Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2004, 07:30
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Bosko Balaban van A Villa naar Brugge
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Advertentie
Oud 21-01-2004, 11:56
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Landzaat definitief per direct naar AZ:

WOGNUM/ALKMAAR – Woensdagochtend is de transfer van Denny Landzaat (27) van Willem II naar AZ bekrachtigd. Na de medische keuring is overgegaan tot het ondertekenen van de contracten. Denny Landzaat verbindt zich voor 3,5 jaar aan AZ en komt per direct over, zodat hij vrijdagavond in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag al inzetbaar is.



,,De komst van Denny naar AZ betekent absoluut een toegevoegde waarde voor de AZ-selectie en wordt bovendien onderstreept door de voltallige technische staf”, aldus AZ’s directeur voetbalzaken Martin van Geel. ,,Wij zijn ambitieus en daar past de komst van Denny prima bij.”

Ook Landzaat zelf is verheugd met de overgang. ,,Ja, absoluut. AZ doet het natuurlijk goed en zit duidelijk in de lift. Ik zie het als een enorme uitdaging. Ik kom uit Noord-Holland en ken ook redelijk veel mensen binnen de club, waaronder spelers en Co Adriaanse en Martin van Geel natuurlijk. Met hen heb ik bij Willem II prima gewerkt. Ik kijk terug op een mooie periode bij Willem II, maar heb enorm veel zin in deze nieuwe impuls.”

Denny Landzaat (Amsterdam, 6 mei 1976) kwam uit voor Ajax en MVV, voordat hij in 1999 verhuisde naar Willem II. De middenvelder groeide in Tilburg uit tot zesvoudig international. Via AZ hoopt hij weer in aanmerking te komen voor het Nederlands elftal. ,,Ja, dat blijft altijd een doel op zich. Het zou natuurlijk prachtig zijn als ik het EK in Portugal mee kon maken. Maar laat ik me nu eerst maar richten op AZ, dan volgt de rest vanzelf.”


Super goeie aankoop.
Van Geel doet goed werk hier, zorgt ervoor dat er zeer goeie spelers naar ons cluppie komen. Eerst Huysegems en nu weer Landzaat.
Het ziet ernaar uit dat AZ ook in de toekomst zich regelmatig kan bemoeien met de bovenste posities.


Verder tekent Van Galen binnenkort bij tot juli 2005.
En wordt het contract van Wijker, Van der Woude, Caniggia, Cruz Vincente en Dibi niet verlengt. Zij zullen na dit seizoen dus vertrekken bij AZ.
__________________
Zuur...
Oud 21-01-2004, 12:09
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Nu nog een mooi stadion en AZ mag van mij wel es Europa in.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-01-2004, 12:21
Wawl
Wawl is offline
Vanavond begint de competitie weer, maar wanneer sluit de transfermarkt?
__________________
Wauwel.
Oud 21-01-2004, 12:40
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Wawl schreef op 21-01-2004 @ 13:21:
Vanavond begint de competitie weer, maar wanneer sluit de transfermarkt?
Eind van de maand geloof ik.
Dus op 31 januari om 1 seconde na 23:59:59....
__________________
Zuur...
Oud 21-01-2004, 12:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wijker mag na dit seizoen weg bij AZ
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-01-2004, 13:50
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
weet ook iemand het bedrag dat willem II heeft ontvangen voor hun vedette?

en het is trouwens maar ook goed dat v. persie naar arsenel gaat (waarschijnlijk). want nog een half jaar bankzitten omdat de trainer niet kan omgaan met vedettes en ze dan maar op de bank zet, is helemaal niet goed voor je carriere.

hoe kom ik erop dat bert niet kan omgaan me vedettes:
op een gegeven moment lag het uefacup team van feyenoord helemaal overhoop met van marwijk, omdat hij dacht dat hij de grote man was en niet:
van hooijdonk: die vele punten heeft gescoord uit zijn vrijetrappen.
kalou: die bijna een evenaring was van moulijn.
emerton: die geen enkele linkvoor er langs liet.
bosvelt: die het hele middenvelt afbuffelde om de bal te veroveren.

daarom
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 21-01-2004, 15:18
Verwijderd
Dennis de Nooijer waarschijnlijk naar Sparta.
Oud 21-01-2004, 15:32
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Nixje schreef op 21-01-2004 @ 16:18:
Dennis de Nooijer waarschijnlijk naar Sparta.
Terug naar zijn oude club dus.
Zal hij daar ook zijn carriere afsluiten of niet?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-01-2004, 15:32
nickèsz
nickèsz is offline
Lucius(spits P$V) heeft 3dagen in de cel gezeten voor illegale vuurwerk handel hij kan 6 jaar gevangenis straf krijgen..........
alleen door het vuurwerk dat hij verkocht had is een man zen oog kwijt geraakt das wel weer naar.....
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Oud 21-01-2004, 15:43
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
nickèsz schreef op 21-01-2004 @ 16:32:
Lucius(spits P$V) heeft 3dagen in de cel gezeten voor illegale vuurwerk handel hij kan 6 jaar gevangenis straf krijgen..........
alleen door het vuurwerk dat hij verkocht had is een man zen oog kwijt geraakt das wel weer naar.....
Sinds wanneer is Lucius een spits? En wat heeft dit te maken met transfers?
Dat wou ik ff kwijt
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-01-2004, 16:32
nickèsz
nickèsz is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-01-2004 @ 16:43:
Sinds wanneer is Lucius een spits? En wat heeft dit te maken met transfers?
Dat wou ik ff kwijt
eigelijk niks maar wou het ff kwijt en wis nie waar
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Oud 21-01-2004, 16:48
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
nickèsz schreef op 21-01-2004 @ 17:32:
eigelijk niks maar wou het ff kwijt en wis nie waar
Eredivisietopic
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-01-2004, 17:09
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
landzaat heeft willem II 600 duizend jeuroos opgeleverd,

verder is mc braid (colubus crew) de opvolger van saha bij fulham.
ook heeft noord-ierland een nieuwe bondscoach en gaan solskjear weer onder het mes.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 21-01-2004, 18:41
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
walter schreef op 20-01-2004 @ 22:36:
met de grammatica sluit je je er niet bij aan?
Ik sluit me niet aan bij z'n spelling. (Grammatica is het verkeerde woord.)
Oud 21-01-2004, 18:44
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-01-2004 @ 21:51:
http://forum.scholieren.com/showthre...31#post8947531

Hmm... haha
Ja, ik dacht dat je daarop nog niet had gereageerd...
Oud 21-01-2004, 19:10
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-01-2004 @ 16:32:
Terug naar zijn oude club dus.
Zal hij daar ook zijn carriere afsluiten of niet?
Ik denk van wel. Hij heeft er erg lang gespeeld (samen met Gérard), en hij is er vertrouwd mee geraakt.
Oud 21-01-2004, 19:30
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Arnold Bruggink krijgt Servische concurrentie

21/1/2004 17:51

Real Mallorca heeft Andrija Delibasic per direct overgenomen van Partizan Belgrado. De jeugdinternational van Servië-Montenegro tekende bij de Spaanse club een contract tot 2009.
Met de komst van de 22-jarige Delibasic krijgt Arnold Bruggink er een concurrent bij. Maar voor Ricardo Martín Ligüera heeft het aantrekken van de jonge Serviër meer gevolgen. De Uruguayaan moet als derde speler van buiten de EU plaatsmaken voor Delibasic.

Delibasic, die mogelijk zondag debuteert in het degradatieduel met Real Zaragoza, is de derde nieuwkomer. Eerder legde Mallorca Finidi George en Eduardo Moya vast.

Bron: Vi.nl
Ben benieuwd...
Oud 21-01-2004, 19:32
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Belenenses informeert naar Anastasiou
Belenenses heeft interesse getoond in Roda JC-aanvaller Yannis Anastasiou. De Portugese club benaderde de Griek met de vraag of hij per direct kon vertrekken bij Roda. Anastasiou heeft Belenenses doorverwezen naar het bestuur van Roda. Volgens de spits heeft de club uit Kerkrade het laatste woord omdat zijn contract nog loopt tot komende zomer.

"Roda is eerst aan de beurt", aldus Anastasiou in Dagblad De Limburger. "Pas als Roda zegt dat het me eerder wil laten gaan, hoef ik mij erover te buigen." Voorlopig gaat de dertigjarige speler er van uit dat hij het seizoen in Limburg afmaakt. "Mocht het anders zijn, dan zal ik snel moeten beslissen. Het is nog maar tien dagen voordat de transferperiode afloopt."

Bron: Voetbal.nl
Voetbaltechnisch zou dit flink kut zijn voor Roda. Ik hoop dan ook niet dat hij vertrekt.
Oud 21-01-2004, 19:34
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Hofland mag niet naar Sociedad
Kevin Hofland mag niet naar Real Sociedad, zo meldt Omroep Brabant. De Spaanse club informeerde bij PSV naar de vraagprijs van de 24-jarige verdediger, maar kreeg nul op het rekest. De Eindhovenaren willen vanwege de blessures van André Ooijer, Ernest Faber en Wilfred Bouma geen defensieve spelers laten vertrekken.

Hofland liet in december weten geen toekomst meer te zien bij PSV. De verdediger was na lang blessureleed aan het begin van dit seizoen weer fit, maar Bouma kreeg van Coach Guus Hiddink de voorkeur in het centrum van de verdediging. Aston Villa en Borussia Dortmund hadden al eerder interesse, maar ook toen blokkeerde PSV een overgang.

Bron: Voetbal.nl
Heel erg jammer voor hem. Ik had Sociedad een mooie club voor hem gevonden...
Oud 21-01-2004, 19:36
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Geruchten gaan dat Jevric nog voor 31 dec word verpatst naar een (hoogstwaarschijnlijk) engelse club
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 22-01-2004, 17:58
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Gábor Babos komt, Patrick Lodewijks blijft

22/1/2004 15:33

Gábor Babos tekende donderdag een contract bij Feyenoord. De Hongaarse doelman staat vanaf komend seizoen vier jaar in het doel van de Rotterdamse club. Hij vertrekt komende zomer transfervrij bij NAC Breda, waar zijn huidige verbintenis zal aflopen.
Al maanden zat de overstap van Babos naar Feyenoord in de pen. Het was al tijden duidelijk dat de Rotterdamse club de keeper wilde inlijven en de 29-jarige doelman liet al eerder doorschemeren een verblijf in De Kuip wel te zien zitten.

Zijn naam ging ruim twee jaar geleden al rond, toen Jerzy Dudek afscheid nam van Feyenoord. Maar door die transfer ging destijds een streep omdat NAC volgens de Rotterdamse club te veel geld vroeg. Ook afgelopen zomer liep een tweede poging van Feyenoord om die reden spaak.

De Rotterdammers maakten tegelijkertijd bekend dat Patrick Lodewijks (37) nog een jaar aanblijft als (reserve)keeper in de Kuip. Club en doelman kwamen bovendien overeen dat er in de zomer van 2005 zal worden gepraat over een nader te bepalen functie voor Lodewijks.

Feyenoord heeft daarnaast FC Volendam nee verkocht op de vraag of het (tweede) doelman Edwin Zoetebier voor de rest van het seizoen mocht huren. Vanaf aanstaande zomer willen de Rotterdammers wél meewerken aan het vertrek van de doelman, meldt de website van Feyenoord.

bron: www.vi.nl

tja het zat er al aan te komen..... goede keuze van babos en feyenoord feyenoord heeft er een wat jongere goede keeper bij en babos kan bij feyenoord weer groeien
Oud 22-01-2004, 21:02
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Guissie schreef op 22-01-2004 @ 18:58:

tja het zat er al aan te komen..... goede keuze van babos en feyenoord feyenoord heeft er een wat jongere goede keeper bij en babos kan bij feyenoord weer groeien
Zo jong is Babossie niet meer hoor...
Maar al met al vind ik het een goeie transfer. Ergens ver weg in de VI stond trouwens ook dat de club interesse had in Cocu, Stam en Bogarde... Alleen kan ik het bericht nu nergens meer vinden.
Oud 22-01-2004, 21:05
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Hmmm... dat bericht stond op de eerste tekstpagina (blz. 5) haha
Oud 22-01-2004, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 21-01-2004 @ 20:36:
Geruchten gaan dat Jevric nog voor 31 dec word verpatst naar een (hoogstwaarschijnlijk) engelse club
dan hebben ze in ieder geval nog genoeg tijd...

en babos erbij, ik ben er blij mee
Oud 22-01-2004, 21:33
mobie
mobie is offline
Na Bosko Balaban (A Villa) heeft ook Victor (GBA) voor 2.5 seizoen getekend bij Brugge.
Hopelijk kan dit het tij eindelijk doen keren in Brugge
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Oud 22-01-2004, 21:47
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Eindelijk is die "Babossie rooie rozen" naar Feyenoord.
Was HET transfergerucht van de afgelopen 2 of 3 seizoenen.
Wel toevallig dat ie nu wel snel tekent, net nu Baan weg is.
__________________
Zuur...
Oud 22-01-2004, 22:11
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 22-01-2004 @ 22:06:
dan hebben ze in ieder geval nog genoeg tijd...

en babos erbij, ik ben er blij mee
dec moet januari zijn
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 22-01-2004, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-01-2004 @ 22:47:
Eindelijk is die "Babossie rooie rozen" naar Feyenoord.
Was HET transfergerucht van de afgelopen 2 of 3 seizoenen.
Wel toevallig dat ie nu wel snel tekent, net nu Baan weg is.
vrienden van van swieten als ik me niet vergis

@Ketjing: ik dacht al
Oud 23-01-2004, 14:12
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Guissie schreef op 22-01-2004 @ 18:58:

Feyenoord heeft daarnaast FC Volendam nee verkocht op de vraag of het (tweede) doelman Edwin Zoetebier voor de rest van het seizoen mocht huren.

waarom dat dan?

Als Volendam en geen enkele andere club Zoetebier wil hebben aan het einde van het jaar zitten ze met 3 ervaren, ongeveer gelijkwaardige en waarschijnlijk dure keepers
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!

Laatst gewijzigd op 23-01-2004 om 15:51.
Oud 23-01-2004, 15:50
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Saha heeft getekend bij ManU... Ruim 12 miljoen pond heeft ie gekost en hij tekende voor 5,5 jaar.


Verder willen NAC en RBC Ajaxdoelman Stekelenburg huren.
__________________
Zuur...
Oud 23-01-2004, 17:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Marcel Cas gaat terug naar RBC en maakt daar het seizoen af.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 24-01-2004, 07:07
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Gerucht van het Feyenoord forum Van Persie naar Inter in ruil met Jullio Ricardo Cruz,Cruz zou hevig terugverlangen naar zijn tijd in rotterdam.
__________________
Guess who's back
Oud 24-01-2004, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef op 24-01-2004 @ 08:07:
Gerucht van het Feyenoord forum Van Persie naar Inter in ruil met Jullio Ricardo Cruz,Cruz zou hevig terugverlangen naar zijn tijd in rotterdam.
dat zou me verbazen, want hij doet het best goed daar
Oud 24-01-2004, 10:41
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 24-01-2004 @ 08:07:
Gerucht van het Feyenoord forum Van Persie naar Inter in ruil met Jullio Ricardo Cruz,Cruz zou hevig terugverlangen naar zijn tijd in rotterdam.
Cruz die terug wil naar Rotterdam Zo'n toptijd heeftie daar toch niet gehad? Behalve 1Cl wedstrijd waarin ie 2x scoorde.. T lijkt me hevig sterk.. Sowieso dat Cruz daar binnen een half jaar alweer weggaat..
Oud 24-01-2004, 14:28
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
cuz is wel de vaste stand-in voor vieri!
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 24-01-2004, 14:55
Verwijderd
Henk vos van de bank van NAC naar de bank thuis? waarom nog niet?

Oud 24-01-2004, 18:19
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 24-01-2004 @ 08:07:
Gerucht van het Feyenoord forum Van Persie naar Inter in ruil met Jullio Ricardo Cruz,Cruz zou hevig terugverlangen naar zijn tijd in rotterdam.
van Persie gaat naar Arsenal, dus het is inderdaad niets meer dan een gerucht
__________________
Como se dice..
Oud 24-01-2004, 19:17
tss
Avatar van tss
tss is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-01-2004 @ 16:50:



Verder willen NAC en RBC Ajaxdoelman Stekelenburg huren.
zou een goeie voor ons zijn
__________________
;)
Oud 25-01-2004, 09:54
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 24-01-2004 @ 19:19:
van Persie gaat naar Arsenal, dus het is inderdaad niets meer dan een gerucht
wenger schat de kans op een transfer 20% niks is dus nog zeker.
__________________
Guess who's back
Oud 25-01-2004, 09:55
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 24-01-2004 @ 11:41:
Cruz die terug wil naar Rotterdam Zo'n toptijd heeftie daar toch niet gehad? Behalve 1Cl wedstrijd waarin ie 2x scoorde.. T lijkt me hevig sterk.. Sowieso dat Cruz daar binnen een half jaar alweer weggaat..
een kampioenschap bv.
__________________
Guess who's back
Oud 25-01-2004, 09:58
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 24-01-2004 @ 10:11:
dat zou me verbazen, want hij doet het best goed daar
naja,het is momenteel een zooitje bij inter de voorzitter is opgestapt Vieri wil vertrekken,en Inter wil Van Persie,Cruz mist z'n tijd in Rotterdam dat heeft ie zelf al een aantal keren gezegd.
__________________
Guess who's back
Oud 25-01-2004, 13:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
De Japanse middenvelder Kazuyuki Toda van Shimizu S-Pulse komt de rest van het seizoen op huurbasis uit voor ADO Den Haag.De international wacht nog op een werkvergunning en zal vermoedelijk op 1 februari debuteren tegen Ajax.

Arjan van der Laan vertrekt bij ADO den Haag.Hij maakt dit seizoen op huurbasis af bij FC Dordrecht.Hij kwam daar een contract overeen dat hem komend seizoen aan de club bindt.
Bron: NOS-TT
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-01-2004, 14:27
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
WolterB schreef op 25-01-2004 @ 14:57:
Bron: NOS-TT
Ik heb eigenlijk bijna geen idee hoe goed hij is, hopelijk voor ADO houd hij ze in de eredivisie maar ik verwacht eigenlijk dat het net zoiets als Fujita is en dat vond k niet echt geweldig......
Oud 25-01-2004, 15:25
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Guissie schreef op 25-01-2004 @ 15:27:
Ik heb eigenlijk bijna geen idee hoe goed hij is, hopelijk voor ADO houd hij ze in de eredivisie maar ik verwacht eigenlijk dat het net zoiets als Fujita is en dat vond k niet echt geweldig......
Fujita was toch wel behoorlijk goed?
Anyway, Toda heeft bij Tottenham geseeld, dus dan zal hij wel goed zijn...
Oud 25-01-2004, 15:32
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 25-01-2004 @ 16:25:
Fujita was toch wel behoorlijk goed?
Anyway, Toda heeft bij Tottenham geseeld, dus dan zal hij wel goed zijn...
Dat zegt niks...
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 25-01-2004, 16:00
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 25-01-2004 @ 16:32:
Dat zegt niks...
Of het is een fout van de scouts van Tottenham, of hij kan goed voetballen. Hij word immers niet gescout omdat'ie zo'n leuk lachje heeft of zo.
Oud 25-01-2004, 16:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 25-01-2004 @ 17:00:
Of het is een fout van de scouts van Tottenham, of hij kan goed voetballen. Hij word immers niet gescout omdat'ie zo'n leuk lachje heeft of zo.
Ach er kan veel met een speler gebeuren.
En Tottenham is nou ook niet echt een grote club of vind je van wel?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 25-01-2004, 16:30
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 25-01-2004 @ 17:23:
Ach er kan veel met een speler gebeuren.
En Tottenham is nou ook niet echt een grote club of vind je van wel?
Yup, je hebt gelijk. Maar vergeleken met ADO is Totenham een reusachtige club.
Oud 25-01-2004, 16:36
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 25-01-2004 @ 17:30:
Yup, je hebt gelijk. Maar vergeleken met ADO is Totenham een reusachtige club.

O?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel VII
Verwijderd
500 09-11-2005 10:00
Vrije tijd Transfers en geruchten deel V
number9
500 20-12-2004 18:18
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel IV
Verwijderd
500 31-08-2004 23:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.