Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2003, 10:56
Some
Avatar van Some
Some is offline
Hoi hoiii, afgelopen keer was het zover; "de eerste keer". Maarja het duurde allemaal ff enzo, en we lagen daar maarja we wisten niet zeker van elkaar om het 'te doen', dus die rubber te pakken om het zo te noemen, Maar uiteindelijk wilde we het beide maar het ging allemaal niet lekker, klote condooms, het duurde al te lang waarop IK niet echt opwindend meer was daarom ging het moeilijk om. Misschien ging het ook moeilijk omdat het toch de eerste keer is, maar zenuwachtig was ik eigenlijk niet en zij ook niet. Uiteindelijk was zover maarja het wilde niet echt lukken, OF de mijnes was niet te stijf ofzo of ik duwde niet te hard want hij ging er niet in.. Of heeft ze te kleine gat ofzo maar dat lijkt me sterk. Ze is namelijk niet groot geschapen ofzo.
Bovendien mocht ik niet echt kijken dat vond ze eng dus ja mikken ging ook al niet echt...
Komt dit bij jullie voor??
En de vraag: Moet het volgende keer gewoon gebeuren in een keer... zonder van een soort 'gepland' (omdat het lang duurde en we niet zeker wisten van elkaar of we het wilde) Lukt het dan beter ?? OF kan ik het gewoon vergeten??
Want ik denk als het ineens gebeurd achter elkaar dat beter gaat. Bovendien vind ik een condoom erg klote hoor, je wilt zeker weten of die goed zit en dan ben ik al wat minder opgewonden.

gr.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 11:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Some schreef op 28-04-2003 @ 10:56:
**verhaaaaaaal**
OF de mijnes was niet te stijf ofzo of ik duwde niet te hard want hij ging er niet in.. Of heeft ze te kleine gat ofzo maar dat lijkt me sterk. Ze is namelijk niet groot geschapen ofzo.

Zij groot geschapen das nie best! Kunnen vrouwen groot geschapen zijn? nou ja...

Jah alsie er niet in wou zal ze um de volgende keer vast moeten houden en sturen, zij weer wel waar die in moet en als jij niet mag kijken is het moeilijk vinden de eerste keer.
Jah Waarom mocht je niet kijken? Jeez als je klaar bent om sex te hebben zou je ook zo ver moeten zijn om mekaar naakt te zien lijkt me zo!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 11:19
Verwijderd
Als ik dit zo doorlees kan ik maar één ding zeggen: wacht tot jullie er allebei écht klaar voor zijn, en probeer het dan nog eens.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Some schreef op 28-04-2003 @ 11:56:
Of heeft ze te kleine gat ofzo maar dat lijkt me sterk. Ze is namelijk niet groot geschapen ofzo.
Die zin snap ik niet

En verder: als ze niet eens wou dat je keek enzo.. jullie zijn er gewoon nog niet aan toe. Probeer eens rustig elkaars lichaam te leren kennen Bouw het langzaam op.. niet meteen "het" gaan doen, das nergens voor nodig. Volgens mij is ze van deze ervaring alleen maar onzekerder geworden.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 11:22
Some
Avatar van Some
Some is offline
niet groot geschapen... daarmee bedoel ik, ze is best klein, niet dik enzo. Ook dr tieten enz niet..... snappie..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Some schreef op 28-04-2003 @ 12:22:
niet groot geschapen... daarmee bedoel ik, ze is best klein, niet dik enzo. Ook dr tieten enz niet..... snappie..
En? Waar doel je op? Er zit niet een causaal verband tussen dik-niet dik, te nauw of niet enzovoort.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 11:25
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Als je echt wilt, blijven oefenen. Het klinkt misschien een beetje vreemd, maar je moet even 'de slag' te pakken hebben. Als je die eenmaal hebt glijd je zo in haar. Die krijg je vanzelf door te blijven proberen.
En anders nog even wachten tot jullie er allebei helemaal aan toe zijn.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 11:38
poesiefox
poesiefox is offline
Als jullie nou eerst nog een tijdje gewoon een beetje vrijen, en voelen en frummelen, en pas als jullie helemaal aan elkaar gewend zijn (lees: bij elkaar kunnen klaarkomen) HET eens een keer gaan doen. Dit was een kwestie van zenuwen, juist omdat jullie nog te bleu zijn. Hoezo je mocht niet kijken? Als julie nog zo verlegen zijn naar elkaar moet je HET vooral nog niet willen.

HET gedaan hebben maakt je nog niet automatisch tot een goede minnaar, jullie relatie komt er dan niet mee op een hoger plan, en lekker is HET dan ook helemaal niet.

Dan liggen jullie na afloop te denken: was dat nou alles?

En dan heb je die mooie intieme eerste keer wel vergooid. Dat kun je nooit meer over doen.

Onbewust wisten jullie dat best, en daarom was jij niet stijf genoeg en zij te verkrampt. Dan lukt het niet nee.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 11:42
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-04-2003 @ 12:19:
Als ik dit zo doorlees kan ik maar één ding zeggen: wacht tot jullie er allebei écht klaar voor zijn, en probeer het dan nog eens.
neej hoor. als je voelt dat je er klaar voor bent moet je der voor gaan. de praktische kant is bij 2 maagden alleen nog wat lastig. *spreekt uit ervaring*
dat is allemaal zo simpel nog niet, dat sexen; maar het fijne nieuws is: 0EFENING BAART KUNST

is een mooi motto vind ik

Citaat:
Uiteindelijk was zover maarja het wilde niet echt lukken, OF de mijnes was niet te stijf ofzo of ik duwde niet te hard want hij ging er niet in.. Of heeft ze te kleine gat ofzo maar dat lijkt me sterk.
zij moet zich (haar spieren) gewoon helemaal kunnen ontspannen. en ze kan ook zelf helpen om em der in te mikken
je kan misschien eerst gewoon nbtje aan elkaar wennen door nbtje met elkaar te spelen maar dan zonder penetratie. ofzo.

veel succes
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 12:26
Thomas
Thomas is offline
Je moet gewoon nog een beetje aanrommelen en niets proberen te forceren, want dan gevoel heb ik als ik je post eens goed doorlees. Je bent nog een kind dus zie het allemaal maar even aan en laat het op je af komen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 17:59
Verwijderd
Dit valt allemaal te voorkomen dmv een cursus Nederlands.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 20:27
ScatMan.II
ScatMan.II is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-04-2003 @ 18:59:
Dit valt allemaal te voorkomen dmv een cursus Nederlands.
Inderdaad, d'r lijken allemaal vreemde tegenstrijdigheden in te staan, en dan heb ik het nog niet eens over de inhoud van het verhaal

Als je niet mag kijken denk je wel van ik stop em d'r ff in :?
__________________
a PC has 2b your hobby, not an obsession
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 09:46
one-monkee
Avatar van one-monkee
one-monkee is offline
Als jullie alsnog beslissen om het te weer te proberen moet je eens een kussen onder haar rug doen.
Meer onder haar rug/kont zodat haar bekken een beetje kantelen en zo dus makkelijker bij haar naar binnen kan komen.

Maar zoals ik het lees lijkt het mijn verstandiger om eerst helemaal los te komen voordat jullie echt aan "de daad" gaan beginnen.
of gewoon helemaal nog even wachten.

succes
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 00:46
BoB
BoB is offline
soms lukt het mij ook niet ... Constipatie zegt de dokter
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 10:35
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Ligt het aan mij of is dit bewust gebrekkig geschreven nederlands... om respectloos, jong, stom en onervaren over te komen?

Fake berichtje?
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 11:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
SounD schreef op 30-04-2003 @ 11:35:
Ligt het aan mij of is dit bewust gebrekkig geschreven nederlands... om respectloos, jong, stom en onervaren over te komen?

Fake berichtje?
Sommige fouten zijn typisch Belgisch. Daar niet fout, trouwens.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 06:57
xearo
xearo is offline
@ topicstarter, hoe oud ben je eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 16:46
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
LoL, je mocht niet kijken?

Dat is vreemd.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 16:51
Some
Avatar van Some
Some is offline
Citaat:
xearo schreef op 01-05-2003 @ 07:57:
@ topicstarter, hoe oud ben je eigenlijk?
17
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:03
Electricity
Electricity is offline
mja dat is raar
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen ?
~anoniem~
7 11-06-2016 21:22
Seksualiteit eerste ontmaagding lukt niet echt
Anoniempjeeeee
10 17-01-2010 22:55
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #39
Mara
500 27-03-2005 16:33
Psychologie Niet durven/kunnen eten bij vreemden..
AliasGirl
18 28-06-2004 14:27
Seksualiteit niet klaarkomen
konijntje18
18 05-05-2004 20:52
Psychologie ik wil erbij horen, maar t lukt niet, dus t hoeft voor mij ook niet meer!
HelpMePlease
2 08-07-2003 10:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.