
Je Moeder Op Een Hobbelpaard! of Bijstandspony _ Je Moeder !!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:52
Verwijderd
pff, ik loop of fiets gewoon heel behendig tussen de regendruppels door
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:52
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
kan best handig zijn, vooral als het zo hard regent dat je gegarandeerd doorweekt op school aankomt bijv., ik heb een waterafstotend Agu geval, trek je zo over je schoenen en baggy aan, zonder dat het er echt lomp uit ziet. eenmaal daar aangekomen klop je de boel even af en prop ik het gewoon in mijn tas. as simple as that.

paraplu's, die zijn pas onhandig, aangezien je daar niets aan hebt op de fiets.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:59
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik haat ze, draag ze niet, vind ze onhandig.. als je op school aankomt met je regenpak, moet je em eerst nog uittrekken. dan pleur je em in je kluisje, is daarna je hele kluisinhoud doorweekt, dus ook je gewone jas.

En je moet 5 minuten eerder weg van huis omdat je anders geen tijd hebt om dat kreng uit te trekken.

En dat is nog wel het ergste
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
mr.Ed schreef op 02-04-2003 @ 21:48:
enne... LEVE DE PONCHO !!!!!!!
Leuke poncho, nieuw?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:00
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-04-2003 @ 21:59:
Leuke poncho, nieuw?

Nee robijn intensief







*tochtochtoch *
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:11
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik had vandaag nog een regenbroek aan. Geen idee welk merk, maar het was een donker blauwe. Ik heb echt geen zin om doorweekt in de trein te zitten.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:12
Mysterons
Mysterons is offline
sex-ie
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:17
Verwijderd
nee
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:41
Verwijderd
Ik wou dat ik een regenbroek had, serieus want hoe vaak ik wel niet natgeregend ergens aankom, en dan de hele avond in natte kleren rondloop...

Maar ik ben te gierig en lui om er 1 te kopen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 22:05
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Vice schreef op 02-04-2003 @ 22:11:
Ik had vandaag nog een regenbroek aan. Geen idee welk merk, maar het was een donker blauwe. Ik heb echt geen zin om doorweekt in de trein te zitten.
same here, maar ik had geen zin om met een doorweekte broek op school te moeten zitten

stijlvol of niet, koude & natte broeken zijn niet fijn
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 22:08
Verwijderd
Ik heb er geen.. nooit gehad ook
Op de middelbare school hoefde ik maar 3 minuten naar school te fietsen, dus toen was het niet echt de moeite..
En nu ga ik met de trein als het regent
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 23:57
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Sinds ik OV heb fiets ik jammerlijk weinig ;S en dus heb ik ook geen regenpakken nodig: maar een regenbroek is meestal wel nuttig ja. Maar goed, de zomer komt er weer aan =)
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2003, 00:54
maar
Avatar van maar
maar is offline
Als het niet stormt neem ik wel een paraplu mee, maar als het eens voorkomt dat het giet en ik moet ergens droog aankomen op de fiets, trek ik lekker een regenbroek en een waterdicht jack aan hoor. Een sporadisch uurtje blauwe regenbroek tast mijn image echt niet aan hoor
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:02
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
klaat liever me klere nat worden dak in zon verrot ding moet lopen, wel een paraplu(alsie dan nie kapot gaat...)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 11:56
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
ik weiger om zon ding aan te trekken
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 12:33
Laïs
Laïs is offline
Ik heb wel zo'n broek,een paarse,maar ik doe ze nooit-never-niet aan,vind ik veel te eh .
Als het regent doe ik gewoon een waterdichte vest aan,mijn broek moet dan maar nat worden .
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 12:46
Whippersnapper
Whippersnapper is offline
als ik met de fiets naar school moet...12 km fietsen en het regent vrij hard dan trek ik maar altegraag zon rubbertje over me kleren heen
__________________
Every man dies, not every man really lives!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 12:48
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Regenbroek heb ik nog wel es moeite mee maar altijd spijt als ik doorweekt aankom. Regenjas trek ik wat sneller aan aangezien mijn eigen jas nog geen minuut in een miezerbuitje uithoudt.
Ik heb volgens mij een echt Hema pak, hip bordeauxrood.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 12:50
LoeLoe
Avatar van LoeLoe
LoeLoe is offline
Hmm mij zul je dus echt never in een regenpak tegenkomen...loop je ram voor schut man


Neej die paar druppeltjes boeien me niet zo..liever dat dan dat ik in een regenpak zal kruipen...
__________________
Soms is er zoveel dat we voelen, maar zo weinig dat we kunnen zeggen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2003, 12:51
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
er ligt er 1 thuis en 1 op school in mn kluis. als het echt te erg is trek ik de broek ervan aan. als t maar een beetje is gooi ik thuis mn broek wel over de verwarming/droger.

en beetje schyt aan het grote on-hipheid gehalte van zo'n ding.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 12:55
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Geen problemen mee... oke het ziet er stom uit maar het ziet er nog stommer uit (en voelt heeeel a-relaxt) als je een natte broek aanhebt. Ik heb een of andere rode regenbroek, volgens mij gewoon van de Hema of zo. En als jas gewoon zeiljack... heeft die ook nog een functie aangezien ik m nooit aanheb (in die paar dagen per jaar dat ik zeil is het namelijk altijd mooi weer)
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 13:20
Verwijderd
ik heb er geen
als ik naar school moet en het regent , ga ik met de trein of bus .
en anders word ik nat
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:47
Verwijderd
Hmm nooit nodig eigenlijk. Het was altijd 5 minuten naar mijn oude school, nu is het 5 minuten naar de bushalte. Bus stopt bijna overal voor de deur waar ik moet zijn
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:59
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Hmm goed dat je erover begint...moet dringend eens een fietsbroek enzo halen, ook al is het geen zicht.
Ach jong een paraplu is ook handig, zelfs op de fiets (moet je wel lang op oefenen en zeer irritant als je windvlagen moet trotseren).
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 15:08
Verwijderd
Ik heb er een, maar doe 'm nooit aan, want dan zie ik pas dat het regent als ik naar buiten loop en tja, dan ben ik toch al nat. Ik vind regen ook geen ramp, maar ja, natte kleren zijn wel niet alles.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 18:22
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
LoeLoe schreef op 03-04-2003 @ 13:50:
Hmm mij zul je dus echt never in een regenpak tegenkomen...loop je ram voor schut man


Neej die paar druppeltjes boeien me niet zo..liever dat dan dat ik in een regenpak zal kruipen...
Toch loop je eerder voor schut met een doorweekte broek dan met een regenbroek.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 18:41
Verwijderd
Ach je kan toch ook met de bus naar school gaan, voor het laatste stukje heb je een paraplu. Zo vaak regent het niet...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 19:02
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Mijn jas is waterdicht en ik gebruik altijd een paraplu (om mijn kapsel te sparen )...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 19:09
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
rodina schreef op 02-04-2003 @ 21:19:
kloop naakt door de regen zodat iedereen mn Femke tattooo kan zien, en m'n D&G logo op m'n tieten



Maarrrr ik heb wel altijd een plu mee, anders loopt mn make-up uit, dat willen we natuurlijk niet
Kom je ook in die outfit naar een eventuele meeting?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 19:28
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
poncho
dat geruk aan zo'n regenbroek over je schoenen, zo'n vervelende natte rits die niet dicht wil aan dat bovending, zo'n irritant bandje dat om je pols moet, bah ik haat het!
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2003, 19:46
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Als het regent blijf ik thuis..
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:09
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Als ik op mn brommer zit, is het wel nuttig, en dan rijd ik toch zo hard dat niemand dat lelijke regenpak van mij kan zien
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:30
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Als het regent, en ik moet naar school ofzo, doe ik geen regenpak aan.
Ik loop gewoon rustig naar school... kan ik onderweg lekker nog in een paar regenplassen stampen!

M'n kapsel interesseert me dan geen ruk meer... Lang leve de wetlook!!!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 22:28
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
hip? ver-schrik-ke-lijk, die dingen. Draag ze dus alleen als het regent. Gewoon een Agu ding, of merkloos van de fietsenmaker. Ga altijd zo zweten van die dingen, en bovendien associeer ik regenpakken met regen (dUh) en vind ik het dus slechte sfeer
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 18:56
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Nou ja als het regent is het wel erg handig. Draag dan m'n zeilbroek. Droog en in de winter nog warm ook.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 18:59
SHE!L@
SHE!L@ is offline
Als ik na school heen fiets, en als et regent, trek ik men regenbroek al helemaal niet meer aan!! Dat staat zo verschrikkelijk, kben best dun en dan zo'n grote regenbroek: NO WAY!! Maar kneem em altijd mee, omdat me moeder anders zit te zeuren. En als et echt hard regent, ga je echt niet eerst rustig stoppen om een regenbroek aan te trekken, maar dan fiets ik wel snel door na school!!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:45
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Elke weldenkende CDA-stemmer heeft toch een mooie, maar niet te dure, regenjas paraat aan de kapstok hangen ?.

Ik vind het maar niets, zo'n regenjas.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 21:07
Verwijderd
De weinige keren dat ik zeil trek ik wel een superwaterdichte ex-leger regenbroek aan. ( Ik ben dus te gierig om een zeilbroek/pak te kopen)

En verder eigenlijk nooit. Als het regent weiger ik gewoon om te fietsen, en voor het lopen hebben we een plu.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 13:24
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Hmm, wel even heel erg om jezelf zeiknat te laten regenen omdat een regenpak uncool is. Ik weet wel dat je je in die dingen meestal rotzweet, maar dat dan toch liever dan dat ik helemaal doorweekt thuiskomt. Ze zijn alleen erg onhandig als je een rok of jurk aanhebt (je kunt nl. wel op school je jurk uittrekken op het toilet en daar je regenpak dan aantrekken, maar het is wat minder done om het omgekeerde midden op het fietspad te doen als het onderweg stopt met regenen...
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 16:47
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Ik heb een hekel aan regenpakken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Dertien graden saaicius #1864
Verwijderd
500 25-09-2013 18:07
Lifestyle Regen, sneeuw, hagel, wat doe je eraan?
tuttebel
68 12-12-2006 20:46
Lifestyle Hoe is jou kledingkast opgedeeld?
herby
83 31-12-2004 16:40
Lifestyle Hoeveel ... hebben jullie?
^AmArU^
86 28-04-2002 12:41
Lifestyle Wat draag jij vandaag?
Marlous
609 27-04-2002 18:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.