Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2006, 12:29
Kapoen
Avatar van Kapoen
Kapoen is offline
Ik heb op mijn hand een lelijk litteken van een brandwond.
is ongeveer 3 lang en 1,5 cm breed en ik ga me er steeds meer aan storen.
Zeker nu ik leker in het zonnetje heb gezeten is hij veel donkerder dan de rest van mn huid.

Ik heb al litteken creme geprobeert van biodermal maar dit heeft nog steeds niet voor verbetering gezorgd.

Weet iemand een ander middel dat wel of beter werkt.
__________________
Smile a lot, it's free
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 12:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Calendulan kan helpen. Je hebt ook van die littekenpleisters van Hansaplast. Die schijnen heel goed te werken maar zijn wel heel duur. Ik heb er zelf ook geen ervaring mee. Ik heb ook een erg lelijk litteken en mijn ervaring is dat je het met smeren met iets vets (calendulan, bodylotion, etc) wel iets minder kan krijgen maar dat het nooit echt helemaal wegtrekt. Het ligt er ook aan hoe oud je litteken is als je begint met smeren.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 12:49
Kapoen
Avatar van Kapoen
Kapoen is offline
Mijn litteken is 2 maandjes oud ofzow.
__________________
Smile a lot, it's free
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 13:06
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik heb een keer vet uit een gourmetpannetje over mn arm gekiepert en dat leverde een brandwond van ongeveer 3 bij 3 cm op. Toen heb ik een brandwondengel van weleda gebruikt en je ziet de plek nu nog wel zitten, maar dan moet je er wel goed naar kijken en ook nu ik bruiner geworden ben zie je het verschil nauwelijks.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 13:27
BleuEyes
Avatar van BleuEyes