Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2006, 00:00
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
anders gooi je gewoon heel onzin weg. Want waarom zou je samenvoegen als het toch kantine blijft eh
Advertentie
Oud 22-03-2006, 00:39
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
hallelujah dat het binnen nu en 2 weken 1 april is en dat dit echt de slechste grap ooit is
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-03-2006, 00:46
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Grap of geen grap: helemaal niet leuk.

__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 22-03-2006, 00:53
Rieno
Rieno is offline
Mja, scholieren.com zou zn naam iig waarmaken als er gewoon weer niet naar de leden geluisterd wordt, maar het langzamerhand steeds meer in Ieke's privé-speeltuintje verandert..

Een forum draait op zn leden en onzin is een plek waar veel leden komen en je ook gewoon fatsoenlijk even 'zomaar wat' kwijt kunt. Er zijn blijkbaar een hoop mensen die dat concept enorm op prijs stellen en door ineens met een wijziging als deze te komen, blijkt maar weer dat het beheer er maar weinig van snapt.

Maar ach, dat hele beheer-clubje is toch een stel levenloze zombie's zonder sociaal leven gok ik
Oud 22-03-2006, 02:02
D
Avatar van D
D is offline
Erg slecht idee, doe maar niet.
__________________
I AM ERROR
Oud 22-03-2006, 02:10
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
ik heb veel kut plannen gehoord maar dit slaat alles
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Oud 22-03-2006, 06:58
Verwijderd
''Mochten jullie nog ernstige bezwaren hebben dan zijn we bereid om daar naar te kijken en zodoende een zo goed mogelijke oplossing te vinden. ''



Hoi. Ik zie best wel veel ernstige bezwaren.

Groetjes,
Oud 22-03-2006, 07:09
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
Ale! hoe voelde oew eige
__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Oud 22-03-2006, 07:34
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Sylph schreef op 21-03-2006 @ 18:55 :
Als dit geen 1 april-grap is, vind ik dit het belachelijkste kutplan ooit.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 22-03-2006, 07:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Er vanuitgaande dat dit een serieus plan is, zal ik toch reageren hier, omdat dit iets is wat volgens mij een groot deel van de actieve leden aan gaat.

Ik heb het topic doorgelezen en mij valt op dat bijna alle leden die hier gereageerd hebben dit plan geen goed idee vinden en alle forumbazen die hier reageren unaniem hetzelfde zeggen.
Dit laatste zal zijn omdat ze hierover gesproken hebben en ze niet willen dat er nog onderlinge strijd is. Wel valt mij op dat van de forumbazen van de twee betreffende deelfora nog geen reacties zijn. Ik wil die verhalen graag horen aangezien dit de forumbazen zijn die het meest betrokken zijn bij de deelfora.

Nu hoe ik hierover denk: Ik ben zelf de eerste anderhalf jaar dat ik hier lid was heel actief op DK geweest, daarna langzaam meer op onzin gekomen en daar blijven hangen.
Voor mij zat en zit er nog steeds een groot verschil in beide deelfora.

Op onzin kan je nu nog bijna alles kwijt, als er iets gebeurd kan je dat meedelen en dit is iets wat je nergens anders op het forum kan. Uit zo'n op het eerste gezichtspunt nietszeggend topic kan een gweldige discussie ontstaan en dit heb ik vaak genoeg meegemaakt.
De ongedwongenheid van onzin maakt het tot het forum wat het nu is. Je kunt er zo veel verschillende dingen kwijt, hebt topics waar je slap kunt ouwehoeren, waar je onverwacht een geweldige discussie hebt en waar veel gezelligheid heerst.
Wil je strengere regels maken op dit deelforum, dan jaag je mensen weg, dan verdwijnt de ongedwongenheid van dit deelforum en leg je mogelijk interessante gesprekken plat.

De vergelijking met DK is dat als je daar een topic over een onderwerp begint er een vraag aan moet hangen en je volgens de regels daar niet mag uitwijden naar andere onderwerpen. Dit was in de tijd dat ik er kwam, en nu nog steeds, de kracht van de kantine. Hier gaat het júist over één onderwerp en weten de leden ook waar zij aan toe zijn. De invoering van het koelkastprincipe heeft ervoor gezorgd dat er wat meer structuur in is gekomen en dit is ook door de leden geaccepteerd.

Ook de snelheid is een groot verschil, wat mensen al eerder genoemd hebben. Op onzin is een grote doorloop aan topics (die na een eventuele samenvoegen een halt toegeroepen wordt) en op DK gaat langzamer, is beter te volgen voor een groot deel van de mensen.

De structuur van DK en het missen daarvan op onzin is één van de punten die volgens mij het meeste problemen kan opleveren. Wanneer mag je nu een topic openen, moet het inhoud hebben en hoeveel inhoud moet het gaan hebben?

Mag je nog een topic maken over het feit dat er bijvorbeeld bij je buren is ingebroken of is dat een mededeling? Of wanneer je iets leuks hebt meegemaakt, mag je dat nog op het forum zetten? Een vooreeld van het feit dat je het ziet sneeuwen mag bijvoorbeeld al niet volgens de ideeën die Ieke eerder in dit topic geopperd heeft.

Deze drie goed vergelijkbare voorbeelden zijn onderwerpen die op onzin altijd ontzettend goed lopen en waar ook nog inhoudelijk op gereageerd wordt, maar op DK zijn dit twee onderwerpen die niet mogen. Hoe donken de nieuwe forumbazen te bepalen of één van deze onderwerpen wel mag en een ander niet? Alle drie zijn het voorbeelden van gebeurtenissen, dingen die op zich geen meerwaarde hebben, maar waar wél veel op gereageerd wordt.

Moet er dan een tussenweg in de formuleringen tussen DK en onzin gevormd worden? Bijvoorbeeld een topic als:
Het sneeuwt. Wanneer sneeuwde het bij jou voor het laatst?
Zo combineer je beide aspecten van DK en onzin, open je een toic met een mededelig en maak je een discussiemogelijkheid, maar moet je wel goed nadenken hoe je het moet formuleren. Zo vergaat je plezier in even lekker ontspannen zoals nu op onzin kan erg snel en zal het ook de leden daar afschrikken.

De snelheid die ik eerder al noemde zal de mensen die nu op KD komen afschrikken. 'Waar is het topic dat ik gisteren opende gebleven?' zal je dan krijgen. Want jullie als forumbazen willen de stroom van de topics beperken, maar deze zal, mits er voldoende leden blijven die dit concept aantrekkelijk vinden, toch aanziendelijk sneller zijn dan hoe het op DK nu gaat.

De onderlinge discussies tussen de mensen van beide deelfora komen juist ook vaak op de bovengenoemde dingen neer.
Dk vindt dat onzin veel te snel gaat en dat ze dit niet bij kunnen houden (willen jullie als FB's beperken), maar onzin vindt dat DK veel te sloom gaat (willen jullie als FB's opschroeven). Zo krijg je dus een middenweg die beide deelforumbezoekers niet goed vinden.

Dan nog een aantal langer lopende topics van beide deelfora:
Het weerwolvenspel loopt erg goed op DK heb ik begrepen, deze zal steeds ver wegzakken en wanneer mensen dit topic niet zien staan is er minder 'drive' om het topic te openen en bij te lezen of om mee te doen. Het argument dat de zoekfunctie gebruikt moet worden diet hier niet ter zake omdat een topic op de eerste pagina altijd meer opvalt dan eentje die verder weg staat.
Een mogelijke oplossing kan zijn dat je topics als deze sticky gaat maken, maar dan kan je tig topics zo maken en de mensen die hier totaal geen binding mee hebben zullen zich hieraan alleen maar ergeren. Ook wordt hiermee een aantal leden voorgetrokken, wat volgens mij niet in het beleid van s.com past.

Dan heb je ook nog onzin. De spamtopics mogen in ieder geval blijven, dat is één van de weinige toezeggingen van de FB's die ik in dit topic heb gelezen. Maar hoe zit dat met topics die al jaren lang lopen, zoals
  • luistertopics,want daar moet je maar voor naar muziek gaan op de andere deelfora (Pscych uitgesloten),
  • topics over de Belg (die bijvoorbeeld zijn wijn niet moet vergeten te kopen), want dit voegt totaal niets toe,
  • topics over audioscobbler, project dolphin, trackmania, want dat zijn onderwerpen die veel beter op sorftware of games kunnen,
  • het topic over hyves, want dat is toch iets dat beter op lifestyle past

Hiermee verspreid je topics die het goed doen, waar veel mensen op afkomen en waar doordat ze op onzin staan er een groot bereik is. Verplaats je deze topics naar andere deelfora of verbied je ze, dan wordt het bereik minder en zullen deze topics langzaam verdwijnen, waarmee je de leden geen plezier doet.

Er werd ook nog een bericht geplaatst dat mensen die graag slowchatten maar naar de schat van s.com moeten gaan. Willen deze leden dat wel?
Het verschil tussen een slowchat op onzin of chatten op de chat is dat op onzin je de posts later nog na kunt lezen en dat deze (ondenks het missen van een streng beleid) deze allemaal netjes in topics onderverdeeld staan. Je weet als je op een bepaald onderwerp zoekt dan gelijk waar het over gaat én als je in een slowchat zit en je moet weg, kan je later nog reageren dmv qouten van die persoon, zodat ze gelijk weer weten waarop je reageert als je terug bent. Dit kan niet in een chat.

Dan als laatste nog de serverload waarover gesproken wordt. Dat deze hoog is, vooral tijdens de examenperiode is een feit dat niet te ontkrachten is. Maar is het samenvoegen van DK en onzin hier de oplossing voor? Dit is de drukste periode voor het forum en het valt op dat elk jaar weer veel mensen die voor hun eindexamen zitten, graag even ontspannen op het forum en vaak vooral naar onzin trekken omdat ze daar hun gal kunnen spuwen over de examens.
Dit is net als het feit dat het sneeuwt een mededeling en kan dus gesloten gaan worden. Je kan degene die het topic opent naar het examenforum sturen, maar daar waren tot dusverre deze topics niet toegestaan. Ook komen daar de mensen die geen examens hebben niet of nauwelijks, waardoor de mensen die normaal iemand even een hart onder de riem konden steken niet worden bereikt.

Het is uiteindelijk een lang verhaal geworden en ik ben vast nog veel dingen vergeten, maar ik hoop heel erg dat er forumbazen zijn die een poging willen doen mijn verhaal te lezen en hier inhoudelijk op gaan reageren, zodat ik weet waarom er, ondanks de bezwaren die aan worden gedragen toch al vergevorderde plannen zijn gemaakt om beide deelfora samen te voegen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-03-2006, 07:53
Verwijderd
kom op, mensen zijn beter dan wie ook in staat zich aan te passen aan veranderingen. ( autisten uitgezonderd, maar ik neem aan dat hier niet louter en alleen autisten zitten??)
Oud 22-03-2006, 07:58
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben tegen
Oud 22-03-2006, 08:00
bam
Avatar van bam
bam is offline
Onzin, alsof de serverload verminderd als je 2 subfora's samenvoegd x)
__________________
Ik ben nieuw
Oud 22-03-2006, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Lollokaust schreef op 22-03-2006 @ 07:58 :
''Mochten jullie nog ernstige bezwaren hebben dan zijn we bereid om daar naar te kijken en zodoende een zo goed mogelijke oplossing te vinden. ''



Hoi. Ik zie best wel veel ernstige bezwaren.

Groetjes,
Ik mis alleen overal een fatsoenlijk argument
Oud 22-03-2006, 08:08
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 22-03-2006 @ 08:53 :
kom op, mensen zijn beter dan wie ook in staat zich aan te passen aan veranderingen. ( autisten uitgezonderd, maar ik neem aan dat hier niet louter en alleen autisten zitten??)
(wel meer dan gemiddeld)


Oh en verder sluit ik me aan bij Wolterb die DUISENT goeie argumenten heeft
Oud 22-03-2006, 08:16
Verwijderd
Ik wil graag nog even een paar persoonlijke voorbeelden geven waardoor ik het verschrikkelijk jammer zou vinden als Onzin echt zou verdwijnen (al ga ik er liever gewoon nog even vanuit dat het een grapje is).
Een jaar geleden wilde Hatake Kakashi (of hoe je die japanse onzin ook spelt) heel graag naar lowlands, maar hij had geen geld genoeg. Samen met Onzin hebben we toen de rest van zijn kaartje gefinancieerd. Dit had op de kantine nooit gemogen. Maar hij kon wel gezellig naar Lowlands!

Eveneens een jaar geleden (ik ben niet zo goed met data, maar volgens mij rond die tijd) zijn twee zeer actieve onzinners overleden, GeritoDM en EmilioFCG. Voor GeritoDM is er toen een boekje gemaakt, met herrinneringen van ons Onzinners, en dat is aan zijn ouders gegeven. Voor Emilio is later nog een voetbal gebeuren georganiseerd, omdat hij gepasioneerd fan was van FC Groningen, en wij dit wisten dóór Onzin. Dit had niet gekund als Onzin er niet was.

Een laatste voorbeeld, dat nog geen week oud is. Met mijn school zijn we bezig met een actie voor Ghana (http://clz.lintox.com/cgi-bin/clz/lw...n/Ghana+Comité). Komende vrijdag is er een actiedag waaraan de hele bovenbouw mee moet doen, zo ook ik. Ik had geen zin om te sponsorlopen en heb zodoende een eigen actie bedacht, ik ben op Onzin tekeningen gaan verkopen. Omdat de actie nog loopt kan ik geen eindbedrag noemen, maar ik kan wel zeggen dat het een individueel record bedrag is, en niemand op mijn school in z'n eentje zoveel geld heeft opgehaald als ik. Zonder Onzin had dit nooit gekund.

Dit zijn kleine dingen, maar er zijn nog veel meer van dit soort speciale dingen die ik in mijn drie jaar Onzin heb meegemaakt, die gewoon neit op een Kantine achtige forum passen. Ik kan me best voorstellen dat mensen het prachtig vinden om over de kleuren van hun tandenborstels en hoe ze hun kont afvegen te discussiëren, maar waarom zou dat ook op Onzin moeten? Onzin is in het diepst helemaal niet zo onzinnig.

Laatst gewijzigd op 22-03-2006 om 08:23.
Oud 22-03-2006, 08:19
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Mooie woorden z0pp0rd
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 22-03-2006, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Milan Dado schreef op 22-03-2006 @ 09:19 :
Mooie woorden z0pp0rd
Verder wil ik nog even kwijt dat ik het echt een kutplan vind. Maar dat is onnodig, ik geloof dat iedereen dat wel vind
Oud 22-03-2006, 08:41
Verwijderd


Volgens mij kan je dan de hele harde kern van Onzin gaan bannen, want dit gaan ze niet leuk vinden.
Oud 22-03-2006, 08:54
Verwijderd
WolterB en z0pje for president!
Oud 22-03-2006, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Rieno schreef op 22-03-2006 @ 01:53 :
Maar ach, dat hele beheer-clubje is toch een stel levenloze zombie's zonder sociaal leven gok ik
En bedankt .

Laten we nu niet doen alsof alle fbs het zo'n goed plan vinden. Ik ben het er eigenlijk niet mee eens, maar ik begrijp wel waarom we dit willen. Er is genoeg gezeur geweest op admin, de beslissing is genomen en het team draagt het uit. Ik dus ook. Het ligt nu bij jullie of jullie nog fatsoenlijke argumenten kunnen aandragen, maar ik heb weinig hoop aangezien een aantal fbs die argumenten ook al heeft lopen aandragen.
Oud 22-03-2006, 08:59
professor2
professor2 is offline
ik snap sowieso het hele idee van dk niet want geen enkel topic daar heeft toch discussie waarde ?

het zijn alleen maar vragen waar mensen op antwoorden
Oud 22-03-2006, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 22-03-2006 @ 09:58 :
Ik ben het er eigenlijk niet mee eens, maar ik begrijp wel waarom we dit willen.
Is dat logisch?
Oud 22-03-2006, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 22-03-2006 @ 10:01 :
Is dat logisch?
Mja, ik als persoon bedoeld en we als het team. Ik zat er ook even over te denken, maar kon het niet anders zeggen.
Oud 22-03-2006, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 22-03-2006 @ 10:07 :
Mja, ik als persoon bedoeld en we als het team.
Dat snapte ik, maar logisch klinkt het niet.
Oud 22-03-2006, 09:14
Verwijderd
Ach, logica is wel vaker ver te zoeken. En zolang maar begrepen wordt wat ik bedoel .
Oud 22-03-2006, 09:16
Verwijderd
Als niet eens alle fb's(+) het een goed idee vinden, en er geen enkel lid voor lijkt te porren (of is er een reactie waar ik overheen heb gelezen, van iemand die het wel leuk lijkt), waarom wil men dit dan toch doen?

Komt er wellicht een proefperiode, waarna het weer kan worden terug gedraaid?
Oud 22-03-2006, 09:17
Verwijderd
Citaat:
z0pje schreef op 22-03-2006 @ 10:16 :
Als niet eens alle fb's(+) het een goed idee vinden, en er geen enkel lid voor lijkt te porren (of is er een reactie waar ik overheen heb gelezen, van iemand die het wel leuk lijkt), waarom wil men dit dan toch doen?
Omdat de meerderheid van de forumbazen er wel achter staat en denken dat het een verbetering zal zijn? Zo is het vaker bij dingen die doorgevoerd worden.
Oud 22-03-2006, 09:25
Verwijderd
Internet :')
Oud 22-03-2006, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Rieno schreef op 22-03-2006 @ 01:53 :
Mja, scholieren.com zou zn naam iig waarmaken als er gewoon weer niet naar de leden geluisterd wordt, maar het langzamerhand steeds meer in Ieke's privé-speeltuintje verandert..

Een forum draait op zn leden en onzin is een plek waar veel leden komen en je ook gewoon fatsoenlijk even 'zomaar wat' kwijt kunt. Er zijn blijkbaar een hoop mensen die dat concept enorm op prijs stellen en door ineens met een wijziging als deze te komen, blijkt maar weer dat het beheer er maar weinig van snapt.

Maar ach, dat hele beheer-clubje is toch een stel levenloze zombie's zonder sociaal leven gok ik



Daar sluit ik me bij aan
Oud 22-03-2006, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 22-03-2006 @ 10:17 :
Omdat de meerderheid van de forumbazen er wel achter staat en denken dat het een verbetering zal zijn? Zo is het vaker bij dingen die doorgevoerd worden.
maar waarom wordt er aan de leden, die er toch het meeste van zullen ondervinden, helemaal niks gevraagd? waarom wordt het doorgevoerd als er niet één zieltje te vinden lijkt die het wél ziet zitten?

en mijn tweede vraag?
Oud 22-03-2006, 09:39
Verwijderd
Citaat:
z0pje schreef op 22-03-2006 @ 10:33 :
maar waarom wordt er aan de leden, die er toch het meeste van zullen ondervinden, helemaal niks gevraagd?
Volgens mij is dit topic oa bedoeld om de mogelijke bezwaren van leden te weten te komen?

Citaat:
waarom wordt het doorgevoerd als er niet één zieltje te vinden lijkt die het wél ziet zitten?
Forumbazen zijn/hebben geen zieltjes?

Citaat:
en mijn tweede vraag?
Dat moet je aan mensen als Ieke, Q en de fb's van DK en onzin fb's vragen.
Oud 22-03-2006, 09:40
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Er is geen enkel, maar dan ook echt geen enkel lid die dit een goed plan vindt geloof ik. Waarom dan toch doen?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 22-03-2006, 09:40
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik vind dat z0pje en Wolter hele, hele goede argumenten hebben gegeven. Leest Lucky "Ik mis alleen overal een fatsoenlijk argument" Luciano soms principieel geen lange posts?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 22-03-2006, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 22-03-2006 @ 10:39 :
Volgens mij is dit topic oa bedoeld om de mogelijke bezwaren van leden te weten te komen?


Forumbazen zijn/hebben geen zieltjes?


Dat moet je aan mensen als Ieke, Q en de fb's van DK en onzin fb's vragen.
ja okay, maar het plan wordt zover ik nu lees sowieso doorgevoerd?

nee, die moet je inleveren bij Jon, dat heeft 'ie me zelf verteld


Bij deze.
Oud 22-03-2006, 09:47
Verwijderd
Citaat:
z0pje schreef op 22-03-2006 @ 10:43 :

nee, die moet je inleveren bij Jon, dat heeft 'ie me zelf verteld
Oud 22-03-2006, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 22-03-2006 @ 10:47 :
Je moest eens weten wat ik heb moeten inleveren om medewerker te kunnen worden
Oud 22-03-2006, 09:58
Verwijderd
Wat een kulargument trouwens, dat het forum zoveel schijfruimte inneemt.
Oud 22-03-2006, 09:59
Verwijderd
Citaat:
z0pje schreef op 22-03-2006 @ 10:55 :
Je moest eens weten wat ik heb moeten inleveren om medewerker te kunnen worden
Denk je eens in wat ik heb moeten inleveren als forumbaas+ en medewerker?
Oud 22-03-2006, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Not for Sale schreef op 22-03-2006 @ 10:40 :
Ik vind dat z0pje en Wolter hele, hele goede argumenten hebben gegeven. Leest Lucky "Ik mis alleen overal een fatsoenlijk argument" Luciano soms principieel geen lange posts?
Ik reageerde daarbij op een eerdere post van hollocaust.
Ik heb de post van wolter gelezen, maar ik heb nu niet de tijd om er helemaal op in te gaan.
De post van zopje vind ik nog al twijfelachtig, omdat ik wel de indruk heb dat leden elkaar op DK ook goed kennen.
Oud 22-03-2006, 10:02
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Wat moet je nou op zo'n Kanzin/Ontine forum?
Lijkt me niet zo uitnodigend eerlijk gezegd.

Citaat:
Ik wil laat op de avond een paar topics en polls aanmaken en een beetje flauwekullen en een paar leuke gesprekjes voeren. Maar dat zal dat wel niet meer kunnen
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 22-03-2006, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 22-03-2006 @ 10:59 :
Denk je eens in wat ik heb moeten inleveren als forumbaas+ en medewerker?
hoe typ jij echt zonder armen heb jij zo'n toetsenbord op je rolstoel en zo'n rietje? ik heb mn kat leren typen.

Citaat:
Lucky Luciano schreef op 22-03-2006 @ 11:01 :
Ik reageerde daarbij op een eerdere post van hollocaust.
Ik heb de post van wolter gelezen, maar ik heb nu niet de tijd om er helemaal op in te gaan.
De post van zopje vind ik nog al twijfelachtig, omdat ik wel de indruk heb dat leden elkaar op DK ook goed kennen.
op Onzin is het soort topics toch helemaal anders? Op DK weeet iederen natuurlijk wel van elkaar in wat voor bed 'ie slaapt en wat diegene vervolgens op z'n brood doet voordat 'ie vertrekt richting die ene opleiding. Maar dat is wel echt heel anders dan op Onzin
Oud 22-03-2006, 10:12
Verwijderd
Citaat:
z0pje schreef op 22-03-2006 @ 11:10 :
hoe typ jij echt zonder armen heb jij zo'n toetsenbord op je rolstoel en zo'n rietje? ik heb mn kat leren typen.
Ik heb met m'n tenen leren typen, maar ik heb ook zo'n band met infraroodding voor om mijn hoofd.

We kunnen BZ ook wel met DK samenvoegen?
Oud 22-03-2006, 10:12
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Vind het forum een ander kleurtje geven een leukere April-grap, volgend jaar verstoppen jullie maar wat virituele eitjes oid hoor
Oud 22-03-2006, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 22-03-2006 @ 11:12 :
volgend jaar verstoppen jullie maar wat virituele eitjes oid hoor
Is dat niet iets dat je pas met pasen doet?
Oud 22-03-2006, 10:14
Verwijderd
Geweldig plan, eerst zal het een hoop gedoe geven maar uiteindelijk moeten de onzinners en kantiners dan wel vrede sluiten en dan kunnen ze ook niet meer bij elkaar gaan rellen
Oud 22-03-2006, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 22-03-2006 @ 11:12 :
Ik heb met m'n tenen leren typen, maar ik heb ook zo'n band met infraroodding voor om mijn hoofd.

We kunnen BZ ook wel met DK samenvoegen?
jij bent van alle markten thuis .

ja dat is nog het beste DK en BZ en dan Onzin met m&m
Oud 22-03-2006, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 22-03-2006 @ 11:14 :
Geweldig plan, eerst zal het een hoop gedoe geven maar uiteindelijk moeten de onzinners en kantiners dan wel vrede sluiten en dan kunnen ze ook niet meer bij elkaar gaan rellen
Op zich denk ik ook dat er best ruimte is voor Kantine-achtige topics op Onzin, die zijn er nu immers ook al. Toch is het tempo van deze topics hoger en wordt er wellicht ook iets meer onzinnig gereageerd. Maar dat kan.

Maar waarom dan het echte Onzin gedeelte wegdoen, dát vind ik stom. Ook de echte Onzin topics hebben hun waarde.
Oud 22-03-2006, 10:25
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Kunnen er heel lang moeilijk over doen of het wel of niet zou moeten gebeuren, feit is (helaas) dat het wel gaat gebeuren. Kunnen we dan niet beter gaan denken naar hoe we die fusie gaan invullen zodat die toch nog enigzins naar tevredenheid zal komen te bestaan?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 22-03-2006, 10:32
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-03-2006 @ 11:25 :
Kunnen er heel lang moeilijk over doen of het wel of niet zou moeten gebeuren, feit is (helaas) dat het wel gaat gebeuren. Kunnen we dan niet beter gaan denken naar hoe we die fusie gaan invullen zodat die toch nog enigzins naar tevredenheid zal komen te bestaan?
Dat is niet gezegd.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Onzin en De Kantine toch maar eens samenvoegen?
Axel11
45 28-06-2023 16:14
Onzin AMERIKAANSE VERKIEZINGEN III
Verwijderd
175 08-11-2018 11:17
Beleidszaken Onzin en de kantine eindelijk een samen
Verwijderd
34 11-10-2009 23:53
De Kantine Samenvoeging Onzin en De Kantine
Q
2 01-04-2006 21:39
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine #2
catootje
434 01-04-2006 21:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.