Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2010, 09:47
Verwijderd
Vanmiddag 4 uur wedstrijd he?
Ik denk dat ze gaan verliezen
Advertentie
Oud 02-07-2010, 09:48
Verwijderd
Kak, ik moet zo richting school om een twee uur lang wiskundeproefwerk te maken. Met deze fucking hitte.
Oud 02-07-2010, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Meer zelfvertrouwen lijkt me niet nodig nee
Ik vond zijn standpunt "het kan niet zijn dat ze me arrogant of ijdel vonden, want ik ben van nature al geweldig" ook zo mooi
En ook nadat hij alle mooie meisjes gehad had, hij dán maar op een minder mooi meisje afstapte maar dan niet om haar te versieren maar om te praten dat maakt me benieuwd hoe hij versiert - kennlijk zonder te praten?
Oud 02-07-2010, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Ik vond zijn standpunt "het kan niet zijn dat ze me arrogant of ijdel vonden, want ik ben van nature al geweldig" ook zo mooi
En ook nadat hij alle mooie meisjes gehad had, hij dán maar op een minder mooi meisje afstapte maar dan niet om haar te versieren maar om te praten dat maakt me benieuwd hoe hij versiert - kennlijk zonder te praten?
Hij is er eentje ja.

Het zou goed zijn voor mijn eigenwaarde als ik eens iets ging doen, maar ''iets'' houdt me tegen. Zou het in de bieb koeler zijn dan hier?
Oud 02-07-2010, 10:16
Verwijderd
Als ze airco hebben in de bieb wel ja.
Succes Sigmund, veel water drinken lijkt me wel een idee of mag dat niet tijdens een pw?

Is dit pasje leuker dan de i 'hartje' sap?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg geenbier.JPG (16.5 KB, 70x gelezen)
Oud 02-07-2010, 10:20
Verwijderd
Ik vind het geldplaatje wel leuk voor een bankpasje maar zou dan de I <3 weglaten.
Heb je geen huisdier dat leuk op de foto staat ofzo? pasjes met huisdieren zijn altijd goed
Oud 02-07-2010, 10:22
Verwijderd
Niet meer.
Oud 02-07-2010, 10:23
Verwijderd
Ik heb hem wel met de oranje achtergrond geprobeert.
Maar alleen dat geldmannetje vind ik wel schattig en simpel.
Oud 02-07-2010, 10:23
Verwijderd
In need of water, het lijkt wel griekenland.
Oud 02-07-2010, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Als ze airco hebben in de bieb wel ja.
Nou niet dus. Wel ventilatie dus, maar het is er wel muf en warm en iedereen zweet als de neten. Maar then again, dat is het hier ook.


Edit: een plaatje van Dagobert Duck die in zijn geldpakhuis zwemt?
Oud 02-07-2010, 10:25
Verwijderd
Of zoiets:

Maar daar zit natuurlijk wel weer copyright op. Nu kun je ook wel dertig euro in losse euro's halen bij de bank en daar zelf een foto van maken, dan is er geen copyright, maar dan heb je daarna wel dertig losse euro's
Oud 02-07-2010, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Nou niet dus. Wel ventilatie dus, maar het is er wel muf en warm en iedereen zweet als de neten. Maar then again, dat is het hier ook.


Edit: een plaatje van Dagobert Duck die in zijn geldpakhuis zwemt?
Ik denk dat je daar bijna niet aan gaat ontkomen.
Oud 02-07-2010, 10:33
Verwijderd
Madeai stripfiguren mogen niet.
Oud 02-07-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Madeai stripfiguren mogen niet.
Jammer!

Oeh, mijn haar is nét lang genoeg om er -met behulp van duizend schuifjes- een staartje in te maken. Nu heb ik een ballerinahoofd, nice.

Dan mijn laatste vraag des levens die ik aan the internet wil voorleggen: wat zal ik kopen in een kruidenierswinkel? Iets dat je eigenlijk niet nodig hebt, maar wat altijd handig is om in huis te hebben en niet bederft. Ik moet onder een voorwendsel naar de winkel () maar ik heb eigenlijk zo'n beetje alles al in huis.
Oud 02-07-2010, 10:40
Verwijderd
Eh is het echt een kruidenzaak of gewoon de ouderwetse variant van de supermarkt? In het tweede geval is makkelijk, dan haal je gewoon een blikje soep ofzo.
Oud 02-07-2010, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Eh is het echt een kruidenzaak of gewoon de ouderwetse variant van de supermarkt? In het tweede geval is makkelijk, dan haal je gewoon een blikje soep ofzo.
Bio-variant van een supermarkt en dan kleiner. En ja, dat is dus iets wat ik nóóit eet, daarom denk ik er ook niet aan de het te kopen is. Maar het is wel een idee. Net bedacht ik dat koffie ook altijd wel kan, dat krijg ik toch wel op.
Btw een kruidenier is iets anders dan een kruidenwinkel.

Zo, dag forum, hot town, summer in the city roept. *zwaait*
Oud 02-07-2010, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Jammer!

Oeh, mijn haar is nét lang genoeg om er -met behulp van duizend schuifjes- een staartje in te maken. Nu heb ik een ballerinahoofd, nice.

Dan mijn laatste vraag des levens die ik aan the internet wil voorleggen: wat zal ik kopen in een kruidenierswinkel? Iets dat je eigenlijk niet nodig hebt, maar wat altijd handig is om in huis te hebben en niet bederft. Ik moet onder een voorwendsel naar de winkel () maar ik heb eigenlijk zo'n beetje alles al in huis.
Welke woestaantrekkelijke kruidenier heb je nu weer op de kop getikt?
Oud 02-07-2010, 11:17
Verwijderd
Oh mijn god ik smelt weg 36 graden geeft de temperatuurmeter om de hoek aan prf.
Oud 02-07-2010, 11:24
Verwijderd
Zozo de FIFA laat even haar spierballen zien

Wereldvoetbalbond FIFA heeft gedreigd Nigeria te schorsen, indien de regering weigert het besluit - om het nationale voetbalteam de komende twee jaar te schorsen - in te trekken.
Oud 02-07-2010, 11:25
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb alleen een schoenenprobleempje denk ik. Of nou ja, ik wil slippers aan, maar ik heb blaren omdat ik een paar dagen geleden twee uur nonstop op slippers heb gelopen met een tocht. Het worden maar gewoon flatjes dan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-07-2010, 11:33
Verwijderd
Ah jammer, m'n ov-chipkaart is afgesloten. Naja toch een maand kunnen profiteren van gratis reizen, jammer dat ik er pas na 2 weken achter kwam.
Oud 02-07-2010, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Egon is hier best vaak aan het lurken.
nee hoor?
Oud 02-07-2010, 11:46
Verwijderd
ik heb spaghetti als ontbijt
Oud 02-07-2010, 11:48
Verwijderd


Waka Waka! This time for Africa!
Oud 02-07-2010, 11:49
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
__________________
It's a minor!
Oud 02-07-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Als ze airco hebben in de bieb wel ja.
Succes Sigmund, veel water drinken lijkt me wel een idee of mag dat niet tijdens een pw?

Is dit pasje leuker dan de i 'hartje' sap?
Leuk!
Oud 02-07-2010, 11:54
Verwijderd
ik wil trouwens dat onze macrador een ban krijgt voor het posten van een foto van mij!
Oud 02-07-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:
ik wil trouwens dat onze macrador een ban krijgt voor het posten van een foto van mij!
ik vind dat ie een ban moet krijgen voor algemene desinteresse omdat ie dacht dat je een kerel was!
Oud 02-07-2010, 12:02
Verwijderd
jezus, ik droom net dat ik me had verslapen en de wedstrijd had gemist!
Gelukkig is het niet zo! We waren uitgeschakeld na verlenging ook nog.
Oud 02-07-2010, 12:04
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
jezus, ik droom net dat ik me had verslapen en de wedstrijd had gemist!
Gelukkig is het niet zo! We waren uitgeschakeld na verlenging ook nog.
Ik hoop niet dat je de toekomst kan voorspelen
__________________
It's a minor!
Oud 02-07-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
ik vind dat ie een ban moet krijgen voor algemene desinteresse omdat ie dacht dat je een kerel was!
oh dat care ik hard eigenlijk
Oud 02-07-2010, 12:06
Verwijderd


Vivre!
Oud 02-07-2010, 12:06
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ik wil trouwens dat onze macrador een ban krijgt voor het posten van een foto van mij!
Waar dan? Of is er al wat mee gebeurd?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-07-2010, 12:06
Verwijderd
ik heb al jaren een baksteen telefoon en ik heb opeens een nieuwe gehad, zo, vanuit het niets, van mijn vader het is zijn reserve telefoon, hij heeft altijd een klein legertje reserve telefoons. Mijn oude was ook zijn reserve telefoon van uh, vier jaar oud ofzo.

En ik dacht dat ik totaal ongevoelig was voor dat soort mooie dingetjes maar ik vind het een mooi dingetje lampjes en alles
Oud 02-07-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Waar dan? Of is er al wat mee gebeurd?
pagina drie maar het was een grapje hoor, die knul hoeft echt geen waarschuwing of ban daarvoor
Oud 02-07-2010, 12:08
Verwijderd
Er hangt hier ook een thermometer buiten mijn raam, hij zegt 29 graden.
Oud 02-07-2010, 12:08
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
pagina drie maar het was een grapje hoor, die knul hoeft echt geen waarschuwing of ban daarvoor
Oh hij heeft hem al weggehaald omdat mensen zeiden dat het niet mocht, kprima dan!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-07-2010, 12:09
Verwijderd
Erg raar. Ze zitten hem aan te sporen om een foto te posten van zijn chick, en een foto posten van ecnelis, die ze nota bene zelf heeft gepost, dat zou dan niet mogen?
Oud 02-07-2010, 12:10
Verwijderd
volgens de thermo hier is het 36 graden
Oud 02-07-2010, 12:10
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Erg raar. Ze zitten hem aan te sporen om een foto te posten van zijn chick, en een foto posten van ecnelis, die ze nota bene zelf heeft gepost, dat zou dan niet mogen?
Het is wel zo netjes om het dan te vragen
__________________
It's a minor!
Oud 02-07-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Erg raar. Ze zitten hem aan te sporen om een foto te posten van zijn chick, en een foto posten van ecnelis, die ze nota bene zelf heeft gepost, dat zou dan niet mogen?
ik vind het ook een malle regel maar ik heb weleens topics voorbij zien komen op onzin van 'huhuhu moet je kijken wat een lelijke freak, hier, *foto forummer*'
Oud 02-07-2010, 12:11
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
En hier is het 32 graden
__________________
It's a minor!
Oud 02-07-2010, 12:13
Verwijderd
ik heb heel erg weinig niet warme kleding dus ik heb nu maar mijn eigen gedrukte t-shirt aangedaan en ik voel me een soort lopend reclame bord nu
Oud 02-07-2010, 12:14
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
ik heb heel erg weinig niet warme kleding dus ik heb nu maar mijn eigen gedrukte t-shirt aangedaan en ik voel me een soort lopend reclame bord nu
Ik heb maar een oranje shirt aan gedaan
__________________
It's a minor!
Oud 02-07-2010, 12:14
Verwijderd
dat heb ik al helemaaaaaal niet
Oud 02-07-2010, 12:15
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nja laatst was er ook een topic op L&R waar iemand een foto had gepost van een meisje en wat men daarvan vond. En toen zei iedereen ook wel dat dat niet kon zonder haar toestemming.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-07-2010, 12:15
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
dat heb ik al helemaaaaaal niet
Hoezo niet we worden Wereld Kampioen
__________________
It's a minor!
Oud 02-07-2010, 12:15
Verwijderd
ik vind oranje een bijzonder lelijke kleur op mensen
Oud 02-07-2010, 12:16
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Ik niet maar ja het is ook niet iets wat je iedere dag aandoet
__________________
It's a minor!
Oud 02-07-2010, 12:17
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline


__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.