Oud 08-09-2009, 19:02
nachtmens
nachtmens is offline
Eigen Adres

Wellantcollege
Mevr. Vera Schilperoort
Archimedesplantsoen 87
1098 JZ Amsterdam

Amsterdam, 9 september 2009

Betreft: sollicitatie docent Wiskunde

Geachte mevrouw Schilperoort,

Afgelopen maandag, 7 augustus, las ik uw advertentie op internet waarin u aangeeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie docent wiskunde. Dit sprak me meteen aan.
Waarom ik geschikt ben zal ik in deze brief duidelijk maken.

Ik heb vernomen dat uw school handelt in het voordeel van uw leerlingen en vrij kleinschalig is. Dat is waar ik op zoek ben. Door kleine klassen, is het makkelijker om voor een goede sfeer te zorgen. Bovendien krijgt elke leerling de steun die hij nodig heeft.

Tijdens mijn afstudeerstage heb ik een halve jaar zelfstandig lesgegeven. Dit heb ik met veel plezier afgerond en wil nu heel snel aan de slag gaan. Pubers en hun ontwikkeling is wat mij drijft. Ik wil ook ten harte aan de veiligheid en de ontwikkeling van uw school mee werken.

Door het geven van bijles en de stages heb ik leren omgaan met verschillende tieners. Ik heb geleerd dat de omgaan veel bepaalt. De strenge docenten zijn van vroeger, maar te soepel doen is ook niet goed. Het samenwerken met docenten etc. vormt geen enkele probleem. Ik sport namelijk al jaren in teams. Hiervoor is samenwerken een vereiste.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u mijn sollicitatie verder toelichten. Ik hoop dan ook hiervoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Naam

Bijlage: Curriculum Vitae

CURRICULUM VITAE

Persoonlijke gegevens:

Achternaam:
Voornamen:
Adres:
Plaats: Amsterdam
Telefoonnummer: 06-
Geboortedatum:
Geboorteplaats:
Nationaliteit: Marokkaans
Burgerlijke staat: ongehuwd
Geslacht: Vrouw

Opleiding en diploma’s:

2010-2013 Lerarenopleiding Wiskunde aan de Hogeschool van Amsterdam

2008-2010 HAVO op het Islamitisch College Amsterdam
Profiel: Natuur en Gezondheid
Keuzevakken: Economie, Arabisch

2004- 2008 VMBO-TL op Nova College Amsterdam
Profiel: Economie
Keuzevakken: Duits, biologie, scheikunde

Werkervaring:

- 5 jaar bijles: rekenen, boilogie
- 3 jaar vakkenvuller: Albert Hejin, Blokker

Hobby’s:

- Puzzelen
- Lezen
- Team sport: basketbal etc.

Vacature

Docent Wiskunde

Contactpersoon: Vera Schilperoort (senior recruiter)

Functiebeschrijving

Wellantcollege biedt VMBO-onderwijs, MBO-onderwijs en een breed aanbod cursussen en trainingen. Het onderwijs is kleinschalig opgezet. De verschillende locaties worden gekenmerkt door een klimaat waarin toegankelijkheid, veiligheid, harmonie en aandacht voor individuele vragen en behoeften belangrijke elementen zijn.

Profiel van de kandidaat

Wij verwachten van onze docenten dat zij:
· Beschikken over goede communicatieve vaardigheden
· Coachend (bege)leiding kunnen geven aan groepen leerlingen
· Pedagogisch, vakinhoudelijk en didactisch competent zijn
· Enkele jaren relevante ervaring in de bovenbouw van een VMBO
· Beschikken over organisatorische vaardigheden
· Kunnen samenwerken met collega’s
· Externe netwerken kunnen opbouwen en onderhouden
· Ontwikkelingsgericht zijn en reflecterend vermogen bezitten

Bijzonderheden:
Een combinatie mogelijk met andere vacatures, teneinde meer werkuren te maken.

Wat bieden wij

Wat bieden wijWellantcollege heeft een marktconform arbeidsvoorwaardenpakket en besteedt veel aandacht aan de professionele ontwikkeling van zijn medewerkers. Er is een breed scala aan opleidingsmogelijkheden.
Een combinatie met lesuren Werken aan Prestaties (competentiegericht leren) behoort tot de mogelijkheden.
Meer weten over de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden bij Wellantcollege? Kijk dan onder Arbeidsvoorwaarden..

Kan iemand me dit nakijken aub? Vooral de brief zelf!
dank je,,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2009, 12:48
xiaoli
xiaoli is offline

Afgelopen maandag, 7 augustus, las ik uw advertentie op internet waarin u aangeeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie docent wiskunde. Dit sprak me meteen aan.
Waarom ik geschikt ben zal ik in deze brief duidelijk maken.

Ik heb vernomen dat uw school handelt in het voordeel van uw leerlingen en vrij kleinschalig is. Dat is waar ik naar op zoek ben. Door kleine klassen, is het makkelijker om voor een goede sfeer te zorgen. Bovendien krijgt elke leerling de steun die hij nodig heeft.

Tijdens mijn afstudeerstage heb ik een half jaar zelfstandig lesgegeven. Dit heb ik met veel plezier afgerond en ik wil nu heel snel aan de slag gaan. Pubers en hun ontwikkeling is wat mij drijft. Ik wil ook van harte aan de veiligheid en de ontwikkeling van uw school meewerken.

Door het geven van bijles en de stages heb ik leren omgaan met verschillende tieners. Ik heb geleerd dat de manier van omgaan veel bepaalt. De strenge docenten zijn van vroeger, maar te soepel zijn is ook niet goed. Het samenwerken met docenten etc. vormt geen enkele probleem. Ik sport namelijk al jaren in teams. Hiervoor is samenwerken een vereiste.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u mijn sollicitatie verder toelichten. Ik hoop dan ook hiervoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Naam

Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 13:05
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Eigen Adres

Wellantcollege
Mevr. Vera Schilperoort
Archimedesplantsoen 87
1098 JZ Amsterdam

Amsterdam, 9 september 2009

Betreft: Sollicitatie docent Wiskunde

Afgelopen maandag, 7 augustus, las ik uw advertentie op internet waarin u aangeeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie docent Wiskunde. Dit sprak me meteen aan.
Waarom ik mijzelf geschikt acht zal ik in deze brief proberen duidelijk te maken.

Ik heb vernomen dat uw school handelt in het voordeel van uw leerlingen en vrij kleinschalig opgezet is. Dat is waar ik naar op zoek ben. Door de kleinere klassen, is het makkelijker om voor een goede sfeer te zorgen. Bovendien krijgt elke leerling de steun die hij nodig heeft.

Tijdens mijn afstudeerstage heb ik een half jaar zelfstandig lesgegeven. Mijn opleiding heb ik met veel plezier afgerond en ik wil nu heel snel aan de slag gaan. Pubers en hun ontwikkeling is wat mij drijft. Ik wil ook graag aan de veiligheid en de ontwikkeling van uw school mee werken.

Door het geven van bijles en door de stages heb ik leren omgaan met verschillende soorten tieners. Ik heb geleerd dat de omgang met verschillende groepen veel bepalend is. Strenge docenten zijn van vroeger, maar te vriendelijk zijn is ook weer niet goed. Het samenwerken met docenten en/of andere leidinggevenden vormt geen enkel probleem. Ik sport namelijk al jaren in teamverband en hiervoor is samenwerken een vereiste.

Met vriendelijke groet,

Naam

ik heb puur op stijl- en spellingsfouten gelet. ik heb jouw woord- en zinskeus dus zoveel mogelijk geprobeerd te behouden, aangezien een sollicitatiebrief wel persoonlijk moet zijn
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 13:14
Verwijderd
De brief is al nagekeken, dus doe ik je cv:

Citaat:
CURRICULUM VITAE

Persoonlijke gegevens:

Achternaam:
Voornamen:
Adres:
Plaats: Amsterdam
Telefoonnummer: 06-
Geboortedatum:
Geboorteplaats:
Nationaliteit: Marokkaans
Burgerlijke staat: ongehuwd
Geslacht: Vrouw

Opleiding en diploma’s:

2010-2013 Lerarenopleiding Wiskunde aan de Hogeschool van Amsterdam

2008-2010 HAVO op het Islamitisch College Amsterdam
Profiel: Natuur en Gezondheid
Keuzevakken: Economie, Arabisch

2004- 2008 VMBO-TL op Nova College Amsterdam
Profiel: Economie
Keuzevakken: Duits, biologie, scheikunde

Werkervaring:
- 5 jaar bijles: rekenen, biologie
- 3 jaar vakkenvuller: Albert Hein, Blokker
Beter zet je erbij welke jaren het waren. Dus bv. 2000-2003 vakkenvullen, 2003-2008 bijles geven. En zet er ook bij aan welk niveau leerlingen je bijles hebt gegeven, het maakt natuurlijk wel iets uit of dat basisschool of 6vwo was.

Hobby’s:
- Puzzelen
- Lezen
- Teamsport: basketbal etc wat? noem de andere sporten ook maar
Je zou er nog een kopje 'overige vaardigheden' aan kunnen toevoegen waar je bijvoorbeeld kunt plaatsen dat je kunt omgaan met microsoft office, maar dat is voor deze baan niet zo relevant; en een kopje 'overige activiteiten' als je deel hebt uitgemaakt van een comissie of bestuur waarvoor je dingen moest organiseren.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 17:07
nachtmens
nachtmens is offline
dank jullie wel, ik heb het vandaag ingeleverd. Nu wachten wat ik ervoor haal...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 19:31
flyaway
flyaway is offline
We zijn benieuwd Post je het cijfer?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 12:03
Carss
Carss is offline
Ehm.. Wiskunde is ZÓNDER hoofdletter en Albert Heijn schrijf je met een j erbij
Oud 12-09-2009, 19:31
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ehm.. Wiskunde is ZÓNDER hoofdletter
nee hoor. als je over het vak praat wel, maar als je het hebt over de opleiding niet.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 22:11
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
We zijn benieuwd Post je het cijfer?
ja, zal ik doen,ik hoop dat het voldoende wordt.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 14:48
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
ja, zal ik doen,ik hoop dat het voldoende wordt.
het is een 6.1 gewroden,
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 10:49
Gðmndr
Gðmndr is offline
Nationaliteit: Marokkaanse

Vraag: heb je alleen de Marokkaanse nationaliteit of ook de Nederlandse?
In het laatste geval ben je een Nederlandse van Marokkaanse afkomst en kun je, als je dat wilt, bij 'nationaliteit' zonder bezwaar "Nederlandse" invullen.

Succes met de sollicitatie!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 09:22
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nationaliteit: Marokkaanse

Vraag: heb je alleen de Marokkaanse nationaliteit of ook de Nederlandse?
In het laatste geval ben je een Nederlandse van Marokkaanse afkomst en kun je, als je dat wilt, bij 'nationaliteit' zonder bezwaar "Nederlandse" invullen.

Succes met de sollicitatie!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 12:18
Verwijderd
Rationeel, jouw (stijl)aanpassingen lijken op die van mij.

Maar, gefeliciteerd met je voldoende.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 13:40
Rationeel
Rationeel is offline
even de net nieuw geleerde internetafkorting toepassen:

GMTA
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic: