Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2012, 12:02
Lavendel239
Lavendel239 is offline
Hoi iedereen,

Ik heb al een hoop andere topics gevonden over koortslip, maar ik geloof niet over mijn vraag.
Ik heb vanmorgen met mn vriendje gezoend (en ook heel even gepijpt), en toen zag ik later in de spiegel dat ik een koortslip heb.. Nu is mijn vraag, hoe groot is de kans dat hij het nu ook heeft? We zijn al bijna twee jaar samen, kan je dan niet ook zeggen dat hij waarschijnlijk het virus al heeft (omdat de kans aanwezig is dat ik hem al wel eerder gezoend heb terwijl ik besmettelijk was zonder het door te hebben), maar één van de velen is die wel het virus heeft maar geen koortslip krijgt?
Ik ben trouwens in het blaasjes stadium, en is het niet ook zo dat de kans op besmetting het grootst is als er vocht uit de blaasjes komt?
Het lijkt me echt erg als ik het virus aan hem heb gegeven

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 12:59
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Bijna iedereen krijgt in zijn leven wel eens een koortslip, en dat herpesvirus blijf je dan inderdaad bij je dragen. Maar dat virus blijft dan aanwezig bij je lip, en niet bij je geslachtsorganen (anders zouden mensen ook zomaar wel herpes genitalis krijgen)
Hoe groot de kans is kan ik je niet zeggen, maar er is inderdaad een kans dat je hem het virus nu daar ook heb gegeven. Maar zelfs al heb je hem nu dat virus daar gegeven, dan nog wil dat niet zeggen dat hij ook blaasjes krijgt aldaar. En misschien had hij het virus inderdaad zelfs al.
En om het nog een stukje verwarrender te maken zijn er ook mensen die het virus wel bij zich dragen, maar nooit blaasjes krijgen en tóch zo af en toe besmettelijk zijn.

Lang verhaal kort: je kunt er nu niets meer aan doen, en als hij wel blaasjes krijgt dan is dat rot, maar niet onoverkomelijk. Net zoals bij je lip gaan ze gewoon weer weg. En als ik je zo lees ben je nu al zo slim dat je in ieder geval niet pijpt als je weet dat je een koortslip hebt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 01:20
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
ze heeft hem dus wel gepijpt eah
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Koortslip
-x-Anoniem-x-
2 02-01-2011 16:11
Lichaam & Gezondheid Koortslip --> soa?
Charl0tteee
14 28-11-2010 16:07
Lichaam & Gezondheid Hét middel tegen koortslip!!!
Verwijderd
10 26-04-2005 19:47
Lichaam & Gezondheid koortslip
Pieternel
10 20-08-2003 16:25
Liefde & Relatie koortslip
haas17
21 22-10-2002 11:11
Lichaam & Gezondheid Koortslip
fruitmand
8 28-12-2001 15:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.