Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2012, 19:39
SchoIier
SchoIier is offline
TS vraagt zich af op welke manieren kan je toetreden bij de financiele markt? Hoe zit dat in elkaar? Kan geen informatie vinden m.b.t. dit onderwerp.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2012, 20:20
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Wat bedoel je precies?
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 15-12-2012, 11:20
SchoIier
SchoIier is offline
Citaat:
Wat bedoel je precies?

Hoe je op de financiele markten terecht kan komen en wat je allemaal kunt doen op ee financiele marjten als persoon, bedrihf en investeerder zijnde. Op het internet geen resultaten kunnen vinden erover.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2012, 17:45
Verwijderd
Dat is opmerkelijk, dat je daar op internet geen resultaten over kunt vinden. Ik ga het niet voor je uitspellen, maar je denkt waarschijnlijk veel te ingewikkeld. Een persoon die geld leent, is bijvoorbeeld al actief op de financiële markt. Aandelen kopen ook.

Ik vind het echt bizar dat je zegt niets op internet te vinden. Waar zoek je in hemelsnaam op?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2012, 23:38
the economist
the economist is offline
Citaat:
wat bedoel je precies
Citaat:
Hoe je op de financiele markten terecht kan komen en wat je allemaal kunt doen op ee financiele marjten als persoon, bedrihf en investeerder zijnde. Op het internet geen resultaten kunnen vinden erover.
ik denk dat TS niet precies weet wat ie bedoelt, en alleen de klok heeft horen luiden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.