Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2008, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Als mij me constant woorden in de mond legt kan het inderdaad zomaar gebeuren dat ik stellingen die ik nooit beweerd heb niet bewijs.
Oke, je erkent dus nu dat de parallele moslimwereld niet bestaat?

Citaat:
Dat isolatie bestaat, dit enigszins overdreven kan worden opgevat als een parallelle wereld, en de overdrevenheid van jouw kritiek was echter vanaf eerste voorbeeld al vastgesteld.
Isolatie bestaat onder een kleine groep (trouwens ook onder autochtonen, maar dat even terzijde), en is niet islamitisch van aard. Maw, je kunt het onmogelijk als parallele moslimwereld opvatten, zelfs niet als je sterk overdrijft, en er allemaal dingen bij verzint.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2008, 19:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Oke, je erkent dus nu dat de parallele moslimwereld niet bestaat?
Zie twee posts terug. Bewijs voor mijn stellingname, en daarmee het als overdreven bewijzen van jouw kritiek, is reeds geleverd.
Citaat:
Isolatie bestaat onder een kleine groep, en is niet islamitisch van aard.
Religie is een element van groepsvorming, en dus automatisch groepsuitsluiting tegenover anderen. Voorbeelden zijn legio, te beginnen bij omhooggevallen jurist M. Enait, die werkeloos bleef door zijn religieuze opvattingen die niet te combineren waren met de gehele rest van de samenleving. De kans dat dit hem was overkomen als hij atheïst was, is nul.

Voila, het bestaan van het fenomeen is bewezen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 23:05
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
leuk maar dat omschrijft nog steeds alleen maar een paralelle moslimwereld in de paralelle wilderswereld, echt die man had zijn partij niet PVV maar NSDAP moeten noemen.

Citaat:
But in all of these cities, sometimes a few blocks away from your tourist destination, there is another world, a world very few visitors see
geen andere wereld een onderdeel van de samenleving gekenmerkt door de sociale onderlaag, zelfde problemen als elk ander in de samenleving om maar een dwarsstraat te noemen: de papierbundel de je in 1 jaar bij elkaar spaart, het opvoeden van de kinderen, een beetje normaal om kunnen gaan met de buren en hondenstront.

Citaat:
– and one that does not appear in your tourist guidebook.
nee welke idioot gaat rotterdam charlois nou in het tourist guidebook plaatsen, maargoed hier heb je er eentje die er wel instaat: Rotterdam west, nieuwe binnenweg
Tourist waarom: coffeeshops
Moslims: Ja
Niet moslims: Ja
Paralelle wereld: Nee

Citaat:
It is the world of the parallel society created by Muslim mass-migration.
mass? de meeste willen weg maar zitten net zo als alle andere in de sociale onderlaag met het kleine probleem dat ze geen stuiver te makken hebben.

Citaat:
All throughout Europe a new reality is rising: entire Muslim neighbourhoods where very few indigenous people reside or are even seen.

And if they are, they might regret it. This goes for the police as well. It’s the world of head scarves, where women walk around in figureless tents,
grappig trouwens net een docu over marokko doorgespit, net zo verdeeld als hier, ook 'bang' voor religieus terrorisme, ook een grote afkeer van jihadisten, hoofddoeken; volgens de laatste mode of vaak zelfs niet

Citaat:
with baby strollers and a group of children. Their husbands, or slaveholders if you prefer, walk three steps ahead.
dit heb ik echt nog nooit gezien.

Citaat:
With mosques on many street corner.
ehm in heel rotterdam anderhalve.

Citaat:
The shops have signs you and I cannot read.
niet

Citaat:
You will be hard-pressed to find any economic activity.
niet

Citaat:
These are Muslim ghettos controlled by religious fanatics.
niet

Citaat:
These are Muslim neighbourhoods, and they are mushrooming in every city across Europe.
Ga er met je luie blanke parlementairiër aarsch wonen dan, dan wordt het minder een moslimbuurt en evenredig meer verdeelt.

bovendien zijn bovenstaande (blanken) ook wel de enige die er weg trekken, om maar een dwarsstraat te noemen: surinamers, zat

Citaat:
These are the building-blocks for territorial control of increasingly larger portions of Europe, street by street, neighbourhood by neighbourhood, city by city.
mja, het is inderdaad maar goed dat ik, wonende in zo'n moslimwijk gecontroleerd door religious fanatics met mijn terratoriale controle belasting kan heffen en wetten op kan stellen, i.a.w. welke terratoriale controle?

Citaat:
There are now thousands of mosques throughout Europe.
ja so fucking what er zijn wel tienduizenden kerken.

Citaat:
With larger congregations than there are in churches.
heb ik ontkracht met bron, moslims gaan minder vaak naar de moskee dan protestanten naar de kerk.

Citaat:
And in every European city there are plans to build super-mosques that will dwarf every church in the region. Clearly, the signal is: we rule.
nogmaals mag ik een bron.

Welke paralelle moslimwereld T/W???

damn, lekkere kebab hier voor me, maar zit vast arscenicum in, alle moslims willen blanken deud hebben toch, die kebabzaak is van een moslim toch? HAP!

sjongejonge
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Zie twee posts terug. Bewijs voor mijn stellingname, en daarmee het als overdreven bewijzen van jouw kritiek, is reeds geleverd.
Erken je het nou wel of niet? Loop niet zo te draaien.

Citaat:
Religie is een element van groepsvorming, en dus automatisch groepsuitsluiting tegenover anderen. Voorbeelden zijn legio, te beginnen bij omhooggevallen jurist M. Enait, die werkeloos bleef door zijn religieuze opvattingen die niet te combineren waren met de gehele rest van de samenleving. De kans dat dit hem was overkomen als hij atheïst was, is nul.

Voila, het bestaan van het fenomeen is bewezen.
Natuurlijk is religie een element van groepsvorming, natuurlijk zijn er mensen die zich door hun religie laten isoleren. Maar van een parallele moslimwereld is er geen sprake. En daar hadden zowel jij als Wilders het mis.

Arpos ontkracht met simpele woorden, het hele haat fabeltje van Wilders, iets wat jij bestempelt als waar, maar "wat overdreven".


Trouwens...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 00:16
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Erken je het nou wel of niet? Loop niet zo te draaien.
+
En daar hadden zowel jij als Wilders het mis.
Je enthousiasme is heel leuk, maar dit is nu al de tweede discussie waar je me consequent woorden in de mond probeert te leggen.

Of het nu moedwillig is of gevolg van haastig lezen, het begint heel storend te worden.
Citaat:
Maar van een parallele moslimwereld is er geen sprake.
Wilders vindt het een acceptabele overdrijving om zijn punt te illustreren, en geheel ongelijk kunnen we hem niet geven, hebben we zojuist vastgesteld. Voila, dat was mijn punt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Je enthousiasme is heel leuk, maar dit is nu al de tweede discussie waar je me consequent woorden in de mond probeert te leggen.

Of het nu moedwillig is of gevolg van haastig lezen, het begint heel storend te worden.
Je weigert zelfs antwoord te geven op mijn vraag! Ga je hem nog beantwoorden, of kom je weer met een nietszeggend onderzoek over isolatie onder een groep eerste generatie turkse vrouwen?


Citaat:
Wilders vindt het een acceptabele overdrijving om zijn punt te illustreren, en geheel ongelijk kunnen we hem niet geven, hebben we zojuist vastgesteld. Voila, dat was mijn punt.
Bij deze geef ik hem ongelijk, zo ik kan het. Laat nu maar zien dat het niet kan. Laat mij maar die moslimwijken zien, of is het verzinnen van deze wijken ook een 'acceptabele overdrijving'?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 00:36
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Je weigert zelfs antwoord te geven op mijn vraag!
Aangezien die niet sloeg op mijn stellingname doe ik dat niet nee, ik voel me niet aangesproken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 00:53
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Wilders vindt het een acceptabele overdrijving om zijn punt te illustreren, en geheel ongelijk kunnen we hem niet geven, hebben we zojuist vastgesteld. Voila, dat was mijn punt.
Ja wel, 3 en een halve geïsoleerde kip die al dan niet moslim(a) is, is zelfs in de fantasieën van de gebroeders Grimm geen paralelle moslimwereld, sterker nog we hebben vast kunnen stellen dat het niet eens een moslimwereld is, sterker nog we hebben vast kunnen stellen dat 'moslimwijken' welk geenszins moslimwijken zijn niet ontstaan dankzij de moslims, maar dankzij het wegtrekken van autochtonen.

nogmaals kan ik mij niet behelpen om jou en wilders als autochtonen uit te nodigen om gezellig naast me te komen wonen in de moslimwijk om te voorkomen dat het moslimwijken worden.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Aangezien die niet sloeg op mijn stellingname doe ik dat niet nee, ik voel me niet aangesproken.
Ik vraag je te komen met bewijs voor die parallele moslimwereld, dan kom jij met een bron over eerste generatie turkse vrouwen, ik ontkracht dat het een parallele moslimwereld is, en nu ontwijk je mijn vraag omdat het niet slaat op je stellingname? Wat is die nou wel T_ID, en wat versta jij in hemelsnaam onder "overdrijven"? De boel bij elkaar liegen?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Ja wel, 3 en een halve geïsoleerde kip die al dan niet moslim(a) is, is zelfs in de fantasieën van de gebroeders Grimm geen paralelle moslimwereld, sterker nog we hebben vast kunnen stellen dat het niet eens een moslimwereld is, sterker nog we hebben vast kunnen stellen dat 'moslimwijken' welk geenszins moslimwijken zijn niet ontstaan dankzij de moslims, maar dankzij het wegtrekken van autochtonen.

nogmaals kan ik mij niet behelpen om jou en wilders als autochtonen uit te nodigen om gezellig naast me te komen wonen in de moslimwijk om te voorkomen dat het moslimwijken worden.
Wilders heeft gewoond in Kanaleneiland, maar ook hij ging er weg, en droeg dus bij aan het "zwart" of "moslim" worden van de wijk.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 01:42
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Wilders heeft gewoond in Kanaleneiland, maar ook hij ging er weg, en droeg dus bij aan het "zwart" of "moslim" worden van de wijk.
need I say more.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 02:00
Kou Shibasaki
Avatar van Kou Shibasaki
Kou Shibasaki is offline
Citaat:
Wilders heeft gewoond in Kanaleneiland, maar ook hij ging er weg, en droeg dus bij aan het "zwart" of "moslim" worden van de wijk.
Dat is juist zo typerend. Aan de ene kant willen ze geen "zwarte" wijken, maar aan de andere kant willen ze er ook niet tussen wonen. Tenminste, zo komt het bij mij over, anders hadden we dit probleem niet.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 02:10
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Dat is juist zo typerend. Aan de ene kant willen ze geen "zwarte" wijken, maar aan de andere kant willen ze er ook niet tussen wonen. Tenminste, zo komt het bij mij over, anders hadden we dit probleem niet.
Wil jij T even overtuigen.

en kan iemand wilders een schop in zijn ballen verkopen dan?
ik schaam me kapot als autochtoon.

er staan zulke mooie pandjes in die wijken.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 11:18
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Wilders heeft gewoond in Kanaleneiland, maar ook hij ging er weg, en droeg dus bij aan het "zwart" of "moslim" worden van de wijk.
En jij bent natuurlijk in een positie om iemand die met de dood is bedreigt en met name zichzelf een beter huis kon veroorloven, dat te verwijten...

Oh ja, waar woonde jij zelf ook alweer? Laatste keer dat ik checkte wilde je het land als geheel zelfs ontvluchten, en met heel wat minder goede redenen. Mag ik nu goedkope verwijten maken a la 'je zorgt ervoor dat Turken gemiddeld slechter opgeleid worden'?
Citaat:
Ik vraag je te komen met bewijs voor die parallele moslimwereld
En is het vreemd dat ik geen bronnen produceer voor woorden die me in de mond gelegd worden?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 11:24
Verwijderd
Citaat:
En jij bent natuurlijk in een positie om iemand die met de dood is bedreigt en met name zichzelf een beter huis kon veroorloven, dat te verwijten...

Oh ja, waar woonde jij zelf ook alweer? Laatste keer dat ik checkte wilde je het land als geheel zelfs ontvluchten, en met heel wat minder goede redenen. Mag ik nu goedkope verwijten maken a la 'je zorgt ervoor dat Turken gemiddeld slechter opgeleid worden'?
Dit was nog voor zijn hectische periode als bedreigd politicus. Hij woonde er, en ging er weg. Dus droeg hij bij aan het nog "zwarter" worden van de wijk.

Nee dat mag je niet. Ik klaag namelijk niet over het "witter" of "zwarter" worden van de wijk. Ik woon waar ik mij prettig voel, en als dat buiten mijn landsgrenzen is, dan zie ik niet in waarom ik hier zou moeten blijven. Hongkong is op alle vlakken beter dan Nederland, voor mijn gevoel.

Citaat:
En is het vreemd dat ik geen bronnen produceer voor woorden die me in de mond gelegd worden?
Och, leg mij dan uit, wat je verstaat onder "overdrijven". Want Wilders had gelijk volgens jou, hoewel hij wat overdreef (dit zijn jouw woorden!). Je krabbelt nu terug .
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 11:33
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nee dat mag je niet. Ik klaag namelijk niet over het "witter" of "zwarter" worden van de wijk.
Jawel, zie je vorige post.
Citaat:
Ik woon waar ik mij prettig voel, en als dat buiten mijn landsgrenzen is, dan zie ik niet in waarom ik hier zou moeten blijven. Hongkong is op alle vlakken beter dan Nederland, voor mijn gevoel.
Dus je draagt nog minder bij dan Wilders, en vlucht met minder reden dan hij het land uit? Dat mag, uiteraard, en tegenover iemand die daar verder niets over te zeggen heeft zou ik nooit kritiek daarop uiten.

Echter, door deze zoveelste goedkope aanval op Wilders ben je hypocriet bezig. Wat ons terugbrengt op mijn eerste stelling bij reageren in dit topic.
Citaat:
Want Wilders had gelijk volgens jou
Wilders heeft geen gelijk, jij hebt ongelijk.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Jawel, zie je vorige post.
Kan mij geen zak schelen hoe een wijk is samengesteld .


Citaat:
Dus je draagt nog minder bij dan Wilders, en vlucht met minder reden dan hij het land uit? Dat mag, uiteraard, en tegenover iemand die daar verder niets over te zeggen heeft zou ik nooit kritiek daarop uiten.
Ik vlucht het land helemaal niet uit. Ik zeg dat ik ga naar het land waar ik mij het prettigst voel. Als jij je hele leven wil wonen in je woonplaats, dan is dat prima, maar veroordeel mensen niet, als ze eens ergens anders willen wonen.

Citaat:
Echter, door deze zoveelste goedkope aanval op Wilders ben je hypocriet bezig. Wat ons terugbrengt op mijn eerste stelling bij reageren in dit topic.
Ik begon dit topic met af te vragen, waar die wijken zijn waar Wilders het over had. Vervolgens schoot jij in de verdediging. En nu ben ik bezig met goedkope aanvallen op Wilders? Mag ik geen vraagtekens zetten bij zijn "fabels"?


Citaat:
Wilders heeft geen gelijk, jij hebt ongelijk.
O nu heeft Wilders ineens geen gelijk. En waarover heb ik ongelijk? Dat er geen parallele moslimwereld bestaat?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 12:15
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
En jij bent natuurlijk in een positie om iemand die met de dood is bedreigt en met name zichzelf een beter huis kon veroorloven, dat te verwijten...
Jup dat ben ik.
want
ik woon in dat soort wijken
ik ben met de dood bedreigt
met een beetje extra moeite kan ik vast iets "beters" veroorloven

uit dat beters blijkt trouwens wel je minachting voor het volk dat er woont, er zijn prach tig e pandjes te vinden in die wijken en de mensen zijn top, de vrouwen prima (echt figureless tents welke eeuw leeft kuifje)

en elk ander die niet zegt dat wijken vermoslimiseren en een gevaar zijn voor het leven op zich zal ik niet verwijten te verhuizen, elke achterlijke 2e rangs aap die beweert dat dat wel zo is moet met zijn autochtone hoofd gezellig in zo'n wijk blijven wonen, met zijn vriendjes, om dat gevaar voor de samenleving te stoppen.

De politiek die denkt te kunnen dicteren wat gebeurt en niet gebeurt, HA laat me niet lachen.

Citaat:
Oh ja, waar woonde jij zelf ook alweer? Laatste keer dat ik checkte wilde je het land als geheel zelfs ontvluchten
omdat autochtonen een gevaar voor hem en zijn vrienden is? dacht het niet.

Citaat:
en met heel wat minder goede redenen.
elke reden is beter dan leugens en verwijten die een grotere verzuiling/kastesysteem promoten, nu zijn kaste niet te voorkomen maar laten we het bij financieel onderscheid houden tot we ver genoeg geëvolueerd zijn voor zero-sum.

Citaat:
Mag ik nu goedkope verwijten maken a la 'je zorgt ervoor dat Turken gemiddeld slechter opgeleid worden'?
want nederland kent de beste opleidingen in de wereld? sure. dat is een voorwaarde voor tevreden en gelukkig leven? sure. dat is een voorwaarde voor onderling respect? sure.

ja er bestaat een sociale onderlaag, ja er bestaat criminaliteit, ja vaak hebben beiden met elkaar te maken (hoewel puur economisch gezien witteboordencriminaliteit van de elite voor veel meer schade zorgt die vanzelf weer bij de sociale onderlaag komt) ja dat hoort aangepakt te worden, een groep uitkiezen om de schuld aan te geven is geen oplossing, NSDAP geen PVV.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 14:13
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik vlucht het land helemaal niet uit. Ik zeg dat ik ga naar het land waar ik mij het prettigst voel. Als jij je hele leven wil wonen in je woonplaats, dan is dat prima, maar veroordeel mensen niet, als ze eens ergens anders willen wonen.
Maar als je dat vindt, hoe kun je dan kritiek uiten op Wilders? Je zegt nu net dat niemand ooit moet doen wat jij net hebt gedaan.
Citaat:
Mag ik geen vraagtekens zetten bij zijn "fabels"?
Het mag altijd. Zolang je daarbij niet overdrijft, de plank misslaat, en stemmen werft voor de PVV, zal ik niet eens kritiek op de kritiek uiten.
Citaat:
O nu heeft Wilders ineens geen gelijk. En waarover heb ik ongelijk? Dat er geen parallele moslimwereld bestaat?
Dat die nergens bestaat, was jouw bewering. Om precies te zijn over wijken.

We moesten echter vaststellen dat Wilders wellicht overdrijft, maar jij de plank volledig missloeg door het bestaan van de talrijke ghetto's die Europa wel degelijk kent te negeren.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 14:31
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
..maar jij de plank volledig missloeg door het bestaan van de talrijke ghetto's die Europa wel degelijk kent te negeren.
Maar T_ID, begrijp dat nou, dat komt omdat die domme autochtonen er zijn weggegaan. Het is niet de schuld van de allochtonen dat ze allemaal bij elkaar wonen, het komt omdat we ze niet in Wassenaar en Laren hebben geplaatst.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 16:36
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ghetto's zijn sociaal economisch van aard, niet religieus of etnisch, dat terwijl die sociaal economische ongelijkheid in wijken wel resulteert in een wij - zij gevoel, en ja autochtonen die menen dat er een tsunami van moslims de boel in gevaar brengt én verhuist, weg uit zo'n wijk gaat de oplossing uit de weg.

gewoon een doetje.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Maar als je dat vindt, hoe kun je dan kritiek uiten op Wilders? Je zegt nu net dat niemand ooit moet doen wat jij net hebt gedaan.
Als ik een autochtoon was, en ik zou zeiken over "zwarter wordende" wijken, om vervolgens zelf uit een "zwarte" wijk te verhuizen, heb je geen recht van klagen meer. Ik vertrek uit Nederland, omdat ik me meer thuis voel in Hongkong. Hoe wijken zijn samengesteld, interreseren mij niet.

Citaat:
Het mag altijd. Zolang je daarbij niet overdrijft, de plank misslaat, en stemmen werft voor de PVV, zal ik niet eens kritiek op de kritiek uiten.
Ik zet slechts mijn vraagtekens, is dat zo verkeerd?

Citaat:
Dat die nergens bestaat, was jouw bewering. Om precies te zijn over wijken.

We moesten echter vaststellen dat Wilders wellicht overdrijft, maar jij de plank volledig missloeg door het bestaan van de talrijke ghetto's die Europa wel degelijk kent te negeren.
Ik erken dat er ghettos zijn, maar die zijn bij verre niet de parallele moslimwereld waar Wilders het over heeft. En zeker niet in Nederland. Je verdraait nu weer de boel T_ID.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 22:12
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Als ik een autochtoon was, en ik zou zeiken over "zwarter wordende" wijken, om vervolgens zelf uit een "zwarte" wijk te verhuizen, heb je geen recht van klagen meer. Ik vertrek uit Nederland, omdat ik me meer thuis voel in Hongkong. Hoe wijken zijn samengesteld, interreseren mij niet.
of als je een allochtoon was die zou zeiken over het witter worden van zijn wijk
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 10:42
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik vertrek uit Nederland, omdat ik me meer thuis voel in Hongkong. Hoe wijken zijn samengesteld, interreseren mij niet.
En dus heb je geen recht van klagen over Wilders meer.
Citaat:
Ik zet slechts mijn vraagtekens, is dat zo verkeerd?
Ja, in deze vorm wel, want ik vind stemmen werven voor de PVV een vrij kwalijke zaak. Daar sta ik dan als vooruitstrevend liberaal die Wilders stroming af te breken en in dit tijdperk van opkomende extremistische socialisten, splinterpartijtjes en opdringen extreem-christelijke invloeden nog te zorgen voor een beetje zinnig politiek gedachtengoed zodat het land niet in zijn totaliteit kapot gaat, kom jij even al dat goede werk te niet doen door te bewijzen dat Wilders gelijk heeft als het over het bestaan van een zij versus wij gaat...
Citaat:
Ik erken dat er ghettos zijn, maar die zijn bij verre niet de parallele moslimwereld waar Wilders het over heeft. En zeker niet in Nederland. Je verdraait nu weer de boel T_ID.
Nee hoor, de gesegregeerde wijken en volledig gesloten allochtoon islamitisch netwerk van sommigen is wel degelijk een parallelle wereld te noemen. Je hebt om te beginnen geen enkele reden om het als geheel te verwerpen, omdat sporen ervan aantoonbaar zijn.

Dat is ook zo geniaal aan de manier waarop Wilders dit soort uitspraken doet, ze zijn altijd deels hard te maken, en vrijwel niet te falsificeren. Dat terwijl objectief falsificeren het middel is tegen demagogie. Door dat gebrek slaan critici vervolgens door, bereiken een averechts effect, en helpen Wilders juist. Wat dat betreft, Wilders zit zich waarschijnlijk nog steeds de klere te lachen om die omhooggevallen Els Lucas. Nog een proces om hem de mond te snoeren of een poging daartoe betekend meer zetels.

En ik moet toegeven dat ik zelf ook desnoods liever Wilders zou stemmen dan me te associëren met mensen die censuur en onderdrukking eisen. We zijn na het zien van de geschiedenis niet stom genoeg meer om dat te geloven. Het begint bij goede zeden, moraal, en aanpakken van wie daar excessief buiten zou vallen. Dat aan de macht en binnen een decennium heb je geheime politie, censuur en terreur.

Voila, je ziet aan mijn gedachtegang hoe de critici van Wilders een wig in de samenleving drijven. Hoe kunnen ze zo stom zijn?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 16:28
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Isolatie is geen moslimprobleem
net zoals dat Ghetto's niet omschreven kunnen worden als moslimwijken.

ja er bestaat isolatie binnen groepen.
ja er bestaan ghetto's.
ja er bestaan criminele jongeren.

die zaken zijn gewoon onmogelijk af te schuiven op 1 groep.

Citaat:
Dat is ook zo geniaal aan de manier waarop Wilders dit soort uitspraken doet, ze zijn altijd deels hard te maken, en vrijwel niet te falsificeren.
Autochtonen zijn criminelen, dit is deels hard te maken en niet te falsificeren, doch is het foutief en kan het louter slaan op de groep die daadwerkelijk crimineel is.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 16:54
Verwijderd
Citaat:
En dus heb je geen recht van klagen over Wilders meer.
Hoezo? Mag je alleen in Nederland kritiek hebben op Wilders?


Citaat:
Ja, in deze vorm wel, want ik vind stemmen werven voor de PVV een vrij kwalijke zaak.
Omdat ik ergens mijn vraagtekens bij zet?

Citaat:
Nee hoor, de gesegregeerde wijken en volledig gesloten allochtoon islamitisch netwerk van sommigen is wel degelijk een parallelle wereld te noemen. Je hebt om te beginnen geen enkele reden om het als geheel te verwerpen, omdat sporen ervan aantoonbaar zijn.
Je bent met slechts één bron gekomen, die al ontkracht is. Etnische segregatie, daar maken ook (vaak) autochtonen zich aan schuldig, daarnaast heb ik je al gewezen op de correlatie sociale huurwoningen en allochtonen in een wijk. Daarnaast zijn er geen volledig gesloten allochtonen islamitische netwerken in Nederland, misschien onder kleine groepjes (waar ook weer niets mis mee is, we hebben allemaal de vrijheid om onze netwerk te kiezen), maar niet op zon grote schaal dat we het een parallele moslimwereld kunnen noemen.

Dus, wederom verdedig je stelling door met bronnen te komen of ga niet lopen bleren op mensen die kritiek hebben op Wilders, die in feite de boel bij elkaar aan het liegen was. De wijken die hij beschreef, kennen we niet in Nederland.

Citaat:
Dat is ook zo geniaal aan de manier waarop Wilders dit soort uitspraken doet, ze zijn altijd deels hard te maken, en vrijwel niet te falsificeren.
Ik heb je niets hard zien maken .


Citaat:
En ik moet toegeven dat ik zelf ook desnoods liever Wilders zou stemmen dan me te associëren met mensen die censuur en onderdrukking eisen.
Wie doet dat dan?

Citaat:
Voila, je ziet aan mijn gedachtegang hoe de critici van Wilders een wig in de samenleving drijven. Hoe kunnen ze zo stom zijn?
Inderdaad, kritiek hebben op Wilders is een grote .
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 14:33
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hoezo? Mag je alleen in Nederland kritiek hebben op Wilders?
Nee, je mag iemand niet iets valselijk (aangezien het niets is dat je iemand kwalijk kunt nemen) verwijten waar je jezelf in de overtreffende trap 'schuldig aan maakt'

Omdat ik ergens mijn vraagtekens bij zet?[/QUOTE]Nee, door de manier waarop.
Citaat:
Je bent met slechts één bron gekomen, die al ontkracht is.
Interessant. Jij hebt dus gegevens die bewijzen dat Turkse vrouwen in steden die ingekapseld raken in de eigen groep geen hinder en achteruitgang van integratie ondervinden? Zou je die conclusies wellicht met ons kunnen delen?
Citaat:
Etnische segregatie, daar maken ook (vaak) autochtonen zich aan schuldig
Omg, teh evil blanken zitten ook overal achter!
Citaat:
Wie doet dat dan?
Els Lucas, Timo Eekhoudt, Gerard Spong... Jij steunde de juridische acties tegen Wilders toch ook? Indien ja: jij.

Inderdaad, kritiek hebben op Wilders is een grote .[/QUOTE]Als het niveau slechts in getallen met een min en drie nullen uit te drukken is, wel ja.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Nee, je mag iemand niet iets valselijk (aangezien het niets is dat je iemand kwalijk kunt nemen) verwijten waar je jezelf in de overtreffende trap 'schuldig aan maakt'
Neehoor, want ik klaag niet over zwart wordende wijken, om vervolgens ook een van de mensen te zijn, die uit een dergelijk wijk zijn gevlucht. Dat jij nu steeds het gegeven bijhaalt, dat ik zou willen emigreren, om mij "te pakken", vind ik een beetje kinderachtig.

Citaat:
Nee, door de manier waarop.
Lees, dan eens maar goed mijn eerste reply in het topic.

Citaat:
Interessant. Jij hebt dus gegevens die bewijzen dat Turkse vrouwen in steden die ingekapseld raken in de eigen groep geen hinder en achteruitgang van integratie ondervinden? Zou je die conclusies wellicht met ons kunnen delen?
Meeste Turkse vrouwen doen actief mee in onze maatschappij ja en doen het steeds beter, leek mij een algemeen bekend gegeven.

Citaat:
Omg, teh evil blanken zitten ook overal achter!
Niet overal, maar zijn mede-verantwoordelijk voor etnische segregatie ja . Dat jij het afdoet als racisme, zegt over jouw onkunde om met kritiek om te gaan. Daarnaast heb ik het over autochtonen. Die hoeven niet perse blank te zijn, daarnaast zijn blanken niet perse autochtoon. Zie het eens niet zo zwart wit jongen .


Citaat:
Els Lucas, Timo Eekhoudt, Gerard Spong... Jij steunde de juridische acties tegen Wilders toch ook? Indien ja: jij.
Neehoor, die bovenstaande namen zeggen mij ook niets. Maar wat is er mis met juridische acties? Heb je geen vertrouwen meer in ons rechtsyteem?

Citaat:
Als het niveau slechts in getallen met een min en drie nullen uit te drukken is, wel ja.
Als dat het geval zou zijn (wat het niet is, niemand noemt Wilders bijvoorbeeld "knetter gek"), dan krijgt de beste man toch gewoon wat hij verdient?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 23:41
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Autochtonen zijn criminelen, dit is deels hard te maken en niet te falsificeren, doch is het foutief en kan het louter slaan op de groep die daadwerkelijk crimineel is.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 10:06
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Neehoor, want ik klaag niet over zwart wordende wijken, om vervolgens ook een van de mensen te zijn, die uit een dergelijk wijk zijn gevlucht. Dat jij nu steeds het gegeven bijhaalt, dat ik zou willen emigreren, om mij "te pakken", vind ik een beetje kinderachtig.
Het is ook kinderachtig. Even kinderachtig als Wilders verwijten dat hij niet in een achterstandswijk woont.
Citaat:
Meeste Turkse vrouwen doen actief mee in onze maatschappij ja en doen het steeds beter, leek mij een algemeen bekend gegeven.
Dat maakt geen verschil voor de observatie. Je maakt die fout de laatste tijd echt aan de lopende band lijkt wel.
Citaat:
Niet overal, maar zijn mede-verantwoordelijk voor etnische segregatie ja . Dat jij het afdoet als racisme, zegt over jouw onkunde om met kritiek om te gaan.
Nee, wat er uit sprak is een rare neiging om overal autochtonen de schuld van te willen geven.
Citaat:
Neehoor, die bovenstaande namen zeggen mij ook niets. Maar wat is er mis met juridische acties? Heb je geen vertrouwen meer in ons rechtsyteem?
Al tijden niet meer, omdat je zelfs met een volstrekt kansloze zaak iemand volledig legaal aan de rand van de financiële afgrond kunt brengen.

Dergelijke figuren zouden alle proceskosten van de staat en de aangeklaagde moeten betalen, en na verlies van hun zaak bestraft worden voor minachting van het hof, door de tijd van de rechters te verspillen met politieke processen.

Bovendien heb ik inderdaad geen vertrouwen meer in de wet. Politieke processen, en erger, zijn mogelijk in dit land. Zoals ik me wel vaker beklaag bestaat er bijvoorbeeld legaal racisme en legale discriminatie. Dat 95+% van de rechters dat nooit doorgang zullen laten vinden is slechts een tijdelijke stop die niets af doet van het feit dat er slechte dingen in de wet staan.
Citaat:
Als dat het geval zou zijn (wat het niet is, niemand noemt Wilders bijvoorbeeld "knetter gek"), dan krijgt de beste man toch gewoon wat hij verdient?
Als iemand Moslims primitief en barbaars noemt, krijgen ze toch ook gewoon wat ze verdienen?

Of hoort men toch enigszins voorzichtig te zijn met dat soort algemene waardeoordelen als jij velt?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 11:08
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Het is ook kinderachtig. Even kinderachtig als Wilders verwijten dat hij niet in een achterstandswijk woont.
Je wil het gewoon express niet begrijpen he?

het verwijt is dat hij de moslimificatie van wijken versterkt door er uit te vertrekken ondanks dat hij persoonlijk meent dat diezelfde moslimificatie voorkomen moet worden.

aangezien de enige mogelijkheid om moslimificatie te voorkomen (mocht je dat kunnen schelen de gemiddelde nederlander zal het compleet aan zijn aarsch oxideren) is daar blijven wonen met je witte reet samen met al je vriendjes dat had hij dat moeten doen in plaats van "een oplossing" in de politiek zoeken.

Citaat:
af doet van het feit dat er slechte dingen in de wet staan.
Subjectieve observatie, het doet er niet toe dat er voor jou 'slechte' zaken in de wet staan, je bent niet belangrijk.

Citaat:
"Het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5, 22/8/2007

"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit,
met familie en al."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

"Onze cultuur een betere is dan die van veel immigranten."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

“Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.” Geert Wilders, Volkskrant, 1 februari 2004

"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
hmm die kende ik nog niet, ik dacht de politiek joh, maar is vast niet te falcifiseren he T.

Citaat:
"Een op de vijf Marokkaanse jongeren staat als verdachte bij de politie geregistreerd. Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
Zoals we hebben aangetoond, deels.

Citaat:
"De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dit zou bij voorkeur moeten gebeuren in het been."
Geert Wilders in reactie op rellen na voetbal-oefeninterland tussen Jong Oranje en Jong Marokko, Parool 29 mei 2007
So much voor de hogere waarde van humanere vorm en geweldig intellect.

Citaat:
“Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.”Geert Wilders, Volkskrant, 9 oktober 2004
Goh?

Citaat:
"Migranten bestaan" "hun hypothetische afwezigheid binnen de Nederlandse realiteit mag dan wel mijn utopia zijn, maar is niet realistisch"
Interview van Wilders met het Duitse persbureau DPA
Niet, nou je kan er zo'n 6 miljoen proberen uit te roeien, na biste 500.000

Citaat:
"Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
So much voor gelijkheid

Citaat:
“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.” Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
:')

Citaat:
"De immigratie van niet-westerese allochtonen moet worden gestopt".
Geert Wilders in de Tweede Kamer en bij de Nederlandse Islamitische Omroep maart 2007
nee de volledige immigratie met uitzondering van kennisimmigratie moet worden gestopt om orde op zaken te stellen.

Citaat:
“De Tweede Kamer verzoekt de regering een immigratiestop in te voeren voor migranten uit moslimlanden, geen nieuwe moskeeën meer toe te staan, alle islamitische scholen religieuze scholen te sluiten, de boerka te verbieden en criminele moslims – indien nodig na denaturalisatie – het land uit te zetten.” PVV Tweede-Kamermotie 30 800 VI Vaststelling van de begrotingsstaten Nr. 127
6 september 2007
overigens is het voor die denaturalisatie wel handig dat ze 2 paspoorten hebben, gaat niet lukken met alleen een nederlands paspoort.

T leg me nou eens uit waarom je in godsnaam Wilders loopt te verdedigen terwijl de gemiddelde groep 6er op de basisschool een reeëlere kijk op de wereld heeft.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 11-10-2008 om 11:25.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 14:03
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
T leg me nou eens uit waarom je in godsnaam Wilders loopt te verdedigen terwijl de gemiddelde groep 6er op de basisschool een reeëlere kijk op de wereld heeft.
Ik verdedig Wilders niet, ik fakkel de contraproductieve figuren onder zijn critici af.

Het steekt me namelijk verschrikkelijk dat er sinds de PVV is opgericht er allerlei kansloze schreeuwertjes (extreem-linkse sympathieën optioneel) zijn opgestaan die de meest ranzige dingen vinden, roepen over Wilders, of zelfs proberen hem de mond te snoeren.

We hebben in Vlaanderen, Frankrijk en Oostenrijk kunnen zien wat dat voor effect had. Overal gingen de extreme partijen er juist op vooruit. In Frankrijk verloor het Front National zijn momentum, en drukte rechts hen prompt uit de race. Daarvoor echter zag je precies gebeuren wat we in Nederland ook hebben. Links slap pappen en nathouden, mensen de mond snoeren vanwege politieke correctheid (links) of een uit doctrine inherente angst voor inhoudelijk debat (christelijk) en hard op de persoon spelen zijn precies de dingen die radicale extreme partijen doet groeien.

En zoals ik me al eerder afvroeg: waarom zijn de critici van Wilders zo dom dat ze ondanks deze kennis meewerken aan diens succes?


Ook bij de PVV zie je het terug. 2005-2006 in de min omdat de VVD het prima deed. Toen ging Verdonk weg, VVD niet langer in het centrum van de belangstelling, en hoppa, onstuitbare opmars van Wilders. Elke keer dat er weer een rel is over Wilders of een of andere extremist hem aanklaagt springt de PVV omhoog in de peilingen. Binnenkort zal de PVV de PVDA voorbij streven tenzij de PVDA extra stemmen weet te trekken. Op moment heeft Wilders 15% van alle CDA stemmers vorige verkiezingen en 25% van de VVD stemmers vorige verkiezingen in zijn zak, en de binding die hij op ze heeft is ook nog eens groter.
Van de regering hoef je ook niets te verwachten qua populariteit. Alleen Plasterk kan rekenen op enige populariteit buiten de eigen electorale kring. De rest blinkt uit in incompetentie en vage kreten, met weinig populariteit als gevolg.

Kabinet Wilders I in 2011? Blijf vooral doorgaan zoals Kenji dat doet. Zoals het nu staat zijn het alleen Rutte en Verdonk die aan de stoelpoten van Wilders kunnen zagen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 15:02
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik verdedig Wilders niet, ik fakkel de contraproductieve figuren onder zijn critici af.
wat nergens op slaat want niemand hier stelt voor dat nutteloze procedures om iemand de mond te snoeren goed zijn, sterker nog zonder het geblaat wordt het lastig om de gedachtengang op zich af te kraken en de dialoog te houden.

Citaat:
Het steekt me namelijk verschrikkelijk dat er sinds de PVV is opgericht er allerlei kansloze schreeuwertjes (extreem-linkse sympathieën optioneel) zijn opgestaan die de meest ranzige dingen vinden, roepen over Wilders, of zelfs proberen hem de mond te snoeren.
ik erger me altijd al aan kansloze schreeuwertjes, vandaar dat ik o.a. wilders kan en mag afblaffen.

Citaat:
We hebben in Vlaanderen, Frankrijk en Oostenrijk kunnen zien wat dat voor effect had. Overal gingen de extreme partijen er juist op vooruit. In Frankrijk verloor het Front National zijn momentum, en drukte rechts hen prompt uit de race. Daarvoor echter zag je precies gebeuren wat we in Nederland ook hebben. Links slap pappen en nathouden, mensen de mond snoeren vanwege politieke correctheid (links) of een uit doctrine inherente angst voor inhoudelijk debat (christelijk) en hard op de persoon spelen zijn precies de dingen die radicale extreme partijen doet groeien.
nu laat je me weer herhalen dat wilders absoluut gelijk heeft dat de meeste politici die we nu en in het verleden gekent hebben een stel slappe zakken zijn die geen werkelijk alternatief voorstellen voor een belachelijke gedachtengang zoals die van wilders (die natuurlijk exponentieel is overdreven om het punt maar te onderstrepen)

een maatregel zoals bijvoorbeeld strafmaatverhoging, die misschien slechts tijdelijk van aard is maar de meeste van die "jochies" want dat zijn het, zal overtuigen dat hard werken om er wat van te maken makkelijker is dan criminaliteit, in tegenstelling tot de situatie nu.

die incubatieperiode in samengang met een immigratiebeperking (wat makkelijk te rechtvaardigen is met het generaal pardon in de hand) kan gebruikt worden om repressie uit te oefenen op de daadwerkelijke problemen, in samenwerking met ook de marokkaanse gemeenschap die dat soort jochies ook spuugzat zijn

Citaat:
En zoals ik me al eerder afvroeg: waarom zijn de critici van Wilders zo dom dat ze ondanks deze kennis meewerken aan diens succes?
en hoe stel je voor dat ik daar een antwoord op heb, misschien omdat de meeste rationele mensen (waar ik ons onder reken) inzien dat zoiets als een grote smoel en een duidelijke doch foutieve stellingname aan de basis staat van de oplossing, die zoals gewoonlijk ergens in het midden ligt.

Citaat:
Ook bij de PVV zie je het terug. 2005-2006 in de min omdat de VVD het prima deed. Toen ging Verdonk weg, VVD niet langer in het centrum van de belangstelling, en hoppa, onstuitbare opmars van Wilders. Elke keer dat er weer een rel is over Wilders of een of andere extremist hem aanklaagt springt de PVV omhoog in de peilingen.
peilingen en met name die van M de hond zeggen me niets, het zijn steekproeven die niet bepalend zijn voor de uiteindelijke keuze, bovendien zijn ze niet van belang voor enig politiek proces.

Citaat:
Binnenkort zal de PVV de PVDA voorbij streven tenzij de PVDA extra stemmen weet te trekken.
en dat zou in het kader van democratie een slechte zaak zijn?

Citaat:
Op moment heeft Wilders 15% van alle CDA stemmers vorige verkiezingen en 25% van de VVD stemmers vorige verkiezingen in zijn zak, en de binding die hij op ze heeft is ook nog eens groter.
Dat zullen we wel zien, van oudscher blijken voornamelijk CDA stemmers erg koppig, al heeft Balkje het voldoende verkloot om een verlies te rechtvaardigen, de problemen van de VVD zit hem met name in het verlies van sterke persoonlijkheden en de negatieve publiciteit die dat opleverde, ayaan, rita, natuurlijk.

wilders speelt daar als een echte politicus (wat hij wel echt is) natuurlijk direct op in, normaal had de SP of GL dat misschien geprobeert, maar die zijn te doorzichtig in dit debat.

Citaat:
Van de regering hoef je ook niets te verwachten qua populariteit. Alleen Plasterk kan rekenen op enige populariteit buiten de eigen electorale kring. De rest blinkt uit in incompetentie en vage kreten, met weinig populariteit als gevolg.
klopt plasterk verraste me deze keer, maargoed dat is ook alleen maar vertoning, maar zoals ik claim; juist de tegenstellingen staan aan de basis van ontwikkeling.

Citaat:
Kabinet Wilders I in 2011? Blijf vooral doorgaan zoals Kenji dat doet. Zoals het nu staat zijn het alleen Rutte en Verdonk die aan de stoelpoten van Wilders kunnen zagen.
dat mag eenieder voor zichzelf bepalen.

waar het mij om gaat is dat er niets anders is in "moslimwijken" dezelfde problemen en hetzelfde gezeik als elk ander die amper een cent te makken heeft, verder worden wijken niet geleid door religieus leiders is er geen sprake van "alleen maar moslims" en heeft dat alles ook niets te maken met jongeren die denken dat ganstah sjiit een makkelijkere manier van leven is dan werk of school (wat het natuurlijk op het moment wel degelijk is)

de leerwerkplicht tot 27 jaar is een goede stap, maar die valt of staat met de uitvoering, al eerder heb ik hier een voorstel voor uitgewerkt met een uitkering van bepaalde tijd met daarin een evaluatieperiode verwerkt om mensen in staat te stellen of een medische verklaring te regelen of werk of school te zoeken.

mensen de grens over dumpen met familie en al klinkt vast heel smakelijk voor veel mensen, maar hoe wilde je dat uitvoeren, ze de zee inschuiven, ze de illegaliteit inschuiven of zoals ik pas hoorde ze een geldbedrag geven maar dat men dat bedrag pas in het thuisland kan opnemen.

nee lekkere oplossingen, en lekker veel te maken met gangstertjes wat wilders (maar ook anderen) voorstellen.

ja een deel heeft te maken met cultuur, dan zul je daar ook via cultuur uit moeten komen, het andere deel is gewoon normale allerdaagse criminaliteit waar iedereen zich aan ergert, geen paralelle moslimwereld, geen religieuze ghetto's maar gewoon een onderdeel van onze samenleving.

al zou de afschaffing van de HRA op termijn natuurlijk wel voor het tegengaan van verloedering en het verhuizen (wegvluchten wat je wilt) van blanken uit dat soort wijken tegengaan, maar dromen zijn bedrog lijkt me.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 11-10-2008 om 15:08.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 18:14
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Dit nieuws vond ik hier wel passen;
Citaat:
Rechtse populist Jörg Haider (58) overleden
WENEN - 11-10-2008 - De Oostenrijkse rechtspopulist Jörg Haider is zaterdagochtend door een auto-ongeluk om het leven gekomen. Dat meldde het Oostenrijkse persbureau APA op gezag van de politie. Haider is 58 jaar geworden.

De dienstauto van Haider schoot in de plaats Klagenfurt door nog onbekende oorzaak van de weg en sloeg daarna over de kop. Daardoor liep Haider, die alleen in de auto zat, zware verwondingen op aan zijn hoofd en borstkas. Korte tijd later overleed hij.

Haider was premier van de deelstaat Karinthië en de voorman van de uiterst rechtse partij BZÖ. Die partij splitste zich in 2005 af van de FPÖ, waar Haider vroeger de leider van was.
De FPÖ en BZÖ waren de grote winnaars van de parlementsverkiezingen in september. De FPÖ van Heinz-Christian Strache eindigde op 18 procent, 7 procent meer dan in 2006. De aanhang van de BZÖ verdrievoudigde bijna, naar 11 procent van de stemmen.

'Voor ons is dit als het einde van de wereld', zei Stefan Petzner, Haiders plaatsvervanger als BZÖ-leider, in een eerste reactie. Als politicus wist Haider voortdurend te provoceren met zeer omstreden uitspraken over onder meer buitenlanders. Hij moest vele malen voor de rechter verschijnen om zich daarvoor te verantwoorden.

Ook in het buitenland zorgde hij voor veel beroering. Toen Haiders partij in 2000 in de Oostenrijkse regering kwam, kondigden de EU-partners zelfs sancties af tegen Oostenrijk.

Haider laat een vrouw en twee volwassen dochters achter.
© Tiscali/ANP
Vraag me af of er sabotage in 't spel is..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 18:15
Verwijderd
Ja natuurlijk, samenzwering van de linkse kerk.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 18:22
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ja natuurlijk, samenzwering van de linkse kerk.
Tja, er zijn nu eenmaal groepen actief die niet terugschrikken voor geweld en moord als het tegenover rechtse politieke figuren is, volgens sommige van die actievoerders hoef je niet eens politiek actief te zijn om het te verdienen met vrouw en kinderen en al vermoord te worden *kuch* Duyvendak *kuch*.

Nadeel daarvan is dat er niemand dood kan gaan zonder dat er direct verdenkingen zijn die onderzocht moeten worden om ze ongefundeerd te verklaren.

Niet dat je gemiddelde linkse extremist competent genoeg is om sabotage te plegen. Erg veel verder dan wat slogans, stenen gooien, een paar agenten verwonden en onschuldige burgers in elkaar slaan komen ze niet.


Hij heeft trouwens wel grote pech gehad. De foto's van het wrak lieten zien dat de auto redelijk intact was, maar alleen het dak boven de bestuurdersplaats ingedrukt was. Borstverwondingen voor een bestuurder suggereren geen autogordel..
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 11-10-2008 om 18:28.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Het is ook kinderachtig. Even kinderachtig als Wilders verwijten dat hij niet in een achterstandswijk woont.
Achterstandwijk? Dit is juist één van de moslimwijken waar hij het over hebt, in de paralelle moslimwereld, waar fundamentalisten het scepter zwaaien en geen autochtonen Nederlanders te vinden zijn. Waarom ging hij er weg?


Citaat:
Dat maakt geen verschil voor de observatie. Je maakt die fout de laatste tijd echt aan de lopende band lijkt wel.
Natuurlijk wel, heb je het niet over "Turkse vrouwen"? Mag ik dan niet de opmerking maken, dat de meeste wel participeren in de maatschappij en dat diegene die dat niet doen, van de eerste generatie zijn, en vaak niet eens de kans hebben gekregen. Waarom je trouwens op deze mensen blijft doordrammen.

Citaat:
Nee, wat er uit sprak is een rare neiging om overal autochtonen de schuld van te willen geven.
Wie doet dat?

Citaat:
Al tijden niet meer, omdat je zelfs met een volstrekt kansloze zaak iemand volledig legaal aan de rand van de financiële afgrond kunt brengen.
Bull shit.


Citaat:
Dergelijke figuren zouden alle proceskosten van de staat en de aangeklaagde moeten betalen, en na verlies van hun zaak bestraft worden voor minachting van het hof, door de tijd van de rechters te verspillen met politieke processen.
Hoezo, het is iedereens goed recht om iemand anders aan te klagen,

Citaat:
Bovendien heb ik inderdaad geen vertrouwen meer in de wet. Politieke processen, en erger, zijn mogelijk in dit land. Zoals ik me wel vaker beklaag bestaat er bijvoorbeeld legaal racisme en legale discriminatie. Dat 95+% van de rechters dat nooit doorgang zullen laten vinden is slechts een tijdelijke stop die niets af doet van het feit dat er slechte dingen in de wet staan.
Minacht het hof niet zo wil je .



Citaat:
Als iemand Moslims primitief en barbaars noemt, krijgen ze toch ook gewoon wat ze verdienen?

Of hoort men toch enigszins voorzichtig te zijn met dat soort algemene waardeoordelen als jij velt?

Onzinnig vergelijking. Wilders wordt afgerekend op zijn eigen woorden, terwijl je dat bij moslims niet zal kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 22:54
Verwijderd
Citaat:

Kabinet Wilders I in 2011? Blijf vooral doorgaan zoals Kenji dat doet. Zoals het nu staat zijn het alleen Rutte en Verdonk die aan de stoelpoten van Wilders kunnen zagen.
Ach jongen ga gerust door met trollen. Ik plaats slechts mijn vraagtekens bij Wilders zijn speech.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 20:31
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Ja natuurlijk, samenzwering van de linkse kerk.
Verdachte: de Mossad
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 21:15
Verwijderd
omfg, die site verbaast me iedere keer weer ;D
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 22:19
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Gelukkig komt het feetje vogelaar ,met der toverstafje en *pling* prachtwijken, toch T.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 22:24
Verwijderd
Hell yeah!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Verdachte: de Mossad
De Mossad heeft zijn schoenen verzwaard met lood!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 23:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gelukkig komt het feetje vogelaar ,met der toverstafje en *pling* prachtwijken, toch T.
Ja, tja, hoewel, zo enorm sceptisch ben ik er ook weer niet over, al die Vogelaar-plannen. Door er ongelimiteerd geld tegenaan te gooien hebben ze in een klimaat dat politiek-correcter was dan nu de problemen ook uit de Bijlmer kunnen verplaatsen. Geen echte oplossingen lijkt me, maar ondanks de grenzeloze naïviteit die er van uit gaat kan het Vogelaar best lukken om wat problemen te verplaatsen of uit te stellen.

Ondertussen timmeren er wel andere mensen aan de weg. Er zijn best hoopgevende signalen in woningcorporatieland bijvoorbeeld. Het huisvesten van dezelfde mensen die er hun leven van hebben gemaakt om je panden en huurders slopen is niet langer geaccepteerd, en dat biedt aanknopingspunten. Ik heb zelf gemerkt dat zelfs de ergste aso reageert als ze recht voor zijn raap horen dat het gedrag waar het gesprek over gaat hen het dak boven hun hoofd gaat kosten als ze niet veranderen. Sommigen worden natuurlijk agressief, of reageren af op iedereen die ze als 'medeplichtig' zien (de klagers dus), maar het merendeel heeft de wil tot veranderen. Daarna is het een kwestie van begeleiding.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 22:17
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Zo zo. De hele maatschappij gaat weer naar school of aan het werk, en meneer gaat even lekker vakantie vieren.
Heerlijk was het!
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 03:22
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ja, tja, hoewel, zo enorm sceptisch ben ik er ook weer niet over, al die Vogelaar-plannen. Door er ongelimiteerd geld tegenaan te gooien hebben
Sure...

Blijf dromen ventje
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 14:12
Verwijderd
http://binnenland.nieuws.nl/531150/w...acht_aboutaleb

wat een racist is het ook
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 14:21
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Wat heeft een buitenlands paspoort met een ras te maken?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 20:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Jammer dat een dergelijke misplaatste klacht de aandacht afleidt van het echte probleem: namelijk dat er betere kandidaten weg zijn gestreept uit naam van partijpolitiek, en er waarschijnlijk gediscrimineerd is op afkomst bij de selectieprocedure.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 18-10-2008, 10:55
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Het is voornamelijk een domper dat het een amsterdammert is, de rest van het verhaal, ach tiswah, Cohen was nou ook niet bepaald geweldig.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq!
Verwijderd
501 24-04-2005 15:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De waarheid over de vs!!
Verwijderd
163 09-03-2004 13:21
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 12-03-2003 23:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.