Oud 20-06-2010, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Zit jij nou voor mij naar complimentjes te vissen?
Tuurlijk!
Advertentie
Oud 20-06-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het stuk ook leuk! lekker absurd! En minke kan echt heel heel goed spelen! En dat zeg ik niet om populair aardig te doen, its true!
En die handtekening waar ik om vroeg, heb je hem?
Oud 20-06-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Nee, je hebt het bij het rechte eind. Dat was hij ja
Nice.

Citaat:
''Zeer zeker niet slecht''

Dat klinkt niet echt positief Waar ging het over? En wat voor rol had Minke? Mocht je backstage? En heb je een handtekening?
Ehm, dan begrijp je me verkeerd hoor. Absithe zij dat het zeker niet slecht ging en dat beaamde ik alleen maar, met toevoeging van zéér. Het was niet het beste stuk dat ik ooit heb gezien dus dat ga ik ook niet zeggen.

En ehm, er was niet echt een backstage en ik had ook niet de behoefte daar te komen en handtekeningen spaar ik niet.
Oud 20-06-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk!
Wat lief van je! *smiley die hetzelfde zegt als die ene smiley die jij niet kan hebben, maar speciaal voor jou laat ik hem weg*
Oud 20-06-2010, 21:52
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wat een dag wat een dag.
Twee aardige voorstellingen gespeeld, de tweede keer zat de tent bomvol (Medeia moest staan en de rest had slecht zicht) maar toen ging de voorstelling wel weer ietsje beter.
Vond het wel echt eng, zo ineens met forumpubliek, en vooral om ze daarna onder ogen te komen en er was een beetje een gekke pijnlijke stilte ofzo Als er kritiek is jongens, hoor ik dat nog graag!

En ik zat vanmorgen in de bus naar Dommelen - via Valkenswaard, Archont naamzoek
Ben alleen iets te vroeg uitgestapt
pijnlijke stilte? iedereen moest pissen als een malle!
het verhaak was ehhhh wazig, maar daar had je al voor gewaarschuwd, het optreden zelf was echt leuk hoor: vlot, veel beweging en wel lollige stukjes. ik heb me niet verveeld en dat zegt wat!
Oud 20-06-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:
pijnlijke stilte? iedereen moest pissen als een malle!
het verhaak was ehhhh wazig, maar daar had je al voor gewaarschuwd, het optreden zelf was echt leuk hoor: vlot, veel beweging en wel lollige stukjes. ik heb me niet verveeld en dat zegt wat!
Ik wilde al zeggen, we stonden daar ze van ''ehm maar we moeten echt naar de wc, oh maar ehm daar is Absinthe, maar ehm, we moeten naar de wc etc''.

Overigens stond ik niet omdat er geen plek weer was, maar omdat ik van mijn plek af niks kon zien.
Oud 20-06-2010, 21:56
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Ik heb helemaal gemist dat jullie daar allemaal heen zouden gaan
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 20-06-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb helemaal gemist dat jullie daar allemaal heen zouden gaan
Oud 20-06-2010, 21:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, sorry. Dan zat het verkeerd in m'n hoofd
Achja. Ik probeerde het een beetje los te koppelen, want het verhaal was wat absurdistisch en daardoor wat vaag bij vlagen, maar dat deed totaal niet af aan het spel, jullie waren allemaal zo intens fysiek bezig, ook met hele kleine dingetjes en dat was heel mooi om te zien.

Ohja en in het begin vielen er twee druppels yoghurt op je panty en daar heb ik heel lang naar zitten staren en die stukjes waarbij jij aan Rens z'n oren trok vond ik erg leuk.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-06-2010, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Nice.

Ehm, dan begrijp je me verkeerd hoor. Absithe zij dat het zeker niet slecht ging en dat beaamde ik alleen maar, met toevoeging van zéér. Het was niet het beste stuk dat ik ooit heb gezien dus dat ga ik ook niet zeggen.

En ehm, er was niet echt een backstage en ik had ook niet de behoefte daar te komen en handtekeningen spaar ik niet.
Hij is ook nice. Moeilijk, maar heel nice. Ben echt dol op die jongen.

Kijk, dat is supereerlijk! En ben het er zelf ook mee eens. Ik vind het helemaal niet zo'n denderende voorstelling, wel een van de (fysiek) heftigste stukken die ik ooit gezien heb, dat wel. Maar dat is dan weer een ander verhaal

Citaat:
pijnlijke stilte? iedereen moest pissen als een malle!
het verhaak was ehhhh wazig, maar daar had je al voor gewaarschuwd, het optreden zelf was echt leuk hoor: vlot, veel beweging en wel lollige stukjes. ik heb me niet verveeld en dat zegt wat!
Ah, was dat het Gelukkig.
Mooi

Citaat:
Ik wilde al zeggen, we stonden daar ze van ''ehm maar we moeten echt naar de wc, oh maar ehm daar is Absinthe, maar ehm, we moeten naar de wc etc''.

Overigens stond ik niet omdat er geen plek weer was, maar omdat ik van mijn plek af niks kon zien.
Ja, I know
Oud 20-06-2010, 22:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
pijnlijke stilte? iedereen moest pissen als een malle!
het verhaak was ehhhh wazig, maar daar had je al voor gewaarschuwd, het optreden zelf was echt leuk hoor: vlot, veel beweging en wel lollige stukjes. ik heb me niet verveeld en dat zegt wat!
Wel verdacht hoor dat jullie ALLEMAAL TEGELIJK moesten plassen. Maar hebben jullie firma NAT dus goed gesponsord?
__________________
you're not my demographic
Oud 20-06-2010, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb helemaal gemist dat jullie daar allemaal heen zouden gaan
We hebben het er toch best vaak over gehad Steeds meer mensen sloten zich aan.
We hadden het praktisch in het DK-meettopic kunnen zetten!
Oud 20-06-2010, 22:02
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Citaat:
We hebben het er toch best vaak over gehad Steeds meer mensen sloten zich aan.
We hadden het praktisch in het DK-meettopic kunnen zetten!
Oke, niet helemáál gemist dan. Maar ik had niet door wanneer het was en dat jullie met zoveel gingen.
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 20-06-2010, 22:03
Rationeel
Rationeel is offline
maar ik vind je nu nog wel een beetje enger dan toen je dat mes op mijn keek zette, absinthe
Oud 20-06-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Achja. Ik probeerde het een beetje los te koppelen, want het verhaal was wat absurdistisch en daardoor wat vaag bij vlagen, maar dat deed totaal niet af aan het spel, jullie waren allemaal zo intens fysiek bezig, ook met hele kleine dingetjes en dat was heel mooi om te zien.

Ohja en in het begin vielen er twee druppels yoghurt op je panty en daar heb ik heel lang naar zitten staren en die stukjes waarbij jij aan Rens z'n oren trok vond ik erg leuk.
Leuk om te horen!


Ja, die yoghurt... dat is dan weer zo'n ding. In België verkopen ze echt ideale yoghurt, die is veel wateriger en valt veel makkelijker van je lepel. Hier moest ik echt veel harder met m'n lepel zwaaien en ging het dus ook iets minder gecontroleerd. Het zat ook al meteen op het achterdoek De tweede voorstelling heb ik water bij de yoghurt gedaan, maar het mocht niet baten

het is ook heel leuk om Rens aan z'n oren te trekken Zijn verdiende loon na al die meppen die ik krijg
Oud 20-06-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Wel verdacht hoor dat jullie ALLEMAAL TEGELIJK moesten plassen. Maar hebben jullie firma NAT dus goed gesponsord?
Tsja, als je allemaal tegelijk bier gaat drinken en dan allemaal tegelijk naar een voorstelling gaat kijken dan krijg je zulke dingen hè. En indeed, firma NAT draaide overuren door ons alleen!
Oud 20-06-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
maar ik vind je nu nog wel een beetje enger dan toen je dat mes op mijn keek zette, absinthe
Hahaha, ja, dat kan ik best begrijpen Daarom vond ik het ook zo raar om jullie daarna weer - in mijn gewone kloffie, met m'n schoenen in m'n handen - onder ogen te komen
Oud 20-06-2010, 22:07
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wel verdacht hoor dat jullie ALLEMAAL TEGELIJK moesten plassen. Maar hebben jullie firma NAT dus goed gesponsord?
ja, die gekke dames bij het toilet. ''kiest u maar een boetiek. wij raden nummer 3 aan, want de rest is al bezet!"
mmm oke!
Oud 20-06-2010, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb helemaal gemist dat jullie daar allemaal heen zouden gaan
Oud 20-06-2010, 22:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Leuk om te horen!


Ja, die yoghurt... dat is dan weer zo'n ding. In België verkopen ze echt ideale yoghurt, die is veel wateriger en valt veel makkelijker van je lepel. Hier moest ik echt veel harder met m'n lepel zwaaien en ging het dus ook iets minder gecontroleerd. Het zat ook al meteen op het achterdoek De tweede voorstelling heb ik water bij de yoghurt gedaan, maar het mocht niet baten

het is ook heel leuk om Rens aan z'n oren te trekken Zijn verdiende loon na al die meppen die ik krijg
Er komt nog heel wat kijken bij de edele toneelkunst van het yoghurt-smijten!

En volgensmij leed Rens meer pijn dan jij.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-06-2010, 22:09
Verwijderd
Citaat:
ja, die gekke dames bij het toilet. ''kiest u maar een boetiek. wij raden nummer 3 aan, want de rest is al bezet!"
mmm oke!
Psssst: zo doen ze op (theater)festivalletjes.
Oud 20-06-2010, 22:11
Verwijderd
Citaat:
ja, die gekke dames bij het toilet. ''kiest u maar een boetiek. wij raden nummer 3 aan, want de rest is al bezet!"
mmm oke!
De organisator van het festival is echt zo'n man die de hele tijd grapjes maakt die echt NIET grappig zijn Ik stond er niet echt van te kijken dat hij zoiets had gefixt voor z'n festivalletje. Op de academie hingen ook heel vaak briefjes waarmee ze 'toiletjuffen' zochten. Dan kreeg je 80 euro als je een dag als typetje de wc's wilde schoonmaken.
Oud 20-06-2010, 22:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja, die gekke dames bij het toilet. ''kiest u maar een boetiek. wij raden nummer 3 aan, want de rest is al bezet!"
mmm oke!
Bij mij wezen ze ook netjes aan waar de zeep en het handendrogertje was. En ik struikelde over het opstapje van de kar, en toen kwamen ze gelijk naar me toegesneld! En uiteraard de prachtige sfeermuziek.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-06-2010, 22:11
Rationeel
Rationeel is offline
hatsikideeee! er zit hier iemand zijn avondmaal over de treinvloer te verspreiden. ik ga even een andere coupe zoeken
Oud 20-06-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Er komt nog heel wat kijken bij de edele toneelkunst van het yoghurt-smijten!

En volgensmij leed Rens meer pijn dan jij.
Jazeker!

Hoe durf je Die meppen met die kranten deden best wel pijn hoor, op m'n blote armen. En ik trok niet hard aan z'n oren. Hij ging gewoon mee en schreeuwde het daarbij uit van de neppijn
Oud 20-06-2010, 22:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Psssst: zo doen ze op (theater)festivalletjes.
Achja, het is natuurlijk een klein beetje cliché maar ik vind het wel leuk.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-06-2010, 22:13
Verwijderd
Citaat:
hatsikideeee! er zit hier iemand zijn avondmaal over de treinvloer te verspreiden. ik ga even een andere coupe zoeken
Oh, jakkes.
Oud 20-06-2010, 22:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
hatsikideeee! er zit hier iemand zijn avondmaal over de treinvloer te verspreiden. ik ga even een andere coupe zoeken
Nou lekker dan!
Citaat:
Jazeker!

Hoe durf je Die meppen met die kranten deden best wel pijn hoor, op m'n blote armen. En ik trok niet hard aan z'n oren. Hij ging gewoon mee en schreeuwde het daarbij uit van de neppijn
Oh nou sorry maar hij werd wel geraakt door het brandweerwagentje en hij werd ook een paar keer heen en weer gegooid over het podium enzo.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-06-2010, 22:14
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Ik ga pitten! Toetsweek, hurray .
'Trusten!
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 20-06-2010, 22:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
woop, volgend weekend mooi weer Ideaal voor Graspop; geen bands zien, bier drinken en bruin worden .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-06-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Oh nou sorry maar hij werd wel geraakt door het brandweerwagentje en hij werd ook een paar keer heen en weer gegooid over het podium enzo.
Oh ja, dat is wel waar ja Hm, misschien heb je wat dat betreft dan wel gelijk.
Oud 20-06-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ga pitten! Toetsweek, hurray .
'Trusten!
Slaap lekker en succes!
Oud 20-06-2010, 22:16
Rationeel
Rationeel is offline
het voordeel van een trein is dat je nooit lang hoeft te zoeken naar een coupe
Oud 20-06-2010, 22:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik moet ook zo eens gaan slapen, morgen weer werken in Nieuwegein.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-06-2010, 22:18
Verwijderd
Oja, dat was hij die op het podium gesmeten werd, dat was echt geniaal en pijnlijk om te zien tegelijkertijd.
Oud 20-06-2010, 22:18
Rationeel
Rationeel is offline
behalve in een (ver)stoptrein! ::d
Oud 20-06-2010, 22:19
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik ga ook maar eens pitten morgen vroeg op met een behoorlijk zwaar weekend achter de rug
__________________
Yoloswag 420
Oud 20-06-2010, 22:20
Verwijderd
Die kinderen die vooraan zaten ook Ik kreeg een mep met een krant. Jongetje: 'Zo, dat lijkt me wel pijn doen!' <3
Oud 20-06-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Oja, dat was hij die op het podium gesmeten werd, dat was echt geniaal en pijnlijk om te zien tegelijkertijd.
Dat is wel jammer; omdat ik op dat moment zelf zwaar mishandeld wordt () heb ik daar dus nog nooit iets van gezien.

Citaat:
behalve in een (ver)stoptrein! ::d
Oud 20-06-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
behalve in een (ver)stoptrein! ::d
Kak
Oud 20-06-2010, 22:33
Verwijderd
Zeg, wat is dit nu weer?

Citaat:
ss voor theaterfestival:

Hier kom je Minke nog eens tegen.
Ptss.
Oud 20-06-2010, 22:35
Verwijderd
Ik vond 'm wel grappig.l
Oud 20-06-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vond 'm wel grappig.l
Omdat niemand Minke tegen wil komen?
Oud 20-06-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Zeg, wat is dit nu weer?



Ptss.
Dit was eigenlijk helemaal niet negatief bedoeld hoor

Maar nu ik het teruglees komt het toch wel een beetje stom over ja
Oud 20-06-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Omdat niemand Minke tegen wil komen?
Ja nee ja nou ik weet het eigenlijk niet. Ik had net als Archont geen negatieve associatie.
Oud 20-06-2010, 22:43
Verwijderd
Avond schatjes, ik ben ook weer thuis
Oud 20-06-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
behalve in een (ver)stoptrein! ::d
Ik heb het jenevertje klaar gezet
Oud 20-06-2010, 22:48
Verwijderd
Ik heb dit weekend wel genoeg forummers gezien voor de rest van de zomer
Oud 20-06-2010, 22:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb dit weekend wel genoeg forummers gezien voor de rest van de zomer
Nou, fraai hoor
__________________
you're not my demographic
Oud 20-06-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dit weekend wel genoeg forummers gezien voor de rest van de zomer
Oke
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.