Advertentie | |
|
05-01-2006, 13:36 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
05-01-2006, 13:39 | ||
Citaat:
05-01-2006, 13:43 | ||
Citaat:
05-01-2006, 13:45 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
05-01-2006, 14:20 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
en een fietsband repareren danst hij met je mee! Wie laat zich niet koeioneren? Boes boes. boes boes. boes boes. boes boes |
05-01-2006, 14:32 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Erwin en ik waren echt genaaid bij de burger king. We kwamen op tijd aan op centraal, dus we dachten ff burgertje scoren. Duurde ut een fukking half uur voordat we onze burger kregen, hadden we de tram gemist. Konden we vanaf centraal naar huis lopen. Gelukkig had ik nog genoeg hash . |
05-01-2006, 14:39 | ||
Citaat:
05-01-2006, 14:40 | ||
Citaat:
05-01-2006, 14:43 | ||
Citaat:
05-01-2006, 14:57 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Excuus trouwens voor mss onsamenhangendheid. Er razen 6 miljoen ged88 door mijn hoofd heen. En chaos: Citaat:
Blowen is voor mij niet apatisch naar een scherm staren en lamlendig zijn. Het is vaak leuk om stoned te gaan internetten. Gisteren was ik trouwens behoorlijk nuchter toen de spamoorlog losbarstte. Omdat ik dat soort dingen gewoon eens in de zoveel tijd best grappig kan vinden en er geen kwaad in zie. Niet het forum, maar computers in het algemeen nemen in mijn leven een belangrijk deel in. Normaliter is dat op mijn werk en thuis raak ik de PC niet zo veel meer aan. Maar zo in de vakantie is het allemaal een stuk leuker om achter de pc voor mezelf te hangen en alleen voor mezelf. Ik beschouw een aantal mensen van het forum hier onderhand als vrienden en ken ook redelijk wat mensen persoonlijk redelijk tot héél erg goed. Dat maakt het allemaal een stuk leuker om te doen en motiveert me terug te komen en flauwe grappen uit te halen. |
Advertentie |
|
05-01-2006, 15:56 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Buiten dat, je mag jezelf gerust uitleven, maar weet wel dat dat plusje mij de macht geeft je à la minute te bannen, rechtstreekse ban, u gaat niet langs start . |
05-01-2006, 17:17 | ||
Citaat:
05-01-2006, 18:02 | ||
Citaat:
Maar waar ik eigenlijk meer op doelde is dat je tegenwoordig van wiet echt klappen kan krijgen: Je doet evenveel groen in je joint, maar je paft daarmee meer thc weg dan voorheen. Buiten het vergrote risico op psychoses is de beleving van het stoned zijn ook niet echt geweldig meer, en er zijn ook andere geile kwaaltjes: Heel vaak worden mensen er alleen nog maar suf, moe en apatisch van. Ook de dagen erna voelen mensen zich vaak down, en na een langere periode van wiet roken kunnen de stonerts ook leuke manisch-depressieve trekjes gaan vertonen. Prrrr. <3
Laatst gewijzigd op 05-01-2006 om 18:05. |
05-01-2006, 18:29 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
05-01-2006, 18:35 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik draai minder wiet weg de afgelopen jaren en de laatste tijd heb ik weinig geblowd eigenlijk. Ik heb lang niet altijd zin om te blowen. Er moet ook duidelijk ephedra of iets anders zijn waardoor het effect van blowen veranderd wordt. Alleen vind ik dat dan weer te duur/te veel moeite etc. Apatisch voor me uitstaren kan leuk zijn, maar meestal vind ik het alleen maar kut, daarom voorkom ik dat |
05-01-2006, 18:55 | ||
Citaat:
05-01-2006, 19:00 | ||
Citaat:
05-01-2006, 20:30 | |
omfg
Machinisten van de dubbeldeks NS-intercity's moeten altijd uit de cabine vluchten bij een aanrijding. Dat is het advies van de vakbond voor machinisten en conducteurs (VVMC), zo liet de organisatie weten. http://www.telegraaf.nl/binnenland/3...anrijding.html
05-01-2006, 21:27 | ||
Citaat:
Ik ben het overigens wederom volledig eens met cha0s en ik herken me er helemaal in. @ Deadlock ivm het hele spam gebeuren: Ik vind het inderdaad een beetje jammer dat als jij de zin hebt om je spampraktijken op s.com los te laten je dit in het IZSADC topic doet. Hiervoor is onzin uitgevonden. Hou het lekker daar. Het bijhouden van stats mbt de postcount vind ik werkelijk te levenloos voor woorden (ik ga er even vanuit dat je wel snapt wat ik bedoel.) maar dit heb ik al een keer aangegeven. Verder wil ik hier geen woorden meer aan vuil maken het lijkt me duidelijk zo.
05-01-2006, 22:10 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan vind ik dit nog helemaal niet zo erg. Wat me wel stoort is dat je aangeeft er verder over te willen discussiëren, vervolgens je standpunt neerzet en dan letterlijk zegt: Citaat:
Ik denk namelijk dat je je veeeeeel te druk maakt over een veeeel te klein gedeelte van je leven. Het leven op s.com is lekker ongecompliceerd en houd dat zo imho. Natuurlijk mag je tegen de meningen van andere e.d. ingaan als je het er niet mee eens bent. Je moet wel blijven relativeren. |
05-01-2006, 22:13 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
05-01-2006, 22:15 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
05-01-2006, 22:32 | ||
Citaat:
05-01-2006, 23:12 | ||
Citaat:
05-01-2006, 23:55 | |
http://www.eyezmaze.com/tontie/v1/index.html vette poep trouwens.
06-01-2006, 00:51 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
06-01-2006, 01:45 | ||
Citaat:
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |