Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2009, 20:04
GJMR
GJMR is offline
Dag allemaal,

ik ben 16 jaar oud, word deze vakantie 17 en wil ergens gaan vakkenvullen. Maar nu de vraag: welke supermarkt verdient het best voor een 16/17-jarige?
En verdient vakkenvullen bij een bouwmarkt goed?

PS: het maakt me niet uit of ik veel of weinig of zwaar of licht werk doe, als ik maar verdien

Alvast bedankt!

GJMR
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2009, 13:22
GJMR
GJMR is offline
Iemand?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 09:29
xsabientjuh
xsabientjuh is offline
Ik heb geen idee hoeveel vakkenvullen bij een bouwmarkt verdient...maar uit eigen ervaring weet ik dat de appie het best betaald van de supermarkten
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 10:59
Zowieso
Avatar van Zowieso
Zowieso is offline
waarom vakkenvullen als je 17 wordt
__________________
Hoi, ik heet Zoë en daarom gebruik ik Zowieso en niet Sowieso.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 11:03
Verwijderd
AH: 5,15 als je 17 bent, ik dacht 4,87 op je 16e
Deen: 4 euro, weet niet hoe dit op je 16e is
Dirk vd Broek: 3,87

Dit geldt voor alle functies. AH is inclusief vakantiegeld, Dirk exclusief en Deen weet ik niet maar dacht exclusief.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 22:36
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
dat verschilt allemaal niet zo veel
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 13:02
aron-player
aron-player is offline
super de boer 3,81 p. uur zondag 200% voor 15 jaar (ik dus)

als je 16 bent wel wat hoger denk ik.

en het is inclusief vakantiegeld
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 15:49
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Citaat:
AH: 5,15 als je 17 bent, ik dacht 4,87 op je 16e
Deen: 4 euro, weet niet hoe dit op je 16e is
Dirk vd Broek: 3,87

Dit geldt voor alle functies. AH is inclusief vakantiegeld, Dirk exclusief en Deen weet ik niet maar dacht exclusief.
Ik ben 17.. maar ik verdiende afgelopen maand zoon 4 euro. Bij de AH. Wel hebben ze zo'n systeem dat er gelijk loonheffing enzo afgaat en dat de winstuitkering er geloof ik ook bij komt, en nog meer van dat soort zaken waardoor ik toch wel gemiddeld op de 5 euro kom Ik draai btw wel kassa! Kies vooral iets wat je leuk vind, en welke supermarkt jijzelf fijn vind!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 19:40
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Bij de AH achter de kassa of op broodbakken geeft je nog 0,50 cent extra op de vakkenvullers, bij mij was dat iig wel het geval.
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 02:25
Jowziej
Avatar van Jowziej
Jowziej is offline
Supermarkten zijn ouderwets voor jongeren, ga bij een snackbar of restaurant werken of loop de post met dit weer is dat lekkerder en TNT is vrij beroep!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 15:05
Alyssia
Alyssia is offline
Toen ik bij de c1000 werkte, verdiende ik 5.13 (17 jaar), dat is incl vakantiegeld enzo. Mijn broertje is 15 en hij krijgt nu ongeveer 3,80.
Nu werk ik bij TNT als zaterdagbesteller en verdien ik 5.39 (17 nog steeds) per uur en dan zonder vakantiegeld. Bovendien heb ik 5 verlofdagen (dus dat ik niet werk en wel uitbetaald word).

Supermarkten is op zich best goed werk, alleen zit je 9 van de 10 keer met chagrijnige klanten en vaak is er moeilijk extra werk te krijgen (omdat er veel scholieren werken die in de vakantie allemaal wel extra willen werken), terwijl bijv. bij TNT vaak tekort is aan mensen (en er vrij weinig scholieren werken, juist meer studenten) en er dus altijd wel een extra wijk is als je dat wil.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 10:40
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Ik ben 17.. maar ik verdiende afgelopen maand zoon 4 euro. Bij de AH. Wel hebben ze zo'n systeem dat er gelijk loonheffing enzo afgaat en dat de winstuitkering er geloof ik ook bij komt, en nog meer van dat soort zaken waardoor ik toch wel gemiddeld op de 5 euro kom Ik draai btw wel kassa! Kies vooral iets wat je leuk vind, en welke supermarkt jijzelf fijn vind!
Loonheffingskorting, ik neem aan dat je er zelf een formulier voor hebt ingevuld en dat de AH dit heeft opgestuurd naar de Belastingdienst? Want ik kan me niet voorstellen dat er bedrijven zijn die dit via een eigen systeem hebben.. Overigens kan dit bij alle supermarkten.

Voor topicstarter: loonheffingskorting is inderdaad goed om in te vullen, want dan krijg je gelijk een hoger loon omdat je er geen tot heel weinig belasting over hoeft te betalen. Als nadeel: wanneer je belastingaangifte doet, is de kans zeer groot dat je uitkomt op €0,- teruggave.
Het is dus maar net wat je wil: per maand een hoger salaris, of eens per jaar een bedragje teruggestort krijgen op je rekening. De hoogte komt overigens op hetzelfde neer.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 20:32
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
allemaal het minimum ik werk bij de ah ben 19 en krijg dus echt geen 5,15.

uiteindelijk krijg je overal evenveel maar bij sommige is de vakntie geld regeling anders dna bij andere.

loonheffing had je zelf in moeten vullen en op moeten sturen winstuitkering krijg je alleen als je een hogere functie binnen de ah hebt
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 18:18
Silo
Silo is offline
Bij de C1000 verdiende ik op 16-jarige leeftijd €3,90 en op 17-jarige leeftijd €4,45. Mijn tweelingbroer werkt bij de AH XL en hij verdiende op 16-jarige leeftijd €3,70 en op 17-jarige leeftijd ook €4,45 Bij hem werd ook niet aan winstuitkering gedaan
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 21:45
GFB
GFB is offline
Toen ik bij Lidl werkte (17 jaar) verdiende ik 4,74.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 13:04
Verwijderd
Relevante up idd
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 11:13
Sanne_S
Sanne_S is offline
Bij sommige supermarkten zou ik echt niet willen werken. Ook al zou ik er meer verdienen dan bij de ander. Ik zou gewoon kijken welke in de buurt is, en waar je aangenomen wordt! Stuur gewoon naar alle supermarkten een sollicitatiebrief!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 18:49
Annoniempje31
Annoniempje31 is offline
Ik werk bij de Aldi en ik verdien 4,40 per uur.
Ik krijg er dan per maand nog een precentage van de winst bij.
Dit word berekend doormiddel van het aantal uur wat je die maand hebt gerwerkt.
Het kan dus soms verschillen van 25 euro tot 75 euro.
Het is erg afwisselend, omdat je van alles doet. Zo zit je bijv. achter de kassa en je vult vakken. Dit doe je natuurlijk wel op een andere manier dan bij bijv. de AH of de DEKA.
Ik moet zeggen; KEN NIET BETER!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Welke supermarkt verdient het best?
jongen666
2 05-09-2016 21:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Theo van Gogh doodgeschoten deel II
Chimera
500 02-11-2004 15:57
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Werk, Geld & Recht postbode?
Car000
62 12-03-2004 12:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.