Oud 05-01-2008, 18:22
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Want de vorige was vol.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2008, 18:32
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
ik voel me een sluns op dit gebied.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 18:53
Verwijderd
Ik voel me super op dit gebied ^^ Al bijna 14 maanden lang
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 18:55
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Vrij goed! Mijn eeuwige vlam heeft een vriendin, eigen schuld dikke bult van me, maar ik vind het niet zo erg. Als het iets moet worden tussen ons, komt het wel, zo niet, dan niet.
Ik ben wel toe aan een nieuw vriendje, zo wat daten en spanning en eerste zoen en aftasten... Hmmm
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:07
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik wil dat hij me gewoon weer verkering vraagt, want de hele tijd semi-stiekem doen is soms best onhandig (vooral als zijn ouders thuis zijn of we moeten doen alsof er niks is voor onze vriendengroep)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:40
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Whoehoehoehoe Hijs lief. Enn vanaaf mooi de hele avond in een cafeetje zitten jippiejajee. *geniet*
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:42
Fayette
Jeetje, ik word echt een emotioneel kipje van hem. :\ Liedjes luisteren die hij normaal op zijn gitaar speelt voor me en ik zit met tranen in mijn ogen. Beter zie ik hem weer heel gauw, ook al is het allemaal zo moeilijk!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:47
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Aangezien de vorige toe is:

Relationeel: De voorbije weken gaat het slecht.
Als ik iets zeg dat hem niet aanstaat klapt hij toe , negeert hij me , en moet ik een hele avond smeken om een reactie, dus ik sprak minder af met hem, omdat het altijd zo eindigde.
Werd er ongelooflijk moe van van het hele gedoe en sloot mezelf uiteindelijk ook meer af.
Had meer contact met vrienden, en vriendinnen.
En met nieuwjaar heeft hij op mijn computer in men e-mails zitten rondneuzen. En een e-mail gevonden naar men beste maatje op uni, waar ik pas paar dagen van vernomen had dat hij iets voor me voelt en waarin ik uitlegde waarom hij mij moest vergeten en dat het niets kan worden.

Maar nu ben ik kwaad, kwaad omdat mijn privacy geschonden werd, en kwaad omdat hij het me al weken verwijt, maar hoe meer hij me doet nadenken over de hele toestand, hoe meer ik tot conclusie kom dat zijn acties tot mijn reacties hebben gezorgd.

Vriendschap:
Door deze hele toestand heb ik ook geen contact meer met men maatje, want die voelt zich schuldig aan alles.
Verder zijn het examens, en iedereen zit binnen en niemand heeft tijd.
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:47
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Mijn tjik doet stoppen met roken en het is echt vet grappig want hij flipt een beetje. Hij is chagrijnig maar reageert het gelukkig niet op mij af . Ik probeer hem maar zoveel mogelijk op te vrolijken, maar ik moet er toch wel vreselijk om lachen. En ik zou het super vinden als het hem lukt .
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:53
Verwijderd
Hij is een schatje en helemaal van mij *hebberig*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:54
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Echt ik zou best een vriendje willen maar daar heb je eerst liefde voor nodig, maar verliefdheid voel ik totaal niet. Toch maar gaan samenwonen met 20 katten denk ik...
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:57
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Zo lief! Hij vertelt iedereen die t maar horen wil dat we nu samenwonen. Hij is er echt trots op, haha! Verder zijn we al heel veel aan het kijken voor leuke dingen voor in huis en dat vind ik echt heel erg leuk om te doen.

Over een maand zijn we 5 jaar bij elkaar en dan gaan we lekker naar Keulen! Ik heb er zin in.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hoewel ik gek op hem ben, alleen douchen is echt goddelijk Goed niemand om miijn rug in te zepen, maar de douche lekker op heet en dan tutten met alle shampootjes, cremepjes en scrubprutjes.
Volgende keer weer samen

Vanavond burgerlijk spelletjes doen. Ik heb een nieuw spelletje en ik ben zó benieuwt *http://www.killerbunnies.com* Hoe kan dat nou géén leuk spel zijn?

*tikt zichzelf op de vingers* behave!!

/randomness
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love

Laatst gewijzigd op 05-01-2008 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
huhuhuhu

@Qimm: met dat spel heb ik al meerdere keren in mn handen gestaan, vertel me hoe t was
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 20:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik zal het je laten weten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 20:13
Verwijderd
was zo ontzettend toppie gisteren!! Hij is heerlijk..jammer alleen dat ik me zo onzeker voel of hij mij nog wel leuk genoeg vind. Sinds mn laatste relatie uit is ben ik zowieso onzeker. Kan ik wel een relatie hebben? Wat is er mis met me dat t elke keer stuk loopt? En juist omdat ik echt niet wil dat dit stukloopt, word ik nog onzekerder..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 20:20
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
gisteren met mn date naar comedytrain geweest, dat was echt heel leuk. Heb me prima vermaakt met hem, en ik vind hem echt lief
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 20:20
Verwijderd
@ Kali: En Cartosa is toevallig je vriend? Kan natuurlijk ook toeval zijn
Citaat:
Ze is boos, heel erg boos. En ik deed iets heel doms gewoon omdat ik wou weten wat er in haar omging, iets wat ik laatste tijd nooit meer begreep en me alleen door voelde. En ik weet niet of ze het nog een kans wilt geven. Bleh.
En wat ben ik toch blij met hem. Dat was ik al en ik besef me echt wel wat ik heb, maar soms kom je van die figuren tegen die je dan even bezig ziet, waardoor je je eigen partner dan nóg meer gaat waarderen
En ik vind het fijn, van die kleine momentjes samen. Dat je even elkaar vastpakt en elkaar wat langer vasthoudt dan normaal. Even dat contact benadrukken. Fijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-01-2008, 20:28
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Achja... Hij is er in ieder geval voor mij. Onvoorwaardelijk. En dat is fijn, ja.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 20:50
niña
Avatar van niña
niña is offline
We zijn in soepelheid beland ^___^
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 21:13
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
@ Kali: En Cartosa is toevallig je vriend? Kan natuurlijk ook toeval zijn
Ja
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 22:32
Verwijderd
Goed en vandaag acht jaar bij elkaar
En eigenlijk moet die 'en' een 'want' zijn denk ik
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 22:39
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Ohh ik ben verliefd op de jongen die nu in Lotto Weekend Millionairs zit
En hij is rijk want hij heeft sowieso al 16.000 euro gewonnen. En hij wordt dokter.

Verder. Ik verlies mijn twee beste vriendinnen steeds meer uit het oog. De een studeert in Leuven en wanneer ze dat niet doet, is ze bij haar vriend in Duitsland. Wanneer we elkaar wel zien, is het niet zoals vroeger. Toen konden we uren doorbabbelen terwijl we elkaar al dagelijks zagen. En nu gaat het nogal stroef. En de andere heeft het ontiegelijk druk, te druk om terug te mailen en iets af te spreken. Ga het nog een keer proberen om het allemaal 'op te peppen', maar als er geen initiatief blijft komen van hen, houdt het een keer op.
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 22:39
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Ontzettend goed. Ik sta er soms van te kijken hoe goed.
We zitten erg op één lijn, hebben ontzettend veel gemeen en voelen elkaar goed aan. Ik geniet ook van elk moment dat we samen zijn, maar helaas hebben we het nu allebei nogal druk, maar elkaar lieve dingen sturen is ook leuk.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Goed en vandaag acht jaar bij elkaar
En eigenlijk moet die 'en' een 'want' zijn denk ik
je bent 21, en dan 8 jaar samen, tering jeugdliefdes bestaan dus nog

Ik benv erlieeefd <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2008, 23:41
Verwijderd
Citaat:
je bent 21, en dan 8 jaar samen, tering jeugdliefdes bestaan dus nog
Uhuh
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 23:48
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Hij is wel lief, doet van alles om me op te vrolijken en steunt me.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 23:54
Verwijderd
Een vriendin wees me er op dat ik misschien niet per se een etiket op het ''iets'' tussen mij en hem moet willen plakken. En damn, hoe vaak ik ook de hele situatie van alle kanten bekeken heb, deze simpele doch doeltreffende ''oplossing'' was niet bij mezelf opgekomen. Moeilijk is het wel, controlfreak als ik ben, om niks benoemen, geen conclusies trekken, gewoon laten gebeuren, de verwarring voor lief nemen en het gewoon leuk te hebben. Maar wie weet lukt het en wie weet waar het allemaal op uidraait en wie weet hoe hard ik om mezelf kan lachen als ik hier over tien jaar op terug kijk.
En morgen komt ie eten.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 01:11
Verwijderd
Morgen komt hij terug naar nederland. En dan ga ik hem knuffelen <3
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 01:11
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ik mis d'r. Ik wil gewoon bij d'r zijn en mij nergens zorgen om maken en dat de tijd stil staat. <3
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 01:41
Ohmygosh!
Avatar van Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ik ben echt helemaal gek op hem. Hij is zo ontzettend lief <3
__________________
Sorrow drips into your heart through a pinhole, just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 11:08
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
je bent 21, en dan 8 jaar samen, tering jeugdliefdes bestaan dus nog
Dat dacht ik ook Geweldig

OT: pffff, niemand specifiek op het oog en dan heb ik precies iedereen een beetje op het oog. Tijd voor wat spanning, dat die examens maar snel gedaan zijn!
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 11:29
Verwijderd
woensdag is hij er weer als vanouds.
Heel laat hier en vroeg weer weg.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 13:20
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Kreeg vanmorgen nogal een vaag smsje van een vriend van me, of ik thuis was bij mijn ouders(woon op mezelf, aan de andere kant van het land). Enfin, er was iets ergs gebeurd, dus ik maak me wel een beetje zorgen, zo op een Christelijke tijd maar even een belletje doen. Voor de rest is het stil en dat is maar beter ook, atm.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 14:33
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Wow hij is echt 160 (?) graden gedraaid! Normaal zei hij als ik weg ging: zie je wel weer doei! en nu hebben we al een nieuwe afspraak over een paar dagen en wil hij me eigenlijk nog eerder zien. En normaal liet hij echt niks meer van zich horen na een date en nu smste hij al snel dat hij de hele tijd aan me moest denken.
Echt hoe kan dit maar ik vind het allemaal prima, als hij maar niet opeens terug verandert! En nu ben ik helemaal actief ondanks 1 uur slaap ofzo, en wil ik leuke dingen doen maar helaas heb ik ook nog zoiets als een studie..
Ow en hij vond de seks fantastisch hihi
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 14:36
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wow hij is echt 160 (?) graden gedraaid! Normaal zei hij als ik weg ging: zie je wel weer doei! en nu hebben we al een nieuwe afspraak over een paar dagen en wil hij me eigenlijk nog eerder zien. En normaal liet hij echt niks meer van zich horen na een date en nu smste hij al snel dat hij de hele tijd aan me moest denken.
Echt hoe kan dit maar ik vind het allemaal prima, als hij maar niet opeens terug verandert! En nu ben ik helemaal actief ondanks 1 uur slaap ofzo, en wil ik leuke dingen doen maar helaas heb ik ook nog zoiets als een studie..
Ow en hij vond de seks fantastisch hihi

360 (of 180 bij een half rondje)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-01-2008, 14:38
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
360 (of 180 bij een half rondje)
haha oja, dat is best heel erg logisch
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 15:05
Verwijderd
Citaat:
360 (of 180 bij een half rondje)
360 graden dan draai je toch weer terug naar dezelfde richting als waar je vandaan kwam?
Lijkt me niet echt handig dan eh.

180 graden gedraaid zijn.
dat is de uitdrukking, want dan ga je helemaal de andere kant op
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 15:17
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
180 graden gedraaid zijn.
dat is de uitdrukking, want dan ga je helemaal de andere kant op
haha hm ja dat bedoel ik dus, ik ben er niet helemaal bij
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 15:18
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Oeh, vanavond.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 15:25
Verwijderd
Hmja. Ex en ik zijn ook van die mutsen. Niet per se naar elkaar gerelateerd trouwens. Maar ben heel blij dat hij niet met z'n auto tegen een andere auto is geknald *achteraf schrik heeft om vakantieverhaal*

Verder, la, d'r moet maar weer eens wat gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 15:27
Ivoor
Avatar van Ivoor
Ivoor is offline
Gisteren kwam ie, maar ik heb serieuze buikgriep en koorts enzo. Ik dacht "oh joepie, nu gaat hij me zien op zo'n vreselijk oncharmante wijze" wat ook gebeurde, want (sorry voor dit vieze detail) opeens moest ik overgeven, all over the place wat resulteerde in een gevecht tussen m'n moeder en hij over wie m'n haar uit m'n gezicht mocht houden, want dat is natuurlijk een échte betuiging van liefde he. Uiteindelijk stopte hij me heel lief in (en moest ik weer uit bed komen om hem uit te laten..).

Hij was gewoon zo lief en verzorgend :')
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 15:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Soms word ik zo moe van bepaalde mensen.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 16:08
Natalie_Dolphin
Natalie_Dolphin is offline
frustraties T_T
__________________
Keep me safe inside your arms like towers.. <3
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 16:14
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Na elkaar 3 weken fulltime gezien te hebben voelt het nu wel raar om te smsen
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 16:48
Verwijderd
Zelfs als ik huiswerk maak, en hij een spelletje speelt op de pc, zijn we leuk samen

Gisteren uit eten geweest en toen we in de kroeg zaten (en mijn ouders al thuis) kregen we een smsje dat mijn neef en zn vriendin twee dochtertjes hebben gekregen. Ik vind het zooo leuk! Mijn oom en tante zijn gisteren geweest, en mijn oom is de trotse opa, hij had al 100 foto's gemaakt. Ikvindhetzoleuk,enstiekumkriebelthetbijmijookwel
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 17:23
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Brunches zijn niet voor mij weggelegd... Jeetje. Maar goed, t was leuk, familieding enzo. Morgen weer naar school, 't serieuze leven weer in. En ik wil weten hoe het komende zaterdag gaat worden
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 17:25
Verwijderd
Hij heeft me drie keer gebeld terwijl ik in de bieb zat en het dus niet merkte. En nee terugbellen doe ik niet aan. Waarom stuurt ie niet gewoon alsnog een smsje zodat ik weet wat er aan de hand is, óf komt ie gewoon over een uur, zoals afgesproken.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 18:08
Verwijderd
@Quis: Waarom zou je niet terugbellen?

Ontopic: Hmm, ja Al die momentjes, zo fijn. Ohja, en 2 jaar.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 18:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
360 graden dan draai je toch weer terug naar dezelfde richting als waar je vandaan kwam?
Lijkt me niet echt handig dan eh.

180 graden gedraaid zijn.
dat is de uitdrukking, want dan ga je helemaal de andere kant op
nee, maar ik wou de graden uitleggen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.