Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2008, 09:40
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Hoi allemaal,

Ik ben bijna 23 maar voel me weer even een onzekere puber van 15 (no offence).. Na een relatie van ruim 6 jaar ben ik nu bijna 2 maanden single. Ik had zelf niet gepland dat het zo zou lopen, maar nu vind ik dus iemand leuk. Heel erg leuk. Zo leuk zelfs dat het me niets kon schelen dat hij een vriendin had toen hij me na het stappen zoende. Nu heeft zij het afgelopen zondag uit gemaakt. De precieze reden weet ik niet, maar ze was niet gelukkig in de relatie. Die 'relatie' heeft maar een maandje of wat geduurd, maar hij was er best kapot van. Ik voel met hem mee, zie hem natuurlijk niet graag verdrietig. Maar nu weet ik niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Ik wil het liefst bij hem zijn, maar misschien heeft hij daar nu helemaal geen behoefte aan. Is ruimte en rust geven dan toch de oplossing? Ik ben zo bang dat wanneer ik hem nu met rust laat, hij het idee krijgt dat ik niet geïnteresseerd meer ben. Ik heb trouwens ook nooit gezegd dat ik hem leuk vond, dat durfde ik niet. Ik weet daarom ook niet of het wederzijds is. Hij heeft me enkel eens gezegd dat hij me een lekker ding vindt en fijn om mee om te gaan...

Goede raad please...
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2008, 12:36
Verwijderd
Ik zou denk ik wel wat afstand nemen. Zolang hij niet over zijn ex heen is, is het sowieso geen goed idee om iets met hem te beginnen, dat is niet eerlijk. Niet tegenover jou, maar ook niet tegenover hemzelf. Als hij jou echt leuk vind, zal hij vanzelf wel toenadering zoeken.
Af en toe een smsje en wanneer je hem ziet wel echt geïnteresseerd zijn en laten merken dat je graag bij hem bent (niet meteen bij hem t bed induiken) ofzo...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 12:47
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Zorg ervoor dat hij weet dat hij op je kan rekenen, dat je er voor hem bent. Maar ik denk dat je hem eerst de kans moet geven om over zijn ex-vriendin heen te komen.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 13:06
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Vertel hem wat je voelt en laat hem zelf beslissen of hij tijd en ruimte nodig heeft.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 13:52
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Hou afstand totdat je zeker bent dat hij ook klaar voor jou is. Zorg gewoon dat je intensief contact houdt via bijvoorbeeld MSN (wat een lekker relaxte manier is om te chatten, zonder dat je gelijk helemaal over hoeft te brengen hoe vol hormonen je zit).
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 14:41
Verwijderd
Ik zou wel duidelijk maken dat jij wel geïnteresseerd bent, iig. Ik bedoel, hij heeft al met je gezoend, dus wat dat betreft is er ook wel enige interesse van zijn kant (zelfs al was het puur fysiek). En dan wat afstand houden, ja, wel aanwezig zijn maar niet hangen/versieren o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 14:54
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Hij was maar een maandje samen en heeft toen ook met je gezoend. Ik zou me eerder gaan afvragen of jij hier wel klaar voor bent, jij komt uit een lange relatie. Zo ja, dan zou ik het hem zeggen dat je hem leuk vindt en hem de tijd geven die hij nodig heeft. No big deal hier denk ik
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid kriebel op mn hoofd..
chillboo
2 03-09-2003 20:21
Lichaam & Gezondheid kriebels in je neus
Daantje_0705
14 07-08-2003 19:36
Seksualiteit Kriebels
peaceflower
9 24-03-2003 07:16
Liefde & Relatie Kriebeltjes kriebeltjes, waar komen jullie toch vandaan?
Verwijderd
25 21-02-2003 13:30
Lichaam & Gezondheid Kriebel
Evito
3 29-11-2002 10:38
Verhalen & Gedichten $ kriebels $
she_devill
1 23-03-2002 19:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16.