Oud 18-02-2002, 15:38
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Een tijdje geleden was er hier op het forum de zoveelste discussie over de voorhuid en hoe ver t-ie-nou naar beneden moet kunnen.

Ik vertelde toen dat mijn vorig vriendje z'n voorhuid helemaal tot beneden ging, en die van mijn huidige boyfriend niet. Er ontstond toen een discussie over hoe ver ie er nu wel of niet af moet kunnen. Omdat ik het zelf ook wel 'ns definitief wou weten, heb ik het samen met mijn vriend opgezocht in de bieb. Ik heb een aantal plaatjes gevonden met foto's over hoe ver de voorhuid moet kunnen teruggetrokken worden. Ziet er allemaal nogal medisch en luguber uit, maar goed, het is tenminste duidelijk.

In het boek stond dat als je je voorhuid niet achter de eikel getrokken kan krijgen als je een erectie hebt, je problemen zal ondervinden bij het vrijen. Het frenulum, het draadje waarmee de voorhuid vastzit, kan dan immers knappen. Het goede nieuws is dat je - mits vaak oefenen - je je voorhuid kan oprekken. Dit doe je door bijvoorbeeld in een warm bad de huid steeds verder door te trekken, beetje bij beetje, telkens wat verder.

De foto staat hier: http://members.tripodnet.nl/sofie_3/scan.jpg
(ik weet niet of dit soort dingen toegelaten zijn op het forum, dus ik waag het erop)

Sorry voor de beroerde kwaliteit, ben niet zo handig met pc's...

Blij dat ik als vrouw eens iets kan bijdragen in de mannenwereld
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 16:03
nik-neem
nik-neem is offline
Ik krijg opeens een naar vermoeden dat ik richting dokter moet
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 16:04
Soullar
Soullar is offline
meer rukken dus?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 16:58
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
(ik weet niet of dit soort dingen toegelaten zijn op het forum, dus ik waag het erop)

Even nagevraagd, maar mag blijven staan.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:10
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Niet meteen panikeren nik-neem... je kan met oefenen volgens het boek een heel eind raken. Lukt het wel de eikel bloot te maken als ie niet in erectie is? Dan moet het volgens mij met wat oefenen ook lukken in erectie...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:15
nik-neem
nik-neem is offline
Hmm, ik weet het nog niet helemaal zeker hoor, ik bedoel als ik heel erg me best doe kan ik zonder pijn ongeveer 1,5 a 2 cm vrij maken, maar das lang niet me hele eikel. Is dit nou goed of niet?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:28
Sylvain Altherian
Avatar van Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Ik heb inmiddels een crème gescoord bij de apotheek waardoor het toompje soepeler wordt, en de voorhuid verder naar achteren kan... Dermovate crème van Glaxowellcome... Het versoepelen is eigenlijk een bijwerking, maar het werkt prima...
__________________
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:37
Digger3
Avatar van Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
nik-neem schreef:
Hmm, ik weet het nog niet helemaal zeker hoor, ik bedoel als ik heel erg me best doe kan ik zonder pijn ongeveer 1,5 a 2 cm vrij maken, maar das lang niet me hele eikel. Is dit nou goed of niet?
toen ik nog uhm, 17 was had ik dat probleem ook. Gewoon oefenen. Niet gelijk in 1 dag want dat doet PIJN. Beste bijvoorbeeld onder de douche met wat dove ofzow. Trek er gerust een maandje of 3 voor uit, gewoon iedere ochtend en avond even oefenen. Dan komt het hopelijk wel goed. Anders is idd een (pijnloos) bezoekje aan de dokter aan te raden.
__________________
You have not converted a man because you have silenced him. -- John Viscount Morley
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:52
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Gelukkig heb ik dat probleem niet, gaat allemaal soepel.
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 18:02
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Nou, mn vriend heeft er gelukkig geen last van... maar oke, lijkt me toch wel pijnlijk als ik dit zo allemaal hoor.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 19:09
DarkCat
DarkCat is offline
Ik heb zo'n vermoeden dat het behoorlijk pijn doet als dat 'draadje' knapt.. mn ex had dat ook, en die trok behoorlijk wit weg en t bloedde nogal.. na een tijdje genezing ging het wel allemaal een stuk beter
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 20:43
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Sylvain Altherian schreef:
Ik heb inmiddels een crème gescoord bij de apotheek waardoor het toompje soepeler wordt, en de voorhuid verder naar achteren kan... Dermovate crème van Glaxowellcome... Het versoepelen is eigenlijk een bijwerking, maar het werkt prima...

is dat dan permanent of moet je het blijven gebruiken?

Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.