Advertentie | |
|
01-10-2008, 11:19 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
01-10-2008, 17:53 | ||
Citaat:
02-10-2008, 18:10 | ||
Citaat:
Op modeshows en foto's zien die aparte creaties van H&M mischien wel goed uit, maar om het dagelijks te dragen voor het gewone publiek valt het toch zwaar tegen. |
02-10-2008, 18:27 | |
En toch, mocht ik het geld er voor hebben, dan zou ik het kopen. Niet alles, maar de leuke stukken dus wel. En zo zullen meer mensen erover denken, en daarom is het een mooie (marketing)zet. Dat het niet draagbaar is maakt daar niets tot weinig bij uit.
02-10-2008, 18:34 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
02-10-2008, 18:46 | |
Het is Comme des Garcons. Men gaat me niet vertellen dat die bruidsjurk van Viktor&Rolf zo innemend was maar hey, het was een trouwjurk van V&R. En er zijn echt genoeg mensen op amfi, artez, rietveld en hku die hierin lekker naar hun arty feestjes gaan.
02-10-2008, 21:05 | ||
Citaat:
03-10-2008, 12:22 | |
H&M
H&M was zo gecharmeerd Rei Kawakubo, de ontwerpster van Comme des Garçons, dat deze lijn er ooit eens van moest komen. Ook al liggen deze Japanse dame en H&M mijlenver uit elkaar wat ontwerpen betreft, ze wisten voor deze keer een goede balans te vinden. Zwart Goed, in het kort kan je de Comme des Garçons by H&M lijn beschrijven als hoofdzakelijk zwart met Japanse invloeden. De collectie bevat getailleerde jasjes, broeken, baggy shorts, een variëteit aan wollen stretch rokjes, polkadot breisels, kleurrijke shirts en een prachtige jurk met Victoriaanse roesjes. Accessoires en parfum De collectie van Comme des Garçons by H&M is er voor mannen en vrouwen en biedt naast kleding ook accessoires en zelfs een unisex parfum. Geen kinderkleding In april werd nog gesproken over een kinderlijn. Deze komt er niet! Blijkbaar zag Rei Kawakubo daar geen heil in. Het commentaar van H&M? Margareta van den Bosch van H&M hierover: ‘Zij zeiden nee, wij respecteren dat’. November 2008 De Comme des Garçons kleding ligt vanaf november in de H&M filialen. Hierover later meer! Bron: http://www.fashion.nl/fashion.aspx?ma=3163
03-10-2008, 22:50 | |
ben echt alleen maar benieuwd naar het parfum. ik vond die van karl lagerfeld toen echt superlekker, die heb ik toen wel gekocht. maar verder doe ik niet aan die dingen mee.
|
|