Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2002, 01:57
Waarom?
Waarom? is offline
Hoi

je kent me of niet deze naam iedergeval niet somige zullen mij herkennen kom vaak op dit forum.
Ga alsjeblieft niet raden wie ik ben ofzo als je me echt persoonlijk wil spreken moet je meel hebben va die persoon die je denkt dat ik ben.
goed das uit de weg daar komt mijn lage kut geleuter mijn doel: geen idee van me af schrijven denk ik.


Goed ik begin bij het begin
kort(inleinding ofzo)

een jaar of 5 geleden zat ik in een bouwklas ben daar helemaal kapot gemaakt geestelijk lichamelijk trappen opwachtpartijtjes enzo dat valt ook wel onder de noemer pesten. ik ben dr behoorlijk uitgekomen op mezelf heb jaren ook in een winkel gewerkt waar wat meer geleert heb iemand te zijn niet of me zo voor te doen(kom ik op terug)
nu ben ik daar na er bijna drie jaar gewerkt te hebben weg sinds september ben nu even werkloos sinds dat ik twee keer ontslagen en en is eigenlijk allen maar kut gegaan tot maandag en nu weer als resultaat op maandag.

dit was kort

lang

Goed inleiding is geweest voor als het je niet intresseert en je alleen wil leedlachen hier wordt het intressant. als eerste de namen ide ik eventueel noem verzin ik en hebben geen enkele link naar de realiteit.

Goed ik heb sinds ongeveer september wat met dat meisje dat gaat goed ze is hel lief ik wil dr niet kwijt.
Met mij gaat het steeds slechter eiegenlijk sinds dat ik ook deze maand ontslagen ben wordt het echt extreemer. wat ik nog niemand heb vertelt en hier dus exclusief is is dat ik wel vaker stemmen hoor en dat ik dingen heb gedaan wat een droom kan zijn maar levensecht is en ook echt kapot.(spulletjes van mij ect.)
Wat het is ik weet het niet tweede persoonlijk heid heb ik weleens beweert en als ik kijk naar hoe ik op somige situaties reageer of wat ik ervanaf weet klopt dat ook wel maar ja vind het zo ver gezocht.
aan de andere kant werkt ik wel zo ik kan me helemaal afsluiten ergens voor terwij lze roepen trappen slaan maakt me niet uit.
tenzij iemand me aankijkt en zo iets zou doen een keer gebeurt ik heb hem bij zijn keel gepakt en niet meer losgelaten tenminste das mij vertelt een hele groep kreeg hem uiteindelijk los.
ik zeg is mij vertelt ik weet er niks meer van helemaal niks meer.
Goed das vroeger pas geleden gebeurde er ook iets vreemds ik deed mijn kamerdeur discht en een beeldje wat ik in kreta heb gekocht en op de een of andere manier altijd heel belangrijk is geweest voor mij (sinds de 9 maanden dat ik hem had)
ik deed die deur geeneens hard dicht hij viel gewoon.. zonder dat er een echte reden voor was ik heb toen een gat in mijn deur getrapt voor mijn gevoel geeneens hard in de praktijk keihard(zowat er doorheen).
daarna heb ik een zaterdag uitgaan(met een paar vrienden) afgebeld omdat , ik zogenaamd moest leren heb die maandag examens gehad ik had op dat mometn gewoon geen zin in niemand en ook niet inmezelf. heb me toen begraven achter men computer eiegenlijk niks gedaan een beetje verveelt achter dat ding.
De volgende ochten pas mijn toets geleert en die ging best aardig.
toen kwam ik bij de tweede die ik nu voor de derde keer over kon doen.. ik bedacht me ineens weer waarom.. waarvoor ik daar steeds voor gezakt ben ik heb dat boek niet meer gewoon van me af laten pakken. ik besluit toch naar school te gaan toch maar ervoor te gaan. ik was laat iedergeval voor mij gevoel.
ik doe drie staopen de gang in ineens voel ik mij niet meer mezle ik schrik op een stem.. heel dichtbij ik draai me heel verschrikt om en zie een persoon die ik even later niet meer zie ik hoor steed meer stemmen steeds meer kreten Dooie dooie ik ben snel school uitgelopen en ben op men fiets gesprongen.onderweg bijna thuis kwam ik men susje tegen ben met haar mee gefiets die laatste 500 meter thuis vroeg ze naar men toets heb dr gezegd dat ik het lokaal kwijt was wat ze natuurlijk hilarisch vond heb dr heel kort uitgelegt dat ik iets vreemds merkte.
goed daar is zij verder niet op in gegaan logisch
men pa scheld zo als altijd wat vrolijk hier een daar me moeder deed het dit keer ook niet begrijpen.
en even later komt me pa me vertellen dat ik het huis uit moet alsik geen baan heb die dag daar op.

ben even gaan huilen
daarna, heb ik mijn schoenen gepakt en mijn fiets en ben ik zo hard mogelijk weggefietst.
heb ruim een uur gefiets voelde nog hoorde nog steeds die stemmen werden zwakker dan weer sterker zwakker sterker...ect.
toen kwam ik bij een treinrails en een kleine onbewaakte overgang.. daar heb ik me fiets lang de kant neer gegooid en heb een tijdje op de treinrails gestaan toen begon alles voor mijn hoofd voor bij te spelen toekomst verleden verwarrend alles door elkaar op een bepaalt moment ik weet niet waarom of wanner stapte ik ineens van die rails af.
nog geen seconde later kwam die trein voorbij ..
schriiek nwakkerschudden hoe je het wil noemen voelde me toen heel raar eiegelijk hetzelfde al ik me nu voel maar weel veel sterker lijkt het maar ik kan ook niet echt van uit mijn gevoel praten heb ik gemerkt of het is meteen te het is of heel veel of niks. ik begrijp mezelf ook niet vandaag bij een concert geweest met men vriendin later zoals meestal een lang gesprek met dr gehad door wat er gebeurt is weet ze niet meer wat ze voor me voelt daar komt het op neer..ze wil een goede vriendin zijn ze wil me helpen maar ze voelt niet meer op die manier voor mij. normaal gesprokken zou ik meteen janken zal ik pijn hebben ik voel niks echt helemaal niks ik weet het niet meer.. ik ben iets ofzo.
ik ben trouwens op zoek naar profesionelen hulp op dit moment.

ik laat het even hierbij misschien dat ik het later aanvul ofzo ik weet het niet

Groeten

Waarom?


Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2002, 09:35
Marc S
Marc S is offline
Ik denk dat het meeste veroorzaakt wordt door je slechte ervaringen van vroeger. Als je steeds opgewacht en in elkaar getrapt word, moet dat wel de nodige sporen achterlaten :/

Het lijkt me het beste om er eens met een psycholoog ofzo over te praten. Ik weet al langer dat je al van plan was hulp te zoeken en het lijkt me ook het beste.

Succes iig.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 16:30
Waarom?
Waarom? is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Ik denk dat het meeste veroorzaakt wordt door je slechte ervaringen van vroeger. Als je steeds opgewacht en in elkaar getrapt word, moet dat wel de nodige sporen achterlaten :/

Het lijkt me het beste om er eens met een psycholoog ofzo over te praten. Ik weet al langer dat je al van plan was hulp te zoeken en het lijkt me ook het beste.

Succes iig.

komt zeker niet alleen door vroeger is veel meer denk ik.. fucking teringzooi... ja maar ik moet voor die pschyho eerst werk hebben anders ben ik niet verzekerd. verdomme kut leven. :/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.