Eigen Adres
Wellantcollege
Mevr. Vera Schilperoort
Archimedesplantsoen 87
1098 JZ Amsterdam
Amsterdam, 9 september 2009
Betreft: sollicitatie docent Wiskunde
Geachte mevrouw Schilperoort,
Afgelopen maandag, 7 augustus, las ik uw advertentie op internet waarin u aangeeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie docent wiskunde. Dit sprak me meteen aan.
Waarom ik geschikt ben zal ik in deze brief duidelijk maken.
Ik heb vernomen dat uw school handelt in het voordeel van uw leerlingen en vrij kleinschalig is. Dat is waar ik op zoek ben. Door kleine klassen, is het makkelijker om voor een goede sfeer te zorgen. Bovendien krijgt elke leerling de steun die hij nodig heeft.
Tijdens mijn afstudeerstage heb ik een halve jaar zelfstandig lesgegeven. Dit heb ik met veel plezier afgerond en wil nu heel snel aan de slag gaan. Pubers en hun ontwikkeling is wat mij drijft. Ik wil ook ten harte aan de veiligheid en de ontwikkeling van uw school mee werken.
Door het geven van bijles en de stages heb ik leren omgaan met verschillende tieners. Ik heb geleerd dat de omgaan veel bepaalt. De strenge docenten zijn van vroeger, maar te soepel doen is ook niet goed. Het samenwerken met docenten etc. vormt geen enkele probleem. Ik sport namelijk al jaren in teams. Hiervoor is samenwerken een vereiste.
Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u mijn sollicitatie verder toelichten. Ik hoop dan ook hiervoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Naam
Bijlage: Curriculum Vitae
CURRICULUM VITAE
Persoonlijke gegevens:
Achternaam:
Voornamen:
Adres:
Plaats: Amsterdam
Telefoonnummer: 06-
Geboortedatum:
Geboorteplaats:
Nationaliteit: Marokkaans
Burgerlijke staat: ongehuwd
Geslacht: Vrouw
Opleiding en diploma’s:
2010-2013 Lerarenopleiding Wiskunde aan de Hogeschool van Amsterdam
2008-2010 HAVO op het Islamitisch College Amsterdam
Profiel: Natuur en Gezondheid
Keuzevakken: Economie, Arabisch
2004- 2008 VMBO-TL op Nova College Amsterdam
Profiel: Economie
Keuzevakken: Duits, biologie, scheikunde
Werkervaring:
- 5 jaar bijles: rekenen, boilogie
- 3 jaar vakkenvuller: Albert Hejin, Blokker
Hobby’s:
- Puzzelen
- Lezen
- Team sport: basketbal etc.
Vacature
Docent Wiskunde
Contactpersoon: Vera Schilperoort (senior recruiter)
Functiebeschrijving
Wellantcollege biedt VMBO-onderwijs, MBO-onderwijs en een breed aanbod cursussen en trainingen. Het onderwijs is kleinschalig opgezet. De verschillende locaties worden gekenmerkt door een klimaat waarin toegankelijkheid, veiligheid, harmonie en aandacht voor individuele vragen en behoeften belangrijke elementen zijn.
Profiel van de kandidaat
Wij verwachten van onze docenten dat zij:
· Beschikken over goede communicatieve vaardigheden
· Coachend (bege)leiding kunnen geven aan groepen leerlingen
· Pedagogisch, vakinhoudelijk en didactisch competent zijn
· Enkele jaren relevante ervaring in de bovenbouw van een VMBO
· Beschikken over organisatorische vaardigheden
· Kunnen samenwerken met collega’s
· Externe netwerken kunnen opbouwen en onderhouden
· Ontwikkelingsgericht zijn en reflecterend vermogen bezitten
Bijzonderheden:
Een combinatie mogelijk met andere vacatures, teneinde meer werkuren te maken.
Wat bieden wij
Wat bieden wijWellantcollege heeft een marktconform arbeidsvoorwaardenpakket en besteedt veel aandacht aan de professionele ontwikkeling van zijn medewerkers. Er is een breed scala aan opleidingsmogelijkheden.
Een combinatie met lesuren Werken aan Prestaties (competentiegericht leren) behoort tot de mogelijkheden.
Meer weten over de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden bij Wellantcollege? Kijk dan onder Arbeidsvoorwaarden..
Kan iemand me dit nakijken aub? Vooral de brief zelf!
dank je,,
|