Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2014, 14:31
Heil
Heil is offline
Voor alle jongens hier die moeite hebben met het vragen van een telefoonnummer heb ik nog een manier die ik zelf met succes heb toegepast. Dus ik denk deel mijn wijsheid even met de wereld!

Als je met dat leuke meisje op facebook begint te praten, ga dan niet direct om dat telefoonnummer vragen. Als jullie een gezellig gesprek hebben, zeg dan na een tijdje dat je de "Messenger-app" van facebook maar een slechte app vind (dat is ook zo, want die werkt voor geen meter). Als ze dat beaamt is dit HET moment om de vraag te stellen: "mag ik misschien je telefoonnummer? Dan kunnen we appen en dat werkt veel beter."

Verpak je het in deze context, dan zal ze niet zo snel denken dat je haar leuk vind en je misschien al direct afwijzen. Succes ermee heren! En laat het maar eens weten als het werkt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2014, 15:16
Verwijderd
Wat is er mis met haar laten weten dat je d'r leuk vindt? Dat is toch juist het hele doel.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2014, 19:19
Apple1996
Avatar van Apple1996
Apple1996 is offline
Als je weet dat je afgekeurd word... Waarom zou je dan nog doorgaan?

Dan heb je jezelf ermee..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2014, 00:51
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
DIT IS HET ANTWOORD OP ALLES!

Nee even serieus wat is er nou zo moeilijk aan het vragen van een telefoonnummer dat je er een topic voor moet maken? Iedereen geeft allerlei informatie zomaar weg tegenwoordig alsof het niks is, inclusief Whatsapps.
__________________
Do Anything You Wanna Do
Met citaat reageren
Oud 12-08-2014, 03:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wat is er mis met haar laten weten dat je d'r leuk vindt? Dat is toch juist het hele doel.
Nou inderdaad. Beter meteen weten of ze geïnteresseerd is toch? Hoef je ook niet te whinen dat je gefriendzoned bent
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 14-08-2014, 00:49
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Als je in de kroeg met een meisje staat te praten is het best vreemd om even tussendoor te vermelden dat je de Messenger-app zo irritant vindt en daarom graag haar nummer zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2014, 21:39
FlorenceFlo
Avatar van FlorenceFlo
FlorenceFlo is offline
Ff vraagje: wat heb je te verliezen?
Je trots en zelfvertrouwen kan NIET!!
Als je na een afwijzing het al verliest heb je het gewoon niet dus je hebt nog niets te verliezen!! Vraag gewoon: mag ik je telefoonnummer?? Dat is minder erg
Vrouwen vinden het erg ongemakkelijk omdat het duidelijk is dat je er omheen zit te draaien
Met citaat reageren
Oud 03-09-2014, 20:21
Verwijderd
Ikzelf maak er niet echt een probleem van om iemand nummer te vragen ik weet niet of jullie dat echt zo moeilijk vinden?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Eigen telefoonnummer openbaar via website school
Mara
14 07-09-2005 09:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Loterijen innen extra geld voor koningin
Shade
33 25-03-2005 21:35
De Kantine "moet mij weer gebeuren"
Gothic
76 01-11-2003 19:16
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 19:08
Liefde & Relatie Voor een avond...en dan :s
~Chyca~
28 17-06-2003 11:59
Liefde & Relatie Hoofd of hart?
Rode Kool
8 13-02-2003 19:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.