Advertentie | |
|
29-12-2010, 10:59 | |
Verwijderd
|
Ik dacht dat ze bij 50 minuten gewoon niet de tijd rekenden die het kost om de persoon voor jou naar huis te brengen?
http://www.rijschoolgegevens.nl/inde...s=58&x=16&y=14 Hier kun je zien wat het slagingspercentage van de rijscholen is in Utrecht. (nouja, die examens aanvragen bij het CBR in Utrecht) Ook hoeveel examens ze aanvragen (zegt wat over de grootte). Ik heb zelf bij een kleine rijschool gereden, daarmee kon ik heel flexibel rijden. Dus als ik in de avond wilde rijden (gewoon om het eens te doen), kon dat meestal wel. (grote rijscholen werken meestal 9-5) |
15-01-2011, 12:44 | ||
Ik kan je alleen vertellen dat motorlessen bij veronica echt prima te doen zijn.
Citaat:
Klopt, auto en vrachtauto ook wel maar motor zie ik tot dusver ook het meeste mee gebeuren.
15-01-2011, 13:23 | |
Ik ben me ook aan het orienteren op rijscholen in Utrecht. Mijn zus heeft via Bruinsma gelest en heeft in één keer haar rijbewijs gehaald. Ze vond de lessen prima, alleen was het administratief niet altijd op orde maar omdat ze het zelf goed bijgehouden heeft was het uiteindelijk niet zo'n probleem.
Ook heb ik een kleine rijschool op het oog met één instructeur waar ik via zijn vrouw aan kwam. Ik heb het er met een aantal mensen over gehad. Uiteindelijk vertelde iemand mij dat zij voor een kleine rijschool heeft gekozen en een goede vriendin van haar voor Bruinsma waar dus veel over geklaagd wordt. Uietindelijk heeft haar vriendin het rijbewijs snel gehaald en zij zelf nog steeds bezig. Ze kon niet goed opschieten met haar instructeur en de andere instructeur was een paar maanden weg waardoor ze veel vertraging opliep. Uiteindelijk heb ik toch een proefles bij Bruinsma aangevraagd. Juist omdat er veel mogelijkheid is voor wissel van instructeur, simulatie en ze bieden naar mijn idee goede pakketten aan. Volgende week zaterdag is de proefles dus ik zal dan wel laten weten hoe het was. Mocht het mij niet bevallen dan vraag ik een proefles bij de kleine rijschool aan. |
26-01-2011, 21:17 | |
Inmiddels de rijtest gehad. Het was echt leuk . Ik ging meteen de weg op en ben naar Bunnik gereden, wat ik niet had verwacht. Daarna is er een inschatting gemaakt van het aantal rijlessen dat ik nodig heb en daarna zijn ze ingepland. Het lessen is voor mij nu dus begonnen!
|
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
rijschool in utrecht? DmCraanen | 4 | 31-03-2011 16:45 | |
Verkeer & Vervoer |
Rijles en Rijbewijs topic nummer tien! Miracle | 500 | 27-06-2007 17:09 | |