Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2010, 18:02
Verwijderd
Stefenootje, we zijn samen ongesteld! *boks*
Advertentie
Oud 02-07-2010, 18:02
Verwijderd
Citaat:
ik ben nu helemaal alleen

Citaat:
en ik ben ongesteld. Helaas!!!!!
Oud 02-07-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje, we zijn samen ongesteld! *boks*
*boks*
Oud 02-07-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Christiaan is net naar zijn moeder gegaan, dus ik ben nu helemaal alleen
Het is te warm om fatsoenlijk te presteren, dus ik sla deze uitnodiging over.
Oud 02-07-2010, 18:07
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
en die bobinho
__________________
It's a minor!
Oud 02-07-2010, 18:07
Verwijderd
Ik heb een oranje ballon naar mijn buurjongetje gegooid, superlief <3
Oud 02-07-2010, 18:11
Verwijderd
ff alcohol halen, brb
Oud 02-07-2010, 18:14
Verwijderd
Als we tegen duitsland moeten in de finale pleeg ik een aanslag in berlijn zodat de duiters met een rouwband moeten spelen en uit hun doen zijn
Oud 02-07-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Als we tegen duitsland moeten in de finale pleeg ik een aanslag in berlijn zodat de duiters met een rouwband moeten spelen en uit hun doen zijn
bommen op Berlijn
Oud 02-07-2010, 18:16
Verwijderd
Ik snap niet waarom ik niet van al het feestgedruis kan genieten, mis ik een gen of zo?
Oud 02-07-2010, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ben al een beetje dronken
LEUKE AFBEELDINGGGGGGGG
Oud 02-07-2010, 18:19
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Ik heb een nieuwe ava
__________________
It's a minor!
Oud 02-07-2010, 18:23
Verwijderd
ook leuk!
Oud 02-07-2010, 18:23
Verwijderd
partyhardy!
Oud 02-07-2010, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet waarom ik niet van al het feestgedruis kan genieten, mis ik een gen of zo?
Welk feestgedruis?
Oud 02-07-2010, 18:24
Verwijderd
ze steken hier zelfs vuurwerk af
Oud 02-07-2010, 18:24
Verwijderd
Het zweet parelt over m'n hoofd. Ik maak me ook veel te druk!
Oud 02-07-2010, 18:26
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
ze steken hier zelfs vuurwerk af
Van mij mag het
__________________
It's a minor!
Oud 02-07-2010, 18:26
Verwijderd
Ik ga zo denk ik even onder een koude douche staan, en daarna even naar de AH voor een fles rose.
Oud 02-07-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
ze steken hier zelfs vuurwerk af
Hier gebeurde dat tijdens de wedstrijd, terwijl ik bezig was te proberen wat problemen met de computer van mijn ouders op te lossen. Op het moment dat ik net op zolder het raam open had gedaan was er opeens een enorme knal.
Oud 02-07-2010, 18:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Noesss mijn donald duck is in Den Bosch bezorgd
__________________
you're not my demographic
Oud 02-07-2010, 18:36
Verwijderd
Voetballers zeggen in interviews altijd: 'Ik bedoel eh...'.
Oud 02-07-2010, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Welk feestgedruis?
Ehhh, de overvolle binnenstad en privéfeestjes misschien?
Oud 02-07-2010, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet waarom ik niet van al het feestgedruis kan genieten, mis ik een gen of zo?
Je hoeft natuurlijk niet als een dolle mongool mee te doen, maar je wordt er ook niet echt depressief van om al die vrolijkheid te zien, toch?
Oud 02-07-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Noesss mijn donald duck is in Den Bosch bezorgd


Citaat:
Voetballers zeggen in interviews altijd: 'Ik bedoel eh...'.
Ze kunnen nog slechter praten dan schaatsers. Soms wens ik ze een woordvoerder toe.
Oud 02-07-2010, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Voetballers zeggen in interviews altijd: 'Ik bedoel eh...'.
Dat hebben ze geleerd van Martin Bril.
Oud 02-07-2010, 18:46
Verwijderd
He, Stefenootje, Sneijder mag dan wel hebben gescoord, maar dat wil nog niet zeggen dat ik graag naar zijn kabouterhoofd kijk.
Oud 02-07-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft natuurlijk niet als een dolle mongool mee te doen, maar je wordt er ook niet echt depressief van om al die vrolijkheid te zien, toch?
Ja nouja, depressief is een groot woord, maar ik voel me buitengesloten en toen ik in de AH liep kreeg ik een soort van pleinvreesachtige reactie want ik werd helemaal naar van de drukte en het lawaai en al. En ik snáp het gewoon niet en ik snap niet waarom ik het niet snap, wat er aan is dus, aan voetbal. Iedereen zegt: maar dat is zo leuk joh, dat saamhorigheidsgevoel, maar ik voel me juist helemaal niet ''samen'' met anderen, integendeel.
/overdramatiseert.
Oud 02-07-2010, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Ja nouja, depressief is een groot woord, maar ik voel me buitengesloten en toen ik in de AH liep kreeg ik een soort van pleinvreesachtige reactie want ik werd helemaal naar van de drukte en het lawaai en al. En ik snáp het gewoon niet en ik snap niet waarom ik het niet snap, wat er aan is dus, aan voetbal. Iedereen zegt: maar dat is zo leuk joh, dat saamhorigheidsgevoel, maar ik voel me juist helemaal niet ''samen'' met anderen, integendeel.
/overdramatiseert.
Ach, denk er gewoon niet teveel over na joh. Ik heb soms ook dat ik me zo voel.

Maar nu niet
Oud 02-07-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ehhh, de overvolle binnenstad en privéfeestjes misschien?
Vanwege het voetbal?

EDIT: ah ik zie het al. Zelf heb ik me trouwens net ook zitten verbazen over de reacties die ik van buiten hoorde.
Oud 02-07-2010, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Vanwege het voetbal?

Oud 02-07-2010, 18:50
Verwijderd
Dat gevoel van 'waarom doet iedereen zo onrustig het is hier te druk aaah' herken ik wel dan moet je gewoon naar een minder drukke plek gaan
Oud 02-07-2010, 18:50
Verwijderd
Voetbal is voor mij niet zo vanzelfsprekend als voor veel anderen hoor.
Oud 02-07-2010, 18:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, en waarschijnlijk nog meer post. Nu moet ik het bemiddelingskantoor gaan bellen, terwijl die deze week net een niet zo lieve brief hebben gekregen van de rechtsbijstand.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-07-2010, 18:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Medeia, zullen wij gewoon een niet-naar-het-voetbal-kijken feestje houden dan?
__________________
you're not my demographic
Oud 02-07-2010, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ach, denk er gewoon niet teveel over na joh. Ik heb soms ook dat ik me zo voel.

Maar nu niet
Ja is ook zo, het valt ook wel mee, maar het gaat maar zo door, die voetbalgekte, dat vind ik een beetje jammer.

Citaat:
Dat gevoel van 'waarom doet iedereen zo onrustig het is hier te druk aaah' herken ik wel dan moet je gewoon naar een minder drukke plek gaan
Ja het was bijzonder slechte timing van me. Ik dacht dat het wel rustig zou zijn juist, maar toen was nét de wedstrijd afgelopen en kwam iedereen naar buiten en naar de AH om bier te halen.
Oud 02-07-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, en waarschijnlijk nog meer post. Nu moet ik het bemiddelingskantoor gaan bellen, terwijl die deze week net een niet zo lieve brief hebben gekregen van de rechtsbijstand.
Jeetje. En het is vast veel te privé: maar is het zo'n slechte brake-up geweest dat er een bemiddelingsbureau bij komt kijken en je rechtsbijstand nodig hebt?

Citaat:
Medeia, zullen wij gewoon een niet-naar-het-voetbal-kijken feestje houden dan?
Ik vind het best.
Oud 02-07-2010, 18:56
Verwijderd
29,9 graden in mijn kamer nu, volgens de thermometer hier.
Oud 02-07-2010, 18:56
Verwijderd
Ja sorry, ik snap de mensen juist niet die nu niks met het voetbal hebben.
Oud 02-07-2010, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ja nouja, depressief is een groot woord, maar ik voel me buitengesloten en toen ik in de AH liep kreeg ik een soort van pleinvreesachtige reactie want ik werd helemaal naar van de drukte en het lawaai en al. En ik snáp het gewoon niet en ik snap niet waarom ik het niet snap, wat er aan is dus, aan voetbal. Iedereen zegt: maar dat is zo leuk joh, dat saamhorigheidsgevoel, maar ik voel me juist helemaal niet ''samen'' met anderen, integendeel.
/overdramatiseert.
Nouja, een poging om het uit te leggen: het is gewoon iets historisch, het grootste voetbalevenement ter wereld, en daarvan kampioen worden (of iig kans maken) is gewoon gaaf om iig één keer in je leven meegemaakt te hebben. En Nederland heeft nu pas voor de tweede keer ever Brazilië verslagen, de vorige 2 wedstrijden (1994 en 1998) waren een nationaal trauma (*overdrijf*) en we zijn bovendien nog nooit wereldkampioen geworden.

En het idee dat nu heel Nederland collectief 'los' gaat is gewoon gezellig om te zien. Normaal loopt iedereen elkaar voorbij, op weg naar zijn of haar werk, school of huis. Nu worden complete bedrijven, scholen en instanties platgelegd om maar met zn allen naar het voetbal te kunnen kijken. Mensen worden opener, enthousiaster. De meest zielloze collega's dragen opeens feloranje hoedjes (ok, dat staat voor geen meter, maar je ziet opeens een andere kant van ze). Het is gewoon grappig, en er heerst een saamhorigheidsgevoel, denk ik, hoe tijdelijk ook. En dan over twee dagen is de euforie voorbij, en gaat alles weer terug naar normaal. Maar dan kun je iig zeggen: daar was ik bij.

Edit: Oh, en met nationaal voetbal heb ik niks. Het moet alleen iets groots zijn zoals het EK of WK. Dat dan weer wel. Dus ik snap jullie houding wel.
Oud 02-07-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ja sorry, ik snap de mensen juist niet die nu niks met het voetbal hebben.
Waarom zouden wij wat met voetbal moeten hebben?
Oud 02-07-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:
29,9 graden in mijn kamer nu, volgens de thermometer hier.
nou, hier 33 ofzo, maar de zon staat er ook een beetje op.
Oud 02-07-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Voetbal is voor mij niet zo vanzelfsprekend als voor veel anderen hoor.
Nee maar de link van feesten en massa's mensen naar het voetbal leggen wel toch, lijkt me? Het kan niet aan je voorbij gaan dat Nederland gewonnen heeft, dus dan is de link ook snel gelegd
Oud 02-07-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Waarom zouden wij wat met voetbal moeten hebben?
Het is toch geweldig dat wij als klein land nu de halve finale hebben bereikt?
Oud 02-07-2010, 18:58
Verwijderd
Medeia moet gewoon meer vrienden die geen voetbal kijken, dan kun je lekker met z'n allen klagen over de vuvuzela's en naar de film tijdens de wedstrijden zodat je in een lege zaal zit enzo.
Oud 02-07-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Nouja, een poging om het uit te leggen: het is gewoon iets historisch, het grootste voetbalevenement ter wereld, en daarvan kampioen worden (of iig kans maken) is gewoon gaaf om iig één keer in je leven meegemaakt te hebben. En Nederland heeft nu pas voor de tweede keer ever Brazilië verslagen, de vorige 2 keren (1994 en 1998) waren een nationaal trauma (*overdrijf*) en we zijn nog nooit wereldkampioen geworden.

En het idee dat nu heel Nederland collectief 'los' gaat is gewoon gezellig om te zien. Normaal loopt iedereen elkaar voorbij, op weg naar zijn of haar werk, school of huis. Nu worden complete bedrijven, scholen en instanties platgelegd om maar met zn allen naar het voetbal te kunnen kijken. Mensen worden opener, enthousiaster. De meest zielloze collega's dragen opeens feloranje hoedjes (ok, dat staat voor geen meter, maar je ziet opeens een andere kant van ze). Het is gewoon grappig, en er heerst een saamhorigheidsgevoel, denk ik, hoe tijdelijk ook. En dan over twee dagen is de euforie voorbij, en gaat alles weer terug naar normaal.
Mij te nationalistisch.
Oud 02-07-2010, 18:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jeetje. En het is vast veel te privé: maar is het zo'n slechte brake-up geweest dat er een bemiddelingsbureau bij komt kijken en je rechtsbijstand nodig hebt?
Oh, nee hahaha, het huurbemiddelingskantoor. Want ik ken mijn nieuwe verhuurder niet, dus ik moet toch mijn post daar op zien te halen. En ik heb die rechtsbijstand ingeschakeld omdat die twee dagen voor de sleuteloverdracht met de mededeling kwamen dat het hele huren niet door ging, dus die hebben deze week een brief gehad waarin ik een schadevergoeding eis.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-07-2010, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Medeia moet gewoon meer vrienden die geen voetbal kijken, dan kun je lekker met z'n allen klagen over de vuvuzela's en naar de film tijdens de wedstrijden zodat je in een lege zaal zit enzo.
Oud 02-07-2010, 18:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind het best.
Bij Nederland-Ghana/Uruguay gaan we naar de film
__________________
you're not my demographic
Oud 02-07-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Nee maar de link van feesten en massa's mensen naar het voetbal leggen wel toch, lijkt me? Het kan niet aan je voorbij gaan dat Nederland gewonnen heeft, dus dan is de link ook snel gelegd
Ik merk vooralsnog eerlijk gezegd weinig van massa's mensen en feesten, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.