Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2004, 17:01
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
********** schreef op 16-10-2004 @ 12:22 :
Overigens.
Ik ben het wel mee eens dat Gadje niet bepaald actief is.

Maar de leden zijn ook ver weg van goed bezig.
Nee maar een forumbaas wordt aangesteld om goed te functioneren in de taken die zij/hij krijgt, leden niet.
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2004, 17:07
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 16-10-2004 @ 18:01 :
Nee maar een forumbaas wordt aangesteld om goed te functioneren in de taken die zij/hij krijgt, leden niet.
Leden worden ervoor banned.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 18:38
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
Solero schreef op 16-10-2004 @ 18:07 :
Leden worden ervoor banned.
niemand verwacht van een lid dat ie zoveel keer per week een subforum bezoekt, van forumbazen wordt dat wel verwacht omdat ie dat vrijwillig leuk schijnt te vinden. Moet je t ook wel echt doen dus.
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 21:08
Verwijderd
Gadje
Laatst online: 12:56. 14-10-2004

Tja. Misschien is ze gewoon een weekendje weg ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 23:16
Teun
Teun is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 16-10-2004 @ 22:08 :
Gadje
Laatst online: 12:56. 14-10-2004

Tja. Misschien is ze gewoon een weekendje weg ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 10:55
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 16-10-2004 @ 19:38 :
niemand verwacht van een lid dat ie zoveel keer per week een subforum bezoekt, van forumbazen wordt dat wel verwacht omdat ie dat vrijwillig leuk schijnt te vinden. Moet je t ook wel echt doen dus.
Uiteraard.

Maar dat zei jij niet
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 10:56
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 16-10-2004 @ 22:08 :
Gadje
Laatst online: 12:56. 14-10-2004

Tja. Misschien is ze gewoon een weekendje weg ofzo.


Ze heeft dan wel geld teveel, want ze blijft best veel weekendjes weg
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 13:17
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 16-10-2004 @ 22:08 :
Gadje
Laatst online: 12:56. 14-10-2004

Tja. Misschien is ze gewoon een weekendje weg ofzo.
OMG
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 13:40
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Solero schreef op 17-10-2004 @ 11:56 :


Ze heeft dan wel geld teveel, want ze blijft best veel weekendjes weg
Je hebt van die mazzelaars.

Maar even iets anders wat ik eigenlijk niet goed begrijp. Als fb's veel aanwezig zijn en hun werk doen, dan komt er gezeik en wordt er gegild dat fb's er eigenlijk niet zouden moeten zijn. Nu hebben we een fb die wat minder aanwezig is, en dan wordt er nog geklaagd Hoe tegenstrijdig is dat?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 13:55
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
alleen al het feit dat ze dit topic nog niet eens gezien heeft
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:05
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 17-10-2004 @ 14:55 :
alleen al het feit dat ze dit topic nog niet eens gezien heeft
misschien heeft ze het wel gezien (volgens mij wel) maar wilt ze gewoon niet reageren? Heel begrijpelijk trouwens.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:32
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-10-2004 @ 15:05 :
misschien heeft ze het wel gezien (volgens mij wel) maar wilt ze gewoon niet reageren? Heel begrijpelijk trouwens.
ik dacht het niet.

freakjuh postte toch:
Gadje
Laatst online: 12:56. 14-10-2004
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:48
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 17-10-2004 @ 15:32 :
ik dacht het niet.

freakjuh postte toch:
Gadje
Laatst online: 12:56. 14-10-2004
sorry overheen gelezen
Maarja, mocht het zo zijn geweest dat ze wel online was geweest, dan kan het ook betekenen dat ze gewoon geen zin heeft om hier te reageren. Iets wat ik wel kan begrijpen.
Maar de mede-fb's weten dus niets?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:49
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-10-2004 @ 15:48 :
sorry overheen gelezen
Maarja, mocht het zo zijn geweest dat ze wel online was geweest, dan kan het ook betekenen dat ze gewoon geen zin heeft om hier te reageren. Iets wat ik wel kan begrijpen.
Maar de mede-fb's weten dus niets?
Nope.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:52
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Die naam alleen moet al reden genoeg zijn om haar te ontslaan
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 15:05
Teun
Teun is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-10-2004 @ 15:05 :
misschien heeft ze het wel gezien (volgens mij wel) maar wilt ze gewoon niet reageren? Heel begrijpelijk trouwens.
Hoezo ze wordt hier toch niet uitgescholden ofzo? Laat 'r maar eens aangeven waarom ze er bijna nooit is.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 15:10
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Heel begrijpelijk aangezien ze zelden ergens reageert zou je beter kunnen zeggen.

Waar bemoei ik me ook alweer mee?
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 15:29
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-10-2004 @ 15:48 :
Maar de mede-fb's weten dus niets?
Ik ben dan wel geen fb op LS, maar toch; in de sticky op Admin
staat op de eerste bladzijde een post die toentertijd verklaarde
dat en waarom ze aanwezig was ed - lijkt me niet zo gek als dat
nog steeds aan de orde is, eigenlijk?
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 17-10-2004 @ 16:29 :
Ik ben dan wel geen fb op LS, maar toch; in de sticky op Admin
staat op de eerste bladzijde een post die toentertijd verklaarde
dat en waarom ze aanwezig was ed - lijkt me niet zo gek als dat
nog steeds aan de orde is, eigenlijk?
even gezocht en lijkt mij ook een reden. misschien even voor de medefb's om eventjes naar te vragen? ik weet niet hoor..

dan even @Teun: Ze wordt niet uitgescholden, maar lijkt jou het leuk als iedereen zeg maar over je heen valt? Over jouw functioneren? Terwijl je er misschien niets aan kan doen dat ze tijdelijk vermindert online is? Ze zal er vast een reden voor hebben, maar zij is zeker niet verplicht dit te delen met de leden! Privé is privé
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-10-2004 @ 17:09 :
even gezocht en lijkt mij ook een reden. misschien even voor de medefb's om eventjes naar te vragen? ik weet niet hoor..

dan even @Teun: Ze wordt niet uitgescholden, maar lijkt jou het leuk als iedereen zeg maar over je heen valt? Over jouw functioneren? Terwijl je er misschien niets aan kan doen dat ze tijdelijk vermindert online is? Ze zal er vast een reden voor hebben, maar zij is zeker niet verplicht dit te delen met de leden! Privé is privé
Dan mag er toch wel getwijfeld worden aan haar functioneren als forumbaas? Zij hoeft geen reden te vermelden, maar dan kun je dit toch ook verwachten.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 17-10-2004 @ 16:29 :
Ik ben dan wel geen fb op LS, maar toch; in de sticky op Admin
staat op de eerste bladzijde een post die toentertijd verklaarde
dat en waarom ze aanwezig was ed - lijkt me niet zo gek als dat
nog steeds aan de orde is, eigenlijk?

Ahja, ik zie het. Ze kan dus niet altijd op internet. Als ze alleen op school kan internetten dan gaat ze hier voorlopig ook echt niet op kijken hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 17-10-2004 @ 18:08 :
Dan mag er toch wel getwijfeld worden aan haar functioneren als forumbaas? Zij hoeft geen reden te vermelden, maar dan kun je dit toch ook verwachten.

Het enige echte probleem is toch dat ze niet vaak online is/reageert op topics? Ik vind dat ze verder wel goed functioneert.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 17-10-2004 @ 18:14 :
Het enige echte probleem is toch dat ze niet vaak online is/reageert op topics? Ik vind dat ze verder wel goed functioneert.
daarnaast zei teun: laat dr aangeven waarom ze dr nooit is..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 18:08
Teun
Teun is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-10-2004 @ 17:09 :
even gezocht en lijkt mij ook een reden. misschien even voor de medefb's om eventjes naar te vragen? ik weet niet hoor..

dan even @Teun: Ze wordt niet uitgescholden, maar lijkt jou het leuk als iedereen zeg maar over je heen valt? Over jouw functioneren? Terwijl je er misschien niets aan kan doen dat ze tijdelijk vermindert online is? Ze zal er vast een reden voor hebben, maar zij is zeker niet verplicht dit te delen met de leden! Privé is privé
Ja prive is prive en dat is ook prima. Ik vraag mij alleen af of iemand die er, om welke reden dan ook, bijna nooit is geschikt is voor een functie als forumbazin.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-10-2004 @ 17:09 :
dan even @Teun: Ze wordt niet uitgescholden, maar lijkt jou het leuk als iedereen zeg maar over je heen valt? Over jouw functioneren? Terwijl je er misschien niets aan kan doen dat ze tijdelijk vermindert online is? Ze zal er vast een reden voor hebben, maar zij is zeker niet verplicht dit te delen met de leden! Privé is privé
Please, zoals ik al een vaker heb gezegd: het is maar een forum. Als je bang bent voor reacties van anderen (VIA INTERNET!) dan moet je hier niet komen en zeker niet op LS.

En waarom wordt ze forumbaas als ze niet regelmatig de beschikking heeft over het internet? Kies dan iemand die vaak aanwezig kan zijn en de keuze heeft hoe vaak ze er is. Als deze aanwezigheid te laag is, kan er dan nog wat aan gedaan worden in plaats van te zeggen dat je geen internet hebt.

Nog iets: als ze toch maar een soort hulpje is van freakjuh en Leen dan kan ze toch net zo goed aftreden als forumbaas zonder dat iemand haar moet vervangen? En tegen de tijd dat LS een extra forumbaas nodig heeft, wordt die dan wel weer gekozen.

Edit: en als er privé-redenen zijn waarom ze niet op internet kan, kan je ook gewoon zeggen "ik kan om privé-redenen niet op het internet". Prima, iedereen zal dat respecteren en dan is er ten minste íets gezegd waarom ze niet zo vaak hier is.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 18:34
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 17-10-2004 @ 18:13 :
Ahja, ik zie het. Ze kan dus niet altijd op internet. Als ze alleen op school kan internetten dan gaat ze hier voorlopig ook echt niet op kijken hoor.
Maar als ze alleen op school kan internetten, dan is ze 's avonds niet op dit forum en kan ze moeilijk functioneren als forumbaas. Ook al omdat je op school andere dingen doet inplaats van internetten. Het is niet gemeen bedoeld, maar misschien kan ze beter gewoon weer lid zijn inplaats van forumbaas. Is voor haar misschien ook wat makkelijker.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:30
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Dat ze alleen op school kan internetten heeft te maken met wat privé omstandigheden van hopelijk tijdelijke aard. Daar hopen we dus allemaal op, tot die tijd zullen we het even door de vingers moeten zien, ik vertrouw erop dat als het echt niet meer wil, zij dit zelf aangeeft.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:38
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 17-10-2004 @ 18:14 :
Het enige echte probleem is toch dat ze niet vaak online is/reageert op topics? Ik vind dat ze verder wel goed functioneert.
Ik vind je aanwezigheid en het al dan niet online zijn in groot verband staan met je functioneren. Laat staan over het leveren van een bijdrage aan het forum.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 20:04
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 17-10-2004 @ 19:32 :
Please, zoals ik al een vaker heb gezegd: het is maar een forum. Als je bang bent voor reacties van anderen (VIA INTERNET!) dan moet je hier niet komen en zeker niet op LS.

En waarom wordt ze forumbaas als ze niet regelmatig de beschikking heeft over het internet? Kies dan iemand die vaak aanwezig kan zijn en de keuze heeft hoe vaak ze er is. Als deze aanwezigheid te laag is, kan er dan nog wat aan gedaan worden in plaats van te zeggen dat je geen internet hebt.

Nog iets: als ze toch maar een soort hulpje is van freakjuh en Leen dan kan ze toch net zo goed aftreden als forumbaas zonder dat iemand haar moet vervangen? En tegen de tijd dat LS een extra forumbaas nodig heeft, wordt die dan wel weer gekozen.

Edit: en als er privé-redenen zijn waarom ze niet op internet kan, kan je ook gewoon zeggen "ik kan om privé-redenen niet op het internet". Prima, iedereen zal dat respecteren en dan is er ten minste íets gezegd waarom ze niet zo vaak hier is.
Het heeft niets te maken met bang zijn voor reacties. In mijn ogen in ieder geval.

Misschien omdat deze privéomstandigheid niet aan de orde was toen ze aangesteld werd?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 21:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-10-2004 @ 17:09 :
dan even @Teun: Ze wordt niet uitgescholden, maar lijkt jou het leuk als iedereen zeg maar over je heen valt? Over jouw functioneren? Terwijl je er misschien niets aan kan doen dat ze tijdelijk vermindert online is? Ze zal er vast een reden voor hebben, maar zij is zeker niet verplicht dit te delen met de leden! Privé is privé
Nou dan? Als ze haar zaakjes weer op orde heeft, krijgt ze van jullie vast wel weer een kans! Tot die tijd, geen FB...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-10-2004 @ 22:47 :
Nou dan? Als ze haar zaakjes weer op orde heeft, krijgt ze van jullie vast wel weer een kans! Tot die tijd, geen FB...
Ja, zo werkt dat toch niet? Natuurlijk als er door ons gedacht wordt van: wanneer gaat dit goed komen, hoe lang gaat het nog duren? Dan zal het vast wel aangekaart worden denk ik. Ik denk dat haar medefb's dit ook het beste kunnen aangeven.
Maar toen ik ging verhuizen en tijdelijk even niet kon forummen en dus mijn taak als fb niet kon uitvoeren (en dan heb ik het dus over helemaal niet online zijn en niet posten, iets wat Gadje blijkbaar wel doet en ook niet zo heel erg weinig dat je zegt dat het belachelijk is dat ze nog fb is), toen werd er toch ook niet zo makkelijk gezegd van: Ja hoor eens Ilona, allemaal leuk enzo dat je graag fb wilt zijn, maar je kan even tijdelijk niet online komen, dus we maken je mooi fb-af en als je weer klaar bent mag je wel weer eens een seintje geven en zullen we bespreken of je weer terug mag komen.
Dat getuigd niet echt van respect naar de fb en rekening houden met verschillende situaties. Want ja, wij zijn ook nog steeds gewoon mensen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 08:25
Verwijderd
echt lieve mensen, jullie zouden juist allemaal een voorbeeld moeten nemen aan ehh Gadje..

Serieus dit topic heeft een hoog lachkickgehalte, er is een forumbaas met een leven naast het forum, wees in godsnaam blij voor haar, en probeer dat eens te evenaren ipv erover te zeiken.

( Ben ik blij dat ik nooit op LS kom.... )
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 17-10-2004 @ 20:38 :
Ik vind je aanwezigheid en het al dan niet online zijn in groot verband staan met je functioneren. Laat staan over het leveren van een bijdrage aan het forum.
Ja, maar aangezien haar afwezigheid van tijdelijke aard is, is dat aftreden dan ook niet aan de orde.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 10:54
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ok ik ben er nu. en ik lees dit topic pas voor het eerst.
ik zal eerst eens verklaren waarom ik niet op t forum was, nee ik was geen weekendjes weg ofzo, zoveel geld heb ik nou ook weer niet.
maar:
ik ben een week of 2/3 geleden het huis uigekickt maar ik ben intussen weer terug, dus toen had ik geen internet, een weekje of wat.
toen ik weer fijn terug was kon ik niet forummen op school want ze hebben dit verboden op school, erg handig als je fb bent en de meeste tijd op school forumt, want ja ik doe eigenlijk niks anders op school in tussen uren
nadat dat was verholpen dus kon ik weer forummen op school en thuis, das fjin. maar toen ging onze pc kapot, dus dei hebben we laten maken en hij deed het nog niet, heel leuk maar ikhad dus nog internet op school.
dacht ik, want omdat kpn gratis internet aan scholen heeft gegeven hebben wij op school gratis internet van kpn, maar kpn kennende doet internet het niet. heel leuk allemaal nmaar ik heb dus 2 weken geen internet gehad!!!
ik benb de 14, de laatste x dat ik online was heel ff op t forum geweest maar niks kunnen posten( waarom ik dus niet online kon zijn) maar toen weigerde internet alweer.
sinds vandaag doet t weer op school. maar thuis heb ik dus nog steeds geen internet, maar ik hoop dat ik het wel heb binnen een dag of 2.
tot zover mijn internet probleem

ik vind fb zijn leuk, maar het grootste nadeel is bij mij dat mijn toegang tot internet niet vlekkeloos verloopt.
en dat is eigenlijk het grootste probleem.
ik ben nie tzo actief als angellena maar dat kan ik ook niet.
en wat zijn verder jullie argumenten dan dat ik zou moeten aftreden?dat ik er niet vaak ben? dat heb ik nu uitgelegd en ik ben ook echt wel van plan vaker online te zijn, maar ja als je geen internet hebt is dat vrij lastig.
oja heeft iemand ook gekeken hoe actief ik wel niet was op nachtleven en festival? ik gok van niet want daar voldeed ik denk ik wel aan jullie eisen van fb!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 11:07
Verwijderd
Misschien moet je voortaan wat duidelijker aangeven dat je niet vaak online kan zijn, al is het maar op Admin, zodat wij dat aan de leden kunnen vertellen als ze dat willen weten.

Verder, tja. Het lijken me duidelijke redenen waarom je weinig online kon zijn. En aangezien het binnenkort zal verbeteren zie ik geen redenen tot maatregelen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 11:09
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 18-10-2004 @ 12:07 :
Misschien moet je voortaan wat duidelijker aangeven dat je niet vaak online kan zijn, al is het maar op Admin, zodat wij dat aan de leden kunnen vertellen als ze dat willen weten.

Verder, tja. Het lijken me duidelijke redenen waarom je weinig online kon zijn. En aangezien het binnenkort zal verbeteren zie ik geen redenen tot maatregelen.
ja dat wilde ik ook!
maar toen viel internet weg
dat was het grote probleem want ik wilde het laten weten!
maar het zat me niet mee
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 11:30
Verwijderd
Goed om te weten dat je dit leest en dat je even op forum kan Nu hopen dat dat gedoe snel voorbij is, want het is ook zeer vervelend voor jou.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 11:43
Teun
Teun is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-10-2004 @ 12:30 :
Goed om te weten dat je dit leest en dat je even op forum kan Nu hopen dat dat gedoe snel voorbij is, want het is ook zeer vervelend voor jou.
Gatver doe niet zo walgelijk zeg.

Maar Gadje, kan ik nu bij jou terecht als ik dringende vragen heb?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 11:46
Teun
Teun is offline
Citaat:
Gadje schreef op 18-10-2004 @ 11:54 :
oja heeft iemand ook gekeken hoe actief ik wel niet was op nachtleven en festival? ik gok van niet want daar voldeed ik denk ik wel aan jullie eisen van fb!
Dat is toch een heel ander subforum, veel minder druk en veel minder postende leden.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Teun schreef op 18-10-2004 @ 12:43 :
Gatver doe niet zo walgelijk zeg.

Maar Gadje, kan ik nu bij jou terecht als ik dringende vragen heb?
waarom is dit walgelijk? dat heet begrip opbrengen voor iemand's situatie..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 12:03
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 18-10-2004 @ 11:51 :
Ja, maar aangezien haar afwezigheid van tijdelijke aard is, is dat aftreden dan ook niet aan de orde.
Ik heb het ook helemaal niet over aftreden, ik had het inderdaad over haar aanwezigheid. En de reden van haar afwezigheid, en het feit dat er een reden wàs voor haar afwezigheid was bij de leden niet bekend. Nu wel, lijkt me dat we daar niet meer over verder hoeven te gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 12:22
Verwijderd
Zowieso wordt afwezigheid van een fb nooit tegen de leden gezegd of wel?

Het moet wel genoemd kunnen worden als daarnaar gevraagd wordt, dat is wel zo.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 13:01
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik heb sinds 5 min nu thuis ook weer internet <3
ik had het over n&f toen het nog geen subforum was, ok het was kleiner maar ik deed het de laatse tijd(voordat het een subforum werd) in mn eentje.
maar goed ik ben er weer en natuurlijk kan je voor vragen ook bij mij terecht, maar dat kon je zowiezo al
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 13:03
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 18-10-2004 @ 13:22 :
Zowieso wordt afwezigheid van een fb nooit tegen de leden gezegd of wel?

Het moet wel genoemd kunnen worden als daarnaar gevraagd wordt, dat is wel zo.
Nee, ik vind ook niet dat Gadje het hier had ´moeten´ vertellen. Kijk, dat ze het doet is aan haar, maar ze is er naar mijn mening niet ´verplicht toe´ zeg maar. Wel natuurlijk enigszins naar het fb-team, maar dat is wat anders. Maar dat had ze ook gedaan, maar was blijkbaar niet geheel duidelijk bij iedereen Ach, kan gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 13:32
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
De tokkies?!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 13:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 18-10-2004 @ 09:25 :
Serieus dit topic heeft een hoog lachkickgehalte, er is een forumbaas met een leven naast het forum, wees in godsnaam blij voor haar, en probeer dat eens te evenaren ipv erover te zeiken.
Forumbazen hebben geen leven, live with it
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 13:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-10-2004 @ 09:21 :
Ja, zo werkt dat toch niet? Natuurlijk als er door ons gedacht wordt van: wanneer gaat dit goed komen, hoe lang gaat het nog duren? Dan zal het vast wel aangekaart worden denk ik. Ik denk dat haar medefb's dit ook het beste kunnen aangeven.
Maar toen ik ging verhuizen en tijdelijk even niet kon forummen en dus mijn taak als fb niet kon uitvoeren (en dan heb ik het dus over helemaal niet online zijn en niet posten, iets wat Gadje blijkbaar wel doet en ook niet zo heel erg weinig dat je zegt dat het belachelijk is dat ze nog fb is), toen werd er toch ook niet zo makkelijk gezegd van: Ja hoor eens Ilona, allemaal leuk enzo dat je graag fb wilt zijn, maar je kan even tijdelijk niet online komen, dus we maken je mooi fb-af en als je weer klaar bent mag je wel weer eens een seintje geven en zullen we bespreken of je weer terug mag komen.
Dat getuigd niet echt van respect naar de fb en rekening houden met verschillende situaties. Want ja, wij zijn ook nog steeds gewoon mensen.
Als zij mooie redenen heeft, is er natuurlijk niets aan de hand. Maar dat begrijpen we allemaal. Voor zover ik weet heeft ze nog geen reden genoemd... Het is toch simpel, ze doet haar werk niet goed, waarom is ze dan nog FB?

Maar okee, je moet het zelf maar uitzoeken natuurlijk...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 13:28
Verwijderd
*wijst naar post van Gadje*

Daar staan toch redenen in?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 15:26
Sjezzie
Avatar van Sjezzie
Sjezzie is offline
omg jullie zijn saai
Weet je wat, zet eens een stap buiten en zie wat van de wereld, zodat je je niet blindstaart op de werking van een forum begot. Wees trouwens blij dat het niet allemaal van die moeials zoals angellena zijn .
__________________
ik heb al spijt van m'n nickname
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 16:02
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Sjezzie schreef op 19-10-2004 @ 16:26 :
omg jullie zijn saai
Weet je wat, zet eens een stap buiten en zie wat van de wereld, zodat je je niet blindstaart op de werking van een forum begot. Wees trouwens blij dat het niet allemaal van die moeials zoals angellena zijn .
En dankwewol Pieter...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.