Oud 17-10-2002, 15:19
haas17
haas17 is offline
Ik ben gister de hele dag bij mn vriendin geweest en we hebben veel gezoend enzo, en merk vandaag dat ik een koortslip begin te krijgen.
Misschien een beetje paranoide, maar ik ben bang dat ze met een ander heeft gezoend. Ik heb pas ruim een week wat met haar, maar we hebben vanaf het begin al gezoend, en ik heb nergens last van gehad.
Kweet alleen niet hoe je een koortslip krijgt, is dat door tongen of krijg je het al door gewoon op de mond kussen?
Advertentie
Oud 17-10-2002, 15:27
haas17
haas17 is offline
ooh maar ik heb een paar jaar terug ook een koortslip gehad, dus het hoeft niks met haar te maken te hebben?
hm

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 21:04.
Oud 17-10-2002, 15:35
haas17
haas17 is offline
ooohkay, nah kan wel kloppen.
voel me echt een wrak.
bedankt hee, ben behoorlijk opgelucht nu!
Oud 17-10-2002, 21:53
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Een koortslip krijg je niet alleen door zoenen, maar dat kan ook als iemand uit de beker van een ander drinkt bijvoorbeeld (als diegene ook een koortslip heeft).
En als je eenmaal een koortslip hebt gehad, dan kan dat vanzelf weer terug komen geloof ik... als je het eenmaal hebt gehad, dan komt het wel vaker terug..

Dus ik zou er echt niks achter zoeken!
Zo veel mensen hebben wel eens last van een koortslip en die mensen zijn echt niet allemaal vreemd gegaan ofzo
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 17-10-2002, 23:02
Sithan
Sithan is offline
God zeg dit vind ik wel errug paranoia...dat heeft altijd met een virus wat heerst te maken en aangezien het weer duidelijk veel kouder wordt, is dat heel waarschijnlijk de reden...en dat kan gewoon vanuit haar zelf komen...verkoudheid krijg je toch ook weleens zonder dat je iemand anders daarmee bent tegengekomen
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 18-10-2002, 20:23
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Snel dump dr nu het nog kan!!
__________________
Subtiel
Oud 18-10-2002, 21:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
wat een vertrouwen heb jij in je vriendin zeg!! t zegt inderdaad niets, want het hoeft echt niet van haar te komen en t hoeft al helemaal niet van een andere jongen te komen!
Oud 18-10-2002, 21:16
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Als je 1x een koortslip hebt gehad, kan hij altijd terug komen. Vooral als je weerstand wat minder is (Verkouden ofzo)
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 19-10-2002, 01:17
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
wat een vertrouwen heb jij in je vriendin zeg!!
Dat was nét wat ik ook wilde reageren .. heeft het hebben van verkering/een relatie dan niks meer met vertrouwen te maken?
__________________
Red Red Wineeee
Oud 19-10-2002, 09:03
Verwijderd
Hmm, het bestaat. Iemand die wantrouwender is dan ik [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]

1) Een béétje vertrouwen in je vriendin mag wel.

2) Je baseert je wantrouwen op iets waar je geen verstand van hebt (je denkt dat je vriendin met iemand heeft gezoend door de koortslip, maar je weet niet eens hoe deze ontstaat).

Iedereen kan koortslip krijgen, hoeft helemaal niks te betekenen. Zeker niet op het moment, waar zo'n beetje iedereen ziek is..
Oud 19-10-2002, 10:30
frotje
Avatar van frotje
frotje is offline
het is al heel vaak gezegd, maar wil er toch nog even wat over zeggen
een koortslip is idd een virus. herpes om precies te zijn. jup, die soa. er zijn alleen 2 soorten. herpes ... (ben k vergeten, das die koortslip) en herpes genitialis (da spreekt voor zich). en, zoals al vaker gezegd, als je er ooit 1 hebt gehad, blijft het (meestal) terugkomen. ik heb t bijv. ook en heb er regelmatig last van. idd als mn weerstand laag is. maar als ik er weer eens 1 heb, wil dat niet zeggen dat ik ben vreemd gegaan!! vaak heb ik dan niet eens een vriend. (heb t al sinds k een klein meisje was, aangezien k t waarschijnlijk door mn moeder heb, die heeft er ook last van).
een koortslip hoeft trouwens niet alleen op je lip te zitten. aangezien t HEEL besmettelijk is, kun je het zo op andere plaatsen krijgen. als je bijv. er aan hebt gezeten en vervolgens op je kin krabt ofzo, kun je het daar ook krijgen. zo heb ik het in de loop van de jaren ook op mn linkerneusvleugel en mn kin gekregen. (als je eenmaal een koortsplek hebt gehad, komt het vaak op dezelfde plek terug).
dus 1 tip: als je een koortslip hebt, ga dan niet iemand met de mond bevredigen (om het netjes te zeggen). die heeft dan meteen een soa!!!!
nou, dat wou ik even kwijt
Oud 20-10-2002, 22:01
haas17
haas17 is offline
Citaat:
******** schreef:
Hmm, het bestaat. Iemand die wantrouwender is dan ik [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]

1) Een béétje vertrouwen in je vriendin mag wel.

2) Je baseert je wantrouwen op iets waar je geen verstand van hebt (je denkt dat je vriendin met iemand heeft gezoend door de koortslip, maar je weet niet eens hoe deze ontstaat).

bedankt voor de reactie. dat wantrouwen heeft te maken met dr ex. no offence, maar het komt niet uit de lucht vallen en is none of your business.
iig bedankt allemaal, weet nu zo ongeveer alles over koortslip geloof ik..
enneh gaat al veel beter tussen ons
Oud 20-10-2002, 22:04
Verwijderd
Citaat:
iga schreef:
dat wantrouwen heeft te maken met dr ex.
*begrijpt het nu iets beter*
Oud 20-10-2002, 22:11
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
iga schreef:
bedankt voor de reactie. dat wantrouwen heeft te maken met dr ex. no offence, maar het komt niet uit de lucht vallen en is none of your business.
iig bedankt allemaal, weet nu zo ongeveer alles over koortslip geloof ik..
enneh gaat al veel beter tussen ons

t is natuurlijk wel zo dat jij de drager van het virus bent..... Ik vrees dat dat betekend dat je niet meer je vriendin aan mag raken...
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Oud 20-10-2002, 22:17
haas17
haas17 is offline
Citaat:
******** schreef:
*begrijpt het nu iets beter*
thanks
mja was ook niet alleen dr ex, had pas iets met een meisje die (ook?) terug bij dr ex wilde vandaar. so dat wantrouwen was komt ook ddor mij.
Oud 21-10-2002, 15:10
anoniem17
Avatar van anoniem17
anoniem17 is offline
hey lieverd, we hebben het hier gister nog over gehad, maar nu zet ik het ook even hier, dan weet iedereen het: ik ben dus niet vreemdgegaan en ik ben heel blij dat ik nu wat met je heb en als je dus ergens mee zit, gewoon zeggen en je hoeft niet een topic te openen maar vond het ergens ook wel schattig *kuzzie*
__________________
hope dies last
Oud 21-10-2002, 15:15
haas17
haas17 is offline
slotje please..
Oud 21-10-2002, 15:41
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
******** schreef:
*begrijpt het nu iets beter*
yep nou kan ik me ook iets beter voorstellen dat je je er misschien een beetje zorgen om maakte.. maar goed, gelukkig is er niets aan de hand (toch? behalve dat jij nu opgescheept zit met een koortslip..)
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Ads door Google
Oud 21-10-2002, 16:36
anoniem17
Avatar van anoniem17
anoniem17 is offline
wat bedoel je met slotje?
__________________
hope dies last
Oud 22-10-2002, 01:25
haas17
haas17 is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
yep nou kan ik me ook iets beter voorstellen dat je je er misschien een beetje zorgen om maakte.. maar goed, gelukkig is er niets aan de hand (toch? behalve dat jij nu opgescheept zit met een koortslip..)
thanks.
het is nu goed. mn lip is niet echt dik geworden, maar dat kon me sowieso al niet zoveel schelen.
Oud 22-10-2002, 01:29
haas17
haas17 is offline
Citaat:
anoniem17 schreef:
wat bedoel je met slotje?
dat deze topic wat mij betreft het liefste gesloten wordt..
na onze gesprekken weet ik waar ik aan toe ben.
ik vertrouw je lot.
je bent een schat.
(L)
Oud 22-10-2002, 12:11
Verwijderd
Citaat:
iga schreef:
dat deze topic wat mij betreft het liefste gesloten wordt..


Nou ja, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen, ik ben er

suc6 met z'n tweeën en dat jullie maar lang bij elkaar zullen blijven enzo

Liefs,

Alicia
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Koortslip
Lavendel239
2 05-08-2012 02:20
Lichaam & Gezondheid Koortslip
-x-Anoniem-x-
2 02-01-2011 17:11
Lichaam & Gezondheid Koortslip --> soa?
Charl0tteee
14 28-11-2010 17:07
Lichaam & Gezondheid Hét middel tegen koortslip!!!
Verwijderd
10 26-04-2005 20:47
Lichaam & Gezondheid koortslip
Pieternel
10 20-08-2003 17:25
Lichaam & Gezondheid Koortslip
fruitmand
8 28-12-2001 16:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.